Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz B-L-A-C-K #3247 üzenetére

    Erről valahogy eszembe jut az a vicc, amikor a "redneck" felhívja a segélyhívót...:DD

    Két New Jersey-i elmegy az erdőbe vadászni. Egyszer csak egyikük összeesik, és nem mozdul többet, nem is lélegzik. A társa gyorsan felhívja a mentőket:
    – Az erdőben vadásztunk, amikor a társam összeesett. Úgy tűnik, meghalt. Mit csináljak?
    Mire a segélyvonal ügyeletese:
    – Először is győződjön meg róla, hogy tényleg meghalt.
    A telefonban rövid szünet, majd az ügyeletes egy puskadörrenést hall. Ezután megint a vadász szól bele a telefonba:
    – Oké, és most?

    ON: mit tudtunk meg a videóból? Az akku cellák típusát. Ez (szvsz) örvendetes, csak nyugodtan bele lehetett volna írni a leírásba is, vagy akár ide a fórumra, annak lett volna még haszna is. Az 5 percnyi szikés/zenés szerencsétlenkedésnek kevesebb.:( (Tényleg, ez már majdnem olyan, mint a tankos/romantikus...:R) Ha meg sikerült elvágni a BMS vezetékeit, akkor tényleg használhatatlan lesz az akkupakk. Pontosabban forrasztgatni kell, hogy megint működjön (videót, videót: füstölős/égőset). Mondjuk beletekerve: nem sikerült! Hasznos az a "mázlifaktor".:DDD

    Ja, és: szemre hibátlan, korróziónak nyoma sincs, a szigetelés nem (volt) sérült, kapocsfeszültsége a töltés után volt (töltést vette rendesen), ha azóta önkisülése nincs, és a BMS nem lett zárlatos, akkor valószínűleg kutya baja... nem volt, amíg szét nem lett vágva.:O Kis szerencsével még most is használható: javaslok egy multimétert, azzal legalább kapocsfeszültség mérhető. Műterheléssel a leadott max. áram, vagy hosszabb távon a kapacitás is kimérhető. Szinte biztos, hogy kutya baja nem volt a műtét előtt. Szóval ez megint egy szomorú történet lesz...:(

    Szerk: főnököm sztorija a tranzisztor tesztelésről...
    - Honnan tudod meg, egy tranzisztorról, hogy jó?
    - ???
    - Rákötsz 220-at, és ha felrobban, akkor jó volt!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák