-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz ivana #160483 üzenetére
Köszi! Láttam a topikot és a posztolási javaslatot, de az a baj, hogy nem tudok semmit se írni a bringáról és bíztam benne, hogy valaki számára ismerős a modell.
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
senior tag
válasz ivana #160488 üzenetére
Nagyon köszi! Nekem ennyi elég, így inkább meg sem nézem, megtartom a mostani Herculest. Vettem rá hátulra új külső-belsőt, illetve kitámasztót is. Még egy kicsit rá kell durrantani és korrekt bicikli lesz városi szaladgálósnak.
Kösz!
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
RetepNyaraB
veterán
válasz ivana #160743 üzenetére
Najó, de mondom nem monstertruck-ot akarok játszani
Az összefoglalóban törött a link, ami a kompatibilitás táblázatra mutatna. Valami kompromisszumot szeretnék, ami a mostani 35c-nél kevésbé virsli.
Van itt egy ilyesmi példa
?
Vázat, villát simán mérjem le, belemegy-e?"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
RetepNyaraB
veterán
válasz ivana #160795 üzenetére
Aha. Kösz. De ha nem gyári, akkor mi? Vagy miért nem? Mert nincs 20-as méretben? Én nem fogok küllőket fűzögetni, az tutifix
Jelenleg a gyári Keba van rajta, Deore csapágyakkal, 10 éves és semmi kopás nem látszik rajta. Csak 18-as...[ Szerkesztve ]
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
Azteeek
tag
válasz ivana #161005 üzenetére
Köszönöm
Én is erre gyanakodtam , mivel még nem volt mtb-n kívül más biciklim gondoltam megkérdezem azoktól akiknek valós tapasztalata van a típussal mielőtt a "hivatalos" leírások alapján hibásan döntök. Itt a környékünkön sok a kavicsos töltés a folyók mellett és főként ezeken szeretnénk használni. -
zsocy
őstag
válasz ivana #161098 üzenetére
Ezzel inkább síkon gyorsan menni lehet kemény, elől 32-es hátul 11-42 van rajta. A hátsó nagytányér akkora mint a féktárcsa.
Ennyiért ez jó bringa ha nem számít a matrica a vázon, nagy nevek a hasonlót azért drágábban adják.Landon, a márka weboldala inkább katalógus, ajánlás, utána lehetnek eltérések. Az autódat is olyanra konfigurálod amire akarod, ez itt is megvan, a lényeg hogy az ára tükrözze a konfigot, és figyelj oda vásárlásnál mit kapsz és az jó-e neked.
[ Szerkesztve ]
-
bogarfx
aktív tag
válasz ivana #161131 üzenetére
Akkor sorból ezt a Sunrace-t fogom rendelni 11-34-es méretben.
Kazetta leszedőt még meglátom, társasházban lakom, nincs 21-es kulcsom itthon (szülőktől szoktam ilyet beszerezni, de ez most nem megoldható), de majd beszerzek egyet valahonnan. A tányérokat nem néztem meg, szervizben volt a bringa, hogy nézzék át, és cseréljék a hátsó fékbetétet. Ott mondták, hogy cserélni kell a fogaskereket és a láncot, megrendelik az alkatrészeket és majd hívnak. Ez volt kb másfél hónapja, én azóta nem hívtam őket, jött a koronahelyzet is, így gondoltam inkább neki fogok saját magam. -
truefx
aktív tag
válasz ivana #161128 üzenetére
Nekem most 5000 km-en keresztül egy Vittoria Rubino Pro grafén külsőm volt, ez alatt "csak" 2 defekt Itt nem tudom miért van idézőjel, egy outi esetén 5000 alatt két defekt egyáltalán nem rossz. Az még egy trekking esetén sem lenne rossz.
Annyira extra dolognak volt anno az a 3 atomnyi grafén réteg bereklámozva, hogy az első defekt is csalódás volt. De az közel volt a finish-hez, szóval szépen hazatoltam a bicajt. A másodiknál már szerelni kellett, de a pótbelső is lyukas volt... autós mentés. Szóval nem volt kellemes élmény. A GP4000-nél meg 4 defekt / évad, szóval annál bőven jobb volt ebből a szempontból. De a suhanás mindent megér. A mostani gumimhoz képest a Rubino olyan, mintha damilon húzna vissza valaki. Viszont lelkileg már készülök rá, hogy rövid életű lesz. Ma is amilyen minőségű aszfalton sikerült vele közlekedni, illetve a sok dzsuva amit a tegnapi szélvihar az útra sodort, kb minden megállásnál guminyomást néztem.
Ja és amugy a trekkingemen egy Panaracer 35-ös gumi volt 2.5 évig. 1 defekt.
[ Szerkesztve ]
-
Massmurderer
őstag
válasz ivana #161137 üzenetére
X king volt nekem is.Fos,puha anyagú.Kopik mint állat.Nekem egy mogyoró nagyságú kö akkora lukaít tett rá hogy egy pezsgösdugó befér rajta.KB.4hónapot birt ki.Schwalbe Marathon Plus SmartGuard-t vettem,ennél valami gebasz volt mert a felnicsik nem egyforma mindenhol.Viszont defektvédelmi szintje magas.1 defektem volt vele eddig,2cm-es akáctüske ment bele.De 3-4 tüskét már szedtem ki belöle úgy hogy a belsöt nem érte el,igy nem lett defekt belöle.X kingnek az oldala is olyan mint a zsírpapir.Megfogadtam hogy olyat soha többet.Schwalbe 30% aszfalt 70% terep használat mellet szinte semmit se kopott a minta.Pedig használom a féket rendesen,aszfalton is.
[ Szerkesztve ]
-
-
parandroid
nagyúr
válasz ivana #161364 üzenetére
Nem terepre van az, hanem kavicsos, meg földes letaposott útra. Én is pont nézegetem ezeket, mert elég sok ehhez hasonló, amúgy jó minőségű kirándulóút van a környék erdeiben, de az outit ki fogja nyírni, inkább előbb, mint utóbb, mtb-vel meg rohadtul nem lehet haladni, meg nekem az egész geo kényelmetlen.
Ez pl milyen lehet: [link] ? Érdemes lenne elgondolkodni rajta? Valahol szimpatikus is az 1x8, ugyanakkor tartok is tőle. Ami nekem fontosabb lenne, az inkább a gyorsabb áttételek, a mászós annyira nem téma, hegyre nem sűrűn járok. Az outim is 2x9-es, de elöl a kisebb fogaskereket nem is használom.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz ivana #161420 üzenetére
Az lehet, de sem a geoja, az üléspozíciója, sem az áttételezése nem fekszik nekem, és a MTB gumikat sem szeretem, utálom, ahogy surrog a betonon, meg ahogy viselkedik kanyarokban. Igazából nekem gravel kéne, csak annyit nem adnék érte, mint amennyiért a legolcsóbbat valaha láttam. Most jöhetnek a kompromisszumok. Ilyesmi utakról beszélünk egyébként, nem a jó kis nyomvályús, traktorszántotta mezőgazdasági nyomvonalakról: [link], [link] . És ezek már a rosszabbak közül vannak, sok helyen le is vannak aszfaltozva, csak már töredezik itt-ott, meg néhány helyen elkezdték megenni a gyökerek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
draco31
veterán
válasz ivana #161665 üzenetére
Ennél vannak alap beállítások. Nekem 700x35C a gumi, akkor a 700C beállítás kell csak, és nem kell milliméterezve méregetnem ha jól értem? Vagy inkább ugyan úgy mérjem le, ha e mellett döntenék?
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
arcitec
addikt
válasz ivana #162074 üzenetére
Köszi, ahogy nézegetem a márkából oszt, szoroz ez is jó : [link] , de talán a paraméterek alapján ezt kell venni: [link] Off road-ra ez jobb ( a paraméterek alapján) Cube a trekk és nagyon szeretem benne, hogy siklik zajtalanul. Eredeti gumi van még rajta lassan 9 éves. Az való igaz , kanyarodáskor vigyázni kell a keskeny gumival. Elsősorban a tapadás okán cserélek, meg a kora, egyébként még jó lenne. Nincs benne 3ekm.
[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Ļantos
aktív tag
válasz ivana #161990 üzenetére
Vasárnap szedtem le vele a négyszögtengelyes monoblokkot, kitakarítottam majd vissza is tettem. Pont beleakad a két szélső karmantyú csak oda kell fogni rendesen, hogy ne ugorjon ki.
Ja bocs félreérthető mert az ember a Decathlonosat kérdezte amin kívül is van a karmoknak hely, azt le tudja vele szedni
[ Szerkesztve ]
-
Nutra
tag
válasz ivana #162074 üzenetére
Nem semmi flotta, gratula. Szívesen megnézném a képeket
Az épp idén nagykorú 2002-es Magellán Crux nálam akkor fiatal suhanc ;-)
A 70-es évek végén készült Moser outim meg nem igazi veterán, anno vagy 20 éve a váz, kormány és kerekek kivételével mindent cseréltem rajta.
A veterán valóban jó érv, ehhez tényleg a dunlop szelep a leginkább megfelelő.
Jó építgetést. -
nrg.960
tag
válasz ivana #162094 üzenetére
Egy "új" 9s Claris akkor kb. passzolna mondjuk egy RD-772-vel? Leginkább az lenne a cél. A nagy áttételtartomány azért kellene mert azzal is ugyanígy felmennék hegyre is, aztán a 18%-ot is ki kellene tekerni valahogy, igaz a kormány ugye más meg kisebb az erőkar, de használnám azt mindenhol.
Nem vagyok a szavak embere..
-
zsocy
őstag
válasz ivana #162133 üzenetére
Lehet a takarítást is beleszámolták
catoka : Viccen kívül, egy alapos pucolás csodákra képes, a többit leírta Ivana. Meg ha nem direkt ilyen RAT stílusú lopásgátló tétel, akkor azokat a fertelem zöldsárga szigszalagokat vedd le, vagy legalább tegyél fel feketét És az ülés is cserés. Meg a felniről látatlanban nehéz megmondani nincs-e tojás vagy nyolcas.
De ezen kívül menthető. -
geckowize
őstag
-
NomAd_82
aktív tag
válasz ivana #162248 üzenetére
Köszi a választ mindenkinek.
Akkor az alapvető beállításokkal kezdem. Lehet amatőr a dolog részemről de mivel több évig pihent a bringa és szinte új állapotban van, nem is állítottam rajta semmit akkor sem. A gumit is érzésre fújom, akkor lehet a nyomás is elégtelen benne. LOL -
Teasüti
nagyúr
válasz ivana #162303 üzenetére
Nem értek a nyergekhez, gyerekkorom óta ilyen olcsó nyergeim voltak csak.
Ezen amúgy kibírok egy 20 km-es kört, utána kezdek csak zsibbadni férfiasság tájékán.
Egy keskeny sportnyereg az a két ülőgumó köze esik?
Milyen a rezgéscsillapítás egy ilyenhez mérten?
A kemény, alig párnázottak már ránézésre is fájdalmasnak látszanak. Ezzel jelenleg alig érezni vmit az útból a fully-n, ami tetszik. -
Teasüti
nagyúr
válasz ivana #162355 üzenetére
Láttam már outival trialozni vmi elvetemült állatot.
Outin gondolom már csak azért sem szupi, mert messze vannak egymástól az áttételek.Jah meg egy rendes outis mikor vállalna be ilyen szar hatásfokot?
Ennyi erővel kukázhatja a Dura Ace szettet, mert amit megspórol pár wattot, azt megeszi a görbe lánc.[ Szerkesztve ]
-
HEAHEA
tag
válasz ivana #162372 üzenetére
Ez egy : "Shimano Sora, 31.8 clamp" . Az eset úgy történt a haverral, hogy váltáskor túlment a lánc, beakadva a lánctányér és az elsőváltó közé, amely ennek következtében elhajlott. Feltételezem nem volt jól beállítva az első váltója , ezért következhetett be ez az eset. Akkor mondom neki, inkább vegyen újat. Amúgy egy 2019-es Cannondale Topstone Sora-val történt az eset.
-
maximilian4
addikt
-
RetepNyaraB
veterán
válasz ivana #162420 üzenetére
Kib@sztam a retek Aldival. Ezzel a kis heringgel megoldottam a hajtókar lehúzás kérdéskört,
fényes diadallal övezve:Az egész azért volt, hogy a 26-os kiskereket 22-esre cserélhessem. Ugye bírni fogja hosszabb távon is a szerkezet? Kicsit macerásabban vált fel a középsőre, gondolom a megnőtt kerületkülönbség miatt. De vált, csak a terhelést nem szereti közben.
[ Szerkesztve ]
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
RetepNyaraB
veterán
válasz ivana #162463 üzenetére
Ez egy régi (2009? 2011?)deore. Lényegében a nagytányéron ül a váltó, nem tudom lejjebb vinni. De működik rendesen, csak nem olyan "smooth", mint eddig volt. 46-36-22.
Komoly pénzt nem rakok a bringába, inkäbb optimalizálnám, amit tudok, vagy érdemesnek tűnik. A széles külsőkön pl. ülnek a germánok, pedig várom nagyon.
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen