-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagesz93
addikt
válasz CactuS #196892 üzenetére
Szerintem dieghonál nem ment 3 ezer fölé a mutató, akkor történik valami, az alatt tényleg döglött, de eur6 + szivo nem is lehet csodát várni szerintem. Afölött a jelenkori szivokhoz képest szerintem igazán jól megy, és valószínű Winkler is erre gondolt
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz CactuS #196892 üzenetére
Azt mondjuk, hogy nem egyesben kell kanyarodni... 1.6-os Opel Meriva-ból ültem bele tesztelni, ami baromi nehéz és gyenge, de ahhoz képest is 3000 alatt nagyon döglött a Swift. Továbbá előtte teszteltem az új Yaris-t, amiben nem éreztem, hogy kisautóban ülök, de a Swiftben nagyon (pedig a Swift nagyobb belül). A belseje számomra jó, tágas, árához képest jók az anyagok, mögöttem is volt hely, de nagyon kisautós (hiszen az is) de nem a jó értelemben. A Yaris ehhez képest egy kategóriával feljebbnek érződött számomra. Tudom árban is jóval több, de nekem a Swift egyszerűen nem jött be, pedig azt akartam venni... és a dildó amit beraktak váltókarnak... attól kirázott a hideg.
-
veterán
válasz CactuS #196898 üzenetére
Kb. 2 éve vezettem egy próbakör erejéig Swift 1.0 T SHVS-t (ezres háromhenger turbó és hibrid), ill. időnként apám 1.2 Ignisével is megyek (4 henger, 90 ló szívó).
Bár magamnak ragaszkodom a turbóhoz, Swiftbôl 1000%, hogy az 1.2 Dualjet motort választanám, tök vicces vele a jármű.
(Arról nem beszélve, hogy a háromhenger nekem ki fog maradni, inkább vadászom majd a töltőaljzatot az autópálya mellett.) -
MC Pite
veterán
válasz CactuS #196876 üzenetére
Van több olyan kis vakarcs, ami szeret pörögni, és jó vele menni.
A Swifttel ellentétbenA 208ban még némi nyomaték meg jó hang is van, jónak mondható zajszigetelés mellett; úgyhogy nem ritkán fordul elő hogy huzigálja az ember a cica bajszát kicsit.
És fura, mert inkább kényelmes (a ballonos gumival) a futómű, de a lengéscsillapító hirtelen mozdulatra hamar betámaszt, mint korábban a sok pénzért vett frekvenciaszelektív csillapító. Gyanítom itt is ez van (egy szaros 200Ftos méretű lemezkéről beszélünk lukakkal, tehát nem drága a technika).Kolondrum: Öhm, és mi tetszik annyira a Kizashiban? Reggelig itt ülhetnék ha kéne pár pontot írnom hogy miért venném ezt
6030D: Valamit el kellett engedni
A Meganesajnakb a korabeli VW szintű megbízhatóságot tudja, élhető, pont. A PSA-nál (főleg amiket névre is veszünk) jobb tapasztalatok vannak. Ízlésen meg ugye... De nekem teszik a kisvakarcs is Baszki, még nem is csináltam róla normális képet[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #196898 üzenetére
Izé, szintén 1200 ccm, és a kisoroszlánnal lakotton belül általában visszaváltás nélkül előzök.
Hármas 40től, négyes 50-től használható, ez kb 2000rpm, 2200tól értékelhetően indul meg (mint a korábbi egynégynél mikor visszatettem egyet). De valóban ez a ritkább.Persze erre van a chippelés, hogy elhagyhassuk a lambda egyet.kátu: A tied is alkalmas TAP-ra, körbedriftelhetsz mindent télin
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Integrale
veterán
válasz CactuS #197025 üzenetére
Lybra utan a 156 is kellemetlen volt, ha már Alfa.
Nekem sem az igényeim magasak, csak azt nem értem, hogy ott van minden a polcon, formára, rögzítésre ugyan ez a kapaszkodo a Bravoban is, az csillapított, korosztaly modell, egy kategóriával lejjebb. Deréktámasz van, manuális, nem mintha sokat állitgattam volna az elektromosat, csak na, abban a legalapabba is benne volt, ebben fizetos extra.Na de ket het es ami potolhato, az potolva lesz, a tobbi uri huncuttsag, csak az elv fáj.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #197296 üzenetére
Akkor lehet eltérés árban, ha újrakötésnél valamilyen kedvezményt érvényesítenél amire eddig nem voltál jogosult vagy nem éltél a lehetőségével. A szabály csak azonos kötési feltételek esetén nem engedi az eltérő árazást, de ha pl "új" ügyfélként kérsz egy e-kgfb kedvezményt, amit korábban nem kértél akkor lehet olcsóbb legálisan az új belépőnek mint ha tovább vinnéd a meglévőt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
6030D
Ármester
válasz CactuS #197314 üzenetére
Írják többen is a kommentekben, hogy csak magát akarja védeni, szerintem is hülye volt. Egyrészt (street view szerint) 70-es tábla van, gondolom a többi sávban nem 50-nel jöttek, hogy ő ennyire halad a külsőben (főleg, hogy múltkor talán Magnum írta, hogy ott inkább a 70+ a jellemző), másrészt vagy egy satufékkel, vagy a középsőbe sorolással és enyhe fékezéssel azért lehetett volna ezt kezelni. Szerintem is akart csinálni egy jávorszarvast (akár büntifék nélkül is), hogy ő megoldja, a Volvós meg majd biztos megijed, csak nem adta ki. Pedig helye volt, ha nem rángatja ennyire, simán meg tudta volna csinálni. Ez van, örüljön, hogy az új bömbit nem verte még telibe középen.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
válasz CactuS #197314 üzenetére
(YT-linkre nem kattintok , viszont szembejött az Indexen.)
A Volvós egy
köcsög*gyökér, hogy nem állt meg. Büntit neki cserbenhagyásért.A Mondeos - szvsz - vagizni akart, hogy "körbeautózlak köcsög..", aztán nem adta ki a kormányrángatás. :/
*Szerk: szóismétlés javítása (magyar nyelv és irodalom...)
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
válasz CactuS #197314 üzenetére
Nagyon jól látod.
Nekem is úgy tűnik, hogy a Fordos csapatta neki.
A Volvós kinézett és hát messze volt még a versenyző így kijött avagy kikanyarodott. Ezen begurulhatott a Fordos hogy a teperős tempójáról lassítania kellett és nem tudta végig b@szatni a hídon. Gondolta jól elé megy és megleckézteti, de nem jött össze... hanem gyors találkozót hozott össze az oszloppal...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
nagyúr
válasz CactuS #197416 üzenetére
Ezért lenne jó egy olyan rendszert építeni már, ahol VR-ban az ember gyakorolhatna ilyen eseteket, és ezt bevezetném, mint a vezetési képzés része, tantermi óra, VR balesetelkerülési gyakorlat.
Lassan az infrastruktúra is megvan ehhez, kérdem én, nem lenne értelme? (de)
Egy használható kormány/pedál/váltó megvan 100k-ból simán, mellé egy gép amin elfut egy program megint 200k és kész, amennyibe most egy jogsi kerül, hamar megtérülne a befektetés ájtink.
Mondjuk alapból nem értem mi a lóherének kellett a rutint megszüntetni...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz CactuS #197575 üzenetére
Köszi!
AMD Power: 2020 márciusi, 6200km. Jó áron vettem. 30%-kal a listaár alatt.
Snoop-y: Köszi!
Minek?! Hogy jól nézzen ki. Más értelme nem nagyon van. A 19-es is gyári! Csak rajtad múlik, h mit x-szelsz konfigurálásnál.Puma K: Jaja, élőben meglepően nagy. Azt hiszem ez már valamennyivel nagyobb mint egy E39-es. Több tesztben is volt róla szó. De nem csomagtérben, az biztos. Köszi.
Szerk: Amúgy a Tiéd is gyönyörű! A mai napig az egyik kedvenc BMW-m. Az E46 kupé az abszolút kedvenc. Nem baj ha M3.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CactuS #197717 üzenetére
A feleségem szokta nézni a TLC nevű borzalom csatornán az "Élet 270 kiló felett" című 'műsort'. Ha láttál már undirító embereket és nem a súlyukra hanem az életvitelükre gondolok, a retek megeszi őket, a házuk kerekeken gurul, a készételeket egyszerhasználatos alufólia tepsiben sütik és a fekvőfotelben eszik meg a tévé előtt.
És Dodge Chargerrel, Durangoval, Camaroval, meg csupa újszerű felső-közép kategóriás autóval mennek az orvoshoz, holott a szereplők 90%-a le van százalékolva.
A válasz: nem tudhatjuk, lehet egy egyszemélyes építőipari vállakozásra is lízingelni, lehet tartósbérletbe van, lehet valaki olyan idióta volt, hogy kölcsönadta, lehet kibérelte autókölcsönzőből, vagy csak élményvezetésre pár órára.https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz CactuS #197717 üzenetére
igen, ilyenkor én is azon gondolkozom, hogy:
1., ezek hogyan maradtak eddig életben?
2., Honnan van ekkora idiótáknak ennyi pénze, hogy teslat vegyenek
Esetleg bérelték?Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz CactuS #197717 üzenetére
Nyert a lottón vagy örökölt.
Viccet félretéve, a Tesla tényleg nem egy drága prémium autó (főleg a tengerentúlon). Plusz stickermajomnak is igaza van abban, h az emberek vagyoni helyzete nem egyenesen arányos az értelmi szintjükkel. Erre a bővebb ismeretségi körömben is látok jó pár példát.
brumi1024: +1
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz CactuS #197755 üzenetére
Igen, most nagyon nem az az időszak van, amikor szívesen vennék autót. Minden nagyon drága. Bár szerintem ehhez hozzá kell szoknunk, olcsóság már nem lesz soha...
Drága az új, drága a használt, drágult az alkatrész. Most meg azt dudorogják, hogy gumiabroncs hiány is lesz a chip hiány mellett. (meg emellett persze drágább a kaja, a számtech cuccok, a szolgáltatások ára, egyszerűen minden--> mi van itt kérem?)Kollégámnak is pár hónapja intéztem egy patika vasaló Swiftet, 2007-es, de 1.5 millió Ft volt, 14 éves autó...
Mondjuk ő jól járt vele nagyon. 1 éves Continental nyári, 1 éves Continental TS850 téli gumik külön felnin, 1. gazda, végig vezetett szervizkönyv, összes számla elrakva, minden patika rajta, na de akkor is. Igaz, hogy 6 éve, de 1.8-ért vettem 11 éves Lexust (mondjuk az a kemény, hogy az most, 18 évesen is annyit ér kb ) , most meg 1.5-ért a 14 éves Swift van. Infláció rulez.[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz CactuS #197278 üzenetére
Megjött nekem is az ajánlat. Egyrészt ugrott kb 50-ről 80-ra, másrészt ha újrakötöm több, mint egy 10-essel olcsóbb. Minden adat ugyan az, kedvezmény is, így tényleg semmi értelme nem volt annak a rendelkezésnek amit hoztak
KÖBE mennyire gázos egyébként? Ott 53e/év lenne.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
freeknight
őstag
válasz CactuS #198175 üzenetére
Néztem, de a balesetről készült animáció is nevetséges volt, köze nem volt a videón látottakhoz, valamiért nagyon elfogultak a TC-s srácok a Fordos irányában.
Nyilván nehéz megítélni videó alapján, de számomra egyértelmű, hogy túl sok idő telt el a Volvo kivágása és az elkerülő manőver között, lett volna lehetőség lelassítani mögötte a szlalom helyett.
A másik, és ez teljesen egyértelmű, hogy mikor átment a Fordos a középső sávba, még nem veszítette el az autó felett az uralmat, csak mikor szükségtelenül visszadriftelt a Volvo elé. Gondolom, hogy büntikézni akart egy kicsit, mindenesetre erre a visszarántásra már semmi szükség nem volt, számomra egyértelmű az agreszió.
Persze a Volvós is szarjon sünt, természetesen ő volt a helyzet okozója, az elsőbbséget meg kell adni, az meg külön pirospont, hogy szépen elsunnyog a tetthelyről.
Tipikus példája annak, mikor két hülye keresztezi egymás útját, mindkettő hibás volt, remélem mindkettőnek repül a jogsi. -
-
brumi1024
veterán
válasz CactuS #198191 üzenetére
Jaja, gyartofuggo, VAG pl legtobbszor lekapcsolja a szervot (nem is szerettem az A3-ban), BMW/Mini nem. Egy ideig engedi tekergetni leallitott motornal, majd elinditja a motort. Mondjuk Minibe nagyobb akksi is kerult, 80Ah koruli mig A3-ban 64-es volt.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz CactuS #198183 üzenetére
Ne aggódj, az új "One-Box" fékvezérlökben már elektromos a fékrásegítö/vezérlönyomás, szóval nincs már az olyan messze.
A mechanikus kapcsolat egyelöre megvan még a pedál és vezérlö között (legalábbis "nálunk"), de a következö generációkban már csak potméter lesz a fékpedál végén itt is. -
oliwire
őstag
válasz CactuS #198175 üzenetére
Én is megnéztem, és azt éreztem, hogy próbált nagyon objektív maradni, a jogszabályokat konyhanyelvre fordította, és bemutatta, milyen lehetőségek lehetnek.
A Volvost azért bajba kerülhet, mert nem állt meg segíteni a bajba került Fordosnak.
Hangsúlyozta a helyszínelés során előkerülő távolság és sebesség viszonyok fontosságát, ez fogja nagyrészt megmondani, milyen kategóriába fogják ezt sorolni. -
nagyúr
válasz CactuS #198367 üzenetére
Legjobb itt a környéken Tata. Piros-hullámjáról híres az autósok között.
Ha pirosat kapsz, akkor a következőnél is azt kapsz.
Ha zöldet kapsz, akkor a következőnél is pirosat.
(de van kivétel is, mert néha nem így van)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #198367 üzenetére
Arrafelé = Magyarország?
cappa72: Sok sok év után áthangolták végre a piroshullámot, így a Május1 út sokkal élhetőbb. Igaz, ugyanezen (Táncsics/Kocsi) az úton a következő lámpát már nem sikerült a többivel összehangolni, innen tuti pirosat kap az ember, és tolják az álló sorba ezerrel a többiek
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Gabesz87
veterán
válasz CactuS #198459 üzenetére
Igen, a Megane-ban nekem is így működik a Cerberos. Passzív RFID kártyás deaktiválás, automatikusan élesedik leállítás után, váltó hátramenetben reterszelve, kuplung beesik (nincs benne hidraulika nyomás, így a tárcsák szétválasztása nem lehetséges), motorháztető mechanikusan lezárva, és az önindító is blokkolva.
#198460 focvis: az van természetesen, kötelezővel együtt megkötöttem. Én sem szívesen rakatnék be olyat, amit az autó elektronikájába avatkozik. A Cerberos épp ezért volt szimpi, mert nem vágnak, fúrnak, hegesztenek semmit, az elektronika doboz alapesetben hozzáférhetetlen helyen van a motortérben.
-
nagyúr
válasz CactuS #198788 üzenetére
Én drukkolok nekik!
BigBlackDog: Jaja, itthon szerintem is jellemzőbb a céges vásárlás. De azt nem gondolnám, h az átállással tovább fog csökkenni a magánszemély vásárlók aránya. Egyébként szerintem 4-5 év múlva már nem lesz lényeges különbség egy belső égésű és egy elektromos motorral szerelt új autó ára között - szval emiatt nem gondolnám, h kevesebb magánszemély akar majd új autót venni. A hazai töltő infrastruktúra fejlesztése kulcsfontosságú lesz ebben a kérdésben. És egyelőre én is úgy látom, h ez komolyan lassítja majd itthon az átállás folyamatát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen