-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #278418 üzenetére
Ha jól értem ebből az következik, hogy a grammbuzi az mezítláb xarik az erdőben.
#278415fulton...kijelenthetjük, hogy a fórumon megjelenésedkori Csepeled és az új kocka között tulajdonképp majdnem egy profikerékpárnyi súlykülönbség van.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Lacerta #278417 üzenetére
Asszonynak neco négyszögtengyelyes középcspágya vagy 8-10 évig bírta, ő pedig télen és nyáron használja napi szinten, a legrosszabb időben is. Pontos élettartamát nem tudom, mert utána el lett adva a bicikli. A mostaniban gyárilag szar volt a műanyag csészés BB, így Shimano középcsapágyat kapott, kíváncsi vagyok meddig fogja bírni.
De ha visszagondolok, akkor a régi Cruiser biciklimben az USA BMX szabványú középrészt (Z-tengelyes) cseréltem ipari csapágyas átalakító kittel (gyárilag kónuszos volt), az ameddig nálam volt a bicikli, egyszer sem kellett hozzányúlni. Ez is olyan 8 év lehetett kábé ha nem több Akkoriban én is télen, nyáron használtam napi szinten, még jeges, havas időben is.
Kíváncsi leszek a Funn meddig fogja bírni, ha cserélni kell, lehet nem Shimanot veszek. Ez is menetes, BB24-es középrész és az integrált hajtóműhöz járt gyárilag.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #278730 üzenetére
Már mikor leírtam éreztem nem lesz ez így jó, hiányzik valami.
#278732
fulton...az a 2 kis csavar alumínium ott a nyeregcsőváz tetején?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
tknof1871
őstag
válasz Lacerta #278782 üzenetére
Vettem új láncot. Azt mondták a boltban, hogy lehet, ugrani fog. De nem tudják ránézésre megmondani, hogy már annyira elkopott-e valamelyik lánckerék. Pontosan nem is értettem, mit jelent, hogy ugrani fog.
Ha tényleg probléma lesz az új lánc és egyik, vagy több, lánckerék kompatibilitása között, akkor mit csináljak? Tegyem vissza a régi láncot és vegyek egy új 6 sebességes menetes racsnit? (Az ebike-os linken csak 7 sebességesek vannak. Az árukeresőn találtam 6 sebességeseket.) Aztán amikor megérkezik az új menetes racsni tegyem fel a kerékagyra és próbáljam meg újra az új lánccal?Nagyon szerény műszaki érzékem azt súgja ez lenne a legjobb megoldás. Talán még jobb választás, ha előbb rendelek egy új 6 sebességes menetes racsnit. Majd akkor teszem fel az új láncot, ha megjött. Ha a régi menetes racsni az új lánccal nem illenek össze, akkor már kéznél van az új menetes racsni.
A régi racsni SJ SHIMANO SIS MF-HG20. Ebből megállapítható, milyen szerszámmal kell leszedni? Arra a dugóra gondolok, ami a tengelyre megy, a feje hatlapú és franciakulcs vagy huszonakárhányas villáskulcs kell hozzá.
Ezeket a többsebességes menetes racsnis dolgokat szét szokják szedni, vagy addig hajtják, amíg elkopik valamelyik lánckerék és kuka? Lehet, hogy érdemesebb a menetes racsnikat a láncokkal egyszerre cserélni?
[ Szerkesztve ]
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
tknof1871
őstag
válasz Lacerta #278809 üzenetére
#278809 Lacerta + #278786 balintbaba Köszönöm a válaszokat!
Az ugrani fog azt jelenti, hogy elkopott a lánckerék ( összekopott a régi, megnyúlt lánccal ), ezért megváltozott az osztása, és az új lánc nem illeszkedik rá, menet közben ugorhat egyet-egyet. Illetve az új lánc gyorsan hozzá fog kopni a régi sorhoz, szóval ugyanott leszel ahol előtte.
Megváltozott az osztása. + 1 szakkifejezés, amit nem tudok értelmezni. De az átjött az üzenet, hogy a régi lánc és régi lánckerekek szimbiózist alkothatnak. Bármelyiket cserélem újra, kellemetlen meglepetés érhet. A legbiztosabb mindkettőt újra cserélni.
Tessék, 6 sebességesek, ugyanott.
THX egy amatőrtől! A tegnap délután elment azzal, hogy visszatettem a kereket és a régi láncot. A legrosszabb, a fékpofák cseréje volt. Az újak kopó felülete 2x hosszabb volt a réginél. Útban volt a hátsó villa. Szerintem a hátsó kereket se centrírozták rendesen. (Valamikor ki kell próbálnom egy másik szervizt.) A Caliper fék beállítása sz.r lett. A Caliper fékbeállítása eleve nehéz. De korábban törött küllőt cserétek és elvileg centrírozták a felnit, kivették a nyolcast. Szerintem meg nem. De a centirózásért is pénzt kértek. Valamelyik pofa kicsit mindig hozzáér a felnihez amikor forgott a kerék.
(A Lidl állvány is vacak, de ha nem azon szerelek ma reggel biztos nem bírtam volna lábra állni. Egyszer talán azt is kicserélem.)Elvileg bontható a racsni, de mivel sem fogaskoszorút, sem racsnit nem kapsz külön, nincs értelme szétszedni.
A menetes racsnikhoz jobban nem értek, közel 30 éve nincs ilyen bringám. Szerintem szervizben meg tudják oldani.
Park Tool youtube csatornáján a bajszos szerelő a hozzám hasonlók nyelvén elmagyarázta mi a nagy különbség a menetes racsnis és a kazettás megoldás között. A kazettásnál a két oldalon lévő csapágyak között sokkal nagyobb a távolság. A kameramannt vagy a videószerkesztőt lökdöste. Amikor terpeszben állt, akkor nem tudta ellökni, mert sokkal stabilabban állt. Ez a gyakorlatban mit jelent? A kazettás biztonságosabb? Ha egy átlag ember, Gipsz Jakab, 1 hónapig egy menetes racsnis majd egy kazettás kerékpárral közlekedik (mindennapos használat, semmi élsport, semmi extrém sport) mit fog érezni? Egyáltalán észreveszi a különbséget? Legalább 6 sebességes legyen mindkettő eset.#278786 balintbaba
Ha patentszemes a lánc, bár ezt kétlem 6 sebességnél,
Nyert. Nincs patentszem a régi láncon. Speciális csapot se találtam a láncon. Minden láncot ugyanolyan csap tart össze. A szervizben is azt mondta az egyik szerelő,mindegy,melyiket nyomom ki.akkor én először feltenném a régi racsnira. Ha nem ugrik semelyik fogaskereken sem, akkor használnám.
Ha ugrik, akkor új racsni. Kell majd egy bordáskulcs a menetes racsni szereléshez.
Szerintem Inkább veszek egy 6 sebességes menetes racsnis-t. Előtte ki kell deríteni, pontosan milyen paraméterei vannak a réginek, hogy pont olyat vegyek. Megveszem a szükséges szerszámokat és valamelyik hosszú hétvégén talán nekiállok kísérletezni aszerint ahogy leírtad.
De az olyan nem szimpatikus, hogy nem lehet meghatározni előre, hogy a régi lánckerék már olyan kopott, hogy az új lánc ugrani fog. Ez egyéni probléma, tudom. Csak így az ember inkább hajlik afelé, hogy új lánc új menetes racsni. Nincs kétség. Rossz a hátam. Már nem bízok a megszokott szervizemben. Igazából csak abban hiszek, amit én csinálok.Mi a helye a menetes racsnisnak és a kazettásnak?
Hogy van ez? A menetes racsnis egy elavult megoldás és rég abba kellett volna hagyni a gyártását? Nincs helye a 21. században? Ahogy a hagyományos régi/mindennapos szelepről már leírták itt a topikban? Ami otthon van régi szelepes belső, azt mind a kukába kell vágni. A gumibelsőknél már rég mindenkinek autószelepest kellene használni, úgy a láncváltónál is mindenkinek kazettásat kellene használni? Hogy világos legyen, legalább 5-6 sebességes láncváltóra gondolok és mindennapos használatra.
Az élsportot ne vegyük ide. Egyáltalán van olyan terület, amiben szignifikáns különbség van a menetes racsnis és a kazettás között?Elnézést kérek! Egy műszakilag túl kíváncsi nber szokásos szombat reggeli túlméretés kommentjét olvasták! Nem topikrombolás a célja! Remélem, senkit se bántottam meg!
[ Szerkesztve ]
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
jjeahh
nagyúr
válasz Lacerta #278901 üzenetére
Ez jó trükk, amíg nincs más, addig kipróbálom mászáskor. Csak az a gond vele, hogy az orrom lefagy, emiatt taknyolok és ha folyamat taknyolok, akkor nem tudok orron át lélegezni. Ha egész télen szájon át lihegsz, könnyű rászokni, aztán nyáron is ezt csinálod és szerintem nem jó.
Mezga Aladár vs fulton: igen, fulton gyakran túlspirázol dolgokat, de nézőpont függő is, lásd pl. Tin szereti olvasni és akit nem érdekel, nem hal bele egy kis görgetésbe, hisz mindannyian írunk olyan témákról, amiket néhányan unnak, vagy nem érdekli őket. Azt viszont nem értem, hogy Aladár miért támadsz folyton, a kötekedés helyett civilizált módon is meg lehet oldani a dolgokat. Ha nem érdekel fulton, szkippeld, vagy ha ez ennyire nem megy, ha egy felhasználó zavar, prémium tagsággal elrejtheted a hozzászólásait. A feszkó szvsz senkinek sem jó. Mély levegő, kifúj...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz Lacerta #280002 üzenetére
Nekem EXC van, amit még 390 ezerért vettem 2021-ben. A röhejes árán kívül az vele a baj, hogy ugyanazokat a vacak kerekeket és sárnehéz külsőket adják hozzá ennyiért is. Teló is ugyanaz, őszintén szólva nem jöttem rá, mi a különbség felszereltségben. Talán más váltókarok, sor, lánc... de 200 ezres felárral?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #280002 üzenetére
My two cents...
Váz- 3,5
Villa- 3
Hajtás- 5
Váltás- 5
Fék- 5
Kerekek- 3
Kiegészítők- 3
Pedál- nem ismerem
Gumik- 4
Súly- 3,5
Design- 4,5"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Lacerta #280002 üzenetére
Nekem amúgy tetszik, de én nagy sucker vagyok a cross trekkinghez. Az a 3x10 nem illik rá, hegyre ezzel úgyse fogsz menni, pláne nem terepen, a villa sem arra való, meg a geo, sem, szóval akkor meg minek. Igazából pont a cross trekking az, ahol simán lehetne valami 1x-es hajtás rajta, mondjuk 36-os első tányérral, amire ezeket használja az ember, az kb mindenre elég.
Az ár meg remélem komoly, mert viccnek rossz. Fele annyiért már majdnem jó vétel.
Meg ugye attól függ, ki hol hajtja, de elég lenne rá valami kevésbé agresszív gumi is.
Városi, ingázós, kirándulgatós bicajnak szerintem amúgy ez a kategória az ideális.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Lacerta #280002 üzenetére
Látom a topik kocka feeling-je megfertőzött.
Hogy legyen egy kis változatosság ezért ajánlom figyelmedbe a Merida CROSSWAY sorozatot.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
szimpláncsak
tag
válasz Lacerta #280002 üzenetére
Hamarabb venném ezt. Olcsóbb rockshox paragon teloval. Annál trekking vonalon nincs jobb. Mondjuk neked az agydinamó hátrány a lézeragyúid mellett
Szerk: Ez mégjobb vétel, mavic kerekekkel, rock shix teloval, csak már merethiányos 48 vagy 52-es.
De az eggyel rosszabb felszereltségű sem rossz. Abban is rock shox teló van, xt váltó, hajtás, deore agyak 850euroért és ebből sok méret is van.[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz Lacerta #280002 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a válaszokat, tippeket!
Csak nagy vonalakban:
- 1x, 2x rendszer nem jöhet szóba, nem elég az átfogása arra, amire a bicajt használni akarom ( mindenre IS ). Arról nem is beszélve, hogy ami nincs a bikediscount.de-n, az nem kerül szóba, mert hiába van a Meridának, a Treknek vagy a KTM-nek a Cube-al hasonló kategóriás bicaja, ha a Cube kijön 1300 euróból akciósan a többi meg 2000-be fáj. Nem 2000 euró a keret, hanem 1000, amit esetleg 1300-ig feltolok, de akkor abba már mindennek benne kell lennie, értsd sárvédő, csomagtartó, kitámasztó is ( ha nincs rajta gyárilag ).
- Teló lehet hogy kevés, de ahhoz képest hogy eddig egy merev villással mentem, minden sokkal jobb terepen.
- MT200-al nem lenne gondom ( bár sokan fikázzák ), a V-fékhez képest biztosan nagyságrendekkel jobb az is, ami zavar hogy az MT200-hoz a Kockánál f*s agyak járnak és nem csak hogy nincs kedvem rögtön cserélni, de pl. egy agydinamós agynál elég fájdalmas is.
- Egyébként nem lenne bajom az agydinamóval, nekem szempont hogy legyen egy fix világítás a bicajon, amit nem lopnak le róla és mindig üzemkész. Ha sok fény kell, azt legfeljebb megoldom egy vagy több plusz lámpával.
- A Radonokat is nézegettem, de az a bajom velük, hogy elsőre tök jónak tűnik az ár, aztán ha a felszerelést nézem, gyorsan kiderül, hogy lehagynak 1-2-3 dolgot, amiket ha megveszel külön, pont ott vagy mint a Cube-al. Pl. hiába lockolható kormányról a teló, ha nem adják hozzá a kart. Meg nincs az árban pedál. -
szimpláncsak
tag
válasz Lacerta #280079 üzenetére
Amilyen műanyag vackot adnak pedál néven, azért nem kár. Kb az 1000ft-os legalsópolcos. Nekem a cube cross race-hez nem is adtak, de felesleges is lett volna
Amúgy a radon-ok nagy előnye a rockshox teló. A többi kopó/fogyó alkatrészt ki lehet cserélni időközben és egy deore váltó/kerékagy sem lesz annyival rosszabb az XT-nél, mint egy suntour teló a rockshox-hoz képest. Legalábbis, h a mtb telóknál így van, gondolom a trekkingeknél is
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #281685 üzenetére
Értem én, de akármi mással mérve (Bryton, Garmin, Sigma, Strava elevation gain correction, stb.) a merretekerjek rendszeresen felülbecsülte a szintet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Lacerta #281685 üzenetére
A lényeg: Nem tudhatod SOHA, hogy VALÓJÁBAN mennyi szintemelkedés volt a tekerés során.
Ha ugyanazt az utat sokszor, különböző időjárási viszonyok között, megmásztad és a kütyü rögzíti akkor ott lesz egy statisztikai átlag.
A LÉNYEG: mégis tudod mennyi szintet másztál!Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Tin
veterán
válasz Lacerta #281685 üzenetére
Köszönöm ezt a hsz-t Igazából az egész szintesdi csak arra jó, hogy nagyjából viszonyítani tudj magadhoz, vagyis az eszköz(ök)höz, amit használsz. Ha mondjuk az ember outival az országúton (és csak ott) megy, és jó a hozzávaló térkép is, akkor valószínűleg pontos lesz az utólagos eredmény, de ha van benne bringaút, csapás, átvágás meg hasonló, hát akkor kétséges. Meg hát igazából a mi szintünkön a nagyjából pontosság is bőven elég.
A tegnapi út a különböző mérések alapján (hossz és szintemelkedés):
- Samsung Galaxy Watch4 trackelt: 33.31 km / 253m szint ("elevation gain")
- Karoo2 trackelt, eszközön az út végén: 33.2 km / 390m szint ("ascent")
- Karoo2 dashboard, a már feltöltött út: 33.2 km / 382m szint ("ascent")
- az út Komoot-on letervezve: 33.6 km / 280m szint ("ascent")
- a Komoot-es letervezett út Karoo2 dashboardba beimportálva: 33.6 km / 365m szint ("ascent")Az úthossz még rendben is van, de akkor a szint mi is? Pár hónapja egyszer megcsináltam, hogy kiexportáltam a GPX-et a Watch4-ből és a Karoo2-ből is, majd feltöltöttem valami weboldalra, ami letisztítja az adatokat és megadja a "pontos" szintet, és igazából a Karoo2 állt hozzá elég közel, de leginkább az, amit a feltöltött ride után újraszámol belőle.
-
Friczy
senior tag
válasz Lacerta #281685 üzenetére
GPS durván 3x kevésbé pontos horizontális irányban, mint vertikálisan ...
Ezt pont fordítva szeretted volna írni, igaz?
A lényeg: Nem tudhatod SOHA, hogy VALÓJÁBAN mennyi szintemelkedés volt a tekerés során.
Így van, kedvencem, amikor az út végén visszatérek a kiindulópontra, és kiderül, hogy a Garmin szerint többet mentem lefelé mint felfelé, esetleg fordítva -
Tin
veterán
-
chubby2o6
senior tag
válasz Lacerta #282338 üzenetére
Bocs, úgy emlékeztem, hogy 26-os bringád van ( volt ). A váz 26-os, 19" a mérete ( kb. L-es ). V fék is mehet rá, a helyük megvan, csak a tüskék nincsenek meg. Ha menetes kormánycsapágyad volt, akkor tényleg nem jó, ez a-head rendszerű.
#282345dom1n0 Szerintem nem találsz a topikban olyat, aki legalább egyszer ne fűzte volna így be . Sőt, nekem egyszer a szerelő .
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Lacerta #283146 üzenetére
Nem akartál beesni az asztal alá a röhögéstől?
Szerencsére nekem nem kellett várni bringára.
Pisisként volt valami oldalkerekes, gondolom levedlett, vagy szerzett, ami aztán kettétört.
A Camping is gondolom valami megörökölt nem új cucc lehetett.
A BMX-et a szomszéd falu vegyesbótjából gondolom olcsón vettük, de nem laktunk azon a helyen olyan sokat, hogy várni kelljen.
A következő két bringát meg szerintem valami napomra kaptam, először mert a BMX-el már lilára vertem a térdem (kinőttem), a másiknál meg mert feltörték a pincét, és vót-nincs bringaItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #283280 üzenetére
Erről volt már korábban szó, vagyis ha feltételezzük, hogy azok a pici görgők egyformán kopnak (és azok kopásában aligha lehet számottevő eltérés) akkor szinte irreleváns a kopásuk az egyes láncszemek közötti távolságban, vagyis a sort ezen gyűrűk kopásuktól független mértékben koptatja a lánc, és ezen kopást csakis az egyes csapok közötti távolság növekedése (egyben az egész lánc hosszának növekedése) befolyásolja, amit ugye a csapok a lánccal érintkező széleinek körkörös bemaródása jelenti.
#283279
Ixion77...mondjuk igaz, ugyanarra is fel lehet akasztani mindkettőt. ...csak álljon tökéletesen vízszintesen.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #283292 üzenetére
Mikor először láttam a Shimi féle, görgőkopást figyelmen kívül hagyó láncnyúlásmérőt, úgy voltam vele, hogy a görgők csak nem kopnak külön, hanem együtt a lánccal, így ha azt a kopást már "nyúlásnak" érzékeli az ék egyszerű mérőm, akkor biztos már elég kopott amúgy is...így is van, egyelőre bevált az, hogy ezzel 0.7-ig engedem a 12 sebességes láncomat és 1.0-ig nejem 11 sebességesét.
#283286
jjeahh...stimmel, vagyis nekem 2 SKS van melyek pontosak, vagyis annak vélem ezért ajánlottam. Ugyanakkor annyira azért nem érzem létfontosságúnak, hogy 3 másikkal összehasonlítsam...amúgy most belegondolva még akkor sem hasonlítgattam őket mikor tényleg volt 3 feszmérős pumpám és 2 analóg nyomásmérőm otthon. 🤭"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Lacerta #283395 üzenetére
Számtekboltosok memoárjaiban vannak vicces népek.
"Mii? 5ezer forint? Nem ér többet 5száznál, amit csinált!" és lecsap egy 500-ast az asztalra.
Másik kibontatja a monitort, alaposan körbenézi, majd mondja, hogy hozzanak neki egy bontatlant, megveszi.
-De miért nem ezt veszi meg, amit most megnézett?
-Mert ez már ki van bontva.Sajnos mióta online kb bármit is olcsóbban meg lehet venni, és a sulinet kifutott, azóta nem nagyon vannak új történetek.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #283612 üzenetére
Na jó, de te mezítláb tekersz és van egy mikróhullámsütő felszerelve a bringád elejére, így aligha mérvadó amit mondasz.
#283613Ixion77...ez a Bryton tényleg olyan mintha háttal ülne a mozinak és valami 15 évvel ezelőtti újságból tallózták volna új termékük bejelentését, ugyanakkor ha a telefonom, vagy ez lenne a választás, nem haboznék ezt választani mintsem egy 200+e forintos tepsi méretű telefont-fényképezőgépet-autósnavigátort-böngészőt-adatbázist-távirányítót-ébresztőórát-számológépet-szótárt-könyvet-zenelejátszót-videólejátszót-madárhatározót-bankkártyát-30db termosztátot + legalább 6 különböző folyamatmegjelenítő távoli felügyeletét ellátó okos eszközt felszerelni a folyton rázkódó, időnként zakózó, gyakran napsütötte és néha eső áztatta kerékpárom kormányára. ..éppen elég az ha néhány évente le kell cseréljem és átköltözzek másikba, vagy ne adj isten a hátamon hordva is összetöröm, mintsem még a kormányon is kísértsem a sorsot vele.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #283620 üzenetére
Kattant?! Én inkább üde színfoltnak neveznélek itt a wattok, Z(ónák) és átlagsebességek rengetegjében.
#283622Ixion77...olyan nincs még ami be is adja az adrenalint, mert nekem speciel félóra fekvés után sem jutott eszembe mentőt hívni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz Lacerta #283623 üzenetére
Sajnos megszívtad, nincs annál rosszabb, mint mikor hosszú a váz, én már csak tudom. El kell felejteni a gyártói vázméretezést is, a legjobb, amit érdemes nézni, a felsőcső virtuális vízszintes hossza.
Olyan meg nem nagyon van, hogy 15 cm magasság-különbséggel jó egy bringa váza. Talán 7-8 cm hihető.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #283647 üzenetére
Nem biztos rossz lesz, ahogy mezítláb is kényelmes számodra míg más abba belehalna.(én pl. ha mégis rávenném magam, lábujjaimat félteném leginkább ). A váz pontos mérete (meg bájkfit meg hasonlók) akkor nyernek igazán értelmet mikor teljesítmény bringázás megy, nem mikor túrázgatsz, leszállsz és fexel a fűben és hasonlók, ott szerintem a kisebb eltérések sosem fognak gondot okozni. Van egy kollégám olyan 165 cm magas és valami L-es trekinggel nyomja mintha valami kakasülőn gubbasztana, esküdözve, hogy az neki tökéletes...ezzel vitatkozni aligha lehet, ha neki jó nekem is az. ...egy másikra pedig nem tudtam a magasságához illő Decas bringát rátukmálni, ő is a nagyobban érezte jól magát így azt is vette meg végül. ...és itt anélkül, hogy analógiát vonnék közted és egy olyan között aki 200 km-t sem teker egy évben, visszakanyarodnék 6030D kolléga korábbi felvetésére, miszerint illik-e szólni a boltban a látszólag vérmuglinak, hogy nem jó méretű Rockrider ST100-ast készül a pénztárhoz tolni. Hát nem, mert egyrészt amennyit ő nagy valószínűséggel tekerni fog azzal igazán mindegy mekkora vázzal teszi, továbbá neki lehet, hogy pont az kell, azt érzi jónak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
válasz Lacerta #283660 üzenetére
Ha külön erre a célra van telefonod, akkor az a komputer, nem?
Én nem raknám fel a kormányra a telefonom, drága ahhoz, meg abban van csomó adat, kulcs, ráadásul a folyamatos rázkódás kinyírja a képstabilizátort. Nekem a teló övtáskában van, elő sem veszem, ott az órám, azon látok minden értesítést és tudok telefonálni is. Amúgy az órám is trackel külön (pozíció + HR).
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #283662 üzenetére
Így, hogy mondod az, hogy térdes képeket nem tud készíteni nagy hátránya a Garminnak.🤔...mondjuk automatán, legalább óránként egyet és posztolja is itt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ixion77
őstag
válasz Lacerta #283660 üzenetére
"Kell egy hagyományos computer, ami kerékfordulatból megmondja, mennyit megyek, és mennyivel."
Ez érzékelő kérdése. BT-n vagy ANT-on kommunikál, a telefonos programok ugyanúgy fel tudják dolgozni a jelet.
#283661Tin
"Én nem raknám fel a kormányra a telefonom, drága ahhoz"
Nem kötelező a drágát vinni."övtáskában van"
Az övtáskádban simán lehet hogy többet rázkódik mint egy olyan tartón, amin direkt van
rázkódás elleni védelem. Eséskor meg sokkal valószínűbb hogy törik, mivel ami a kormányon van, az ott is marad, és a kormány szélessége megvédi a becsapódástól. Ami viszont az öveden, az simán becsapódhat egy kőre, te meg rá a súlyoddal. Kulcs meg nyilván nem lehet ugyanabban a táskában...Én kormánytáskába szoktam elrakni ha túl meleg van, vagy olyan helyen megyek ahol féltem valamiért.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen