-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Mágus2 #33089 üzenetére
Tudom mire való a DPF. A szilárd részecskéket, amiktől tüdőrákom lehet, még kisebb, még veszélyesebb részecskékre bontja, ó jeee, de jó lesz nekem ettől. De nem baj, jó lesz az, lassan a kis turbós benzinesekre is kellene rakni, azoknak is már szép szilárd részecske kibocsátásuk van.
-
rbalint88
addikt
válasz Mágus2 #33092 üzenetére
mert ha már "huggyos", akkor lehetne adalékolni annak érdekében is, hogy a szilárd részecske kibocsátása is megszűnjön/kevésbé legyen veszélyes-káros. bocs, mobilról nem fejtettem ki jobban.
egyébként mintha a dízel-gázos autóknál írták volna, hogy nagyon sokat segít a kibocsátáson és valami 10% a gázfelhasználás aránya, szóval nagy tartály se kellene.
de az egész lényege még mindig az, hogy egy paraméterre koncentrálva (CO) kezdték el szabályozni a károsanyagkibocsátást és ezzel hatékonyan elkúrták a többi 83 paramétert. éljenek a bürokraták!
valóban igazad van, nem vagyok se járműmérnök, se szerelő, csak autószerető ember és viszonylag sokat beszélgetek az előbbi szakmák képviselőivel, akik közül utóbbiak elég sokat anyáznak a fent említett alkatrészekre. ez, és az a tény, hogy a kiírt egr és dpf mellett is tudja a kötelezőt egy autó, számomra elég indok arra, hogy felesleges/káros alkatrésznek ítéljem meg a felhasználó szemszögéből. -
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #33111 üzenetére
Ez oké, de mégis csak egy gagyi led csík marad, ha rendelkezik engedéllyel, ha nem.
Pl: [link]Pont ezt kérdeztem, hogy ha a kodlapma izzojat cserelem LED-re, és DRL-kent atkotom, tehát indításánal kapcsol, ha lámpát kapcsolok, akkor meg lekapcsol, akkor miért tus belekötni a yard? Szabályos helyen van, szabályosan bekötve, szabályos fényerővel, annyi, hogy nem lenne kodlapmam, amit úgyse használok.
[ Szerkesztve ]
-
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Mágus2 #33182 üzenetére
Simán rá lehet kötni a már meglévő riasztórendszerre? Kulcs megléte illetve okmányirodába járkálás meg különféle igazolások nem kellenek hozzá? Autószerelő vagy autóvillamossági ember végzi? Mindegy milyen a vezérlő? Erre van most rákötve, ha jól sejtem. (Golf IV - 1JO 937 550)
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
trassher
addikt
válasz Mágus2 #33515 üzenetére
Nem akarom bizonygatni az igazam de ott is autókkal járnak. Itthon van egy benzines ignis, első tulaj, 334.000 km, 85%-ban ukrán benzinnel. Köszöni szépen jól van. Senkitől sem hallottam még, hogy problémát okozott volna, ellenben vizes magyar benzinről már nem egyszer.
Errefelé mindegy, hogy pdtdi, common rail mindbe tolják legyen az foshalmaz vagy 30 milliós s classe.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Mágus2 #33519 üzenetére
Errefelé beregsurány, barabás átkelőknél nagyon nagyon forgalom van, gondolhatod, hogy miért. Van olcsóbb és prémium kút is. Olyan kicsi az eltérés, hogy nem érdemes 20 forintokon problémázni literenként. Háznál én sem tankolnék de például az okko kúttal nincs probléma.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Mágus2 #33521 üzenetére
Na igen, már a szagról is érezhető melyik gagyi és melyik nem. A pallós felhajtók a mai napig ott vannak minden kútoszlopon. Vicces látni mikor szenvednek vele +5 literért.
focvis: Van 1-2 jó ital és a whiskey kínálat is sokkal szélesebb. Bulleit-ot itthon csak webshop-ban láttam, ott meg ki rakva a benzinkúton. Csokoládé is millió féle ízben és kiszerelésben. Mondhatnám hogy Tibi csoki minőségben de nem lenne igaz mert azt is ők gyártják.
Redmi Note 7
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #33872 üzenetére
mennyit is mesélt?
linkelt képet is.
sikerült nekem is bszpnom a mondeoval, bár az szebben nézett ki, mint amilyen képet itt linkelt a kaszniról.
mondjuk mások az igények, én még a kőfelverődést is ki akarom javíttatni, mert idegesít, a rozsdára taknyolástól meg hányingerem volt...
akkor most folytatja a motor sztorit.
cserélt HF tömítés.
vajon csak úgy megelőzés képen cserélték, vagy a nyaka is véres volt, aztán valahogy össze kellett rakni eladásra? biztos az első.
1 liter olaj / 500 km is biztos az első verziót erősíti.*alapból a kaszni miatt eladnám, és vennék bármit, ami rozsdamentes, mert következő vizsga tuti bukta.
**remény, persze, az kell. ráköltesz majd egy 6 számjegyű összeget a motorra, aztán majd jön a lakatolás része a taknyolás után, szintén 6 számjeggyel.
jó móka lesz[ Szerkesztve ]
-
-
TheProb
veterán
válasz Mágus2 #34489 üzenetére
Szerinted akkor megúsztam vna 104e-ből? Haverom megkérdezte tőlük, hogy mivan a tőkékkel, azt mondta nincs különösebb bajuk, meg amúgy is ~8ezerért nézte őket/db. Annyiért nem kell köszi.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz Mágus2 #34492 üzenetére
A5000 - 1,2 16V 2000-es évj.
(#34493) Gergőke88: Nemtom miről beszélsz..., most hallom először, hogy hidrotőkét is illene cserélni. Ezt az állandó szarozást meg felejtsük már, kibaszott unalmas már.
(#34494) kornelka: Monitor mögül mennyire is tudhat pontos diagnózist alkotni az a
mindenkisokaság? Amúgy meg, nem Feri csinálta meg a kocsit, de ezt párszor már említettem.(#34495) tomiii.: Az csak 8db
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
nagyúr
válasz Mágus2 #34507 üzenetére
Van akinek ehhez nincs affinitása. Én se állnék neki. Neked meg a kisujjadban van. Mások vagyunk. Lehet ő meg másban profi amiben mi vagyunk kukák.
A másik, hogy nagyon sok műhely lehúzásra játszik, az ember meg remeg, nehogy ilyen baja legyen az autójának mint neki. Mert itt aztán minden volt...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #34692 üzenetére
Mábocsánat, de ne keverjük a hideget meg a 180-at.
A hidegen nyüstölés nyilván fasság, de ha egy normálisnak mondott műszaki állapotú autón hiba lép fel annak hatására, hogy valaki megnézi a végét, akkor az az autó nem volt normális műszaki állapotú.Mondom ezt úgy, hogy sosem néztem meg az IS végét. De tiltásig forgatni szoktam előzésnél, és felgyújtanám a g..be, ha ettől baja lenne.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #34699 üzenetére
de hidd el, nem tesz neki jót, ha hidegen gyilkolják, vagy melegen nagyon meghajtják, főleg akkor nem, ha nincs minden rendben
Ezt most részletezd egy kicsit. A melegen nagyon meghajtják mit takar? Szerintem a végsebesség alatt 20%-al minden autónak simán bírnia kell a terhelést.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #34749 üzenetére
Most komolyan azt hiszed, hogy bitpork a tekergetőket védi?
Szerintem ez senkiben nem merült fel.
Azt is megértem, mi az ellenérzése a cikkel.De azért legyünk annyira értelmesek, hogy nézzük meg, mit veszünk. Tekert autót is meg lehet venni, de a reális áron. És ha a nepper rájön, hogy nem éri meg tekergetni, mert nem nagyon talán rá palimadarat (viszont a tekerés a leírtak miatt azt is zavarja, aki amúgy állapotot vesz), akkor ez idővel megszűnik, magától.
És ezek után el fogunk jutni oda, hogy megjelennek a piacon a valós futásteljeítményű autók, ez pedig majd ráébreszti az embereket, hogy 200-on túl is van élet. És nem is rossz.
De ez egy hosszú folyamat, és valahol el kell kezdeni. Az emberek tanítása ennek az egyik legjobb módja szerintem.
szerk: csak egy kis jópofa adalék a témához: IS200-aknál rendszeresek a valós óraállások. Azért ezeket nem azok vették, akik taxizni akartak, ennek ellenére bőven van hahun 250-et, 280-at futott példány. Az ok egyszerű: ezeket nem azok veszik, akiket az óraállás meg az A-ból B-be eljutás érdekel. Akinek meg van fogalma róla, hogy mit vesz, annak felesleges tekergetni az órát.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz Mágus2 #34749 üzenetére
Nemtudom miért is én lettem a címzett...
Sehol sem írtam, hogy 200k-tól menjen a kukába minden autó, a magyar valamiért erre van ráállva. Oka van, ahogy annak is, hogy mindenki bizalmatlan. Nahát...
A másik, hogy ritka, hogy valaki végig, 2-300k-ig tipptopp autóval járjon. El vannak hanyagolva, kihagyva fontos szervízlépések szakszervíz!!! által, mert jólvanazúgy megy mindenhol.
Innentől gyakran egy valós 200k-s kocsi lehetne 400k-s is, mert annyira le van rohadva, elhanyagolva.
Ha nem csal, nem adja el? Nem kötelező neppernek lenni!
Naná hogy megkérdezzük mennyit futott, miért nem képesek itt eképzelni sokan, hogy az ember szeretné ezt tudni, mert csak.
Komolyan ez jön le, hogy ő simán szemet huny a tekerés felett, csupán azért, mert a magyarnak ilyen beidegződései vannak. Mert minél nagyobb számot mutat a km óra, annál nagyobb az esélye, a lehetősége hogy baja lesz, mert lesz! És a magyar retteg, mert 200 éve csak szív, hol mások, hol a saját hülyesége miatt, lásd politika. Az autóval nem akar, nem szeretne... vagy kisebbet...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #34708 üzenetére
Jelen. Én voltam az említett Superb-s.
Én is féltem kereskedésből autót venni, de szerencsére sikerült egy olyat kifognom, aki nagyon korrektül állt a dologhoz. Érdemes megnézni azt, hogy a kereskedés hány éve van a piacon. A pár évente céget váltó nepper biztosan nem fog semmilyen garanciát vállalni. De aki már 10-20-30 éve csinálja, annak többet ér a hírneve, mint egy pár ezres javítás.
Magánvélemény:
Az a baj, hogy mindenki a hibátlan használt autót keresi. Ez szerintem nem létezik. (Vagy inkább nagyon kis arányban.) Általában azért kerül egy autó piacra, mert költeni kell rá, és a tulaj már nem akar. (Igen tudom, van aki csak megunja, stb. de valljuk be nem ez a reális itt MO-n.)[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #35006 üzenetére
(#35005) tomiii.: Eszerinti megközelítésből értettem, hogy gázos, vagy olajos.
(#35006) Mágus2: 1,5 évesek, nincs velük gond úgy amúgy, én most a különbségre véleményeztem.
(#35007) EQMontoya: Jó, most két őskori fos közötti különbségről beszélünk, nem egy pálya autóról. Arra gondoltam, hogy adott egy két ~20-30 ft.-s "stock" szerű gátló és a különbség a kettő között rajzolható.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #35670 üzenetére
Az sok egy csöppet, olajhűtőd jól muzsikál?
Azért ha veszek egy NC-t, ezt az útvonalat megnézem.
Azért a benzines Paszuly 190 lova sem olyan egetrengető a másfél tonnához. Főleg, hogy orrnehéz a v6 miatt és elől kapar, szóval nem lehet azért akkora kanyarvadász.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #35882 üzenetére
Eléggé szereti a kocsit a jelenlegi tulaj, ahová vitte, az egyik legjobb csapat a városban.
Azt' nem értek én ennél jobban hozza, itt egy pár kép: [link]Nem is csapatásra kellene, nem vagyok az a bojrészer fajta, a jelenlegi gépet is csak ritkán szoktam megküldeni kicsit jobban. Inkább crúzolni, ahogy tomiii is írta
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Autós topik
- Elite: Dangerous
- LEGO klub
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Óvodások homokozója
- iPad topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen