-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
mauimagic
aktív tag
válasz andrisbandi #244689 üzenetére
Akkor mégegyszer leírom: egyelőre maradok a fullynál.
Lehet kapni teljesen merev montit, pl Orbea Alma M LTD, de bizonyára van még kb 100 féle.A kioktatásoddal, miszerint nem jó bringát vettem, illetve a váltási tanácsaiddal nem nagyon tudok mit kezdeni így 25+ év montizás után, de inkább kérdezek, hadd tanuljak
Akkor a bringaúton meg mezőn bringázgatásra, amire a kérdező használná, a 130-at mozgó trail fully a célszerszám, ok.
Aki valóban "trail" felhasználó, annak is jó a trail, vagy ő vegyen endurot?
A karbon HT csak a versenyzőknek való?
A legtöbbet eladott (nem tudom pontosan melyik év) Canyon Grand Canyon HT-t kik veszik? Csak mert pont arra való az is, mint amire a kérdező használná, meg vagy még 2 millió német, de ők nyilván trail fullyt vesznek -
andrisbandi
őstag
válasz andrisbandi #241342 üzenetére
Ákosbike Gödöllő
- Vigyázni kell velük, átb4sznak!
Csakhogy benne maradjon a keresőben infóként.Előzmény; rutin mukaként vállaták a főcsapágy cserét karbon összetelóson. Beletört a bit, nem bírták kiszedni, csúnya nyomokat hagytak.
Akkor nem vettem észre, de becsaptak.
Azt hazudták nem kapni alkatrészt az elcsúfított helyett, nem kell fizetnem, majd ha lesz ingyen cserélik... azóta sem kapni szerintük, én meg elsőre találtam...
Van gyakorlatuk a felelősség megúszásában. Pénzt nem kértek, semmilyen dokumentum nem készült.Nagyon körülményesen sikerült kicserélnem a csavart, egy karcolás sem lett a bicón.
Több tízezret költöttem, sokmindent kipróbáltam. A bitet semmivel nem lehetett kiszedni, megfúrni. Végül a csavar másik oldaláról, szétkapva a bringát, egy speciális törtcsavar kiszedővel tudtam kiapplikálni.Szerencsémre jól végződött, de hogy egy hivatalos Cube szeríz így sunyuljon, ez nevetséges. Úgy tűnik akinek nincs a közelében bevált szerelő, annak a feladat adott.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
addikt
válasz andrisbandi #244912 üzenetére
Rengeteg helyen van eladó és szervizes hiány. Sajnos ilyen, mikor diákmunkások vagy kezdők 0 gyakorlattal beállnak szerelni.
Szerencse, hogy megoldódott az ügy.Jut eszembe, legalább egy éve keresnek szervizest, mindig feldobja nekem a facebook a hirdetésüket és most is kint van az oldalukon. [link]
Csodát nem lehet várni így[ Szerkesztve ]
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
addikt
válasz andrisbandi #244912 üzenetére
Én írnék a helyedben a Cube-nak. Egyébként nem szokatlan, hogy semmilyen papírt nem kapsz egy bringaszervizben... ilyen esetben viszont nem árt ragaszkodni hozzá.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #245592 üzenetére
Főleg ha egy erősebb pont szembe teker valahol.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz andrisbandi #245592 üzenetére
Nekem az tűnt fel, hogy délre nehezebben tudok menni,mint Északra. Persze az egyenlítőt átlépve már fordított a helyzet
-
Gaben92
őstag
válasz andrisbandi #245765 üzenetére
Rémlik is, hogy posztoltál róla. Lehet itt is ez lesz a gond. Ezek a Maxxisok viszonylag könnyen felmennek. Az Ice Spikerekkel birkóztam rendesen és el is törtem 3 Lezyne leszedőt mire felmentek (aztán kiugrottam a boltba venni Park Tool-t na azzal már nem volt gond ) de ezek pikk-pakk felmentek. Használtam leszedőt mondjuk de nem kellett erőszakoskodni velük.
Hasaggymeg:
Másodjára úgy voltam, hogy mielőtt belement a tej felnyomtam 3 barra “ha robban, robban” alapon de semmi változás. Ez egy 2,35” Ardent Race 29mm belső szélességű felnin szóval pont fordított a felállás.Most ott járok, hogy rendelek gumikat (csak ki kellene filózni, hogy mit) azt a pár nap melóba járást meg kihúzza addig ezekkel vadulás nélkül.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz andrisbandi #245765 üzenetére
Neked lett igazad. Megcsináltam amit te csak pepitában. Párom azt mondta, hogy kemény mint a kád széle, úgyhogy kiugrottam még zárás előtt az egyetlen nyitva tartó boltba és elhoztam két 2,6” Rekont. Reggel felraktam és csont egyenesen fut.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #246177 üzenetére
köszi a leírást, viszont nekem mechanikus fékem van, spyre c, itt két oldalról tudom csavarral állítani, hogy mennyire van közel a fékbetét a tárcsához.
[ Szerkesztve ]
-
Zanik
addikt
válasz andrisbandi #246369 üzenetére
Jó, a 26-os hardtail-em már én se élveztem (ezért is váltottam), de az alapokat azzal tanultam. Estem is sokat az elején, aztán egyre kevesebbet. Azóta már váltottam gravel-re, ráadásul egyre kockázatkerülőbb lettem, 40 felett már közel sem olyan elesni mint 17 évesen.
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #246369 üzenetére
Én is mindig műszaki hiba miatt estem...vagyis esés miatt lett műszaki hiba, már nem tudom a sorrendet.🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
mauimagic
aktív tag
válasz andrisbandi #246383 üzenetére
A rigid az tényleg fapad, a HT nyilván más, nem tudom hogy sikerült idekeverned.
De én évek óta össztelósokkal megyek, most mégis HT-ra váltok vissza, mert az esetek 90%-ában overkill a fully.
Mondom ezt úgy, hogy "pályaszálláson" lakom, pontosan 1m az erdő a kaputól és 99%-ban terepen használom.
Kevély szint alatt nekem nem kell fully, de ott is lejövök a HT-vel.
Dropper meg kell, nem véletlen már az XCO-ban is sokszor.[ Szerkesztve ]
-
Zanik
addikt
válasz andrisbandi #246383 üzenetére
Szerintem félreérted. Nem a HT-t szopkodjuk fel és a fully-t szóljuk le, csak Ixion77 felhasználó szokásait és tapasztalatát mérlegelve próbáljuk belőni, hogy mit lenne értelme vennie, és mi lenne ágyúval-verébre neki. Még én is Maximum1-el értek egyet, hogy az általa megfogalmazott felhasználásra akár egy alu HT is elég lenne, de ha többet szán rá, akkor legyen egy kényelmesebb carbon. Egy ilyennel el lehet gurulni aszfalton is családdal, karbantartása meg egyszerűbb. Nem kell minden felhasználásra fully-t ajánlani mindenkinek.
Amúgy meg 1 bringa sose elég, minden felhasználásra kell külön 1.[ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #246383 üzenetére
Én is érzem, hogy kellene a dropper, de olyan meredek lejtőn, ahol kimászni már nem tudok, értsd 25-30%+. Ahol ki is lehet mászni, ott egyáltalán nem érzem szükségét, egyszerűen nem kell annyira beülni a nyereg mögé, hogy zavarjon. Ahol kéne a dropper, ott viszont nagyon!
Amúgy +1 #246387 Zanik-nak, sokszor érdemes lenne visszaolvasni honnan indultunk ki, mert gyakran így születnek a hitviták.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
avl
aktív tag
válasz andrisbandi #246383 üzenetére
ja, en elöl sem akarnék magamnak, de nyilvan terepfüggö, hogy mi kell mennyire
-
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #246383 üzenetére
Dropper előtt is volt élet, be kell ülni a nyereg mögé.
Én fő telóellenesként: telóval biztonságosabb. Többet van az első kerék a földön. Ezért, meg mert egyszerűbb volt az első kerék rugózásával kezdeni, ezért terjedt el a csak elöl puha biciGli...
Előredőlős geó csak XC-ben van, amúgy nőnek a rugóutak, inkább hanyattesősnek mondanám a többit.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #246383 üzenetére
Nem értem az írásod. Azért terjedt el az első teló, mert első keréknél fontosabb a rugózás az irányítás miatt. Másrészt az ember sokkal megengedőbb, ha hátul ráz a bicikli, mintha a csuklód kapja az ívet. Engem sem zavar, hogy hátul merev. Viszont a plusz szerviz jobban zavarna. A karbon villa jó dolog, de nem mindenkinek opció. Gyenge terepre vagy városba tökéletes és sokkal könnyebb is.
Másrészt nézz meg egy webshopot. Karbon villából alig van, teló meg minden kategóriában megtalálható. Amikor építettem a biciklit, akkor karbon villát tervezem én is, de Kínán kívül sehol sem lehetett kapni (mondjuk most sem, főleg nem taperedben). Se várni nem volt kedvem, sem nyomozgatni, hogy melyik nem törik ketté alattam. De egyszer cserélek rá, rögtön lejönne 1,5-2 kg.
-
deny330
aktív tag
válasz andrisbandi #246463 üzenetére
Hát utána olvastam máshol is, ha minden igaz a villa hossza annyira nem gáz, viszont az offset durván befolyásolhatja a geometriát. Ha ugyan az az offset lesz ami a régiben, akkor elvileg nem kellene gáz legyen. Amúgy is széles, átlag 2.4 / 2.5 gumikat használok, szóval talán nem lesz gáz.
-
zeus_2k14
senior tag
válasz andrisbandi #246502 üzenetére
Nem szeretném én kicserélni, elküldeném szervízbe. Viszont ha megoldható, rendelnék én hozzá gumit, hogy cseréljék ki. Mondod, hogy a tárcsaféket újra be kell állítani. Ezt miért kell, ez jelenleg magas
-
zeus_2k14
senior tag
válasz andrisbandi #246504 üzenetére
Okés, köszi.
Találtam még gumit, ezekről mi a vélemény? ( Ez vagy pedig ez?
Java részt aszfalt, mint írtam korábban.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz andrisbandi #246523 üzenetére
Nem hiszem hogy az országban lenne vhol is belőle még a Lidl-ben a legközelebbi Aldi 50km-re van tőlem arról nem így nem tudok nyilatkozni,de nálunk már nincsen így marad az internet. Amik voltak is a "nyerészkedők" felvásárolták jófogáson is testbike és az FB piactéren is drágábban adják mint amennyiért vették, vannak olcsóbak is belőle 10.000-t pk-val +3.000 csak azt nem tudom mennyire éri meg így meg venni mi hiányozhat belőle vagy mennyire amortizálták le
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #246530 üzenetére
Vagy ez [link]
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #246782 üzenetére
Nem minden MOL kúton lehet ugyan, de kb az az egyetlen hely, ahol ezeket ott lehet hagyni.
'92 Honda VFR 750
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #246789 üzenetére
A denaturált szesz másra való, az isopropyl jobb. Eleve nyom nélkül elillan, nem bántja a festéket, alkatrészeket, műanyagot. A legtöbb normálisan felszerelt festékbolt árul, ha nem akkor webshop.
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #246805 üzenetére
Nem célozgattam semmire. Ahogy írta a másik kolléga, konkrétan a billentyűzet műanyag alkatrészét nyírta ki a denaturált szesz.
Valószínűleg azért van a féktisztítóban is isopropyl, mert sokkal jobb ilyen téren. De sok boltos azzal takarítja a kiállított bicikliket is, mert nem kell vízzel lemosni utána, mintha valami habot képző mosással kéne tisztítani.
Ez ugyanolyan mint a Brigéciol. Elvileg autó motorokblokkjának a tisztítására van, ami sokkal erősebb anyagból van, így én biztos nem állnék neki bicikli alkatrészeket ezzel takarítani. Egy motor elbírja, mert sokkal nagyobb hatásoknak van kitéve, így "van benne anyag". Láncra ágyúval veréb esete. Egy sima mosogatószeres víz leszedi a zsíros koszt, vagy ott az isopropyl utána (benzin, foltbenzin is jó persze). De természetesen mindenki azt használ, amit akar, de én nem vagyok híve az agresszív szerek használatának. Például drágák a Muc-Off dolgai, de legalább mind lebomló, szerves anyagból van.
Például amikor legutóbb átpörgettem a láncot a mosó kis szerkezetben, akkor külön flakonban gyűjtöttem az olajos, koszos cuccot, ami lejött róla és inkább elviszem a megfelelő helyre ha összegyűlik.
-
Zanik
addikt
válasz andrisbandi #246859 üzenetére
Lassan úgyis érik az egyik bringán egy lánccsere, szerintem lehet hogy azon az új lánc már waxolva lesz. Aztán szépen átállok a többinél is majd.
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Zanik
addikt
válasz andrisbandi #246859 üzenetére
Amúgy akkor te úgy waxolsz, hogy teljesen paraffin wax-be meríted a láncot és arra csöpögtetsz még valamilyen wax alapú kencét (squirt, smoove), vagy nálad nincs merítős waxolás, csak a tubusos kence?!
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Nutra
tag
válasz andrisbandi #246872 üzenetére
andrisbandi, Zanik
Akkor ezek szerint igényes bicajos lettem
Nemrég próbáltam a merítős waxolós módszert és igazán semmi komoly. Befőttes üvegben néha megrázogattam és egy éjszakára állni hagytam benzinben (lakkbenzin higító, mert pont az volt otthon), ekkor a nagyrész olajos dzsuvát levitte, aztán egy másik üvegben ismét ugyanez, új adag benzinnel. (Kb. fél l higítót használtam el eddig és a harmadik lánc ázik éppen).
A főzés is sima ügy. Kislábosba víz, bele egy konzerdoboz (jjeahh ), abba a gyertyaparaffin és melegíteni a lábost. Fémtiszta lánc bele, amikor megolvad, gáz lekapcs és a láncot párszor megrázogatom egy meghajtogatott küllővel. Amikor kezd dermedni, kiveszem a láncot és a küllőnél fogva felakasztom. Ha kihűlt, mehet is fel a bringára. Párszor áttekerem, és kész. A lepergett viaszt egy száraz, tiszta ecsettel lesöpröm.
Szerintem nagyobb tisztításra sem kell már oldószer, erre forró vizes mosást javasol az ozzi bácsi.
Csak a fémtisztára mosás (lánconként egyszer), ami koszolósabb, a többi akár egy konyhába is beférne. -
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #246993 üzenetére
Valamit majd rendelnem kell helyette, lehet, kipróbálom ezt a Sram-ot. Egyelőre így hagyom, nagy bajt biztos nem csinál, a következő kenés még odébb van. Addig legalább megvárom, hogy a DT zsír MPowerPH-nak is besűrűsödik-e , ha nem, majd veszek tégelyest, talán az másfajta . Nekem az 54t-s upgrade kit tartozéka volt ez a tubusos, pedig a képen tégelyes van [link] .
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #247006 üzenetére
Oké, akkor holnap lesz még egy köröm a freehubbal . Nem mondom, hogy agyonzsíroztam, de mivel izomból kellett nyomnom a tubust, lehet, hogy itt-ott több sikerült a kelleténél.
Ma már nem foglalkozom vele, de holnap kitakarítom belőle.
Egyébként ugyanilyen zsírt tettem bele, de fogalmam nincs, mi a f..tól sűrűsödött be ennyire.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #247006 üzenetére
Hűha, van annak a Hydrának aztán sok feje...akarom mondani sok kilincse és rugója!😳
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz andrisbandi #247018 üzenetére
köszönöm szépen ,rendben ,napokban tekerés lesz kiderül mit tud🙂 nekem elég sok csepegett le, kenés közbe gyakorlatilag folyt le mintha víz lenne
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz andrisbandi #247033 üzenetére
meglehet, én most ez mentén elindultam, abból kiindulva hogy smoove állitolag nagyon nehezen jut be a belső részbe ami a zerofriction szerint okozza azt hogy a kezdeti időszak alatt nagyobb a lánc kopás a smoove-al aztán később csőkken, de én csak azt mondom amit olvastam.
wax eredmény:
na tegnap délutáni wax után ma tekertem 2kmert aszfalton, és a fémtiszta fémszinű lánc már sötétszürke, ha megfogom fogja is a kezemet,oké kevésbé mint a láncolaj de fog..
nem tudom ez normális e vagy akkor valamit mégis elszartam?illetve a váltó lassabban nehezebben vált, ugye előtte volt egy teljes átmosás, váltóra külön nem tettem waxot, minden váltásnál zörög is a hátsó váltó(shimano sora) amikor a nagyobb hátsó fogaskerekekre váltok, gondolom láncolajjal keverni nem jó, tegyek a váltóra is waxot? vagy waxoljam ujra?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #247163 üzenetére
Érdekes mert ott fájt kissé (közvetlen a térdkalács fölött) ahol akkor szokott, ha alacsonyan van a nyereg. Emlékeim szerint a nyerget nem bántottam, maradt ott ahol volt, aztán így meglehet azt éreztem, hogy a maximum nyomatékleadás kissé magasabbról, vagyis jobban behajlított térddel indulva kezdődött. 🤔...nem volt vészes, tudtam, hogy az miatt van és mind2 térdemben egyszerre jelentkezett, majd hamar hozzá is szoktam.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #247163 üzenetére
ahogy szoktam, linkelek, egyszerűbb, mint összefoglalót írni
Crank Length - A Bike Fitters Advice
és
Crank Length (A Four Step Checklist for Road Cyclists)vs - erőtani szempontok:
Bicycle Crank Length Debunked: Position and motion analysis using 4-bar linkage.[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #247261 üzenetére
nem is tetszett, meg az sem, hogy emiatt a megrendelt ass saver fendor bendor big nem jó a nuroadhoz. szerintem a különböző rejtett nyeregcsőrögzítések sem adnak semmi pluszt a hagyományos bilincshez képest, sőt.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #247261 üzenetére
Azt a lebegő támvillát tapogattam is, hajlik mint a makaróni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz andrisbandi #247285 üzenetére
Akku érzékeny kérdés, azt itt Németországon belül is csak külön dobozban, böszme nagy figyelmeztető cimkével szállítják. Gondolom, a m.k.u.k.pósta nem tudja szavatolni, hogy nem fogják felgyújtani vele a fél hóbelevancot, nekik meg nem hiányzik, hogy rájuk fogják, hogy a csomagolás miatt volt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tyson5
tag
válasz andrisbandi #247292 üzenetére
Ugyan akkora a két sor. De már lassan ott járok, hogy felgyújtom az egészet
Egyébként elől a legnagyobbon, hátul a legkisebben éppen elfordul (ex9 sebi)
Én így szabtam le a láncot. Tudom, h ez keresztbeváltás, de ha véletlen rosszul váltanék -
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #247347 üzenetére
Nem tudom. Ezt a kalibrálást, ami a videón van, megcsináltam. De ha minden tekerés előtt meg kell csinálni, akkor azt biztos nem fogom . Meg igazából azt sem értem, hogy ez talán összeadja a szinteket? Ha megyek egy 2 km-es szakaszon X m-t felfelé, utána egy 1km-es szakaszon Y m-t lefelé, akkor 3 km-en mentem X+Y szintet?
Nekem a szint úgy lenne egyértelmű, hogy ha az indulási pont magassága és a táv során a legmagasabb pont közötti magasság különbsége X m, akkor azon a távon X m szintet mentem. Bár ez sem jó, mert ha 10x felmegyek egymás után egy 1000m-es hegyre, akkor is csak 1000m szintet mérne a végén.
Á, inkább hagyom... -
Tin
veterán
válasz andrisbandi #247427 üzenetére
Ja, én is ennél maradok, egyelőre olajozással. Veszek valami lánctisztító spray-t amivel néha befújom olajozás előtt, és ennyi.
Egy kérdés: ha szárazon és aszfalton megyek, minden olajozás előtt akkor is kell lánctisztítás, vagy elég csak 100 km-enként olajozni, és mondjuk 300 km-enként letisztítani a spray-vel?
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #247458 üzenetére
Nem nagyon van hangja, de ugye ez új bringa, új lánc. Inkább megolajozom ha megjön az olaj, ártani biztos nem ártok vele. Maradok a javasolt rongyos tisztításnál. A váltót is kellene még finomhangolnom, mert a legnagyobb fogaskeréknél cicereg néhány fokozat hátul, de majd beleásom magam abba is.
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #247477 üzenetére
Köszönöm, akkor ezt követem
-
válasz andrisbandi #247490 üzenetére
Karbon váz. De szerintem ez nem a nyereg lesz, mert nagyon lentről jön a hang.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #247507 üzenetére
Enyém nem olyan drága, meg nem otthagyós. Napi közlekedésre tuti valami még olcsóbbat használnék.
Gyerekkoromban elég volt a számzáras sodrony hurok. Ma már tényleg a biztosítás és a GPS védelem a legjobb. De rövidebb időre vagy biztonságosabb helyre szerintem még mindig elég az U lakat és a lánc, ha nem milliós bicajod van.
A leszedés infót köszi, majd átgondolom. Meglátom hosszú távon mennyit megyek, aztán ha sokat, úgyis kell idővel gumit cserélni. Tartaléknak meg jó lesz ez ami rajta van.
[ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
válasz andrisbandi #247285 üzenetére
Van kivétel, csak ritka. Nekem sikerült rendelni az e-bike-hoz ún 'booster' kitet, ez egy plusz akkutartó. De elég nehéz volt találni olyan boltot, amelyik tényleg szállít ide.
-
addikt
válasz andrisbandi #247560 üzenetére
Hasaggymeg: az nem volt világos, hogy gap = holtjáték. De mondjuk így is túlbonyolítottnak, értelmetlennek tűnik. Hogyan állítsam be, hogy normálisan váltson? Darálás, magától váltás nélkül.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
mauimagic
aktív tag
válasz andrisbandi #247605 üzenetére
az ábrán melyik az ebikeos?
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #247771 üzenetére
Nem próbáltam még sehogy, csak belsővel. A gumi TLR, a felni az, amiről nem találok erre vonatkozó infót ( DT X1800, 24 mm a "belseje"). Tökre leengedett belsőnél is szépen be volt ülve a külső a helyére, alig tudtam kipattintani. Ebből gondoltam, hogy talán alkalmas tubelessre, bár nem vagyok odáig a gondolatért, hogy tejezzek a nappali közepén . Meg anno felfúrtam a szeleplyukat, vagy az nem befolyásolja?
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #247779 üzenetére
A belső sima Conti, semmi extra. Régen használtam Slime-ot, de az könnyen besűrűsödött. Most rendeltem ilyet [link] , ha a héten megjönnek az új külsők, ezzel kipróbálom. A tubelesshez majd holnap megrendelgetem a cuccokat, csak a Vittoria tej nem érne már ide péntekig, szal mindenképp a jövő hétre marad a TL próba. Meg talán te írtad egyszer, hogy könnyebben felpattan a külső a helyére, ha már volt belsővel használva, hát ez most lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen