-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
StLui
veterán
válasz trialboj #140215 üzenetére
AZ egyik tőle, 2/3-os ujjú RF, a másik tőle, de itt az már elfogyott. Ez volt az ha látni így
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #140278 üzenetére
Röviden,igen.
freelanced...még van az ilyen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #140364 üzenetére
Meglestem a maratont, akkor nem lövöm le én sem a poént, hogy mennyi km/szint . Nem annyira vészes, lehet, hogy ezen én is mernék indulni, a mi városunkban sajnos csak egy maraton van és az nekem egyelőre túl durva, a rövid táv tudtommal kb. 30km/850m, a hosszú 70km/2000m,engem versenytempóban valszeg a rövid is kikészítene... . Na de majd jövőben hátha. Így, hogy a hosszú ugyanaz, mint a rövid, csak 2 kör, tuti én is inkább a röviden indulnék .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #140435 üzenetére
Nem aggódok, egyszerűen nem megyek idén . A pulzuskontroll szerintem nagyon hasznos és rengeteget tud dobni a teljesítményeden, de természetesen ez is igény kérdése... most nekem sem a legjobb a pulzusom, inkább átlagos, én is jókat tekerek már így is, talán egy lájghtosabb versenyen simán indulnék, de sajnos felénk csak ez a brutális van és ha úgy érzem nem tudnám élvezni, akkor nem látom értelmét, hogy induljak. Na de mindegy, túlspiráztuk a témát. Inkább azon kéne agyaljak milyen bringás kacatot vegyek, mert rég vásárolgattam utoljára (júni. 13-án ).
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
StLui
veterán
válasz trialboj #140525 üzenetére
Minimális különbség van a biztosításban ha bejelölöd, hogy extrémsport, netrisken az union adja be meg még egyet de az nem tetszett. Én mindegyik bikeparkozásra ilyennel megyek. Hármunknak 8 nap volt 15eFt.
Amúgy meg nyilván van benne valami amit írsz, de van másik oldala is a dolognak. Egyrészt nekem csak a szerencsén múlt, hogy a dunaparti kerékpár úton nem lett komolyabb bajom amikor szemből nekem jöttek, másrészt aki extrém sportol annak valószínűleg jobb a mozgáskoordinációja az átlagnál, tehát sok balesetet sokkal kisebb bajjal megúszhat. Persze van az a szint amikor pl egy YT videóért cserébe túlvállal az ember, illetve folyamatosan határon mozog. A másik veszély ha valaki alkalomszerűen szabadul egy komolyabb terepre, és túlvállalja magát a hirtelen lelkesedéstől vezérelve. Sőt tegnap pl a fiamon láttam, hogy edzésen elment egy sráccal a végletekig az ugró érkező egymástól távolításának versenyében, ketten folyamatosan növelték a távot, és megugrották. (lehetvalószínű csak tagok láthatják, edzésből 1-2 részletvideó) De ugyanakkor fiataloknak kell is a többiek húzóereje.Seth nem minimális adrenalin fröccsért hanem pénzért csinálja. A másik srác valószínű nem, de ugyanez a síelés, sőt a futás, is, hány embernek hullik szét a bokája, úgy, hogy terepre sem megy, csak aszfalton lép félre.
Érdekesség a tegnapi edzésről, volt egy apuka a 10-12 éves kislányával, apuka XC-vel, magasra húzott nyereggel, komolyabb technikás XC versenyekre készült, végén annyit mondott neki az edző, hogy ekkora ugrások után bármelyik XC pályát bevállalhatja, nagyon jól ment, ugrott vele. Persze kislány is ügyes volt, ő volt a legfiatalabb, és talán én a legidősebb, meg még egy hasonló korú apuka.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #140580 üzenetére
Akkor vigyázz ne engedj a kísértésnek,hogy megtáncoltass bárkit is,a lábaid másnapra kellenek.
IMIKE...mivel a kormányszár merőleges a tengelyre,sosem fogja kitakarni azt,a kormánynak kell kitakarnia,ami amúgy sem más mint egy ökölszabály.Ha jónak árzed akkor nem kell ezzel foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz trialboj #140525 üzenetére
A személyi sérülés kockázatát nyilván mindenkinek saját magának kell felmérnie.
Az egyéb károk tekintetében viszont lehet mit tenni csak oda kell figyelni, hogy egy sima utasbiztosítás nem elégséges a bikeparkozásra. Arra szépen meg kell kötni az extrém sport biztosítást.Nekem volt extrém sport biztosításom, amikor Semmeringben estem és varrtak. A biztosító szépen térít minden költségemet, sőt a poggyász kár keretén belül az esésben betört órám és az elszakadt mezemet is megtérítette már a biztosító. Ha sérülés van, akkor mindig érdemes először a biztosító assistance szolgáltatását hívni, akik sok esetben már eleve a kórházzal közvetlenül le tudják játszani a költségeket. Na meg egy extrém biztosítás az a helikopteres mentéseket is fedezi sok tíz mio HUF limitekkel.
Szóval aki veszélyesen él, spéci biztosítást érdemes kötni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #140698 üzenetére
Haverinával aszfaltoztunk egyet, az elején én mentem elöl, de nem bírta tartani a tempót, ezért előreengedtem. Hazafelé csörgött a mobilja, fogott egy satuféket, én meg későn vettem észre, és elrepültem. Haverral megszoktuk, hogy nagyobb sebességnél intünk egymásnak, hogy meg akarunk állni, vagy legalább hátranézünk, hogy a másik nehogy nekünk jöjjön, de úgy tűnik a haverinánál még nem volt kialakulva ez a reflex.
Amúgy nem olyan vészes, csak a hajolás, emelés, hirtelen mozdulatok nehezen mennek és reggel alig tudok az ágyból felkelni. No meg b*romira hiányzik a bringázás[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IMIIKE1998
őstag
válasz trialboj #140741 üzenetére
A BBB jó, de baromi kemény. Az első hét iszonyú fájdalmas lesz, ha eddig párnázottabb nyergeket használtál, utána viszont sokkal komfortosabb lesz.
(#140740) inifini: Nekem sosem zsibbadt még le, akármilyen gagyi nyergem volt, csak egyszerűen a hátsóm sajgott. Persze én, ha érzem, hogy kényelmetlen, akkor gyakran kiállok és hamar lecserélem a nyerget.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #140828 üzenetére
hú, egyébként a Balaton marcin (az volt az az atom saras) felemlegettem,hogy elajándékoztam az Eggbeatert.. azon tényleg csak átfolyik a sár. De őszintén szólva ritkán megyek olyan sárban,ami komoly gondot jelentene az SPD-nek (az akkor már rontotta a becsatolást), és minden más esetben pedig nekem jobb volt használni a Shimano rendszerét. Igaz, +100g :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #140786 üzenetére
Második fejezet
A célban hamar letereltek a pályáról, és mutatták hol a bringa mosó, gondoltam majd beállok ide később, elmentem átöltözni, mire visszaértem 50 en álltak előttem, beálltam én is és kb 45 percig várakoztunk mert csak 1 db magas nyomású mosó volt. Mire oda jutottam hogy én mossam, kb lincshangulat volt, aki 3 percnél tovább mosta a bringáját meg a lábát, arra már csúnyán néztek, volt akit gúnyosan megtapsoltak és bravó szavakkal dicsértek mert hosszabb ideig csutakolta magát... nem volt fun.
Sokaktól hallottam a sorban, hogy nem jönnek többet Váradra, pedig a városnak semmi köze nem volt ehhez, mégis ez marad meg. Sorban állás közben osztottak célba érős érmeket, ami megint fura volt, ezt célba érés után szokták, lehetőleg lányok átadni, és az előző versenyen így is volt. Most az kapott aki kért, nem volt túl rendezett dolog.
Zene nem volt, hangulatot elmosta az eső v nem tudom, pedig ekkor már sütött a nap, hangosítás szar volt, a speaker is hiányzott aki kicsit csinálja a showt, biztassa azokat akik több kört mennek, mondja mit merre találunk, stb, volt beígért kaja is, de annyira elbaszták a kedvem hogy már csak szabadulni akartam, végül épp csak lespricceltem a bringát, de addigra már csont száraz volt a sár, jobb lett volna berakni úgy, kevesebb kosszal jár, de akkor feleslegesen álltam sorba annyi ideig.Nem a szervezőket hibáztatom, mert 2 éve profin lehozták a versenyt, most messzebb került a várostól a helyszín, kevesebb szponzor volt, és a nevezési díj is nevetséges alacsony lett, kb 4000 ft. Most megértettem miért kerül egy komolyabb verseny nevezési díja 15-25k ft-ba, mert akkor lesz 3-4 bringa mosó, rendes hangosítás, kaja, ellátás, és egy jó hangulat, mert mindenre van pénz, és nem félmegoldásokkal kell operálni.
Rossz kedvűen mentem haza, talán emiatt voltam figyelmetlen és rácsuktam a csomagtartót a km órámra aminek ketté hasadt a kijelzője, majd eltörtem az egyedi sárhányómat, aminek a festését a magas nyomású szarral, sikerült meg is szaggatni itt még egyben volt
Eddig 3 versenyen indultam ebből 2 sáros volt, ez pedig még esős is, nagyon sajnálom hogy így alakult, szinte el sem fáradtam, sok bennem maradt, ilyen körülmények között nem élvezetes a tekerés, és mondhatni nem is fárasztó, mert lefele nem mered, felfele meg nem lehet gyorsan menni.
Még idén szeretnék indulni valahol, hogy feledtesse ezt az élményt, és jó emlék maradjon a versenyzés. 27. lettem a férfi kategóriában, ami elég silány, a két előttem lévő 1-1 mp el hamarabb ért be, de a sár miatt, senki nem tudta kiadni a valós formáját, szóval felesleges is ezt most számolni.Sokszor tekertem már sárban, de most talán az eső miatt sokkal rosszabb állapotba került a bringa, beállt a poplock már a versenyen, szerencsére nyitott állapotban, a két fékkarba is jutott sár rendesen, azok is nehezebben mozogtak, váltógörgők teljesen darabosak lettek, középcsapágy bal oldala szorul picit, de még nem darák, hátsó tárvillánál a forgáspontok rengeteget kaptak, ki sem lehetett mosni a sarat. Fejcsapágyat még nem néztem meg, mert 3 napja zsíroztam újra, de lehet az is öregedett egy évet.
A tanulság annyi, hogy az eső nem a montis barátja, a sár meg nem alkalmas szórakoztató versengésre, szóval ahogy eddig is, maradok a száraz terepnél, amikor csak lehet."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #141138 üzenetére
Én mindenhol elmegyek már az SPD-vel, csúszós helyeken is pl. itt legutóbb nagyon beteg köves lejtők voltak. Sárban... hát igen, nehezebb becsatolni, de azért nem lehetetlen. Persze én multi release stoplit használok egyelőre, de szerintem majd idővel visszarakom a sima stoplit is.
Más: ha már wiggle, a haverinám viszonylag nagy értékben vásárolt onnan és lassan egy hónapja "úton van" a csomag. Írt a wiggle-nek, semmi reakció. Ilyenkor mi a teendő?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #141132 üzenetére
Nem ott megy be a víz, hanem a hajtókar és a csapágy között. Főleg ha van egy kis sár, meg fű, ami szépen el tudja tolni a gumi/műanyag tömítést.
Próbáld ki, hogy kiszárítod, és csak a középcsapihoz folyatsz vizet, meg tekered közben. Utána ha szétszeded, belül víz lesz. Ez ilyen, ha nagyon illesztenék, vagy tekerni nem tudnád, vagy hamar elkopna.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #141208 üzenetére
Hú de gyakran járok így . Ilyenkor én leszállok, próbálok nyugodt hangon beszélni hozzájuk és a biciklit pajzsként tolom nagyon lassan magam mellett. Nem árt ha van nálad valami kaja, keksz, amit odadobhatsz... ha nagyon támadnak, na akkor elkezdek ordítani ahogy kifér . Ha messze vannak és rám várnak, akkor le szoktam nyúlni a földre, mintha felvennék egy követ, attól gyakran befosnak és menekülnek. Sajnos tuti tipp erre nincs, kell egy nagy adag szerencse is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #141232 üzenetére
Ez is olyan, mint nemrég amikor a haverom bringáján hangosan recsegett valami. Elvileg a szervizben teljesen szétkapták, újrazsírozták és nem találták meg a hang forrását... aztán itthon kikaptam a gyorszáras kereket, megtörölgettem, visszaraktam és megszűnt a hang
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Massmurderer
őstag
válasz trialboj #141232 üzenetére
Én a porvédö gumival szivtam felül.Régi stucninak az a része ami a csöre ment rá,keskenyebb volt,mint az új stucninál.Elötte kellet 3 hézagoló,most 1 se ment be.Ahead villanyak miatt úgye beállitom a kormányt,utána meghúzom a csavart a csönél.Szépen rá is feszült,csak ép szorult a kormány forgatás közbe.Zsír újak a kormánycsapágyak.Porvédö nélkül meg semmikép nem akartam feltenni mert hamar megdöglik a csapágy úgy.[link] Ilyen van benne.Azt a fémes gyürüvackot nem is tudtam beletenni,pedig a porvédö arra ment rá.Ha meg a porvédö gumit a stucni alá tettem,a porvédö szélei nem feküdtek rá a csapágyra.Az lett,hogy a porvédö gumi fölé tettem egy müanyag alátétet,kb 1-1.5mm vastag,és igy lett jó.
-
Fall-N
veterán
válasz trialboj #141232 üzenetére
Itt a kisvárosban van 3 szervizes, aki bármit megtud csinálni korrekten. Nem tudom máshol hogy van, itt a városban csak egy kontár volt. Az konkrétan olyat csinált, hogy a kikopott acél kormányszárat átfúrta és átmenő csavarral rögzítette a kormányhoz, amit szintén átfúrt. Ez volt a garanciális szerviz. Ez egy ismerősöm kínai Lofty Cruiserével történt 10 éve. Azóta már nem űzi a szakmát az illető.
Hasagmeggy: Az említett 3 ember közül kettő kiszúrja fülre a zaj forrását. Tapasztaltam, tudták rögtön.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #142036 üzenetére
Ez nálam már crosstrekking guminak számít . Vicc nélkül, a Maxxis Rekon-t nem direkt aszfaltra vettem, csak terepen annyival gyengébb, mint amit megszoktam, hogy befogtam aszfaltozásra, így legalább nem koptatom az "igazi" terepes gumit. De amúgy aszfaltra tényleg jó nekem ez, 3 bar-on tubelessel olyan simán suhan, hogy nekem ez már tiszta outi érzés .
Itt a bogarakkal nincs gond és a fenyvesben elviselhető lesz a meleg szerintem, csak akkor van gond, ha kiértünk az erdőből.
Nem jött meg a csajnak a csomag és a pénzt sem kapta még vissza . Eddig 2x rendeltem a wiggle-ről és nekem nem volt gondom velük, de ezután így már én is vonakodok tőlük, pl. a fékbetéteket legutóbb már inkább ebay-ről rendeltem . Remélem neked megjönnek a cuccok...Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #142167 üzenetére
Ilyenkor mennyire örülök, hogy itt ritka a lombhullató erdő és inkább a fenyvesek a gyakoriak... néha amikor lombhullatóba tévedek, én is fosok rendesen, hogy egy ág nehogy szétcsessze a küllőket vagy letörje a váltót. Ilyen helyen gyakorlatilag gyalogos tempóban gurulok, mert sosem tudhatod mi van az avar alatt... tavasszal, amikor először kivittem az új Mavic kerekeket teszteni is majdnem becoptam, egy ág beakadt a küllők közé .
Van amúgy egy rövid útvonal az egyetlen közeli lombhullató erdőben, ahol KOM-ot akarok szerezni, gyakorlatilag az avar miatt nem tettem meg eddig, de majd egyszer felporszívózom a helyet vagy valami[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #142192 üzenetére
Tyű, szerintem pár dolgot rosszul gondolsz, pl. egy montis SPD cipőben simán lehet terepen gyalogolni. A másik meg, hogy valszeg az SPD cipő a HT platform pedálon használhatatlan lesz, legalábbis az én Giro cipőm borzalmas a platformon. Szal platformra szerintem deszkás vagy platformra való cipőt, SPD-re meg rendes kemény talpú SPD-mtb cipőt és akkor nem lesz gondod vele.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fetz
csendes tag
válasz trialboj #142192 üzenetére
Nekem ilyen van (első spd cipőm). Röviden: ha most vennék, nem ezt venném. Nincs vele különösebb probléma és mivel első, ezért viszonyítási alapom sincs, de élőben nem az a minőség, mint a képeken. A legkevésbé a cipőfűző helyetti vékony gumival tudtam megbarátkozni, mert messze nem tart úgy, mint egy rendes fűző. Méretből, ha egy számmal nagyobbat veszel, mint a normál, akkor lehet, hogy kelleni fog bele egy plusz talpbetét.
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #142423 üzenetére
Szalonna, ződhagyma és egy kupica cujka .
Vicc nélkül, én ha nem eszek reggel tekerés előtt, félóra múlva már kva éhes vagyok. Szerintem megszokás kérdése is, ha ilyenkor hamar eléhezel, akkor előtte egyél amit tudsz és ha nem elég, akkor vigyél magaddal valami apróságot, amivel vész esetén túléled a tekerést. Ilyen-olyan szeletek, banán, házicsoki (itt talán csak te meg Hassagymeg tudjátok mi az ), Haribo, guminyüvek, esetleg nálam mindíg van zselé is, párszor az is megmentett... + kipróbálhatod a szénhidrátos-vitaminos pezsgőtablettákat is, csak beledobod a kulacsba és valamennyit segíthet az is.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
samujózsi
tag
válasz trialboj #142423 üzenetére
Nem tudom, egészséges embernél hogy működik, de ha ugyanúgy, ahogy nálam, akkor a gyors felszívódású szénhidráttal óvatosan kell bánni: megeszek egy vagy két banánt, az hamar felnyomja a vércukorszintet, de a csúcs (1-1.5 óra) után villámgyorsan le is zuhan, ami rosszulléttel (szédülés, remegés, izzadás) jár.
Ha nálad is így megy, és útközben nincs utánpótlásod, akkor te is így jársz. Megoldás: pl. szőlőcukor a zsebedben és úgy ötven perc, egy óra után megeszel pár darabot.Nekem ez nagyjából beválik, amikor eszembe jut, viszont nekem van egy II-es tip. cukorbetegségem hozzá.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #142408 üzenetére
Igen,ezt általában értettem,hogy ha belefolyik egy cipőbe a sár azt onnan nagyon nehéz kimosni,általában a ruhadarabok közül cipő sínyli meg legjobban...bár ez elég extrém,de mondjuk így,ahol a bringát és ruhát meglehetősen simán,cipőt már kevésbé simán tudod megtakarítani.
Ami a cipőmet illeti bár vizes füvön sokat nem sétáltam vele ez alapvetően egy túrázós sportcipő,annyira nem kellene csússzon,ugyanakkor elég kemény a talpa és megtapadt rendesen a korábbi Saint,vagy éppen a mostani Stamp3 pedálomon is,kissé még húzni is tudom ha éppen eszembe jut.A régit ( 2év/~15e km) még mindig használom az új mellett,bár talpa már erősen megsínylette.Összegezve azt mondanám,hogy bár általában tényleg a mindenes az valóban semmire sem jó,ez mégis a legjobb mindenes amit eddig próbáltam.(#142419) benfolds...szakzsargonban burkolt áremelés a neve.Szinte mindig érdemes egy korábbira vadászni,főleg ha az ráadásul tartalmaz is minden lényeges újítást.
(#142420) Cyrin...felső határ súlyterhelésnél értelemszerűen a felső 6ár közelében.
(#142423) trialboj...én lassan 2 évtizede akkor reggelizek mikor felkelek (általában 5-6 között) és ezt úgy szoktam meg,hogy olyasmit ettem amit legjobban kívántam (Nutella,dzsem,kex,kalács stb.)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz trialboj #142479 üzenetére
a fékkar tekerője SLX-nél csak azt állítja, hogy a fékkar milyen messze legyen a kormánytól, igy mindegy milyen állásban légtelenítesz
ha XT lenne, akkor a Freestroke csavart teljesen ki kellene csavarni, mert az már a nyomáspontot is állítja, nem csak a fékkar távolságát“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #142479 üzenetére
Eddig nekem is megjött gond nélkül, 2x rendeltem onnan. Hogy ő mit nyelt be s mit nem azt nem tudom, de 2 üzenetére sem válaszoltak semmit, szal azért nem mindíg pozitív az áruház hozzáállása úgy tűnik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ákkk
addikt
válasz trialboj #142479 üzenetére
Sajna a 7000 slx és 8000 xt ez a fékkar nyomáspontvándorlása emiatt egy alkalommal majdnem fejreálltam.
Renegeteg ember szidta ezt külföldi fórumokon is sajnos ez független a légtelenítéstől és az olajszintől ez akkor is csinállja ha ezek rendben.
Valahol olvastam ,hogy sűrű olajcsere esetén valamivel jobb.
8000 xt-nél ful meredeken már annyira bent voltak a fékkarok hogy vissza kellett engednem a féket ezután meg olyan hirtelen fogott éppen csak behuztam az elsőt mert nem számítottam erre.
De a jó hír 7100slx 8100xt esetén ez már nincs.
Én ezért maradtam a 785 xt -nél amig az tönkre nem ment.
Most 8120 xt van.[ Szerkesztve ]
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #142601 üzenetére
Ha kevésbé frekventált ösvényeken jársz,előfordul...bár én pókkal még nem találkoztam,csak hálóval,főleg ezzel az ökörnyálszerűvel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
samujózsi
tag
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #142750 üzenetére
a versenyen a rövidtáv vége felé volt egy húzós kaptató, 500m körüli hosszban, azt olyan 20%-osnak saccoltam volna, ugyanis épphogy fel tudtam menni rajta, és tudom, hogy a 28-on már nem tudok . Ráadásul amikor átlagos emelkedést számol a Strava, vagy te, akkor az azt jelenti, hogy garantáltan van benne kevesebb és több is. Így a szögmérős képen tényleg nem tűnik soknak, aztán élőben egész más. Én biciklin ülve a lankásabb emelkedőket sem szoktam a szememmel érzékelni, csak abból, hogy lassulok. Aztán ha megállok, és visszanézek, vagy legközelebb autózom arra, akkor már értem, hogy miért..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #142836 üzenetére
Az összehasonlításban figyelhettél volna arra,hogy egyformán álljon a váltókanál.
(#142810) Játékos...kissé körbejártam és ha más különbséget nem látsz,akkor az amelyiken nyíl van feszítő,a másik meg megy felül.
(#142838) nagylaci32 ...most cseréltem őket,egyformán kotyogásmentes volt mind2.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #142836 üzenetére
Szerintem össze kell kopjon és jó lesz, amikor full hajtást cseréltem, az enyém is darált egy picit.
Az a lánc durva rozsdás, nálam a téli láncok néznek így ki, amivel hóban csapatok, de lehet, hogy még azok sem, pedig én sem kímélem, kap sarat eleget .
A rugója sajnos az én váltómnak is sz*r, én nagyon örülnék, ha kevésbé csattogna, de erre a 3x9 rendszerre nem veszek új váltót. Úgy tervezem, hogy ha majd elkopik a full hajtás, akkor lehet meglépem az 1x11-et, feltéve ha viszonylag olcsón össze tudom majd legózni pl. sunrace alkatrészekből. Szal picit irigykedek a kuplung miatt.Ha már lánc, a belépő sram láncomba 2200 km után a mérő 75%-on sem esik bele . Ja és kissé ütött-kopott, de ezen nincs egy pici rozsdafolt sem. Ez gondolom egész jónak számít, nálam a shimano hg53 legutóbb 2 hétig bírta... vagyis bírta volna tovább is, de annyira darált, hogy rossz érzés volt hajtani vele a bringát . Most tartaléknak kmc-t rendeltem, már elfelejtettem milyenek, de remélem az is hozza az sram szintjét.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #142836 üzenetére
Nagytányér-nagytányér, és nem fog csattogni
Más: van valakinek akciós ajánlata (<90 euro) Sram 1150 sorra? Ha nincs, akkor marad az ingyen szállítós bike-components. Azt látom előtte, hogy ingyen szállít, vagy csak jön a meglepetés az sms-sel?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #142867 üzenetére
Nekem egyszer volt Sram 10-es láncom, az nem volt hosszú életű a 3x10-en, ezért nem tudom megmondani, neked jó lenne-e. Az PC-X1 az kimondottan 1x rendszerhez van, de szettben meg 1130-cal árulják a sort, illetve Toobee is így használta minden probléma nélkül, ezért is teszek most egy próbát vele.
A nagytányér-nagytányér állásban még el kellene mennie a váltásnak, nagy terhelésen lehetne gond, így akkor rövid a láncod. De ha hátul a második legnagyobbon van is jobb lesz, mint a videódon. Csak a következő nagy emelkedő előtt jusson eszedbe, hogy nem kell beletekerni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #142871 üzenetére
Ha neked 10 sebességes kell, az lehet más, mint a 9-esek, ami nekem van. Az elején amúgy én a legolcsóbb PC 951-et vettem, elégedett voltam vele nagyjából, csak lett rá pár rozsdafolt, ezért lecseréltem és félretettem tartalékba télire. Aztán januárban vettem egyel drágább PC 971-et, az van még mindíg a bringán és 2200km után makulátlan... kíváncsi vagyok mennyi kell majd neki, hogy 75%-on beleessen a mérő, de biztos több 3000-nél, 100%-ot én nem szoktam megvárni. Ez már tényleg maximálisan kielégíti az igényeimet, elképzelni sem tudom milyen előnyt tudna még nekem nyújtani egy ennél drágább lánc a súlyon kívül
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
planbmokus
senior tag
válasz trialboj #142871 üzenetére
2x10-esként kezdtem használni, de már csak 1x10-ként használom. Első két szezonjában 3000-et ment kb összesen, az utolsó kettőben összesen kb 500-at, most cseréltem, se elől, se hátul nem ugrik.
(#142873) jjeahh:
971-esbe én beletettem 7500-at, igaz akkor sor és a tányér is ment kukába!
1051 és a 1071 közt ha jól emlékszem, kb 25gr különbség van, az két pocsolya és némi por kombinációjából összejön....[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #147041 üzenetére
Hát ez hogyan történt? ...amúgy most olvastam ennek kapcsán a Shimano oldalán az az un.kuplung úgy lett kitalálva,hogy mindig be legyen kapcsolva és csakis kerékkivételnél kell kioldani.
belsodavid...tanulj ebből,mert ha megégetve jó lett akkor biztos megszennyezted előtte,tehát közelébe se vigyél semmi kenőanyagot.
TayRol...szép cipő!
Kemotox...isten hozott! ...csak semmi szabálytalankodás.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen