-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#03969024
törölt tag
válasz Mágus2 #47588 üzenetére
Tehermentesítő gyűrű: A Vilike által linkelt "szakértő" szerint "small rings of metal or plastic", az angol elnevezése "spacer ring", ami ugye nem pont tehermentesítő, hanem távtartó. Műanyaggal tehermentesíteni? Festett felülettel? Akkor miért kúpos a csavar/anya, ha elég csak a kerékagyon tartani a felnit?
Van ott egy kép szétvert lyukakról. Hogyan fordulhatott az elő? Szerintem meg kellett lazuljon. Attól, hogy nagyobb a középfurat?
"nagyobb középfuratú felni szét is veri a csapágyat" Ezen elgondolkodtál? Nem lehet, hogy a felni méreteivel lehet a gond, mert az a csapágy másként kapja a terhelést?
Korom ellenére kissé túlléptem már a Trabanton...(#47589) [rvilike]
Tévedek, ha azt gondolom, hogy finoman lehülyéztél? Tudod, amiket mostanában javítok, azokhoz képest a személyautók 999 ezreléke csak bicikli...Részemről befejeztem.
[ Szerkesztve ]
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #51360 üzenetére
Teljesen igazad van, felétek nagyon más a klíma meg mások az útviszonyok.
Itt BP környékén egy évben 3 napot van hó, és alapvetően rendesen takarítanak. No persze nem az illetékes szerv, hanem a közlekedők: akkora a forgalom, hogy a főbb útvonalakon nem tud megmaradni a hó.
Ide szerintem elég egy CC.Félreértés ne essék, én is rendes télivel járok télen, elég sokat megyek városon kívül, de tökre megértem, ha valakinek bőven elég a CC.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #51432 üzenetére
Lószar sincs benne a magyar forgalmiban, kb. azzal jársz, amivel akarsz, ameddig nem lóg ki a malomkerék a sárvédő alól.
Talán ez a kisebbik baj, a nagyobbik az, hogy rengeteg kretén jár 7-8-10 éves, slickre kopott gumival. Az meg aztán tökmindegy, hogy nyári vagy téli volt újkorában, pont ugyanúgy tapad télen.Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #52223 üzenetére
Itt eszakon meg tavaszi 10 fok van
(#52225) joamilestoné ugy kevesbe jön elö, de azet ha ismered az autot ott is lehet. Apumnak pl conti sportcontact volt az autojan, azt cserelte premium contactra. Viszont sokkal jobb volt a masikkal. A premium contact ilyen "teligumis" feeling a sport contact utan. Erzed, hogy jobban sodrodik az auto a kanyarban, billegösebb/hintosabb. Persz komfortos autozashoz jobb.
to all dizelben ilyen izzitogyertyat mikor kell cserelni? igazabol f.ngom sincs rola mi van az enyemmel, nincs baj, pöccre indul....csak most a gyertyatemanal jutott eszembe.
Nemsokara megy az olajcsere, szüröcsere programra es kertem, hogy bosch üzemanyag szüröt tegyenek bele. A Youtube os videomon (amit multkor mutattam a huhogo hanggal), sokan ala kommenteltek, hogy a bosch üzemanyagszürövel megszünik a huhogo hang kivancsi leszek....mondjuk lehet most mar hianyozni fog ha nem lesz
[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
válasz Mágus2 #52223 üzenetére
Nálunk még nem esik.
Mondjuk gyakran van hogy szép sima úton jövök hazafele, teljesen tiszta-száraz, aztán kis szintkülönbség és szó szerint 200m után 2cm-es szépen mindenhol takaró hó.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #52266 üzenetére
Jó hírű (tényleg) ford szervizben volt: mi csapvizet szoktunk bele tölteni. Hm? te papa, én nem vagyok szerelő, de én is tudom, hogy abba desztvizet szoktak tán tenni, mert szétvízkövesedik a hűtő meg ilyenek .. nem? Neem nem, csapvíz nekik jó mindig, nincs vele baj ...
-
roberto211
őstag
válasz Mágus2 #52269 üzenetére
A belevaló most utánanéztem :zöld, 1 perc alatt kiderítettem google keresés alapján.. És ha én egy alaktrész értékesítő vagyok akkor nem flegmán odab@szok egy pirosat h jó lesz ez bele hanem utánakeresek ha nem tudom kb 1 mp alatt googleba h " corsa b fagyálló " és lám lám ki is adta volna neki.. Lehet nem az ő hibája de szerintem ez lett volna a korrekt és most megkímélt volna plusz melótól mert 4 napja csak tisztogatom a dolgokat stb stb. .. Áhh...Most megint feküdhetek alá 0 fokba ...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Mágus2 #52276 üzenetére
Azééé, ez nem teljesen így volt kérem..
Most öblítem át negyedszerre a rendszert... Hogy ebből mik jöttek ki te.. Szerintem a szivárvány összes színe. Talán még kis fekete is.
Viszont amit észrevettem sokkal szebb hangja lett a motornak, ugye rengeteg mindent kitisztítottam gondolom enne köszönhető.. Meg simábban veszi a gázadást is.. Na megyek vissza, 4x re is. Utána kimosom kiegyenlítőt és utána töltöm fel a rendes cuccal.
Suzkámba se azonost öntöttem teljesen mégse csinált ott ilyen dolgokat. Bár mondjuk amekkora hűtököre van annak. Azt nem csodálom. Na megyek vissza.
Eszem ágában sincs autószerelő lenni. Szakács leszek azaz a pékhez közeli szakma. De saját autómat karbantartom mindig.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Mágus2 #52285 üzenetére
Te segítettél is köszönöm szépen , 25l desztvízzel átöblítettem, 2x jött ki zöld, utána piros-zöld árnyalat, utána fekete, és végül átlátszó vízszinű.. Ezután leszedtem nagy nehezen kiegyenlítőt mert ez a bilincs is úgy rávolt rohadva átmostam, átfújtam. Feltöltöttem és most már nem főzelékalapú a fagyálló hanem rendes piros híg folyadék... Szépen jár a motor is, hűt-fűt, etc...
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #52269 üzenetére
Csapvízzel öblíteni mennyire eretnek tett? A 8 évet állt Jumper valamikor elengedte a hűtőfolyadékot, a fagyok beállta előtt 1-2 órán át folyamatosan nyomatva a friss vizet a tartályba próbáltuk öblíteni, miközben a tartályba visszatérő 2 cső le volt húzva, aztán kapott
rózsaszínGlicosam ALU koncentrátumot desztillált/ioncserélt vízzel (nem rémlik pontosan, de lényeg, hogy nem csapról lett töltve). Sajna még mindig zavaros a lötty, érdemes a folyamatos vízzuhatagot nyomatni, vagy inkább minden nap feltölteni reggel, menni vele, aztán este leengedni/elég lehet néhány perc járatás is? Citroen Jumper 1996 1.9TD D8C 92PSkgergely23: Multimétered van? Ellenállást mérve ha kiugró érték van, az biztosan rossz (persze nem 100%, hogy meg lehet így mondani, hogy jó-e egy gyertya). Esetleg egy égőcskével is megpróbálhatod csekkolni, de az csak 2 vagy több szakadt izzítónál működőképes módszer emlékeim szerint - bár ha nehezen indul, valószínű ez a helyzet.
rbalint88: Klasszik dízelekkel házi cseréknél szerencsénk volt, de én is csak lebeszélnék róla mindenkit. Mondjuk lehet azért jöttek ki könnyen, mert néhány havonta elromlott valamelyik utána jött 4 Bosch izzító a fent említett Jumperbe, azóta nincs gond.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Skillet
addikt
válasz Mágus2 #52505 üzenetére
Egy újabb ajánlás... felírom a listára
(#52508) tomcsi23
Itthon nem találtam. Azt írják 1-2 helyen, hogy már nem forgalmazzák... de lehet, hogy csak intenzívebben kellene keresni.
Nem tudom, valahova fel volt írva talán, de nem találom.
Talán valamelyik olajválasztóban, vagy fórumon találtam meg régebben.(#52509) z123456789
Nem ismerem őt. ?
Meg ugy micu és micu között is van különbség...[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #52544 üzenetére
Majdnem...
Sok kis apróság, hidegindítás nem olyan, gázreakció nem olyan, jelenleginél érezhető némi teljesítménytöbblet is (comp. 95 premium/98-ra van írva gyárilag nyilván ezért)
Amelyik autóm, csak 91/95-re volt, ott a hidegindításon, és motor csendességén kívül nem észleltem mást, de ebbe is mindig a premium 95-t toltam.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #52550 üzenetére
Hogy jött elő a G3(mikor G4-ről volt szó)? Abban köztudott, hogy szar, alig van hely a motortérben, nincs hova távozzon a hő...+tényleg elavult...
G4-ben, már az újabb V5-is(170ló) és V6 is (204ló) mind hengerenként 4szelepes...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #52583 üzenetére
Hát na.
Írtam mar egy párszor, hogy a fos angol összeszerelés miatt ilyen.
Egyébként aki kérte gari idő alatt, annak a markaszervizben megcsinálták ugyanezt.
Egyébként mechanikusan tényleg jó, alig-alig van 1-1 meghibásodás több száz használt peldanybol is, ami volt is, az is uber fasza szethajtas következménye volt.BigBlackDog: van fent videó meg képek is, én csak tavasszal állok neki, amikor kint 20 fok felett lesz, hogy nehogy elpattanjon, aminek nem kell.
Ha van kedved, akkor nekieshetünk majd együtt is.
A műszerfal alatti részt már megcsináltam segítséggel, nem nehéz.Mágus: a műszerfal meg kifejezetten jó, ha megszokod.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #52643 üzenetére
Láttad a képeket a 2 polikarbonát "lemezről".
Még nem vettem le őket.
Akkor szerintem nem is melegedne be.
Mikor az olaj 70 fokos lett akkor állítottam be a klímát 19 fokra, AC nélkül, csak AUTO-t hagytam. Így tettem meg még 15km -10 fokban.
Mikor megállítottam, ahogy írtam 79 fok volt az olaj.Lehet hülyeséget kérdezek, de a kereszt motoros vs hosszmotoros szerelés nem befolyásolhatja ezt?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #52643 üzenetére
Kb nekem is 6-6.5 km után majdnem 90es vonalon volt. Igaz 50% 1esben mentem, 25% 2esben, 10% 3as néha a maradék 15%ban pedig álltam a lámpáknál és vártam hogy az összefagyott gyalogosok átsétáljanak előttem.
Most akkor rendesen melegedett nem? Mégis jó lenne a termosz?Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #52683 üzenetére
Nekem is ez gyanús. 2 - 3 fog az már pár centi. Értem, hogy fel megy, de a feszítő már alapból a minimum kellett legyen, vagy nem is rakott feszítőt, mert hát ide nem is kell így.
Nem rég cseréltettem vezérlést egy 1,4 MPi-n.
Én vittem mindent. A szerelő levette a régi szíjat és méretre összehasonlította az újjal, csak utána szerelte fel.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #52690 üzenetére
Kb milyen célszerszámok léteznek? Mikre kell(ene) figyeljek mikor cseréltettem. Legalább tudjam, hogy amivel csinálja az célszerszám, vagy aliexpress-ről rendelt műanyag bigyuszok.
Most ahol voltam, csavarhúzó és villáskulcson kívül nem láttam. Ja, és mindent csavart kompresszor pisztollyal húzott meg, jól, adjál neki, megszorult a csavar de még húzzuk a ravaszt hogy biztos ne essék le.
Szegény autót sajnáltam is.Novum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest