Új hozzászólás Aktív témák
-
#07746304
törölt tag
-
B-L-A-C-K
titán
válasz #07746304 #4051 üzenetére
Fogalmazzunk úgy hogy szarrá áztattad, amire nem vonatkozna a garancia, nem tudtad megcsinálni, mert abszolút nem értesz hozzá, cserébe inkább kikunyiztad az összes alkatrészt tőlük pluszba.
A másik meg nem 70 ezerről volt szó.
-
#07746304
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #4055 üzenetére
Csak eszembe jutott a friss hírek szerint jó esélyed van, hogy a teljesítmény és a sebesség miatt mindenhonnan ki lesz tiltva jövőre Járdáról és kerékpárútról alap... útra meg nem lehet majd legálisan felmenni vele, mert oda a felépítéséből fakadóan az autósok kapnának szívbajt ilyen pálcika izén álló csóka repeszt 70+szal Szóval lassan lehet hirdetni Nem kap típusengedélyt, és nincs az a jogsi amit rá tudnál húzni, hogy birtokában vagy
[ Szerkesztve ]
-
NandorHUN
addikt
válasz #07746304 #4056 üzenetére
Azért legtöbb autóval is lehet menni jóval többel, mint amivel mennek :) mégse teszik, illetve szabályozva vannak. Ahogy biciklik is, szóval elég ha kap egy jármű minősítést és úgy kezelik mintha bicikli lenne. Nem hiszem hogy betiltanák.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
#07746304
törölt tag
válasz NandorHUN #4059 üzenetére
Egy biciklis a KRESZ szerint
A kerékpáros megengedett legnagyobb sebessége az alábbiak szerint változik:
50 km/h lakott területen kívül, ha bukósisakot visel a bringás;
40 km/h lakott területen kívül, ha nem vesz fel bukósisakot;
40 km/h lakott területen az úttesten;
30 km/h kerékpárúton;
20 km/h gyalogos-kerékpáros zónában;
10 km/h bárhol máshol, például járdán. Járdát viszont csak akkor közlekedhet kerékpáros, ha a mellette haladó út közlekedésre alkalmatlan (a zsúfolt, forgalmas út önmagában még nem számít közlekedésre alkalmatlannak).Jó hát lehet majd csak nem hajthatja ki a sebességet, és akkor olcsón megússza...
https://magyarnemzet.hu/archivum/kullonelo/osszeallitas-hol-mennyi-a-biciklis-sebesseghatar-4127413/
-
NandorHUN
addikt
válasz #07746304 #4061 üzenetére
Ez így oké, de már évek óta ezek a szabályok vonatkoznak a bringásokra és nézd meg mennyire tartják be. Lecsengetik a járdáról a gyalogosokat, ha épp olyan szakasz jön akkor felmennek a járdára stb...
Ennyi erővel bicikli is be lesz tiltva.Aki rossz fényt vet rolleresekre az nem az lesz aki ilyen 3000W-os gépet vesz, hanem azok a (főleg külföldiek) akik Lime-ot mindenhol széthagyják.
Sebességet meg ennyi erővel az autósok se "hajtják ki". Legtöbb autó tudna menni jóval 120 felett aztán gondolj bele ezt hány%-ok használja ki, autót meg mégis megveszik
Itt a + teljesítmény pedig nem csak a sebességről szól, hanem hogy nem kell tolni mint részeg a biciklijét kocsma után ha mondjuk 20%-nál nagyobb emelkedő jön.[ Szerkesztve ]
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
#07746304
törölt tag
válasz NandorHUN #4063 üzenetére
Lehet rosszul tudom, de nem volt olyan a 80'-as évek Amerikájában,hogy a gyártók leszabályozták a kocsik végsebességét?
Egyébként én is roller vásárlás előtt állok, de a Xiamoni-hoz oda van írva, hogy 0-45 fok között, már megvárom az új évadot tőlük... idén már arra a pár napra felesleges venni. Na meg, ha kijönnek egy új sokkal jobb rollerrel, ugyanazon az áron jövőre, vagy egy kicsit drágábban, akkor megint savanyú a szőlő. Persze a legjobb ha az elején veszi az ember a szezonnak frissében, csak akkor meg még kevés velük a tapasztalat, mint itt a már hónapok óta kint lévő új Kugookkal. -
B-L-A-C-K
titán
válasz #07746304 #4056 üzenetére
Kezdjük ott a te rollered volt a téma, erre most jössz azzal én honnan leszek kitiltva...
A másik még semmit nem tudni az egészről (a cikkek amiket írnak semmi más csak találgatás) de te már tudod én ki leszek tiltva...De tegyük fel így lesz, te látom mint jóindulatú magyar ennek örülsz. Taps.
Imádom az ilyen jóindulatú tagokat, és még az előbb te nyögöd be hogy irigy vagyok...Már sajnálni tudnak csak, tényleg. :/
[ Szerkesztve ]
-
NandorHUN
addikt
válasz #07746304 #4064 üzenetére
Szerintem max az áruk fog csökkenni, meg kicsit jobbak lesznek, de nem sokkal.
A Mi365 pl. 2016-os modell, a Pro meg most jött ki 3 évvel később és 3 év alatt annyit fejlődött amennyit, ami azért nem olyan sok.
Ez is olyan mint a telefonoknál, először gyorsan fejlődik, aztán lassabban.Ha rollereken annyit fejlesztettek 3 év alatt, akkor szerintem nem érdemes várni a jövőre, mert ennyivel nem esz jobb, több modell lesz és ici picit jobb árak.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
B-L-A-C-K
titán
-
NandorHUN
addikt
válasz #07746304 #4070 üzenetére
Erre gondolsz?
https://www.euronews.com/2019/05/17/germany-legalises-e-scooters-but-bans-them-from-the-pavementMert kb. ugyanez érvényes a biciklikre, ők se közlekedhetnének járdán, aztán nézd meg mi van itthon.
Amúgy nem értem miért kell trollkodni és ilyen baljós - nem túl reális - jóslatokat adni.www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz B-L-A-C-K #4068 üzenetére
Szerintem meg simán ha nagyon akarod bemész a kékekhez és mondod hogy van egy járműved ami nincs besorolva sehova, és mondják meg mittegyél hogy forgalomba használhasd...és csókolom. Szerintem ez is egy jól járható út, ha "tiltogatni" akarnak majd. Ha szerzel valamilyen engedélyt -és miért ne állítanának ki róla- akkor szerintem simán használható tiltás alatt is a "jármű".
-
Darellus92
aktív tag
válasz Ezekiel Ston #4074 üzenetére
Szerintem meg meg kb. úgy fognak büntetni ilyen kihágásokat mint pl. bicaj lámpa hiányát. Elvileg mindenkit meg kéne büntetni akinek nincs rajta, mégis egy csomóan használják életvitelszerűen a bringájukat lámpa nélkül.
HTC = Help This Company
-
NandorHUN
addikt
válasz Darellus92 #4075 üzenetére
+1
Meg járdán, meg szabálytalanul.
Rendőrségnek nincs ilyenekre kapacitása.www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #4054 üzenetére
DigitXT is megázott vele, be is szart a kontroller, így azt kapott gariban!
Viszont nem kért hasraütve gariban motort is, hanem vett egyet innen...Továbbá, akkut se kért eladásra "brahiból", hanem konkrét dokumentált
hibajelenség miatt, amit (mint utólag kiderült) anyagfáradás miatti törés
(ugyanis nem a ponthegesztés adta fel a harcot!) okozott. Nyilván én is
számolgathatnám, hogy mennyivel beljebb vagyok, mert végül az akkut
meg fogom tudni javítani... igaz, hogy ponthegesztőm nincs, forrasztani
meg nem akarom, viszont át tudom építeni "olcsó" Vruzend V2.1-gyel...
Csakhogy, amíg nem vágtam szét a tokot, nem tudhattam, mi baja van:
arra tippeltem, valamely cellák "fáradhattak el", de azon csodálkoztam,
hogy ilyen hirtelenséggel: a törés sokkal logikusabb magyarázat volt.
(Így nem kell laptop akkuból bontott cellával bohóckodnom, pótlásként.)
Ui: igen, tervezem, hogy a kontrollert is megjavítom. Ha és amennyiben
"csak" annyi a baja, hogy a MOSFET-ek lábain a víz rövidzárat okozott,
van az a mázli, hogy egy pucolás után helyre áll a rend: ez a sajátomra
igaz, a tőled vett, miután majdnem a kezemben robbantotta fel a motort
(költői túlzás, de tényleg volt tűzijáték!) már neccesebb. Még ha lesz is
belőle valaha valami, a csatlakozója tuti kuka, mivel az a fele is leolvadt.
(Persze eleve úgy vettem, hogy valószínűleg szar, ezzel nincs is baj.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #4046 üzenetére
A táblában lévő töltő még 5 napig fent van a Vaterán: azért licitáltam rá, mert
a két akkus, két motoros megoldáshoz célszerűen két töltő fog kelleni, s bár
már van tartalék, azt pont a cégnél tartom (hogy ne kelljen folyamat hurcolni).Az amúgy mázli, hogy nem reklamált senki a motorok miatt, mert az eléggé
misztikus kategória, hogy mindent kicseréltél (mindent is), ennek ellenére
többet már nem láttad működni a ketyerét: engem a lerohadás(ok) után még
azért hazahozott... A kontroller is magához tért az utolsó 500 méterre.
Ezért gondoltam, hogy ha kiszárad, még jó lesz, vagy ha nem, nos: pucolás.Amúgy vicc, ami az aprón megy, ami külföldről postázva 7K, itt 10-12K-ért is
akarják adni. (Értem én, hogy rögtön megvan, vagy várni kell, blabla. Azért a
közel dupla árat már pofátlanságnak tartom. Úgyhogy azt el is engedtem.) -
DigitXT
félisten
válasz gergo7311 #4060 üzenetére
Abban a játékrollerben van egy 30 db 18650-ből álló 10S3P akkupakk. Ha csak
500 Ft/db áron számolom a cellákat, önmagában csak ennek az értéke 15K.
Értem én, hogy menő dolog demagóg módon fikázni a kínai gyártású cuccokat,
de azért tudni kell, hogy tudnak ők jót is gyártani (ha akarnak és ha megfizetik).Most az jó kérdés, hogy ez a Kugoo melyik kategória... Valószínűleg az olcsó,
ipari hulladék kategória, főleg a szigetelés hiánya miatt: ellenberger az akku pl.
hiába ázott szarrá, nem amiatt ment tönkre... A beszúrt képen is látszik, hogy
csak jelentős roncsolással tudtam szétszedni, elég komolyan ki volt nyomva... -
#07746304
törölt tag
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #4081 üzenetére
Nekem semmi nem jön be a linken, csak hogy lépjek be.
Esetleg nem ezt a videót akartad linkelni? Index címlapról.Szerk: akkor nem, mert belépve meg ezt írja, nem elérhető...
"az oldal olyan célközönség számára látható csak, amelybe nem tartozol bele."
Az indexes videóban meg egy Kugoo S1 Proval csapat az autók közt, a rendőrség útmutatása alapján. Hát annyira nem jó ötlet, de hát 350W az több, mint 300W. De akkor már lenne inkább 700W...[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #4082 üzenetére
Nem, itt egy rollerest kapott el a magyar rendőr, és vitatkoznak vagy 7 percen keresztül, abban egyetértenek, hogy nincs szabályozva, viszont a rendőr azt mondja mindig, hogy mivel nincs szabályozva, nincs típusengedélye, ezért még nem is tolhatja az úton, járdán, sehol, majd azon vitáznak, hogy a rendőr csak figyelmeztetni akarta, de kilátásba helyezte a feljelentést is.
-
gergo7311
csendes tag
válasz DigitXT #4080 üzenetére
Persze tud a kínai jót is gyártani, de sajnos ide keletre csak a sz@.rabb jön mindenből. Az 500 forintra taksált cella, kb. 40 forintnak megfelelő áron ömlik be a gyárakba bizony ám, indiából, bármily fura. Olyan cellát nem is fogsz a pakkban találni, ami 3-5 évet kibír. A legalja minőség van bepakolva, áthúzva, átszitázva. különben 30 éve foglalkozom műszerészettel, igaz híradástechnikai műszerész vagyok, de évekig dolgoztam be egy fehérvári cégnek aki konténerszámra hozatta be az elektromos "robogókat" stb. "járműveket" közvetlenül kínából, amit ott a fehérvári műhelyben "márkásítottak" fel... Többszáz töltő állt hegyekben, mert alultervezett fosch volt, robbanni jól tudtak, rengeteg vezérlőhiba, egyéb elektronikai finomságok, mint a fóliaszakadás, amit rendes kapcs.rajz hiányában kimérni is lassú volt, sőt ugyanazon rev.szám alatt teljesen más, módosított kapcsolás. Stb. Akkupakk? a 90% -a gagyi. Szóval, többszáz kínai elektromos járgányt, cuccot, akkupakkot javítottam, annyit amennyit te sosem fogsz. Igaz, nem is veszítesz vele semmit. Szó sincs itt demagógiáról, arról van szó, hogy mire a gyártótól eljut hozzzád a motyó, addig kb. 10 X-es lesz az ára, mert mindenki rápakolja a maga irreális hasznát, A-Z -ig. Ráadásul a cucc sem NB-I -es. mert a legolcsóbb gagyikat rendelik be, főleg itt a vadkeleten.
Gergő-Budapest
-
DigitXT
félisten
válasz gergo7311 #4085 üzenetére
Azért kíváncsi lennék, hogy akkor a (tonnaszám eladott) Xiaomi mennyivel jobb?
Mert végfelhasználói árban eléggé hasonlóak... Az utakon körülnézve viszont kb.
az a de facto szabvány e-roller kis hazánkban (noha az Indexnek a Kugoo jutott),
ám közel nem hallani ennyi elektromos problémáról/beázásról vele kapcsolatban.Ez csak véletlen lenne, vagy talán nem mindig igaz ez a 10x-es árazás dolog?
Ui: valóban soha nem fogok többszáz kínai elektromos "szart" javítani, ha ezt az
egyet sikerül, már örülök: nem vagyok műszerész, soha nem állítottam ilyet... -
gergo7311
csendes tag
válasz DigitXT #4086 üzenetére
A Xiaomi termékei "nyomottárasak" kínai elvtársak állami szinten alacsonyan tartják az árát (mint anno pl. Hajdúsági Iparművek, Hajdu-Energomat mosógépek árát mesterségesen tartották alacsonyabban, hogy jobban vigyék az emberek) azon nem húznak annyit, lásd pl. Xiaomi mobilok. Tudod, a jó horgász először beetet! 1-2 év múlva már nem lesz ennyire "olcsó" a Xiaomi. Bátran fogadnék veled, de úriember biztosra nem fogad. Amikor kiépül teljesen az európai üzlet, szervíz hálózat (nem a mostani kezdetleges) akkor már Xiaomi cuccot nem fogsz olcsón kapni, azt garantálom. Amúgy minőségre a Xiaomi (átlagolva) közepes-jó. De nem prémium cucc. MÉG.
Gergő-Budapest
-
DigitXT
félisten
válasz gergo7311 #4087 üzenetére
Értem. Amúgy neked, mint műszerésznek mi a véleményed ennek a vezérlőnek
a javíthatóságáról? Próbáltam lefotózni a lerakódásokat, amit az ázás okozott...
Nem sikerült valami fényesen (kézből, telefonnal), de talán látszik, belőle valami...Kérdés volt korábban, hogy mi lehet a különbség a régi vezérlő, ami még 14-15A-t
tudott max., és az új közt, ami csak 11A-t. Azt hittem, szoftveres, mert olvastam,
hogy szerelő állította, hogy a hardver ugyanaz, viszont ma ránézésre láttam, hogy
nem ugyanolyan MOSFET van rajtuk: a régi RU6888R, az új (Pro vezérlő) K3475N.
Nem értek a lovakhoz, mint mondtam, nem vagyok műszerész, de a régi speckója
jobban tetszik, nagyobb teljesítményűnek tűnik: jól értelmezem az adatlapokat? -
Ezekiel Ston
senior tag
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Ezekiel Ston #4090 üzenetére
Pontosan ezt építi a Kolléga.
Csak Kugoo-val."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
gergo7311
csendes tag
válasz DigitXT #4088 üzenetére
Ahogy látom, a víz bejutott az SMD-k alá is szépen... Le kéne az egész panelt tömény izopropa. alkohollal mosni, és frankón, forró hajszárítóval kiszárítani. van aki az egész panelt frankón beteszi 260 C-fokos sütőbe, hogy az ónozás helyreálljon. Ha más módszer nincs akkor Weller-el át lehet forrasztgatni a gyanúsabb forrpontokat. A másik: Nemcsak a MOSFET más, hanem az az áramkör(ök) is amik etetik. Az ám a gond ezekkel, hogy sokszor a gyári rajz sem jó, mert ugyanazzal a poziciószámmal jelölt alkatrész helyén más értékű van, a tokozása meg ugyanaz. Két dolog miatt szokták a kakaót visszavenni (általában) 1. A vezérlőben nem tudják a disszipált hőt elvonni, így könnyen "megszalad a MOSFET" (Van kiürítéses és önzáró MOSFET) 2. Az akku (táp) "leül" a nagy teljesítmény kivétel miatt. Itt az utóbbiról lévén szó, mivel a cellák gyenge minőségűek. Szerintem fel fogod tudni támasztani, HA csak a víz volt a gond.
Gergő-Budapest
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Ezekiel Ston #4090 üzenetére
Lehet, és létezik is, én teszteltem is régebben az első generációs Kugoo S1-gyel.
-
sanyika007
csendes tag
Ma jelent meg egy kis videó az indexen az elektromos rollerezésről. Abszolút egyetértek a konklúzióval. Reméljük értelmes szabályozást hoznak majd, ha hoznak.
https://index.hu/video/2019/10/27/kresz_e_roller_elektromos_roller/
-
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz NandorHUN #4098 üzenetére
Nem, annyi a komplett vas... Az E-twow elég drága alapból is, hát még a Dual.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest