- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Doki16 #224037 üzenetére
20 a Passat is? Akkor annyira nem kezdem szarozni a bömbikét
#224036stickermajom: Tök jó az is, meg gondolom azért haladsz, nem útakadály vagy (én hülye vagyok, nyomom neki )
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
kisza25
félisten
válasz Doki16 #226760 üzenetére
Nekem a sivatagi homokos eső óta minden nap olyan az autó mintha sivatagban laknánk, a fenyőfákról tujákról fújja a szél, 3x mostam le egy hét alatt, de most feladtam, minden nap tiszta por lesz
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
-
veterán
válasz Doki16 #226778 üzenetére
Várd meg itt grizlisándor topiktársat, ő vélhetően naprakész.
A Wolf's- nak vannak aránylag gazdaságos cuccai, most rákerestem, de nem találtam röprozsda-eltávolítót.Ha már coming-out van... pár hete vettem Sonax Profiline külső műanyagápolót. Régi álmom egy csúcsminőségű külső gumi- és műanyagápoló beszerzése.
Eddig még csak az abroncsok oldalfalára használtam - hááát, olyan szo-szó az eredmény, de talán tartós lesz (???).[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz Doki16 #226774 üzenetére
Ár/érték arány miatt én a Shiny Garage D-TOX cuccot ajánlom, rendszeresen karbantartott felnin használhatod felnitisztítóként is.
(#226783) focvis:
Köszönöm, de tagadok mindent.Tavaly ősszel teszt jelleggel az autó felén lekentem Koch Chemie PSS Plast Star Silikonfrei kültéri műanyag- és gumiápolóval, még a mai napig látszik a kezelt és a kezeletlen felület közötti különbség.
Ha nem felejtem el, lefotózom. -
grizlisandor
addikt
válasz Doki16 #226803 üzenetére
Szegezdi Szabi így használja a szállórozsda eltávolítót.
Én még nem használtam, de nem tűnik nehéznek a használata.(#226804) focvis:
4 éve megvan kb 0,5 litert használtam el.
Gumicseréknél szoktam ápolni a gumik oldalfalát, meg néha a kocsimosás után a kédereket, esetleg a gumik oldalfalát ápolom. Most már a külső műanyagokat is fogom ápolni vele. -
veterán
válasz Doki16 #227808 üzenetére
2 autó évi 2 alkalommal történő kerékcseréjéhez, azaz évi 16 kerékhez (40 + 32 = 72 csavar meglazítás és meghúzásához) overkillnek érzek egy ütvecsavarozót... de ahogy öregszik az ember, egyre jobban fájni fog. Lehet, hogy veszek valamikor én is. És az vezetékes lesz, ne dögöljön meg állásában az akku.
Ma még sokkal fontosabbnak vélem, hogy ha valamit beszerez az ember kerékcseréhez, az első a nyomatékkulcs legyen, második egy krokodilemelő megfelelő gumibakkal.
-
macilaci78
nagyúr
-
nagyúr
válasz Doki16 #228460 üzenetére
"Gyakorlatilag aki nem tud otthon tölteni annak nem éri meg." - ez így van. A hármast fizetős oszlopról töltöttem az utolsó egy hónapban amikor nálam volt. A 100 forintos émászos árammal kb ugyanannyira jöttem ki mintha benzinnel mentem volna. Csak azért "bajlódtam" a töltögetéssel, mert városban nem szerettem a négyhengeres motor hangját hallgatni. Mondjuk ez télen volt, tavasszal azért valamivel jobb lett volna a matek. De ezzel az áremeléssel ez megint fordult volna.
Szerk.: Télen jóval több mint 20kWh volt a fogyasztásom.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Doki16 #228491 üzenetére
Meglepő értékek ezek. Én korábban nem gondoltam, h egy "normális" autóval le lehet menni 15kWh alá.
"Bőven elég a 118 lóérő és 295 Nm." - ezt aláírom. A hármas villanymotorja 113 lóerőt és 265 Nm-t tudott, tök jól elvoltam vele.
Tsebacsi: Persze, teljesen más a három autó. Az enyémen 255-ös gumik voltak hátul - az sem csökkenti a fogyasztást... De azért lehetne takarékosabb. Arra gondoltam, h elég rég gyártják (gyártották) már az i3 ahhoz, h jobb fogyasztású autókat fejlesszenek a "konkurenciától".
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Doki16 #228632 üzenetére
Kénköves eső fog hullani már látom
#228633bulikavagyok: Első hajtott kerék miatt sajnos, ennél sokkal jobb nem hiszem, hogy lesz. De lenyomja az enyémet, az mán döfi
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
válasz Doki16 #228649 üzenetére
Én egy BMW R1200RS-sel kipróbáltam a lámpánál kilövést, bár 100-ig nem jutottam el, mert utolértem egy autót.
De brutális az a nyomatékrengeteg, amit a 2 hengeres boxer produkál.
A mostani 1250-esek meg még erősebbek.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Doki16 #228688 üzenetére
Ez sajnos ilyen, a TSI amúgy jól fogyaszt, és 1.4-es, ne feledd! Ez 2.0 és 1770kg!
Ez is hibridezik, de mondom, átlagot számol. Majd valamelyik nap megnézem nektek mennyit fogyaszt hibrid üzemben.focvis: ööö külön meg tudom nézni, mennyi volt a tankolás óta a vilannyos táv. Ezt ő magától nullázza, plusz ott a sima megtett táv mérő, azt manuálisan nullázom, így látom mennyi volt az össz táv és abból kivonva az elektromost megvan, hogy mennyi a benzines.
Van még short range és long range mérő is, de az ugye csak benyás fogyasztást mér. Pl. hazafele ha már elfogy az áram, akkor ilyen 1-3l közötti fogyit ír 100km-re.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Doki16 #228688 üzenetére
Hát nem derült ki, de érték növelő ilyen mint kevés tulaj, kis km, patika állapot (bent mint az új) amúgy, radar (adaptív tempomat stb), díszléc, alufelni.... Kérdezte tőlem mire tartom az autót. Mondom 5 felett. Hát lesz ami lesz. Max perelek.
Nem vitara lesz, szűk 2 órák dőlt el. És a kék fehérre vált , Hűvös Gyöngyházfehérre. De 🤫[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Doki16 #228688 üzenetére
Nekem a Passat 1800 kg és úgy van 5-6 körül ha lemerült városban. Mondjuk nem tudom hogy hogyan van a BMW-nél, de a VW átkapcsol ilyenkor és olyan lesz mint egy Toyota hibrid.
Szerintem inkább a számolásban vagy ebben a hibrid működésben van a trükk. Mit jelent amúgy pontosan hogy hibridként megy (lemerült akksinál)? Az 1.4 TSI nálam nem fogyasztott rosszul, de az okosított B48 csak 1 literrel eszik többet a Miniben, mint az 1.4 TSI az A3-ban és van köztük több mint 100 lóerő, plusz az F1 SuperSport sem spórolásbajnok.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #229411 üzenetére
Mitol lenne olcso? Egy teljes benzines autohoz megveszel egy fel villanyautot is vele
Amugy erdemes szoktatni a szemet az uj autok arahoz, lassan 10misi alatt nem lesz semmi… ket ev alatt 20-50%-ot dragultak az autok, minel kisebb-olcsobb modell, aranyaban annal tobbet. Fiat 500-on akadtam ki, majdnem 6milliotol indul -
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #229411 üzenetére
Értelmesebb eautók 15 mFttől indulnak, kicsit jobb hatótáv + felszereltség pedig simán 20 mFt feletti összeg. A következő 1-2 év durva lesz az árazás tekintetében, bár nem téma, mert készlet se lesz.
De a ház se rossz, most néztem, picivel kisebb ház, mint ami nekünk van, tégla + fa födém - nekünk vasbeton és beépíthető ~60nm -, most iá-ban 80 mFt. Mi 3 éve vettük 35 mFt-ért. Hőszivattyúval, napelem nélkül már olyan 90 mFt... Ezt nem követed le fizuban.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
opr
veterán
válasz Doki16 #230404 üzenetére
Biztos vagyok benne, hogy nem volt elfelejtve a dolog. Ilyenkor, amikor ennyire alapvetoen buta hibak vannak egy komplex rendszerben, az szokott lenni a mogottes ok, hogy a mernokok szonokoltak rola boszen, hogy ez igy nem lesz jo, de "a nagy ember, aki a donteseket hozza" ugy volt vele, hogy nem kritikus, es berakta a "good to have" oszlopba, nemhogy a legalacsonyabb prioritasu egyeb dolgok koze, hanem konkretan benne sincs a prioritasi listaban, hanem majd foglalkoznak vele, ha lesz ra felesleges ido.
Aztan ezekbol szoktak lenni akkora blamak, ha felkapja a sajto, hogy a mernokok letolnak egy-ket 80 oras munkahetet. A baj az, hogy az esetek 99%-ban hiaba megy a morgas, hogy "evek ota mondogatjuk, hogy ebbol baj lesz", nem valtozik semmi. Jobb esetben a managgat atrakjak mashova, ahol kevesebb kart okoz, roszabb esetben (es ez a gyakoribb) a mernok, aki ezt elore irasban jelezte 50szer kap a nyakaba egy eros haragost a cegen belul, ugyhogy inkabb elobb-utobb munkat valt es megy mashova, ahol remeli, hogy lehet ertelmesebb vezetes lesz.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen monitort vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Fotók, videók mobillal
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Elden Ring
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...