-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #242255 üzenetére
Ez mind igaz, egyet kihagytál. Az ebikenál még rosszabb, hogy a mostani tizenévesek még tekerni sem tekernek, hanem állnak azok az elcseszett elektromos rolleren, nehogy kelljen valamit is erőlködni. Az ebike mániát sem értem, de a roller még idegesítőbb. Ráadásul olyan drágák már a normális rollerek, hogy az árakon kijön simán egy Deore felszereltségű MTB is (Cube, KTM). Ugyanúgy én sem értem, amikor az idősek letekernek lazán több kilométert, az ezer éves, sokszor rossz állapotú acél vázas vackokon, akkor minek rásegítés? Főleg városba felesleges.
[ Szerkesztve ]
-
tknof1871
őstag
válasz MPowerPH #242185 üzenetére
#242188 Hasaggymeg
A szárazra törlést majd kipróbálom.#242191 andrisbandi
Lehet, hogy én csesztem el. Egyszer magasra húztam a nyerget mikor még a rövidebb cső volt benne. Éreztem, útközben megbillent a nyeregcső. Azt hiszem ki is fordult és kiesett a nyeregcső a nyereggel együtt alólam. Igen, így volt, most beugrott.
H.lye vagyok. Az is tegnap, a monitoron nézve a képet, ugrott ki, hogy összeér a bilincs. De a régi cső miért nem csúszkált lejjebb? Mert nem volt megzsírozva? Ez már nem lesz kinyomozva. Mindegy, jó eséllyel én tágítottam ki amikor kiforduld a nyeregcső a vázból. A kempingen olyan magasra kihúztam és évtizedeken át nem volt baj pedig kapta az ütéseket. Ennek a MTB-nek meg 25 cm hosszú csöve volt. Meg is lepődtem, mert a kempingen 25 cm-nél biztos több van a vázon kívül.Én megpróbálnám visszafeszegetni a bilincset, h meglegyen a rés közöttük, és párhuzamosan álljanak.
És a hézagot a nyeregcső és a vázcső (nem tudom a nevét) között a bilincsnél valamivel ki kellene tölteni. A nyeregcsőre kellene a megfelelő helyen felhordani valami plusz réteget vagy a vázcsőbe a bilincsnél belül? Például valami galvanizálós módszerrel?
Ha letörnek, vagy le kell vágni, elvileg kapni a nyeregvázcső tetejére illeszkedő nyeregcsőbilincset. - Csak ötletelek, nem tanácsként mondom.Csak saját felelősségre. OK.
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #242269 üzenetére
Megszoktam, muszáj volt megálljak az ág miatt
#242270 Ringman: minden hibáját benyelem a Shimanonak az elnyűhetetlenségért cserébe, képtelenség tönkretenni . Ha minden alkatrész annyit bírna, mint a Shimano spd pedál, a Mavic kerékszett és a Prime nyereg, filléres tétel lenne a bringa fenntartása.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
tknof1871
őstag
válasz MPowerPH #242263 üzenetére
Kicsit meg kell dolgozni, mert ez igy soha nem lesz jo.
Az mit jelent, hogy megdolgozni? Visszafordítható a károsodás? Hogyan?mod: btw, akkor megvan, mi csinalta ezt a rombolast.
Jó lett volna, ha a nyeregcsövön lett volna egy jól látható jelzés meddig lehet kihúzni. Az alsó 10 cm pl piros. A kerékpárboltban azt mondták annyinak bent kell maradnia. Az új hosszú nyeregcsövön sincs semmi jelzés.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
addikt
válasz MPowerPH #242255 üzenetére
"Es akkor jon az ebike -os, virsli gumi, konnyu bicaj, ami joforman megy magatol is, de kell az a rasegites, hogy teljesen ertelmet vessze az a keves ido is, amit sportolassal tolt."
De most ez téged miért zavar? Komolyan, az emberek sokkal boldogabbak lennének, ha nem másokkal, hanem a saját dolgukkal foglalkoznának. Mindaddig, míg másokat nem veszélyeztet, lesz@rom, ki, mivel tölti az idejét, milyen járművel megy. De azt is, ha Stravára repülővel megtett utat tölt fel, mintha bringával menne, mert nem érdekel. Kizárólag magam ellen versenyzek.
STC Speed: hát igen, valami alap fitting jó lenne, de én sem tudok.
fulton: fura egy pofa vagy te is Az ebike íztelen, de hátszéllel, az órát ki/be kapcsolgatva 30km/h átlagokat menni az ízléses Na, nem mintha ez is érdekelne amúgy, te dolgod.
Gaben92: s te mire is használod a Gripplert? Nem tudom, milyen bringád van. Hosszabb, 100 km túrákra is alkalmas?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
zsocy
őstag
válasz MPowerPH #242291 üzenetére
Tökre nem ez a lényege az ebike-nak, hanem az hogy olyan is kimenjen és mozogjon aki egyébként nem tenné. Az ebike ugyanúgy elfáraszt, csak többet tudsz és kell menni vele.
Egyszer tényleg próbáld ki, csomó helyen lehet bérelni már.
Azt viszont elfogadom hogy felétek csak a gazdag hülyék használják, de az tényleg nem a bringa hibája. -
chubby2o6
senior tag
válasz MPowerPH #242291 üzenetére
+1
Nagyon rossz irányba visz az innováció. Kitermel egy komplett, már ebbe beleszületett generációt, akik meg vannak róla győződve, hogy a világon minden azért van, hogy az ő kényelmüket szolgálja. Nem kell felállni felkapcsolni a villanyt, majd az okoskapcsoló megoldja. Nem kell kimenni a konyhába feltenni egy kávét, majd a wifis kávéfőzőt elindítom a telefonról, ami amúgy is a kezemhez van ragadva. Nem kell autóra vagy buszbérletre költeni, ott a roller, a telefonról - ami amúgy is a kezemhez van ragadva - becsekkolok, aztán, ha már nem kell, otthagyom az út közepén, majd az "ember" összeszedi, az a dolga, elvégre minden értem van. Nem kell tanulni, majd influenszer leszek vagy celeb.
Nem akarom tovább ragozni, nem ide tartozik, de pontosan tudom, mire gondoltál. -
addikt
válasz MPowerPH #242291 üzenetére
Minden korszakra el lehet ezt mondani, mikor ló helyett autóra váltottak az emberek meg ilyenek. Teljesen mindegy amúgy, meg aztán ránézésre nem hiszem, hogy meg tudod mondani, kinek mi baja van, miért jár ebike-kal.
Az a görbe tükör, hogy mindig az kell vizslatni, ki, mit, miért csinál. Ez árad a médiából, csak nem kell felülni a vonatra. Meg ez a "bezzeg az én időmben" minden jó volt is tipikus megszépítése a sz@rnak.
andrisbandi: igen, ez a valóság dolog bebizonyosodott a 2/3-nál, de azzal sem lehet mit csinálni. Nem a világ fog megváltozni. Nem vagyok különösebben pesszimista hangulatban amúgy, mert tekertem ma, de sosem értettem, miért kell mások hülyeségével foglalkozni. Csak magadat bosszantod fel, feleslegesen.
Nekünk például vannak ennél nagyobb gondjaink. Persze nyilván arra megy rá a tévé is a rosszabbnál rosszabb hírekkel, hogy tudjad, hogy másoknak milyen rossz, s akkor rájöjj, hogy a te életed mégsem olyan sz@r.
Ja, mikor kerékpárúton ténferegnek előttem gyalogosok, újdonsült szülők, nyilván nem örülök nekik, de kikerülöm. Vagy itt a Naplás-tónál is jó, hogy megcsinálták a bringautat, de jó időben normálisan nem lehet elmenni a bámészkodók miatt, akkor fogom magam, s kimegyek az útra, ha haladni akarok.
Az erdő meg... hát valljuk be, azért nem a kerékpár a legtermészetesebb képződmény ott, bármennyire is szeretnénk azt hinni. Szóval igazából egy rossz szót nem is szólhatsz a gyalogosokhoz. Más kérdés, mennyire
bunkófigyelmetlen dolog elfoglalni a teljes utat.A túrázással kapcsolatban egyébként nekem az sem igazán jön össze, hogy egyeseknek a sör vedelés a túrázás, de hát nem vagyunk egyformák.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #242317 üzenetére
mert modern" trendi úgy gondolom ez lehet benne. Na meg ez a bu*zulós roller de megy az mint a veszedelem Egyszer ki akartam próbálni egy ilyen városban elvihető fizetős rollert de nem lett belőle semmi. Am tök jó dolognak tartom ezt a megoldást, ha épp sietnél app megmutatja hol van a közeledben és már mehetsz is.
-
chubby2o6
senior tag
válasz MPowerPH #242322 üzenetére
Nem tudom, milyen munkahely/munka ez, de havi 220-ért dolgoztatni 2023-ban nettó kizsákmányolás. Innentől kezdve kvára semmi köze nincs a munkáltatónak ahhoz, hogy ezt az éhbért mire költi a dolgozó. Ha leszokik a cigiről meg az autóról, akkor sem tud ennyiből megélni, ez már tíz évvel ezelőtt is kevés volt, most viszont megalázóan kevés.
-
Zanik
addikt
válasz MPowerPH #242351 üzenetére
Nekem semmi bajom a pedelec bringákkal, megvan azoknak is a helye, de annyiban azért tudom árnyalni a dolgot, hogy mikor 2 éve bringát kerestünk az akkor 66 éves apámnak, és tesóimmal felvetettük neki hogy legyen pedelec, mire azt mondta: “Kell olyan a fenének, nem vagyok én még annyira öreg.” Végül egy Merida Crossway XT-t választott, és köszöni szépen, vígan teker vele, akár fel a Kőris-hegyre is.
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
-
Sped
aktív tag
válasz MPowerPH #242375 üzenetére
Jaj ez az ivás ez nagyon nehéz, baromira nem érzem magam szomjasnak, de inni akkor is kell. Télen ez sztem még alattomosabb. Nyáron az a bajom hogy felesleges sok vizet vinni mire a végére érnék már meleg. Ezért féltáv környékén mindig beiiktatok egy kutat/boltot/benzinkutat hogy legyen utánpótlás.
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #242406 üzenetére
Nem akarok az alsó témából vitát csinálni, csak szerintem az sem tipikus .
"nem realis, hogy 60km utan egy 15% -os emelkedon ugyan azzal az intenzitassal tekerj fel, mint az elso par kilometeren" - ha jó kondiban vagy, nem éheztél el, nem szomjaztál el, nem lőtted el már az elején az összes puskaport, miért ne lenne benned kraft 60km után? Én csináltam már KOM-ot 120km kör végén . Persze most nem menne.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #242409 üzenetére
Már sokszor írtad, hogy gyenge az erőnléted, de ha jól rémlik tavaly nálad és Zoliwrc-nél láttam 16-17km/h fölötti tempós terepezéseket, sok mászással, amikben nem tudom mennyi volt az aszfalt, de már enyhe terepen is komoly tempónak számít xc-vel is, nem, hogy AM géppel . Ha tekersz mondjuk 3 órát és az utolsó fél órában már ki vagy merülve, az szerintem azt jelenti, hogy nem vagy szokva a 3+ órás körökhöz. Tavaly én is hozzászoktam a rövidekhez, aztán ha kellett 50-80km-t terepezni, 30km után jött a kaszás, végem volt, a tekerés második felét végigszenvedtem. A másik tippem meg pont az eléhezés, kevés ivás, én úgy gondolom, rövid körre is érdemes legalább vizet vinni és ha nem kell indulás előtt visszafordulj pisilni (vagy sárga a vizeleted), dehidratált vagy, ami rontja a teljesítményedet, sőt, a közérzeted is . Nálam még ami felviszi a pulzust, rontja a teljesítményt, ha tekerés közben a kaját túlzásba viszem, egy kisebb energiaszeletnyi kajánál ha többet eszek egyszerre, elkezd a gyomrom dolgozni és 50bpm-el startból megugrik a pulzus. Nem is értem azokat a bringásokat, akik út közben beülnek egy étterembe, jól belaknak, majd tekernek tovább. Én minimum meghalnék, maximum lehánynám a kormányt . Persze ahány ember, annyiféle.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #242413 üzenetére
BCAA jó cucc, malto nekem is bevált, a protein szeletnek viszont szerintem inkább sport után van értelme. Én sem szoktam amúgy túlgondolni, legyen nálam valamilyen szénhidrát, amit időnként még bőven eléhezés előtt be tudok nyomni, ez amolyan üzemanyag, + viszek vizet. Az evés nálam úgy vált be, hogy egyszerre mindíg csak egy keveset és a következő adaggal nem várom meg az eléhezést, de túl korán sem nyomom be, mert akkor leterhelem a gyomromat és megy fel a pulzus. Ezt hamar ki lehet tapasztalni. Tavaly én is sokszor elszomjaztam, vagy muszáj volt kitérőt tegyek forrásvízért, idén valamivel jobb lesz, mert mini ivótartályos hátizsákban tudok vinni hosszabb körökre +1 liter vizet. Megfigyeltem amúgy, hogy a haveri körben is nagyon durván gyakori az elszomjazás, egyszerűen nem figyelnek oda az ivásra, nincs türelmük, elfelejtik, majd végül így szokják meg és úgy érzik nincs is szükségük rá, pedig lenne... Ja, ha már energia, kb. egy éve a házi készítésű zabkekszre kaptam rá, ez annyira bevált nekem, hogy szinte soha nem veszek már energiaszeletet, a zabkekszel olcsóbban kijövök és azt teszek bele amit akarok. Pl. benne van a só és a méz is, amit a diy izotóniás italokba is szoktak keverni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #242415 üzenetére
Bármelyik recept jó, pl.: [link] . Ha van zabpehely, méz (vagy cukor), margarin (vagy vaj), abból már lehet dolgozni, ezeken felül aztán úgy variálod, ahogy akarod, mint a pizzát. Egy ideje én nem rakok bele tojást, mert fölösleges és cukor helyett mindíg mézet rakok. Lisztet sem igazán szoktam, ha mégis, akkor a zabpehely egy részét ledarálom kávédarálóval és kész a zabliszt. Mehetnek bele magvak, aszalt gyümölcsök, kókuszreszelék, kókuszliszt, dióliszt, csoki darabkák, bármi ilyesmi, ami épp van otthon. Pro tipp: egy egész teáskanál szódabikarbónával omlósabb lesz a keksz és érdemes facsarni rá egy kis citromot, mert az "felfuttatja", ha látod, hogy habzik a kanálban, mehet bele. Ha nincs citrom, pár csepp ecettel is lehet. A vajat-margarint a mézzel érdemes megolvasztani és úgy ráönteni a száraz összetevőkre, akkor könnyebben összegyúrható, sőt, gyúrni sem kell, össze lehet simán fakanállal kavarni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #242424 üzenetére
Gyakorolni kell és beosztani az erődet, maratont nem lehet lesprintelni, ha az elején ellövöd rakétáidat akkor nem marad üzemanyag a végére...de majd megmondják itt a maratonosok hogyan kell 3+ órát nyomni. Nyélen nekem azt jelenti, hogy a 1,5-2,5 óra alatt többször is a vörös zónába kerülök, azaz maximális pulzuson közelébe. Ha tudom hosszú lesz a menet, és/vagy erősebbekkel megyek akkor mindenhol kábé visszafogom magam takarékoskodva erőmmel...ennyi.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #242427 üzenetére
Ja, van motiváló ereje a bandázásnak, egyedül néha gyötrelmesen unalmas nyomni mint a süket a csengőt...számaidat nézve ugyanakkor nincs mitől tartanod, mindenképp az erősebb amatőrök közé tartozol, csak...szerintem kissé vakmerő lehetsz és ezért túl sokat esel, ficamodsz, stb...
Ami a regenerálódási időt illeti, nem is tudnám figyelembe venni, akkor megyek mikor a család, időm és időjárás engedi.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #242433 üzenetére
Ha nem bírod, nem jó, de lehet ezen is fejleszteni, nyáron csúcsformában és sokszor felpörgök max közelébe és mégsem fogyok el, szal a fájdalomküszöböt is ki lehet tolni, sőt!, a max pulzus sem mindíg ugyanakkora, az is változik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #242443 üzenetére
Eh..nem lehet élvezetesen kerékpározni nem oda való ruházattal elgurultam egy regeneráló körre, dekás aláöltöző alul rá a futónaci, utcai póló rá a reload kabát és utcai sapka. Pf...tiszta viz voltam alul felül...el nem tudnám képzelni ebben tekerni nagyobb távokat...
Én úgy csináltam hogy a pulzus maximumot, a tartomány 65% százalékáig engedtem fel de átlagra 50- 60% on mentem. Lenyegében csak lazán gurultam. Csak a szél..mindig a szél..olyan kellemetlenné teszi..na mind1.
Más: nem jó ez a q kormány. Zsibbad a hüvelykujj.. pedig ez csak 1 óra volt. Tegnap olyan két és fél három órás úton voltam és a pár napja beállított kormánymagasság és pozíció (0 fokon) egész jó volt nem éreztem hogy Zsibbadt volna kivéve a végén De az is igaz hogy óránként megálltam ilyen olyanokból Viszont tegnap este kicsit fentebb hoztam a stucnit 10 fokkal így olyan jó 1cm magasabb lett a kormány és majdnem egy centivel közelebb van és nem jó...úgyhogy engedem vissza le.
De lehet azért zsibbadt mert most nem tekertem intenzíven és így nagyobb súly került a kezeimre.
Ülést is hátrébb döntöm... -
Tyson5
tag
válasz MPowerPH #242803 üzenetére
Az az igazság, hogy az elmúlt 1 évben szinte nem használtam, leszámítva 1-2 alkalmat, de az is max. az utca végéig. Most viszont elővenném.
Meg fogom tisztítani a dugattyúkat.
Túl lehet tölteni? Én addig töltöttem, ameddig csak tudtam. Esetleg kiengedjek belőle egy kicsit?Egyébként harapnak a fékek, van rendesen fékerő.
-
addikt
válasz MPowerPH #242981 üzenetére
Én 60ml-t töltöttem bele, ennyit írtak 40-622-es külsőhöz. Na, majd megnézem, bár még csak 1 hónapos a cucc, de nem szeretném, ha akkor nem tömítene, amikor kell.
S érdemes rátöltögetni vagy szét kell operálni és újra csinálni az egészet
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
bardi
aktív tag
válasz MPowerPH #243033 üzenetére
Melyek ezek a forma 1-es csapatok, meg linkelhetnél a nyomtatott karbon technológiáról, mert amit én találok annak pont semmi köze a klasszik karbonhoz, csak "sima" 3D nyomtató karbon szálakkal töltött filamenttel, de az soha nem fog olyan mechanikai tulajdonságokkal rendelkezni, mint az, amit a köznép karbonnak nevez.
'92 Honda VFR 750
-
flash-
veterán
válasz MPowerPH #243081 üzenetére
persze ezt kifejezetten most olyan szempontból érdekel hogy a 2x9 hez kepest is jobb e az 1x9 vagypedig az 1x rendszer magasabb szinten hoz csak előnyt az ugyanolyan sebessegű sorokkal a 2x rendszerrel szemben?
tehát aki mondjuk 2x9 ről váltott 1x 9 re az mit tapasztalt terepen?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #243081 üzenetére
Én azért kétlem, hogy jobb lenne egy MicroSHIFT a Shimanonál. Másrészt az AdventX széria nem kompatibilis a Shimanóval, más húzási arányt használ a váltó. Ez nagy hátránya, mert a SunRace például teljesen Shimano kompatibilis és ők is gyártanak hajtást, váltókat, váltókart. Szóval előbb vennék SunRace váltót.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #243100 üzenetére
Itt volt pár rossz hosszútávú tapasztalat ha jól rémlik, én picit tartanék tőle, meg amúgy sincs annyira nagyon jó árban Shimanohoz képest:
Persze az 1x9 ára verhetetlen, de az kompromisszumos.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #243184 üzenetére
Jópofa...ugyanakkor úgysem tudja megállítani azt a vágyat, hogy a mugli is profinak akarja magát érezni és akkor is áramvonalas ruhákat ölt, ha az érezhetetlen előnyt jelent számára, lábat borotvál úgy, hogy sosem masszírozzák, vagy állítható nyeregcsőre költ mikor egy ötsoros lépcsőfokon sem mer lejönni.
Magam nevében beszélve én is kábé úgy kezdtem, vagyis egy síkban, vagy még fentebb volt a kormány a nyeregnél, aztán a divat "nyomására" kísérletezni kezdetem azokkal a beállításokkal melyeket logikusnak is véltem. Sokat mászok, inkább abban élem ki magam (biztosan mert félek vadul lejtőzni ) így a a nagyméretű váz sajátosságai + a Cube-ok konzervatívan magas eleje (stack) nem igazán volt segítségemre az első kerék földöntartásában, ami a kerékpár elejének folyamatos lentebb helyezését eredményezte. 2013. 2015.2020.2021.2023.
Ami a telóimat illeti, akármennyire igyekszem legalább a súlyomhoz előírt nyomás minimumán használni, lassan mindig alá engedem mert egyrészt kényelmetlennek érzem, másrész nem mozgatom ki ezt a 100mm-t sem, nemhogy több kelljen. Tegnapelőtt is engedtem picit a nyomásból, miután akárhol ereszkedtem rendszeresen 90 mm volt a max amíg a gumit feltolta a mozgás, így a súlyomhoz előírt 122 PSI helyett immár ~70PSI köré engedtem és ezt találom kényelmesnek lefelé is, és felfelé is (nem pattog el az első kerék a köveken, gyökereken). Ki is próbáltam egy rövid, meredek lépcsősoron nem ütöm-e fel, és (igaz isten segedelmével , de) így is maradt 5-8mm a koppig. ...na mi volt még? Ja a dropper post, mely mivel nem vagyok egy nagy lejtőző, tényleg nem hoz lázba egy kicsit sem.
Vége...ja még a kormányszélesség, melyet kezdtem 440-el, majd lett 720 és most 780 (ezért ennyi, mert gondoltam legyen miből vágni ha kell), de egyelőre ez utóbbit sem érzem soknak.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #243214 üzenetére
A széles kormány onnan jött XC-re, hogy egyre jobban lejt a felsőcső a villa meg "endúrósodik" így rövidebb stucni is jött vele együtt. A széles kormánnyal amúgy is sokkal könnyebb manőverezni, így kompenzálja a rövid kormányszárat. Szerintem a gyártóktól ez jó ötlet, kábé fél perc volt nekem megszokni. DH-n, AM-n és Endurón meg "kötelező". De ahogy volt már téma a downcountry miatt kezdenek összemosódni az átmenetek.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #243256 üzenetére
Itt csak erdőben van egy kis sár, nyílt terepen brutálisan száraz, nagyon por van. 1300m fölé meg nem lehet menni, mert másfél méter hó van . Szvsz május végéig a hargita felé mtb-vel járhatatlan. Ez a tegnapi amúgy marhajó tavaszi motiváló kör, sűrű akár 30-40cm magas gyökerekkel, kövekkel, rengeteg letöréssel, szezonkezdésnek mindíg nagyon jólesik. Van ennél betegebb terep a Hirtelen puszta felé, de az ilyenkor havas és oda a koratavaszi erőnlét nem elég
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #243389 üzenetére
Rosszba bizony, én ma teljesen magam alatt vagyok mert itt Balatonakarattyán a helyi (COOP? CBA?Valami hasonlóan echte magyar? ) boltban nincs csak UHT-s tej.😳
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest