-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chubby2o6
senior tag
válasz Mezga Aladár #270822 üzenetére
Köszi, akkor jó, nem szívesen válnék meg a nyeregtáskától.
-
attiss66
senior tag
válasz Mezga Aladár #270853 üzenetére
Német vélemények: a hajtogatós DP5000 700x23-asokról.
"Az elmúlt években rendelt négy abroncs közül kettő egy-két év után "romlást" mutatott az oldalfalakon, és már 1500-2000 km után repedések jelentek meg. Az abroncsok alapvetően az idő múlásával szétestek és elhaltak, egy másik oldalfalán pedig egy vágás volt, aminek nem kellett volna, ha vastagabb lett volna az oldalfal. A négy közül egy még él. Az elmúlt egy-két évtizedben mindig Conti abroncsaim voltak, de az 5000-es sorozat minősége ezen az áron aluli. Nem kell elnézést kérnem a BIKE24-től, ezeket a vékony héjú gumikat be kéne tömni Conti postaládájába.""Ugyanazok a rossz tapasztalataim voltak, mint az alábbi felhasználóknak. Az abroncsokat otthon 1-2 szett abroncskar segítségével és lehetőleg a pincében rögzítheti, hogy a szomszédok ne hallják a bajt. Útközben, ahogy ott állsz... Nem értem, hogy a QS hogyan hullámoz át ilyesmit a kiskereskedelem felé."
"Sajnos a jelenleg leszállított két Conti 5000-es (23-622) mindkettőnél ugyanott, közvetlenül a futófelület mellett voltak sérült területek, ahol már csak a szövet maradt meg. Elnézést, de így nem használható."
"Sok éve vezetem a CONTINENTAL Grand Prix 4000 összecsukható abroncsokat, és soha, de igazán soha nem kellett gumikart használni a felszereléshez. Két óra alatt nem sikerült teljesen feltekernem a CONTINENTAL Grand Prix 5000 700x23C-t, annak ellenére, hogy 4 darab elromlott minőségi gumikar és egy sérült cső is volt. A most az egyik oldalra szerelt gumit már nem lehet leszedni, így vissza tudtam küldeni. Jelenleg az egyetlen megoldást úgy látom, hogy levágom a gumit a felniről."
"Néhány hónapon belül ennek a modellnek a gumija vezetés közben kétszer is több centimétert elszakadt a huzal oldalán. Korábban nem volt meghibásodás, a felnimen nem voltak éles vagy hegyes foltok, és még mindig volt elég futófelület. Valójában egy jó gumiabroncs, amelyre sokan esküsznek. De sajnos a modellbe vetett bizalmam mára elment."
"Az első 2000 km után elszakadt a felni kürtjén. Tegnapelőtt kinyitottam a másodikat, és ugyanez volt a probléma. A felni peremén láthatóan olyan vékonyak a gumik, hogy nem bírnak semmit. A GP5000 nem éri meg a pénzt. Teljesen frusztráló. Váltok másik márkára."
úgy néz ki maradok az acélperemeseknél
-
Ringman
nagyúr
válasz Mezga Aladár #270861 üzenetére
gyak. nincs is felsőkat. drótos külső (kivétel túrakülsőknél, bár a marathon almotion tle az pont hajtogatós)
-
Ringman
nagyúr
válasz Mezga Aladár #271079 üzenetére
tiagránál szintén, a video szerint clarisnál (!) is.
-
őstag
válasz Mezga Aladár #271127 üzenetére
Szia !
Egy Rudy project Deltabeat [link] Photocromatikus lencsés...
Nem olcsó, de tényleg egy jó szemcsi.................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #271148 üzenetére
Touron lehet, az utcán nem sok olyant látsz melynek nyerge több mint 5 cm-el van fentebb a kormánynál...neki meg ilyenje van. [link]
stargazer...a talpad közepe?! Nem csoda beleér.
...te vagy a WalMart (Teszkós) bringás itt.🤭[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Mezga Aladár #271185 üzenetére
Balatonkörön a bemelegítő kargyakorlatoknál bejelzett a Garmin karórám hogy balesetet érzékelt én meg hirtelen azt se tudtam mitévő legyek.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Mezga Aladár #271188 üzenetére
Volt valami vicces kedvű szpíker aztán az tornáztatott. Reggel 6-kor ez hiányzott már csak... De poénból csináltam mire a Garmin jelzett. De le tudtam állítani mielőtt az asszony frászt kap hogy mi történt velem.
Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #271185 üzenetére
2. For a competitive or racing road bike position, the top of the handlebar should be at least a full fist width below the mid-point of the saddle (most fists are about 8cm)
3. For a performance road position, the top of the handlebar should be about 5-6 cm below the mid-point of the saddle.
4. For a recreational road bike position, the top of the handlebar should be level with the mid-point of the saddle, or maybe a couple of centimetres below.
5. For a cross country MTB position, the grip should not be above the mid-point of the saddle.
6. For aggressive cross country MTBing, the saddle to grip drop should be in the range of 2-5 cm.
...tudom, tudom, itt mindenki competitive cycler.
Ami a Garmint illeti nekem nem sikerült tesztelni. Próbáltam eldobni majd hagyni mozdulatlanul, menet közben levenni és eldobni majd figyelni mit csinál, de akkor sem jelzett ...vagyis nem tudom becsapni, muszáj lesz bukjak egy nagyot ahhoz, hogy kiderüljön műxik-e. Bokádnak meg jobbulást.#271206
Toobee...bár az első lámpa súlyra nem egy hátsó lámpa, vagy computer, ez utóbbiaknál még mindig a gumis megoldások a legelterjedtebbek.#271202
parandroid...akkor lesz cumi ha elkezdik nyögvenyelősen adni a nem fizetős felhasználók rögzítéseinek infóit, mint mikor pár éve fizetőssé váltak.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #271238 üzenetére
Mondjuk csak fűbe dobáltam, az számít? Amúgy beállítottam, legalábbis végig mentem a telefonon a beállításának lépésein, már csak csekkolnom kellene úgy is van.🤔
#271233rétisün...az tényleg jó sok, egyértelműen profi vagy! ...mondjuk én lábaim is hosszúak (187cm-hez 91-92cm átlépő), de karjaim is azok (71cm).
Volt egyszer egy ilyen méricskélésem, azóta megszűnt az oldal.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Mezga Aladár #271345 üzenetére
a nagyon kihúzott nyeregcső az nem ilyen...
a túl kicsi méretet is a kormányból szűrtétek le? mert ha mondjuk 5 centivel beljebb lenne a nyeregcső, akkor nézne ki úgy, mint ami túl nagy váz a pilótájának.
de a súly persze számít.
Ami a javítás mellett szól mégis: meg lehet erősíttetni külön azon a helyen.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #271435 üzenetére
Mégis kéne az a görgő, mi? Annyit kiderítettem már, hogy a 2000 lumen az valójában 850 és a tartó nem olyan jó terepen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz Mezga Aladár #271435 üzenetére
ne is mond....
Seniorba valamilyen csoda folytán első helyezett lettem... 6,5 km terepfutás
asszem most hagyom abba a futást................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
válasz Mezga Aladár #271437 üzenetére
Erre most jobban rákívántam, mint a varia radarra valaha.
De az ára, na az pofátlan.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
őstag
válasz Mezga Aladár #271459 üzenetére
Neked is THNX
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
válasz Mezga Aladár #271499 üzenetére
Civilizált helyeken ezért vannak nagyobb üzleteknek gyártó által is szponzorált bemutató üzletei, tesztpályával, ingyenes bikefittinggel, meg vásárlási tanácsadással - nem csak a fővárosban. Bár az a gyanúm, hogy arrafelé az ilyen még a fővárosban is ritka...
És akkor nem kell geokat szerkesztgetni elcseszett, és ritkán pontos adatlapokból online, meg cadben, aminek aztán nem sok köze lesz a valósághoz, mert élőben minden egy kicsit (nagyon) más.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
arcitec
addikt
válasz Mezga Aladár #271499 üzenetére
+1 Ha valaki bemegy egy bringaboltba kipróbálásra - vásárlás előtt- tutira nem tud vele menni még 3km sem. 30km de még a 20km is már egyértelműen használt.
Mondjuk azt honnan tudják, hogy mennyi ment bele? -
Maximum1
őstag
válasz Mezga Aladár #271509 üzenetére
Legjobbak!, de még ott van a Speed-Way és a Bringaland is ahonnan hétvégére hozhatsz ki teszt bringát.
Egy kisebb körre szinte minden boltos engedi.
Szerintem egy 2 háztömb kőrből azért lejön hogy nagy vagy kicsi, esetleg stucni hekkeléssel jó lehet e a bringa nekem.[ Szerkesztve ]
-
válasz Mezga Aladár #271509 üzenetére
Késő bánat, de oda érdemes lett volna a kollégának ellátogatnia...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Mezga Aladár #271499 üzenetére
Én nem félek attól, hogy azt a visszavett bringát nem újként fogják megint eladni. Az "értékcsökkenés"-re levont lóvét meg simán benyelik.
-
LanyUs
senior tag
válasz Mezga Aladár #271629 üzenetére
6030D, jjeahh: köszönöm Nektek is az ötletet! Lehet teszek vele egy próbát. Bár nekem a mezei sportszemüveg is párásodik belülről, pedig ott van szellőzés. Látnom pedig kell sötétben, ez kulcskérdés lesz.
A másik amin agyalgatok, hogy erdőben fejlámpát is húznék ha már van, de akkor a sisak nem fér el a fejemen. Kicsi a fejem igenMezga Aladár: közel 30e a szemüveg? Éjjellátó és virtuális turista térképet is vetít?
[ Szerkesztve ]
-
LanyUs
senior tag
válasz Mezga Aladár #271637 üzenetére
Csak viccelek ám, de szerintem átjött Kíváncsi leszek milyen lesz! Minden tapasztalat hasznos tapasztalat
Többieknek is köszönöm a szemüveg ötleteket! -
MC Pite
veterán
válasz Mezga Aladár #271645 üzenetére
Igen, régebben ezt írták, de elvileg már lazább azertro, és pl a schwalbe ezt írja (kár hogy csak 15-től) :
illetve
Ez alapján jó is lehet enyémre is a 37 (35ért nem veszek még 3 belsőt is meg két külsőt, alig van difi).
Mikor ingáztam vele, vettem egy pár Scwalbe One-t rá 32mm/305g. Csak már erre nem használom sajna, úgyhogy eredendően eladnám ezeket, és vmi sima gravel kéne 37-38mm körül (Gravelking slick, Contact Speed, stb).ZolkoW: Igen, az a kérdés, rendelnem kéne már, mert az egybéves Sora hátsó váltóm bekrepált, és amiatt jó lenne igyekeznem, két hete nincs outim
jjeah: Sokféle néven fut, asszem ezen is. Igen, a korábbim állítható, azóta szinte csak fixet orrnyergest látok. De szerencsére nekem jó. És meglepően nemmpárásodik - mert messzebb van mint a simák.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
mauimagic
aktív tag
válasz Mezga Aladár #271993 üzenetére
eddig arról sem tudtam, hogy van más is a neten
-
Csokicsibesz
tag
válasz Mezga Aladár #272315 üzenetére
Nem, a kettő között az a különbség, hogy a 830-on tudsz címre keresni és úgy navigációt indítani. Az 530-on manuálisan tudsz pontot kijelölni (de elmenti is tudsz pontot) és oda tudsz bármikor navigációt indítani.
-
mauimagic
aktív tag
válasz Mezga Aladár #272367 üzenetére
-
arcitec
addikt
válasz Mezga Aladár #272402 üzenetére
Szerintem nincs, de tudsz több lapot készíteni és ami nem kell azt törlöd. Mert mit kellene időnként váltogatni?
[ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
válasz Mezga Aladár #272402 üzenetére
-
lsebestyen
addikt
válasz Mezga Aladár #272426 üzenetére
Nem is tudtam, hogy van ilyen topik is.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mezga Aladár #273017 üzenetére
Mindenki mást vél érezni, Hasaggymeg a Judy és a Reba között sem érez nagy különbséget, de egy Jagwire bowdent nagy fejlesztésnek érez, mert ő a váltásra érzékeny. Én meg a gumikra vagyok háklis, egy gumi számomra meghatározza az egész bringa menettulajdonságait és a megszokottnál 0.10 barral magasabb nyomás már ráz . Van aki meg az egész bringát lesz*rja, mág a láncot sem keni, de ruházatban Castelli alá nem adja.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #273017 üzenetére
2Én meg azt mondom nem...úgy, hogy 30 éves koromig kizárólag acélt hajtottam, utána 20 évig színes fémet most meg karbont. Na akkor ki mond igazat? ...szkeptikus vagyok a fizikailag is alig mérhető, ugyanakkor természetesen minden egyes mugli által tökéletesen érezhető gyorsulás, kényelem, rugalmasság, merevség, áramvonalasság meg a többiekkel szemben, egy kész bibliai hitetlen Tamás, ha úgy tetszik. A placebo végtelen erejében viszont nagyon, sőt egyre inkább hiszek.
jjeahh...várok egy Castelli kesztyűt. ...amúgy meg vakteszten hamar kiderülne, félő úgy járnánk sokan mint a Cokera esküdő, de közben bekötött szemmel Pepsire szavazó többség anno.
Biztos van amit én is jobban érzek, vagy érezni vélek, de a bowdenezés nem az, ott meglehetősen egyszerűen mérhető lenne a váltashoz szükséges kifejtett erő.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Mezga Aladár #273039 üzenetére
Azért a karbon és az acél között elég sok különbség van. Nem csak a súly, mert elég könnyű aluvázakat tudnak már készíteni. Karbont úgy tudják "hangolni" ahogy akarják. Az meg, hogy az alu szétrázza az embert arról a rossz utak tehetnek, ha szép simák lennének mint pár országban, akkor nem rázna.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mezga Aladár #273039 üzenetére
Eljön az idő, amikor a placeboval szemben is szkeptikus lesz
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #273039 üzenetére
+#273046jjeahh...ezt összehangolt támadásnak veszem. ...ami a defektmentességet illeti az ugye pontosan mérhető, ami a tapadást és az így belső nélkül vékonyabb gumi egyenetlen talajon érezhető képlékenységét illeti nekem az is érződik kicsit, de a gördülési ellenálláscsökkenést, meg a nagy súlycsökkenést a tyúkbelezés után sem tapasztaltam, éreztem (sőt, utóbbi nehezebb lett ), tehát 50% placebo. Vaktesztet mindenkinek!
#272992
ZolkoW...az viszont érdekes, hogy a Niner támvilla szinte ugyanúgy van hajlítva mint annál amit Ringman vett.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz Mezga Aladár #273039 üzenetére
Azért volt átmenet az alu és a carbon között Elég sok carbon hátsó támvillás vagy carbon tám és láncvillás alu váz volt annak idején
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #273187 üzenetére
Biztosan jó ne érts félre, sőt megkockáztatom, hogy egyszer talán majd kiszorít minden fűzőt mindenhonnan hisz a fejlődés nem áll meg, de nekem szakadt el egy (igaz nem BOA, de az sem normális, hogy csak leginkább egyetlen méregdrága márkában lehet megbízni ) és kábé azonnal használhatatlanná tette a cipőt. (bár végül valahogy azt is megbogoztam nagy nehezen és hazakínlódtam vele)
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Mezga Aladár #273337 üzenetére
imádom az automatikus korrektúrát
Atta mék = Arra még
Bocsi.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #273337 üzenetére
Ennyiért vásárolsz egy raklap NRC-t.😱
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MC Pite
veterán
válasz Mezga Aladár #273337 üzenetére
Élnék a gyanuperrel, hogy ilyenem van aliról, de legalábbis megszólalásig hasonló.
Mivel szinte sehol nem nagyon gyors a váltás élőben, nekem leköveti. Ahogy jön sűrűbb erdő, alagút (Medvés kör, Ewige wandnál) ott már szinte víztiszta. Van két másik, azok is így működnek, relatív gyorsan váltanak - nagyon nem venni észre, csak ha direkt leveszem és megnézem. De ezt én imádom benne<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mezga Aladár #273363 üzenetére
Másik topikban több alis közkedvelt szemüvegmárkát vizsgáltattak be optikusnál. NRC-t mondjuk nem, de szerintem látod is ha torzít, homályos, sz*r minőségű a lencse és az NRC vagy az ajánlott alis márkák nekem eddig mind jónak tűntek. Ugyanakkor a legutóbbi Uvex szemüvegem borzalmas volt, torzított, szédültem benne és érezhetően rontotta az élességet, pedig németből rendeltem, az UK-ból rendelt Komono szemüvegem szintén vacak volt. Plusz ami még árnyalja a dolgot, hogy itt nálunk helyben is lehet kapni néhány alis márkát, pl. a 20/20, Polarking ott figyel az egyik közeli boltban. Néhány noname kínait is lehet kapni pl. a kínaiban, azok viszont ugyanolyan rosszak, vagy rosszabbak, mint az említett Uvex . Szóval megint ott próbálok kilyukadni, hogy EU-ban vásárolt szemüvegben se bízz vakon és a kínaiakat se vesd el, mert azok közt is vannak jók. Dióhéjban jót kell venni és kész, mindegy, kínából, németből vagy honnan.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mezga Aladár #273365 üzenetére
Igen, de azt a legvacakabbak is tudják általában, az a minimum.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MC Pite
veterán
válasz Mezga Aladár #273365 üzenetére
Azt már kb minden megugorja (alis reviewokban is akadnak akik csekkolják).
Sőt, fotokromatikusnál szerintem eleve 'alap'.Sokan vakon hisznek brandnek. Erre nagyon kevés márka szolgál rá.
(De pl egyik kedvenc kínai márkám a Fenix az biza megugorja sok eu-s neves márka minőségét. Ha ők valamit máshogy csinálnak mint az átlag (lásd BC25R), kiderül hogy igazuk van. Szal bennük pl 'vakon' bízok.)Szintén volt valami márkás sárga üveges szemcsim áz elején, olyat torzított, hogy párszor fának, korlátnak mentem vállal.
Úgyhogy az alaposabb reviewoknak hiszek valamennyire, aztán rendelek próbára.
De így is van lukrafutás, jó branddel, jó termékkel is akár.Lásd Garmin Epix.
Dcrainmaker, Defzit, számos írott és yt tesztet olvastam, néztem róla. Egy fenix7 amoleddel, mi baj lehet. Mindenütt mutatták, tessék, látszik a napon is!
Igen, tűrhetően. HA felemeled a karod. AOD-el semmi ha süt a nap, kormányra így értelme sincs rakni, de nem is kapcsolja be a kijelzőt. Gokartozásnál, evezésnél és persze főként bringázásnál (főleg mtbnél, és/vagy nagy sebességnél, rossz úton) nem opció legröbbször a karlendítés, hogy lássam. Megértem hogy túrázónak vagy futónak ez így is tök jó, nekem használhatatlan.
Fenix 7 meg azért nem lett utána, mert ezek nekem nehezek, színekért cserébe kevésbé jól látszik mint a monokróm. Plusz a jobb súly mellett jobb védelemmel, kopásállósággal, jobb gombokkal is az Instinct maradt a kedvenc.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Ringman
nagyúr
válasz Mezga Aladár #273466 üzenetére
a 6csavarossal szemben. általában olcsóbbak a 6csavaros féktárcsák, miért jó nekem a centerlock?
ha féktárcsát cserélek, akkor meg tökmindegy, hogy 1 záróanyát kell meghúzni vagy 6 csavart (ezt akár csavarbehajtóval)
#273467 Hasaggymeg
olcsóbb a tárcsa[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #273475 üzenetére
Aligha szimpátián múlik, a kerékszettbe szerelt agy eldönti ki melyik mellett kardoskodik majd. ...nekem hatcsavarosan jött, cseréltem kereket ami CL lett, így a tárcsákat megmentendő a tárcsacseréig adaptereztem a CL-t hatcsavarosra csak, hogy aztán újra visszatérjek a tárcsacserénél CL-re.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #273478 üzenetére
Ja, ezért nem ér semmit a MIPS, a Shimano a legjobb váltásban és fékben, a waxolás nem kenés és nem is bakancs az amely nem bőrből készült.
#273479
Maximum1...én láttam, nem túlsúlyos, így kizárásos alapon..."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz Mezga Aladár #273481 üzenetére
Ha szét tudod kapni, akkor viszonylag könnyen. Megméred a kapacitását, meg a belső ellenállását. Bár utóbbi akkor mond valamit, ha tudod mennyi volt újonnan.
Ha nem tudod szétszedni, akkor csak következtetni tudsz, pl. hidegben érezhetően csökkenni kezd az üzemidő, ha már kopik az akku. -
werszomjas
őstag
válasz Mezga Aladár #273489 üzenetére
Edge 830?
7 óra?Az tuti hibás, nekem pedál fordulat szenzorral, radarral és pulzus kijelzéssel egy ~ 12 órás balaton kör után vígan 50% körül van az akku. És 2 éves kb.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
mauimagic
aktív tag
válasz Mezga Aladár #273489 üzenetére
Tegnap 30%-ot merült az 540-em 3 óra menetidő + kb 3/4 óra standby alatt, -5 fok körül, speed, HR, PM szenzorokkal, előtte 1 hetet állt feltöltve.
Ráadásul végig pittyegett a nyomorult, mert power zónás edzést indítottamEz alapján szerintem bírnia kéne 20 órát mondjuk 20 fokban.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Mezga Aladár #273489 üzenetére
Az akku állapot követés eléggé felső polcos feature, okostelefonon, appal is csak közvetetten lehet mérni.
A Garminnak vannak nagyon komoly eszközei, de a 830 speciel egy abszolút consumer grade cucc, még ha te nem is keresel elég jól ahhoz, hogy akként gondolj rá.
Ha nem ragasztva van, hanem csavaros, egy szétszedést meg lehetne kockáztatni.
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz Mezga Aladár #273493 üzenetére
A Garmin amerikai cég, a termékfilozófiája is ennek megfelelően épül fel.
Az amerikai usert nem érdekli, hány mAh-s akku van benne.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs