Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr.Zoo
senior tag
Nem szoktak szívózni, nekem annó mikor megreklamáltam a hatótávolságot, küldtem egy teljesen feltöltött állapotú képet, aztán mentem egy nagy karikát, lefotóztam a kijelzőt, oszt' ennyi.
1.5 napig meditáltak, majd küldtek egy rag számot. Meg az akkumulátort, gyorsfutárral."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
sanyika007
csendes tag
Sziasztok,
Október 5-én megrendezésre kerül a "III. Budapesti Rollerbike Felvonulás", ha valaki szeretne egy jót rollerezni az andrássytól egész a margit szigetig, az ne hagyja ki
Event info:
https://www.facebook.com/events/393214454911140/ -
Lien
tag
Létezhet, hogy ahol az elektromos rolleremet vettem még nem jött meg a roller de 40 000 forinttal felnyomták a roller árát közben én meg 350k-t fizettem előre már 2 hete. Elvileg jövő héten érkezik, de ugye nem fognak plusz 40 000-t kérni érte, igaz?
-
DigitXT
félisten
Volt egy kis gumifüstölés, de úgy néz ki, megvan az áramerősség byte-ja. @6A:
Szerk: ráadásul a kijelzett értéket átlagolja. Pl. 3A után azt veszi, hogy 5A, akkor
egy ideig kiírja, hogy 4A, csak utána áll át 5-re a gyári display. Ahogy hirtelen gáz
elvételnél, amikor rögtön 0 lesz az áramfelvétel, több értékben kamuvisszaszámol:
a tartott 6->0 után azonnal jön egy 3, majd egy 1, és csak utána a nullás érték.Szerk2: sajnos nem vettem észre a videókészítés közben, hogy amikor váltottam
3-as fokozatra elszaladt az M5Stack inputja (zavar az erőben, LOL), így a csutka
gázon felvett 10A (utána lett kicsit égett szag) nem a helyén látszik, de attól még:
Természetesen a fokozatkijelzés is el van csúszva, zölddel látszik a gáz helyén...Ez a teszt amúgy azt mutatja, hogy nem a 200-as max. érték korlátozza a gépet,
hogy 11A vagy 15A maximum teljesítményen üzemeljen, valószínűleg az ECU az.
Ugye megérkezett hozzám a Pro ECU (elvileg hibás), max. 11A-es. Holnap teszt![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ez elektromosokra is vonatkozik? Nem igazán sport, de tekerjen a leopárd...
Lazán kapcsolódik: ma durván elhúztam egy Inokim OXO mellett.Mert tolták.Szerk: egykerekűnél miért van kiemelve, hogy elektromos? Lábbal hajtós is van?
Emléxem a 80-as években volt egynépszerűCommodore-os játék: gyalogkakukk.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3607 üzenetére
Na, megvolt a hibás ECU tesztje. Valóban hibás, sőt, zárlatos. Felszállt a füst.
Volt kis riadalom, izzó fém a kézben, meg ilyenek. Utána néztem, hogy bizony a
NYÁK vízkáros... ilyen fehér lerakódás látszik rajta, nyilván rövidre van zárva rajta
ez meg az, de nem teljesen halott, mert kommunikál a kijelzővel, s mondja ugye
a motorhibát (amikor nincs rádugva a motor!), meg a saját öndiagnosztika hibáját.Én voltam a f*sz, hogy megpróbáltam rádugni a motort. Lett belőle csimm-bumm.
Most úgy néz ki, hogy visszaálltam a sima S1 motorra. A Pro meg kábel cserés.
És remélem, hogy csak a kábel ment szarrá, és bármi más áramkör benne nem.Egyelőre jegelem a kétmotoros projektet, mert kéne egy jó ECU, magában ~7K,
ráadásul ezek már csak 11A-esek, nem tudna mindkét motor a maxon dolgozni.Illusztrációnak, így néz ki, amikor a lehúzott motor miatt motorhibát jelez. Adott
három bit értelmezése pedig ki van fejtve: a kijelzőn a decimális érték látszik.Szerk: a Pro motor egyik fázisának kábele konkrétan megolvadt kb. fél mp alatt.
(Erről valahogy eszembejut, mikor Linus akkut épített, és volt néhány pukkanás.
Valójában rohadt veszélyes tud lenni egy ilyen Li-Ion akku. Van benne kraft, na.)Szerk: jelige, mi baj lehetne?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3616 üzenetére
Hát ja, ez tényeg szar, max a csatlakozóit tudom majd használni, moddinghoz.
Kivéve persze azt, ami megolvadt... Elfelejtetettem kikapcsolni a rollert, amikor
megpróbáltam rádugni a motort: mi baj lehetne? Lett... Sebaj: "tanulópénz".Szerk: ha ki lett volna kapcsolva, akkor nem ott kezd olvadni, hanem esetleg a
túláramot érzékeli a BMS és levág a francba, vagy nemt'om... most már ez van.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3618 üzenetére
Az fasza, mert akkor nem 2K a bukta. Hanem 22K. Taps, tök ügyes vagyok.
Szerk: ellenberger akkor lehet, hogy IntelliSense mindkét árult motorja halott?
Még az új is, hiszen kipróbálta a régi ECU-val, aztán az új is motorhibát jelzett.Szerk2: mondjuk nem a Hall szenzorok vezetékén volt a túláram, az látszik.
[ Szerkesztve ]
-
torque12
csendes tag
Üdvözlet mindenkinek!
Tudna valaki linkelni olyat rendelhető zárnyelvet ami jóval jobb minőséget képvisel a gyáritól?
Köszönöm. -
B-L-A-C-K
titán
válasz torque12 #3626 üzenetére
Mi a baj gyárival? Első generációsak voltak csak rosszak elvileg, igaz nekem nagy tapasztalatom nincs benne, de V.2-es sima M365-öm volt, ma viszik el, 500km van benne, de semmi hibája nem volt atom fix, most Pro ra váltottam, abba igaz csak 150km van, de abba is hibátlan.
Amúgy csatlakozz M365 facebook magyar csoporthoz ott biztos tudnak segíteni, mert láttam már egyedileg gyártottat is ott. -
Bdanyy
addikt
válasz m4rk.89 #3612 üzenetére
Kb milyen utvonalon? Pesten hasonló táv nekem inkább 50-55 perc volt. De sajnos pl kelet pestet nem is tudom hogy lehetne megközelíteni rollerrel, mert még járda sincsen némelyik szakaszon amerre maps vinne. Gyalog tervezve meg foldutakat is belerak
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Tin
veterán
válasz B-L-A-C-K #3629 üzenetére
Kovetkezo rollernek ajanlanam: Ninebot MAX G30D
Eleg jo a hatotavja (65km), a kerekei is 10"-osak, gyorstoltos is, nem lehet rossz. Tavasszal lehet hogy benevezek egy hasonlora, elvileg ez mar itt nemetben is engedelyezett lesz.
-
B-L-A-C-K
titán
-
Tin
veterán
válasz B-L-A-C-K #3631 üzenetére
Hat azert nem egeszen mondanam ezt. A Ninebot MAX hatotavja 65 km, a Xiaomie 45 km. Elobbiben van gyorstoltes, 6 ora alatt felnyomja az akkut, a Xiaomi 9 ora. Es a 10"-os kerek a 8.5"-al szemben oriasi kulonbseg komfortban. Igaz, a Ninebot 4 kiloval nehezebb.
Viszont, 800€ az ara, ami nem keves, de annak, aki minosegi cuccot akar es nem allangoan toltogetni, es nem gond a sulya, annak jobb a Ninebot.
Engem a sebesseg nem annyira erdekel, tudom, te menni akarsz 50-el, nekem boven eleg a 20 km/h is. Itt amugy is ez a limit.
-
B-L-A-C-K
titán
Nem azt mondtam nem jobb, de amivel jobb, nálam nem mérvadó. Hogy miért?
+20km hatótáv? Egy nap 30at se nagyon megy egy ember, nem hogy 45 vagy 65-öt.
Gyorstöltés valóban jó, de nem hiszem csontra lemerítve dugnál rá egy Pro-t, reggelre meg simán feltölti ez is.
Ami valóban előny lenne a 10" gumi, de egy Pro-ra is csak egy 3D-s nyomtatott sárvédő emelő kell hátra, és mehet is rá a 10-es gumi (előre bemegy), semmi más mokolás nem kell.Árban meg ugye több mint 100 ezerrel többet kérnek érte, nekem abszolút nem érné meg.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hát gyerekek, hogy mennyire ótvar a sima S1 motor a Pro-hoz képest, durva!
Az első és legfontosabb különbség a fékerőben van. Lágymányosiról lefelé, a
kis fánál ha elkezdek fékezni, a Pro motorral röhögve megálltam... ennél meg
virtuális kurvaanyázás, hátsó fék használata, gyors kanyarvétel megkísérlése,
végül a rollerről való leugrás lett. Emlékszem, hogy a fenyőnél kezdve fékezni
eljátszottam már ezt korábban, szóval tudtam, hogy az már késő, viszont azt
is kipróbáltam valamikor a Pro-val, az még onnan is kellően lelassult. De nem
csak nagy tempónál zavaró + életveszélyes a különbség, hanem egész lassú
haladásnál is, sokkal kisebbeket fékez, pl. nem is kottyan be a kormány, ami
önmagában jó, csak éppen azt jelenti, hogy nem fogta meg annyira a kereket.Na, most hogy megköpködtem a fékhatást, nézzük a fogyasztást! Hát sokkal
több, mint a Pro motorral: látom a kijelzőn, hogy 2-3 amperrel többet bekér.
Ugyanazon útvonalon, ugyanúgy hajtva: 1V-tal kevesebb maradt az akkuban...Ja és a mélygarázs lehajtón se lehet vele biztonságosan lelassítani... RÖHEJ!
Szóval ha láttok Pro vs. sima S1 videót, amiben csak a gumit, meg az akkuját
emelik ki különbségnek, hát gondoljatok arra, hogy egy Pro motor, egy 15A-es
vezérlővel SOKKAL jobban használható cucc... De persze a Pro-k már 11A-es
vezérlővel jöttek, ott lehet nem igaz ez (nem tudom, van-e köze a fékhatáshoz).Szerk: és akkor azt nem is mondtam, hogy visszajött a "villamos hang" is...
Ebben nem vagyok 100% biztos, de a Pro motor még halkabb is volt: szuper...Dr.Zoo: köszi, megnézem!
Szerk2: ezeket az áramokat látva azon is elgondolkodtam, hogy nem húztam-e
meg túlságosan a kerék rögzítő csavarokat, nincs-e valami extra súrlódás. Csak
nem valószínű, mert felemelve a kereket, rendellenes hang nélkül pörgött 35-ig...[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz DigitXT #3634 üzenetére
Meglepődnék, ha fizikai különbség lenne a két motor között..
Sima S1 motor, S1 Pro motor.
A gumi más, de a motor?Nem lehet, hogy a pro vezérlőben nem csak az Amperrel játszottak, hanem az elektronikus féket is finomhangolták? Nagyobb fékező ellenállás, oszt' mindjárt jobban harap a fék.
(#3637) B-L-A-C-K: ez egy LIME roller. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
DigitXT
félisten
Waze nem tudom, mit nyomtam véletlenül, de kitörölte az egész HSZ-em.
Akkor csak címszavakban még egyszer:
- nincs Pro vezérlőm (amit ki akartam próbálni, szar volt, és elfüstölt durván)
- sima S1-em van, de még a régi kiadás, 15A-es vezérlővel (=jobban megy!)
- ebbe raktam pár hete a Pro motort, amit
* kalibrálni kellett, mert alámért (mind megtett távban, mind sebességben)
* sokkal jobb fékhatás jellemzett: ez nem rögtön tűnt fel, de fordítva rögtön!
* kicsit kisebb volt a végsebessége (cserébe mérhetően kevesebbet evett)
Szerk: 20-30 méter előnyre tettem szert magamhoz képest a Lágymányosi
hídon, GPS szerint, kb. 1 km/h-val gyorsabb haladás okán, persze ez lehet,
hogy csak hátszél miatt, így nem vonok le messzemenő következtetéseket.- nem tudom, hol van az a fékező ellenállat, de ha a vezérlőben, akkor ez a
tipp mellé ment, lásd első pont, sose próbáltam menet közben Pro vezérlőt.+1: az első S1-em, ami új volt így 11A-es hasonlóan szarul fékezett a hídon.
A mostani meg a Pro motorral tényleg harap (Pro vezérlővel nem próbáltam).Persze "harap": köze nincs még így sem egy igazi rendes fékhez, de sokkal
rövidebb a féktáv. És még a János kórház mellett is képes volt lelassítani, de
pl. a mélygarázsba is biztonságos tempóval lehet vele ereszkedni, míg az S1
motorral NEM: így nagyon meglódul, hiába satulsz kegyetlenül. Ezek tények.
(A Pro motorral kis tempónál, éles kanyarban ráfékezve biza lehet perecelni.)[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz DigitXT #3640 üzenetére
Oké!
Akkor a tekercselésben/mágnesekben lehet, mert kívülről tök egyformák. (más meg tudtommal nincs benne,
-de, a hall szenzorok-)
Az az infó kimaradt az életemből, hogy mindkét motort egy vezérlővel teszteltél, meaculpa.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
B-L-A-C-K
titán
Úgy néz ki kap az OXO-m Dualtrom Ultra vezérlőket...
-
DigitXT
félisten
Igen, igen, ugyanaz a roller volt, vezérlőt ki se bontottam, csak beledobtam a
Pro motort, és használtam élvezettel tegnapig (csendesebb volt, jobban vette
az úthibákat). És sokkal jobban fékezett. Csak rögtön nem vettem észre,
mert időbe telt rájönni/megszokni, fordítva viszont rögtön feltűnt, hogy így nem
tudok a megszokott módon lassítani a sima motorral... Ma is ugyanaz a roller,
ugyanaz a hátsó traktus* és az eredeti vezérlő. (A motorok lettek cserélve.)*: mert ugye bekerült hátra pneumatikus kerék, szóval abszolút hibrid gép volt.
-
DigitXT
félisten
Arra van ötleted, hogy hogy lehetne komplett szétszedés nélkül egy próbát tenni
a Pro motorral, hátha nem ment el benne semmi, csak a csatlakozó olvadt le?
Konkrétan a csatlakozó rendbetételén gondolkodok, és egy gyors* próbán...*: nem gondoltam volna, hogy sürgős lesz, de nagyon hiányzik a normális fékerő.
(Ami, nem győzöm hangsúlyozni még mindig rohadt kevés rendes fékhez képest,
de a gyári motor gyári vezérlő kombója botrányosan gyenge fékhatást mutat...)Szerk: itt értekeztem arról, hogy mennyire (nem) lehet megállni a Kútvölgyi lejtőn.
Emlékszem, mikor elhoztam a rollert, ugyanitt még nehezebbnek tűnt lelassítani.Szerk2: ezért IS lenne jó a duplamotoros megoldás, mert úgy dupla a fékhatás is.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz B-L-A-C-K #3633 üzenetére
Persze, mas a ketto. Itt kint pl. csak a Ninebot jatszik, mert az legalis, a Xiaomi nem. Tehat ez itt nem kerdes. A plusz hatotav, foleg az ennyivel tobb hatotav elonyerol meg mindketten tudjuk, mi: kevesebbszer kell tolteni, raadasul gyorsabban is toltodik. A suly, felepites es a 10"-os kerek elonye szinten nem elhanyagolhato.
ITT kint most igazabol szerintem ez a legjobb ar-ertek aranyu roller, es ezzel mar lazan lehet hosszabb utakra is vallalkozni, vagy messzebbrol ingazni, ami azert nem mindegy. Az ar persze a Xiaomi mellett szol, en is elobb vennek azt az ar miatt, de az itt nem legal. Mondjuk tavaszig semmit nem veszek, akkorra pedig kijon egy komplett uj generacio (vagy ezek gyerekbetegsegeit orvosoljak).Mi van az OXO-val, mi ez a vezerlo dolog? Nem emlekszem pontosan mire is varsz, szoval kicsit bovebben is megupdate-elhetnel.
-
Darellus92
aktív tag
Tudtok olyan rollert ami itthon kereskedelmi forgalomban elérhető, max 250.000 HUF és 130 kg ig lehet terhelni? Nem nagyon találtam.
HTC = Help This Company
-
Csabee.
nagyúr
válasz Darellus92 #3648 üzenetére
Le kell adni 5-10kg ot,Ha lehet, s könnyebb lesz a választás.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Csabee.
-
B-L-A-C-K
titán
Ma egy kedves fórum tag vette meg az M365-öm, mondta motorral jön érte, nem tartottam jó ötletnek, mert ugye hogy vinné el normálisan...De csak összejött...
(#3647) Tin: OXO téma: Kábel megtört ugye az volt az alap felállás, kábel megcsinálva, de nem megy valamiért, lehet vezérlő. Inokimbe most jönnek meg az alkatrészek, közte vezélő is mert lehet az a ludas ugye, de szar az egész vezérlője ezeknek, így jövőre gondoltam cserélem egy izmosabbra. Viszont most tudok Dualtron ultra komplett vezérlőt, ami elvileg bele is fér, és megy vele a roller mint az állat, és sokkal megbízhatóbb mint a gyári. De hétvégén derül ki összehozható e.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Íme az új Android Auto!
- Mini-ITX
- Revolut
- Windows 11
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest