-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz Mágus2 #44280 üzenetére
Tegnap beszéltük talin, hogy ő tartós megoldást keres, nem pályázásra. A gyári megoldás gyengus pontja ennek a sziviknek. Szóval a mostani is kemény, nem keményebbet akar, sőt.
A kayaba meg le van húzva, pár évet bírnak... állítólag. Ahogy a monroe és a többi is.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #44310 üzenetére
Hát igen, ezzel sajnos nem lehet vitatkozni.
És az a baj, hogy szándékosan is szarok az utak.
Értsd: nem csak kátyúk vannak, hanem az összes kib.. mellékutca tele van hányva fekvőrendőrrel, amik meg elég kretén módon vannak megépítve és általában ütnek.Qru:
Mert ez volt a cél/érdek, hogy ki legyen nyírva.
Ez világos, annak tükrében viszont elég siralmas, hogy épült rá itthon üzem, tudtuk is termelni... Értsd: kőolaj helyett itthon előállított üzemanyag lett volna.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Kornel
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #45390 üzenetére
Tudom vezettem 2T trabit. Na abban volt gyorsulás feeling.
Persze családinak jó a 2,2t-ás, abban túléled ha az M3-on elalvó román kisbuszos beléd jön vagy ha összefutsz Rezešová-val. Csak azért írtam, hogy az élményt nem feltétlenül a nagyobb ménes adja.
mod:
w333:
Más persze. Kormiban én is ámulok, hogy milyen jól megy Bubihoz képest... Aztán mikor menni kéne és odalépek nem történik semmi... Jah, mert már ellőtte a puskaport 1750-2500 között.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Integrale
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #46149 üzenetére
Megvernel, de nem olyan vészesen.
Persze egy chippel agyon is akar 😂Hacki: legalább valakit lenyomnek 😂
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #46146 üzenetére
Hazai pálya sokat számít. Az Alpokban én is csak egy elveszett kisfiú voltam a Mátrába ahova már kb magától felmegy Bubi ott meg nem győzöm kerülgetni a tötyögőket.
mod:
nepszter1: A Subaru az 100%-ban japánban készül.
Skillet: Igen, vmi fedett helyet nem ártana találni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
#94529552
törölt tag
-
tomiii.
aktív tag
válasz Mágus2 #46396 üzenetére
Persze, ez egyértelmű Ez sem erős egyáltalán, csak használható, de azért maradnék turbós benzines vonalon házon belül majd. (2.8bar után, stock motoron azért meglepődtem)
-
SzlobiG
félisten
válasz Mágus2 #46396 üzenetére
Ez így van.
(#46402) joamilestoné: A 2.0 szívó tudtommal mazda motor ami tényleg nagyon jó, ha van benne olaj, mert ugyanis szereti csipegetni és a sok homár csak beül és megy vele, nem ellenőrzi a szintet. A 2.5 T meg a volvo-tól származik nagy kül nincs ám a fogyasztásba, viszont sokkal jobban megy az a kevés tulaj aki van a mondi fórumon mind szereti a 2.5T motort. De ahogy említettem a dízelek is nagyon jók már közé nincs a hármas mondeo féle betegágy motorhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
válasz Mágus2 #46584 üzenetére
Lendkerék csattogott már gyári szoftverrel is. Vélhetően 2014-ben nem volt cserélve a kuplunggal együtt, mert 2011-es gyártású volt, amikor az autót vette az előző tulaj. Elmondása szerint vételkor (2011- 90.000 km) és 2014-ben (187.000 km) kuplung cserekor is cserélt kettős tömegűt, majd én is idén 225.000 km-nél. Nekem ez eléggé sántít.
A gyári minőségű lendkerék nem bírná a strapát? Milyen esetben okoz ilyen jelenséget a porlasztó?Nekem az a fura, hogy a 150 lóról kb. 162 lóra húzott verziónál is remegett a kocsi, mely annyira nem durva húzás.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
EQMontoya
veterán
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #47044 üzenetére
Attól függetlenül én biztos még nagyobbat raknék előre min.300-ast, mert abba a bódéba az a teljesítmény közel a rakéta üzemmódhoz Amúgy szerintem az a4 alá is kevés ez a fék főleg nagyobb tempóról.
szerk: ettől függetlenül én is a Fabia rs-t venném 1.4 tdi felirattal
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #47095 üzenetére
Nem is...
Igazából a felsoroltak közül egyedül a clio RS a sport autó.
Fabia RS egy gyors kisautó, 206 RC is, illetve a colt CZT is, bar annak ugye annyi előnye van, hogy japan 😂
Tudsz a clio 2.0 faék egyszerű motorjának valami működést befolyásoló típushibajarol? (Gyújtótrafó ok, mint minden korabeli franciánal)Mennyivel maradnának le chipel szerinted?
Szerintem nem hoz 2 mp-nel többet a chip, akkor is csak egalban lenne az 1 tonna körüli clioval.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #47098 üzenetére
Nyilvan nem venném meg az első szembejövő darabot.
Szerintem egy dizelt jobban szét lehet hajtani, mint egy hasonló szívó benzinest, ráadásul a clioban van egy feature, ami nem engedi a motort egy bizonyos fordulatszám felé pörgetni, amíg nem üzemmeleg a motor, üzemmelegen meg egy jól megtervezett szívó benzines motort elég nehez szethajtani, ha mindent megkapott.Pont hogy ezek a zsebraketak gyorsak kanyarban, a kis onsulyuk miatt.
Nézd meg a versenypályán elért időeredményeiket, sok erősebb, de nagyobb autót is megfognak, főleg a kanyargosabb pályákon.[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #47172 üzenetére
Úgy kell csinálni, mint a németek, 4 év után veszi az újat.
Hát úgy kéne ja. Keresni is úgy kéne
(#47174) tomiii.: nem tudom mi az, de abban egészen biztos vagyok a lejjebb részletezett kategóriába esik az is = beszarik majd jó gyorsan
(#47177) Mágus2: hát lassan szerintem ha van valakinek most egy 10 éves autója, és vigyáz rá ne rohadjon szét a kasztni, talán azt érdemes megtartani mert jobb állapotban lesz 10 év múlva 20 évesen meg kisebb költséggel üzemeltethető tovább, mint a mostani autók amikor 10 évesek lesznek
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #47172 üzenetére
EQMontoya Majd megtanulják, hogy ezekkel nem kell 10 évig tervezni. 5 éves korára annyi drága baja lesz, hogy nem lesz értelme gatyába rázni. Ez lenne a cél, ne oldd meg sehogy, vegyél újat. Eldobhatóra csinálnak mindent és ez átvetül az emberi kapcsolatokra is. Nincs kompromisszum, ha valami nem OK, keresnek másat.
Azért elég sokan nem álltak be a sorba, vagy legalábbis mérsékelten tették.
Mazda maradt a szívónál, Toyota, Lexus és Infinity főleg hibridezik, atkinsonos szívók mellett, Kia-Hyundai a mai napig kínál a kisebb kategóriában 1.4-1.6 szívókat, és a 7 év gari is elég csábító.És elkezdte beárazni szépen a piac is, egy 10 éves, szívómocis Lexus GS 3-4M, kb. bármelyik kortársnál drágább.
Same rules apply!
-
tomiii.
aktív tag
válasz Mágus2 #47588 üzenetére
Holnap visszatérünk erre, ma már nincs kedvem számolni. Bár 2012-es tankönyvekből néztem infókat ellenőrzésként(nem írták, hogy hányadik kiadás vagy mikor volt az első), én sima gépésznek tanulok ergo, csak belegondoltam a súrlódás nagyságába, de holnap számolgatok egyet, hogy mennyi az annyi.
Kerékagy szerintem más fontosabb dolgok miatt (is?) (lehet?) hasznos. Pl.
-középagy nélkül, ha letett autónál húzod nyomatékra a csavarokat, már esélye sem lesz középpontba állni, mert rajta van a kocsi. --->szar
-az ésszerűség miatt ugye a középfuraton centrírozzák a kerekeket, szóval csak innen központos, szóval, ha ezt tehermentesítő nélkül rakod fel ---->szar
-PLUSZ, gondoljatok bele, letudod venni a kereket a kerékagyról, ha leveszed a csavarokat? Le. Letudod venni a kereket, ha nincs központosítva a kerékagyon a kerék, de a csavarok nyomatékra vannak húzva? Nem hinném, sokadikergo: a meghúzási nyomatéknak nagyobb szerepe van, mint a kerékagy központozásának, pláne, hogy az nem olyan pontosan megmunkált szokott lenni, hogy ne lenne 1-2 tizedes eltérés(kivéve mikor összerohadnak . szerk: pl a hétvégén gumiztam egy Splasht és 1 tized biztos volt ott is az összes keréknél, gyári acél felnivel )Szóval jah, valószínűleg mindkettőnknek igaza lesz, csak én nem járműmérnökként gondolkoztam, biztos, hogy a kerékagyas tehermentesítés vagy soksoksokszorosára növeli a biztonsági tényezőt, ez igaz, a maradéknak meg holnap utánaszámolok.
Bár itt már inkább csak magammal vitázok, amint láthatjátok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs