-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #227770 üzenetére
Szia, ígértem a képeket a kerekekről:
WTB FX28, a szám nem a méretét jelöli, 26"-os. Agyak Bikepositive, tárcsák Avid, a hátsó felejtős, az első még biztos bírja egy jó ideig. Agyakra nem ártana ránézni, 6 év alatt egyszer volt szétszedve/zsírozva, meg lehet, egy kis centrírozás sem ártana, bár komoly nyolcas tutira nincs egyikben sem.
Ha a mérete ellenére kell, ingyé a tied, csak a szállítást oldd meg valahogy. ( Azért nem árultam sehol, mert nem tudnék annyit kérni érte, hogy megérje a postával szarakodni.) -
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #228153 üzenetére
Ja, ez ilyen. Vagy sikerül elsőre, akkor tényleg hamar megvan, vagy nem sikerül elsőre, olyankor nekiesik az ember a végállásállító csavaroknak, össze-vissza tekergeti őket, meg a bowdenfeszítő csavart is, k.anyázik kicsit ( sokat ), de a végén úgyis sikerül, csak kicsit tovább tart a művelet . Volt már így is, úgy is.
-
-
addikt
válasz Fall-N #228902 üzenetére
Hát az ránézésre olyan anyagból van, amit egyébként építészeti megoldásokban is használnak csövek szigetelésére. Az a büdös életben nem fog szétmállani, a kerti csap csöve is ilyennel van bevonva nálunk. 8 éve ott van. A gumi előbb fogja megadni magát egy zárt helyen, amit órákig süt a nap.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
ivana
Ármester
válasz Fall-N #229172 üzenetére
3x7 esetén a láncvonal nem igazán számít (mármint, ha nagyon elcseszed akkor probléma, de +-2-3mm teljesen ok). Ha tárcsás akkor gondolom 135mm a papucstáv. Elvileg "drop-in replacement", gyakorlatilag is. A papucstávra viszont figyelj, van 126mm-es 7 sebi is (outi) és láttam már olyat trekkingben is De a tárcsás az valszeg 135mm lesz.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #229287 üzenetére
Topeak Universal Chain Tool Riveter
- Első "rendes" láncbontóm.
10/10
Nagyon jó használni, 11-es, 12-es láncot rövidítettem vele.
Kicsike, mégis könnyű vele dolgozni.Ha drágábbat vennék, ezt próbálnám hasonló kicsiben;
Park Tool CT-5 Mini Chain ToolBowdenház vágó
Radon Pro Wire & Cable Cutter
- nem az igazi.
Lejár a markolata, körülményesen, de végül is elvág mindent.
Ezt biztos nem venném újra, néznék drágábbat.Jagwire Needle Driver Press-in Tool
- Nagyon hasznos kütyü!
Nekem régi ilyesmi ebay-es van, azon fékcső vágó is van, sima slicceres cserélhető pengés.
TOOPRE Bike Needle Driver Insertion Tool with Hydraulic Hose CutterRadon Comp Brake Disc Straightening Tool & Brake Piston Spreader
- Most van úton.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
ZolkoW
őstag
válasz Fall-N #229287 üzenetére
bowdenház vágót ajánlom, bárcsak korábban vettem volna. az enyém nem is drága, de rendben van, az a kis kihajtható piszka, amivel visszaalakítom a belső csövet hengeresre, az már laza, de működik.
ami most hirtelen eszembe jut, hogy én vettem a leggyakoribb méretekből (3-4-5) rendes minőségű T imbuszt, ami nem is gömb végű, hogy jobban fogjon, néha számít, hogy nem az olcsó (hamar tompuló) vmilyen áruházi nagy készlettel csinálom.
andrisbandi: fene gondolta, hogy Park Tool bontó van ennyiért, kell szereznem a béna noname helyett, aminek kóvályog a tűje
küllőkulcsból még érdemes valami jót.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #229392 üzenetére
Mondjuk a sornak pont semmi köze a karbonvázhoz. Az integrált hajtómű csapágyát is meg tudod húzni nyomikulcs nélkül, ahogy a sort is. Nem megtépni kell, csak meghúzni, nem fog lelazulni, nekem legalábbis soha nem volt vele gondom. Szerintem itt a topikban mindannyian hamarabb kezdtünk bringát szerelni, mint nyomatékkulcsot venni.
Arról nem beszélve, hogy ha szervizbe viszed a bringádat, tízből kb. nyolcban tutira nem fog találkozni nyomatékkulccsal . Anno ( mikor még szervizbe jártam szereltetni ) a szerelő srác a szemem láttára húzta meg a sort egy sima szerszámmal, mondván, "benne van a kezemben a nyomaték". Mondjuk lehet, hogy ő nem a legjobb példa, mert a kormánycsapit úgy kalapálta bele a fejcsőbe, hogy közben a váltófülön támaszkodott a váz, úgy kellett rászólnom, hogy fasza lenne, ha az egyenes maradna . -
parandroid
nagyúr
válasz Fall-N #229462 üzenetére
“A csak futó nők teste sosem lesz olyan szép és formás, mint a fitnesses csajoké. Ugyanez úszóknál.”
Alkati adottságok mellett ez ízlés kérdése is. Amúgy meg kicsit olyan ez a beszélgetés, mint amikor Schwarzeneggernek mondta valaki, hogy azért nem gyúr, mert nem akar úgy kinézni mint ő. Az öreg csak annyit válaszolt, hogy ‘no worry, nem is fogsz’.
Szóval ilyen napi egy óra alatti átlagos testmozgással olyaan mindegy, ki mit csinál, csak mozogjon, aki meg ennél komolyabban belemegy, az úgyis utánajárt, meg képben van, hogy mi miért történik. Ha meg nem, akkor úgysem fog semmi értékelhetőt elérni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Fall-N #229486 üzenetére
A futós közösségünket egy testépítő srác alapította, illetve manageli évek óta, elég durván ki van pattintva, ahhoz képest, hogy meló, meg főállású influenszerkedés mellett csinálja ezt is, meg a futást is. Ehhez képest 3,5 óra alatti maratont tolt, ami ekkora testtel igen szép teljesítmény: [link]. Persze itt jön be az, hogy gyúrós mércével biztosan csoffadtnak számít, futós mércével meg lassúnak, ahhoz képest, mintha mindkét sportot teljes erőbedobással csinálná, de ugyanakkor meg mindkét sportban többet ért el, mint azok 90+ %-a, akik ezt hobbiszinten művelik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #229486 üzenetére
Ha nem űzte ezt a sportot akkor akár jobb állóképességgel is kevesebb ideig bírja, nem tudja beosztani jól erejét aztán félúton elfogy. Armstrong egyszer azt mondta, hogy a legnehezebb fizikai dolog amit valaha csinált az a első maratonja utolsó 8 mérföldjének lefutása volt...az az Armstrong aki (koxxal, vagy sem) többször is 3 hétig szinte naponta nyomott nyélen annyi órát mint egy maraton.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #229636 üzenetére
Miért ragaszkodsz a drótos fékhez? Annyira nem lehet jó az a fékváltókar. MT200 belépő, de még mindig jobb, mint BR-M375, és igazából a BB5 sem egy világbajnok. Ez [link] simán kijönne a Shimi árából, csak váltókarokat kellene venned. Azt engedd el, hogy "mindegy, csak tárcsafék legyen", mechanikussal BB7 alatt nem érdemes foglalkozni.
A helyedben a 9-es sort is megtartanám, néznék hozzá váltókart [link] meg hátsó váltót [link] ,ha a fejlesztés a cél. -
fulton
addikt
válasz Fall-N #229884 üzenetére
igen, elhiszem hogy vannak jól kifogható darabok.
folyamatosan szemezek kerékpárokkal ..vázzakkal hagyom magamban forrni ezt a dolgot ki, mit is miért is milyet is legye-e is , ez nekem nagyon tetszik a színe is, vázban beruháznék rá, árbn is a humánbaráti árazásról ismerem a dekát, átültetném rá a mostani cuccaim, akkor már vennék egy hátsó agyat is hozzá.
SAjnos nem kapni már, milyen humánus ára volt 2018 ban
am azt tapasztalom kifutottak a kerékpárjaik, vázak is...nem fognak vajon ismét előrukkolni friss modelekkel?[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #229895 üzenetére
Értem, és ki beszélt régi vázról? Amit Fulton kollégának linkeltem, tutira nem őskori darab. Erre jöttél te, és megmondtad a frankót, hogy a régi vázak szarok, mert eltörnek. Nem látom, hol az összefüggés.
Oké, már vágom, nem arra a hsz-re reagáltál, bocs, benéztem
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #230011 üzenetére
A legfontosabb, hogyha a tárcsa (rotor) csak organikus betéttel kompatibilis (resin felirat ott van rajta), akkor organikus legyen a fékbetét... Tothgera30 írta, hogy haverjai gond nélkül használnak nem kompatibilis tárcsával fémes betétet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
nagyúr
válasz Fall-N #230015 üzenetére
felétek biztosan valami nagyon jólnevelt gyalogosok laknak, nem azok a szédelgő lemmingek, mint felénk. ezeknél a légó sziréna sem üti meg az ingerküszöböt.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #230184 üzenetére
Csak 2500 eur a kerékszett. Nem szívesen mennék vele lombhullató lehullott ágakkal teli erdőbe
-=RelakS=-: van nekem olyanom is, hogy ugyanennyi kilóméteren 1200m
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #230187 üzenetére
Centírozni valszeg sosem kell, ahogy egy vázat sem, de a felverődő kövek, ágak ha kárt tesznek benne, nem tudom hogy lehet ezt szervizelni. Ha már drága és furcsa kerék, nekem a Pi Rope szimpibb.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #230276 üzenetére
Köszi. Most volt nagygenerál a láncnál hajtásnál, teljesen Tisztára lett mosva zsírtalanítva és újra kenve. Korábban soha nem volt ilyen ropogó hang.
Ez nem homok hang valami más erősebb ropogás. A másik hogy a homok hang terhelés nélkül is hallatszódna szerintem,( De javítsatok ki ha tévedek).[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #230310 üzenetére
Cserélném ha látnék ár/váz (csak new) tekintetben tetszőt. Addig tökéletes ez is. Van előnye is, nagyon szépen tompít. Olyan mint a mazda3 futómüve. Kis feszes de ugyan akkor tompítós kis kaszni. A vázt meg kiismerem lassan a rigolyáit és megtanulom kezelni.
A felesleget majd természetesen letörlöm az alkatreszről, csak siettem már.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #230342 üzenetére
Azért 2022 végén ne legyen már gyorszáras egy újan vásárolt bringa . Vicc, hogy sok gyártó máig képes gyorszárral új vázat tervezni. A modern szabványok amúgy szerencsére kéz a kézben járnak a modern geoval. Ha jövőben leváltom a jelenlegit, legyen már jobb a geo, legyen tapered-boost, mert ismerem magamat és tudom, hogy tuningolni fogom, a hátsó kazettatest legyen kompatibilis a modern 12 sebességes kazettákkal, az sem ártana, ha a felni 25mm vagy szélesebb, mert így rámennek a 2.4" WT gumik stb. Szal az alap legyen fasza, tekintettel a jövőre.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Gaben92
őstag
válasz Fall-N #230340 üzenetére
DT agyaknál lehet szinte mindent cserélni. Még a kazettatestet is lehet cserélni például microsplineról (Shimano) XD-re (SRAM).
Hirtelen nem tudok olyan agyat amin a freehub nem cserélhető. Még a legalpáribb OEM cuccokon is az általában, a kupakcsere viszont tényleg elég általános. Boost QR miatt abba eléggé belebújtam, (van is egy hosszú listám) de egy csak 135-142 és 141-148 konverzió van. Ha a régi kerék QR135 akkor az nehezen fog belemenni egy TA148 vázba. Van egy-két gyártó ahol van non-boost boost konverzió de ritka.De összességében nézve is egy új vázra pont a legdrágább dolgokat nem lehet átszerelni. Kerekek, villa, hajtókarok biztosan nem kompatibilisek, onnantól meg, hogy mindenképp új kell ezekből pénzkidobás régi rendszeren maradni, lehet venni az új 12-es váltót, kazettát, stb. Szóval szép dolog az ésszerűség de való életben nem nagyon működik ha nem a legmodernebb cuccról váltasz.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #230430 üzenetére
Ha ez így van (tárcsa stb..)akkor marad a Csepel Elvégre semmi bajom nincs vele szeretem ahogy van leszámítva azt a tényt hogy az a van rysel vaz tényleg megdobbantotta a szívem és az ára is jó.
Akkor én nem jól látom ? A Csepel úgymond vízszintes de az a van rysel is hasonlónak fest így képen, tehát hogy arányaiban ugyanaz azt a képet festene mint a csepelem csak más váz.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #230430 üzenetére
Majd rá próbálok ha lesz lehetőségem egyelőre itt a kerékpár boltba környékemen nincs mód rá. Kivéve ha konkrét vásárlási szándékkal kérem hogy állítsák be nekem. Na majd megyek nyáron tiszafüredre bérelek ott egy országutit aztán meglesem. ha Ringman jól mondja es valóban kompatibilitási bajok vannak, akkor nem bajlódom. Akkor a mérleg már nem billen el bennem.
Jó a bicikli nem is nyekereg már, halk, semmi hiányát nem érzem hogy nekem mindenáron valami jobb bringa kéne. De ha úgy lenne arra Van Rysel vázra szívesen átmentem volna. -
mekker
őstag
válasz Fall-N #230538 üzenetére
Teljesen esélytelen? Azt gondoltam, hogy marad 1(-2) db meddő fogaskerék, de a többit váltani fogja.
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
Új hozzászólás Aktív témák
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- EAFC 24
- Hálózati / IP kamera
- Ukrajnai háború
- Futás, futópályák
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs