-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #177869 üzenetére
Ennyi olvasgatás után vicces, hogy erre még rácsodálkozol. A nyvcsőhoszz és a pólóméretezés a mugliknak van, a tt/reach/stack meg annak, aki tudja kb mit akar. Ezen tud változtatni 1-2 centit a nyereg/-cső/stucnival és kész. És azért jó, hogy különbözők a tt-k, mert így eldönthetem, hogy nekem milyen hosszú bringa kell, nem kell mondjuk a rövid, túrázós (khm..trekking) vázakkal, meg hátranyúló nyeregcsővel, 110-es stucnival szórakoznom.
"Most lehet mondani, hogy én vagyok a h*lye, de szerintem ezt más is észreveszi."
Mit, hogy te vagy a hülye?[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #177872 üzenetére
Azért mert racse, azért az a Cube nem versenygeo.
De meglestem neked, a Kellys Gate olyan rövid, mint a Cube. Ha az kell, nézd azt. A Spider a hosszabb ("versenyzősebb") alu.A BlackForest a Focus trekkinges váza szerinted? Én azért váltottam, mert a 19"-hoz tartozó hossz rövid volt. Most 21" van.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #177869 üzenetére
"Most ha jjeahh-t veszem alapul, akkor hiába jó nekem a Kellys, ha túl hosszú a TT. Jeahh-val gyakorlatilag egymagasak vagyunk, akkor ezt is mókolni kellene egyenes nyeregcsővel meg rövidebb stucnival"
Nem kell mókolni semmit, mert gyárilag egyenes a nyeregcső és rövid a stucni . Az viszont biztos, hogy az nem annyira S-es bringa, inkább amolyan S/M, a kettő között.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #177869 üzenetére
Végy egy mérőszalagot és nézd meg mennyi a 2 cm, aztán gondolkodj el lehet-e az gond annyi kilométer alatt amennyit te tekersz. Na? ...ez már amolyan geonáciskodás mely talán a másodpercek hajhászainak igen, de másnak aligha számít.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #177882 üzenetére
Stucni más történet, attól az irányíthatóság is változik.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #177899 üzenetére
montinál úgyis az a trend, hogy már 50es stucnival adják lassan az xc kerékpárokat is, szóval én lehet, hogy a nagyobb felé tendálnék, inkább, mint hogy 120as szárat kelljen vadászni. ha ma venném, lehet, hogy én is nagyobbat venném. De nekem erősnek tűnik ez a kijelentés, hogy a gyártók ne tudnák belőni az ajánlásokat, akkora eltérés szerintem nem lehet, hogy kettővel nagyobbat/kisebbet ajánljanak, ha határon vagy, az általában azt jelenti, hogy tényleg mindegyiknek működnie kéne, csak a finomhangolni kell. Sokat kell tekerni, kevesebbet agyalni (mondom én.. ), és időt hagyni rá, hogy kialakuljanak a dolgok. Nálam most kezdődik a görgős szezon, külső hatásra :D végre beállítódik a nyergem, amit még csak felszereltem, nagyon kíváncsi vagyok, mi sül ki belőle. Király, hogy ki van vágva, így a másik, egyébként rejtett csavarfejhez is hozzáférek az imbusszal
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
woodworm
veterán
válasz IMIIKE1998 #177903 üzenetére
A 19"-os cross trekkingemnek is ~600mm az effektív felsőcső hossza. A 176-os magaságommal egyáltalán nem érzem hosszúnak. Ha követni akarom a madzagos beállítást, akkor inkább hátrafelé kellene tolni az űlést. Nem értek a bicikli geóhoz, de szerintem ezt inkább a nyeregcső szöge és a hajtókar hossza szabályozza.
Nem követem napi szinten a szálat, de pontosan mi is a problémád? Zsibbad vagy fáj valamid? -
Runner_fxr
Ármester
válasz IMIIKE1998 #177903 üzenetére
Én kifejezetten rosszul vagyok a rövid MTB vázaktól, nekem sokkal kényelmesebb a hosszú. Ráadásul az irányítása is sokkal jobb a bringának a hosszabb Reach-el és rövidebb kormányszárral. Nem véletlenül mentek a fejlesztések ebbe az irányba, semmi problémát nem okoz ha egy váz hosszabb és azt ellensúlyozod egy rövidebb kormányszárral. Viszont a rövid váz sokkal több problémát tud okozni. Ha trekkinges pozíciót szeretnél, akkor egyáltalán minek neked a MTB? Miért nem trekkinget veszel eleve?
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #177903 üzenetére
A Cube-ok pl. elég rövidek, meg nem csak a hossztól függ a pozíciód. A kormányszár elég sokat tesz hozzá ehhez, és akkor a riser kormánnyal is lehet még játszani. Szerintem +/- 2 centi váz reach (a TT már nem menő, azt olvastam ) kompenzálható, vagy legalábbis +/-1 biztosan. A stack meg szintén változik, a riser kormánynál igazából erre gondoltam, tehát ha túl mély a fejcső teteje, nem muszáj hézagoló nélkül használni, csak ha rövid a villanyak. Pár centit általában enged a vas, és a közízlés . De már én is rég elvesztettem a fonalat, NEm emlékszem, mi is a baj. A függőónt szerintem felejtsd el, ha valamit egyenes nyeregcsőhöz találtak ki, akkor azzal használd, ha hátrahajlóval, akkor azzal, az valószínűtlen, hogy a normál tartománynál többet kelljen állítani.
Hogy összezavarjalak: Felkavaró képek a talpközépi stoplirögzítés témájában , ezt már múlt héten akartam linkelni csak úgy, mert szembe jött.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
itouchfan
senior tag
válasz IMIIKE1998 #177931 üzenetére
Ha ez így lenne ahogy írod, nem 30-50 mm vagy még rövidebb stucnikkal szerelnék a lejtőzésre való enduro/DH bringákat.
Nem ideges lesz, hanem direkt, közvetlen.Egyébként tényleg, nem a bringákkal és a mm-ekkel van baj, hanem a te izomzatoddal. Ha a saját méretednek megfelelő bringát veszel, akkor stuci, kormány állítással, cserével, nyereg előre-hatra állításával 100%, hogy kényelmesre lehet beállítani.
Nekem 4 bringám volt az elmúlt 1 évben, egyikkel se volt semmi ilyen problémám, 4-5-6 menet után mindet sikerült szinte teljesen jól beállítani, utána apró finomhangolásra volt csak szükség. Nem atomfizika ez.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #177933 üzenetére
Még jó, hogy a csincsillánknak nem kell bringát vennem. Úgy sz*pn@nk vele, mint Te.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #178280 üzenetére
Szerintem kicsi neked az a váz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #178291 üzenetére
Alföldre merev villát.
cdl: felpezsdítem a topikot.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #178291 üzenetére
Most, hogy valamiért nézegettem a Trek binyigliket, megtudtam, hogy Procaliberből létezik 13,5-ös vázzal is. Az ki****** picike. 137-155 centis magassághoz ajánlják. Még a lányomnak is jó lenne. Nem győzködésből, azt úgysem sikerül , de a 29-eseknek nagyobb a csapágyesése, tehát nem ülsz rajtuk magasabban, sőt, a tengelyekhez képest mélyebben, amitől elvileg stabilabb is a cucc. Na mindegy, majd később lesz tippem merevvillára, de szigorúan 1000 km megtétele után tudod csak unlockolni ezt a lehetőséget, ennyit menned kell az új szerzeménnyel, mielőtt villát cserélsz .
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
válasz IMIIKE1998 #178280 üzenetére
Nem is értem hogy lehet "új bringát vettem tökre boldog vagyok" hszt írni kép nélkül Nekem még most is annyira tetszik ahogy kinéz a vas, hogy minden nagyobb mosás után lőnék róla egy új fotót... ha influenszerkednék
Egy napod van pótolniHa jól látom már Hasaggymeg kollgéga is készül belépni az 1x / modern geo világba. Lassan jjeahh meg én maradunk az utolsók akik még elöl is pöcögtetjük a váltót? 4-5 hónapja bújom a használt piacot, de annyira kis esély van rá, hogy találjak egy lyan bringát amilyet szeretnék + jól néz ki + jó a méret. Eddig volt egy vészterv, hogy majd veszek egy Neuront, mert az szinte nekem van tervezve, de mióta kijött az új shimi hajtás, már nem akarok sram gx-et, illetve a fox telóktól is szeretnék távol maradni.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #178407 üzenetére
Köszi, és a többieknek is! Én valahogy ezt látom arányosnak, de persze inkább a centiket néztem. Ennek 444mm a nyeregvázcsöve, előzőnek 420 volt, annál tényleg már szinte előbújt a max jelzés (az új nyeregcsőnél, mert a réginél kevesebb ráhagyás volt a végéig). Szóval közel van a maxhoz, de ez 12mm-rel hosszabb bringa, igaz, most a gyári 80-as, magas stucni elfedi ezt a különbséget. A reach is hosszabb, nem csak a TT .
A kilókat lehagytam, a Niner legutóbbi mérésemen 11,4 Kg volt pedállal, ez 12,8.. Ez azért bőven érezhető, de hát hiába, amazon Reba, karbon kormány, és valszeg könnyebb (meg tubeless) kerekek vannak. Ja, meg 11-es GX váltás.Imént mértem, az SX DUB hajtókar (175mm, 30T acél lánckerék) 774 g. Csak a jegyzőkönyv kedvéért.
(#178405) rétisün : ahogy bardi írja, nem kerül bele extra levegő, de ami benne van, felvándorol a fékhengerekig. Ha visszaállítva párat pumpálsz, el kéne tűnnie, vagyis visszakúsznak a felső tartályba.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bardi
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #178413 üzenetére
A nyeregvázcső hosszától nem függ az, hogy milyen messze van a nyereg a középcsapágytól, az attól függ, hogy milyen messze van a nyereg a csapágytól, és hogy hány fokos a nyeregvázcső.
'92 Honda VFR 750
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #178413 üzenetére
Ezt nem teljesen értem, ahogy húzom kifele a nyeregcsövet, egyben kerül hátrébb is, hiszen ferde. Szóval hosszabb lábúak nem csak magasabbra, hanem távolabb is kerülnek a középcsapitól. Ráadásul a gyári nyeregcső 8, vagy 12, vagy hány mm-nyit hátranyúlik (frankó lesz találni a helyére karbont, ha rám jönne a hülyeség..).
cdl: az menő, ha az asszonynak is király bringája van, és ki is használja!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #178727 üzenetére
A Race Sport egy kimondott könnyített kivitel, versenyzésre, a katalógusban is benne van, hogy gyorsan kopik, és nem defektálló.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #178785 üzenetére
[link] Ezt esetleg próbálta már valaki?
-
cdl
senior tag
válasz IMIIKE1998 #178786 üzenetére
'Nadrág férfiaknak, meleg vagy átmeneti időben futáshoz"
Ez mitől lenne szélálló?
-
xy.zsolt
őstag
válasz IMIIKE1998 #178785 üzenetére
Én ma egy itteni kínai boltban vett leggingsben voltam és ráhúztam egy dekás kalenji futó térdnadrágot.....6-8 fok között elég volt, de a télen lesz hidegebb, akkor már karcsú lesz ez a szett Vegyél egy bélelt (fleece-es) futógatyát és egy jó párologtatós aláöltözőt a dekába.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
bardi
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #178786 üzenetére
Ez tuti nem szélálló, egyik hétvégén végigfogdostam a dekás futónadrágokat, egyet se találtam, amire azt mondtam volna, hogy na ez fasza.
Nézelődj a túra részlegen akkor már, ott vannak vízálló, meleg nadrágok.'92 Honda VFR 750
-
Alg
veterán
válasz IMIIKE1998 #178785 üzenetére
Szerintem annyiért nem nagyon lesz szélálló cucc, esetleg nagy szerencsével valami outletből, de ott el kell menni turkálni...
Nekem ilyen van, ez nagyon tuti szélálló, de a kereted 3x-osa: [link]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #178786 üzenetére
Én ilyent használok ebben az átmeneti időben. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz IMIIKE1998 #178786 üzenetére
Én ilyenben tekerek, de 10fok alatt kell azért egy aláöltöző, hogy lefelé ne fázzak benne. Futáshoz nem kell csak sokkal hidegebb időben. Én decathlonos sí aláöltözőt használok amúgy.
[link]
Meg az Aldis rövidgatyámnak a betétes részét is felveszem.[ Szerkesztve ]
-
Acef
addikt
válasz IMIIKE1998 #178807 üzenetére
A szivacs vastagsága miatt még közelebb lesz és nagyobb eséllyel koppan a csomagod!
Nadrághoz:
én a Lidl-ben vettem kb 3000 Ft-ért elöl softshell gatyát. Ez szélálló és mérsékelten vízlepergetős. [link][ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #178809 üzenetére
Szerinted a nyergen kevesebb a szivacs, mint amit a csőre raksz? De mondok jobbat, kérj meg valaki
a fórumról, hogy törölközővel, vagy csak simán egy vízcsőszigetelő csővel csapjon tökön. Pedig az is puha... Ha a teljes testsúlyod a golyóidon van, teljesen mindegy mi van alattad, fájni fog.
De amúgy tessék, ez egy segítőkész fórum, leszámítva azt a 8-10 f@szt aki itt beszélget : [link] [link] [link] [link]
Én a pumásat venném. Képet kérünk!Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #178811 üzenetére
Nálad érvényes a mondás mely szerint ne fesd az ördögöt a falra mert még leszáll, vagyis addig féltetted golyóid mígnem elsőként itt, rájuk is estél rendesen.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
abéla
senior tag
válasz IMIIKE1998 #178817 üzenetére
Neked ugye RR 540-ed van? Mert akkor geo ua., mint az 530-nál.
Nekem 530-be pedig a Mosso M6 QR jó lett, sőt nagyon jó (bár ehhez az élményhez kellett a fosi gyári telo, mint viszonyítási pont); ez 435mm, a gyári, beülve, kb 460-470 volt, szóval van ~30mm difi, ezért érdemes némi +hézagoló (nekem 27mm elég lett) stucni alá, amit szerintem ne a gyári műa-gal oldj meg.
Ja és Mossonál számolj vele, h igaz nem tapered, de kb 1mm-t szélesedik villatőnél, így a fejcsapágy villaperselye(vagymi) a felfekvő fsz-től kb 3cm-re, ahogy húzod rá szépen megszorul a villanyakon, szval finoman reszelni, majd ha éppen már jó/szorul ráütöd, felette meg csiszolni/polirozni kell(főleg ha görg. csapágyat hansználsz), próbáltam erővel+melegíteni, az nem ok.
De holnap nyomok pár képet - ha már a bejelentkezésnél hanyagoltam .Hasaggymeg : Szeged és Bp. volt a lopások helyszíne, meg jó régen, de persze ettől még Miskolcnak lehet rossz híre (onnan csak egy ingázó cimborám hozta a görgőt, lévén nem volt más alt.)
[ Szerkesztve ]
hootka!
-
bardi
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #178903 üzenetére
Cserébe a sebességet sokkal jobban tartja, amit terepen nagyon érezni, aszfalton is kijön, de ott annyira nem feltűnő.
'92 Honda VFR 750
-
parandroid
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #178925 üzenetére
Így a kép alapján nem nagy neked ez a bicikli?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
abéla
senior tag
válasz IMIIKE1998 #178977 üzenetére
Elvileg RR540 váz-geo azonos 530-cal, de telók eltérnek: 530-ban 495mm, 540-ben nem tudom mennyi, de ha nagyon bukna, akkor spacer + stucni ford., meg kormánnyal kompenzálhatod; de mindenképp' rizikó az tény.
.. na meg 540-ben nem is egy ótvar az a gyári villa (persze tudom, minden relatív), szóval lehet nem is kellene erőltetned azt a cserét
Engem zavart, hogy 530-ason nincs lock-out, meg alig/bután csillapít, visszarugáskor meg semmit, meg órmótlan, orrnehéz cucc lett tőle az egész bringa.
Egy jó teló meg ugye 80-100+ -tól indul és esetemben alig használnám ki az előnyeit (alföld/aszfalt).
szerk: meg nekem tetszik, hogy kicsit súlypont/középagy is lejjebb került, ez lehet nálad már nem előny (xc/dh?)[ Szerkesztve ]
hootka!
-
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #179019 üzenetére
Na meg ha tárcsás, akkor mindegy, hogy 29er vagy 27.5-ös villa, jónak kellene lennie, nem? A tárcsafelfogatás úgyis egy helyen van elvileg.-Köszi Zolkow, akkor ez meg is van válaszolva.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #179287 üzenetére
Én életemben nem mentem Rapid Robbal, szóval tuti nem mondtam.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #179346 üzenetére
Szerintem igen. [link] Én legfeljebb kipróbálni valami megfizethetetlenül drága gumit vennék használtan.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz IMIIKE1998 #179349 üzenetére
Most ne haragudj, de komolyan gondolod, hogy amatőr felhasználóként, Alföldön azt az 1 mm különbséget érezni fogod? Sztem még a versenyzők se...
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #179349 üzenetére
Nem ismerem ezeket...mint ahogy sok másat sem,hűséges típus vagyok. ...és igen,az a sugár és szélesség cm-ben.
jjeahh...na akkor már lehet gyűjteni jobb mobilra is a karbontéperdbúsztátütősegytizenkettőfóvardzseometrin kívül.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
woodworm
veterán
válasz IMIIKE1998 #179349 üzenetére
Nem jön ki a matek, valami nem kerek az adatokkal. Az 54 mm az 2,1".
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #179289 üzenetére
Na visszakerestem (4 év...), kiszedtél egy mondatot, de nem olvastad el az előtte lévő 70 hsz. előzményt. A kérdező egy fullyt akart cserélni crosstrekkingre, mert a mostani bringája nem halad. Erre írtuk neki, hogy amire cserélné, az nem jobb gép, inkább alakítsa a fullyt az aszfaltozós szokásához. És mivel a Rapid Rob volt rajta, amire azt írta, hogy nem halad, erre írtam neki, hogy az egy apró mintás gumi, mint a RK, ezért ha aszfaltozni kell, arra vegyen olyat.
Te meg vegyél Deestone-t meg Compass-t, biztos jobban fogják bírni, mint a 3/180-as Conti. Ja, és ne vegyél túl vastagot, mert bele fog érni a cipőd.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #179346 üzenetére
ez valami sárguminak néz ki, te nem félterepet kerestél? A Landcruiserből 26-osban még azt hiszem, létezett 2.1-es is, azért ezt mondom, mert annak a mintáját ismerem. de kell lennie sok hasonlónak, CST-ben (mondjuk annak műanyagszerűbb az anyaga, páromnak vettem ilyet, kb 3e/db áron) is lekoppintották.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #179358 üzenetére
[link] A link meg lemaradt.
-
dobolan
senior tag
válasz IMIIKE1998 #179359 üzenetére
Continental RaceKing 2.2 shieldwall. Nekem bevált. Eléggé defekttűrő is.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #179358 üzenetére
Race King, meg Race Sport, de ez most lényegtelen... az egy prémium gumi, van DOT szám az oldalán, amiből kiderül, mennyire régi. Az mit mutat? (valami ovális besütésben 4 szám) Ha nem 7-10 éves gumi (és nem repedezett), én lehet, hogy előbb töltenék valami löttyöt a belsőbe, mint olcsóbb gumiba invesztáljak. Pénzben is jobb, meg az új 3000 Ft-os gumi sem a defektgátlásról híres.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
xy.zsolt
őstag
válasz IMIIKE1998 #179359 üzenetére
Amikor tavaly nem volt outim akkor 26os montival, pont ilyen gumikkal mentem 39-40km/h-s tempót 5-6 km-en....igaz az enyémnek a futófelülete már kopottabb volt és 4.5 bar-ra volt fújva Szóval haladni bizonyos körülmények között ezzel is lehet....csak erőd és némi hátszél legyen. Viszont a 32Kmh-s 20km-es köröket bármikor tudtam, szerintem azzal te is kiegyezel?! Ja, és bár azóta csak itt használom boltba járni defektet még nem kaptam. Itt amúgy kapható is: [link]
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #179380 üzenetére
Szerintem befér.
Más...itt a mai [link] ...és majdnem olyan sáros lettem mint jjeahh kolléga szkott lenni...közvetlenül bringamosás után.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #179449 üzenetére
Egy(2)ujjas?...mert ha nem akkor nem csoda.
Más...briteké a dzsíró.(nem nagyon néztem,így nevéből először norvégnak hittem )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz IMIIKE1998 #179449 üzenetére
Nem tudom milyen gép, de szinte biztos vagyok benne hogy ebben az esetben az a fékkar nem 1 ujjas használatra lett kitalálva. Amelyik elég erős hozzá, annak eleve rövidebb a fékkarja, és nincs ilyen problémád.
Keress rá egy alivio, és egy xt fékkarra, nézd meg mekkora a különbség a fékkar hosszában.
Biztos vagyok benne hogy így is tudod 1 ujjal használni, de egyáltalán nem baj hogy vészfékezés esetén eléred még egy ujjaddal hogy a lehető leggyorsabban meg tudj állni.
Organikus fékpofákkal még az én m7000 fékkarom is nagy különbséget produkál, ha 1 vagy 2 ujjal húzom.
Mondjuk ha valami brutál jó v fékről van szó, akkor ez van, azok tényleg elég erősek hogy 1 ujjal is átküldjenek a kormányon, de ettől függetlenül is hosszúak, mondjuk ha ennyi gondod van csak a bringáddal, akkor jó vásárt csináltál."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
sebgutkopf
őstag
válasz IMIIKE1998 #179314 üzenetére
Súlyban nagyon állat ez az új Orbea, rajta kívül csak a Specinek van a Levo SL ilyen könnyű ebike. Mindenesetre látszik mennyi potenciál van még az ebike-okban.
Ha tényleg jönne már a next gen normális akkumulátor technológia (pl: száraz elektrolit), akkor a 16-17kg teljesen általános súly lehetne az ebike-oknál a hatótáv csökkenése, vagy a motor teljesítményének visszavétele nélkül. Még mindig eléggé az út elején vagyunk és már így is népszerűek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Xbox Series X|S
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen