-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz gzbotii #107149 üzenetére
65 ezer van az egész autóban, de már 11 éves múlt és még sosem volt cserélve. Max 10 évig szabad engedni egy vezérléssel a gyártói ajánlás (utasítás?) szerint, de a bácsi akié volt úgy gondolta, hogy ráér még, mert nem megy sokat...
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #107940 üzenetére
Kollegam kezivaltos 2.0 pd b6-javal mentem (103 kw ha jol remlik), az is meglepoen jol ment. 3000-nel egesz szepet lep, a cr sokkal linearisabban adja le az erejet meg sokkal halkabb/kulturaltabb de van romantikaja ennek a tahobb pd karakternek.
Kicsit a b5.5 1.8t-nk jutott eszembe az is 3000-nel indult meg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
pècsimunkás
addikt
válasz gzbotii #107992 üzenetére
Maximálisan ! Komolyan !
Rendkívül csendes . Jó a futóműve , a váltója . Jól is megy .
Országúton - ès nem kell tojáshèjjal a gázpedál alatt vezetni - 5-5,5 l / 100 km .
Magyar - nèmet utak átlaga 6,6-7 l között szokott lenni . 300 km országút , 800 km autópálya . Autópályán 150 az utazóm . Nèha 160 ... 180- ig ugrik szèpen
De 150-160 körüli utazó elèg , azèrt mègiscsak 116 le- s az autó . Ha lejár a gari esetleg kap egy csipszet .
Majd meglátom ... Ez mèg odèbb vanEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz gzbotii #108015 üzenetére
1,2 turbó . Írtam , hogy, rendkívül csendes . Szèlzaj semmi , kb 170 től jön . Ha viharos szèlben megyek azt is csak èrzèkelem , de nem èrzem . Jó a futóműve nagyon ! Az autopult.hu mèri a decibelleket . A teszt szerint is nagyon csendes . Elvileg halkabb mint a 9.gen. Civic , Golf 7 , i30 , Focis III benzinesei , turbóbenzinesei .
Szerk .: Motorzaj sincs . 100 km/h 2000 a fordulatszám , 150- nèl 3000[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #108255 üzenetére
Nem lepödtem meg azert a tapasztalatodon Az egesz auto kicsi. Alapbol ilyen kis nöcis varosban rohangalos auto. Gondolom ezert is lehetett szükös. Amugy en puntot vezettem es a pedalkiosztasa annak is eleg borzaszto.
Viszont 3-3,5 millio az egesz auto....nyilvan ennyit lehet elvarni ennyi penzert manapsag uj autotol.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #109324 üzenetére
Köszi
Majd csinálok róla rendes képeket ezt csak most reggel gyorsan lőttem a parkolóba. Nagyon örülök neki, hogy egyáltalán ilyet találtam, elég sokat megnéztem és kiábrándítóak voltak. Mind francia és olasz volt az itthoni kocsik közül. Kevés kilométerrel is nagyon lelakott állapotban voltak. Ez 167e km-el is gyönyörű.
Mit szeretnél tudni a hibrid rendszerről, ha tudok szívesen válaszolok.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz gzbotii #109567 üzenetére
Csak a porkéban nem a kényelmet fizeti meg az ember első nekiindulásra. Nem ok nélkül felárasak a nagy motorteljesítményű sport centrikus autómodelleknél a hifi meg a minden is. Elsősorban a sportosság élményét veszik meg, nem?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #110525 üzenetére
Mennyinek kéne lennie?
Amerre fixen járok egy évben, oda megveszem a megyei évest, ez kb 4-5 megyét érint.
Olasz, horvát irányba pedig egy 10 napos matricát, és nem ez a 10 napos a legdrágább jegye/költsége az útnak, hanem a szlovén, horvát, olasz pályák.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #110534 üzenetére
De nem értem az iróniát.
3500 a 10 napos, mennyinek kéne lennie, ha a 3500 sok, és eddigi 3000 is sok volt?
Azzal a részével egyet értek, hogy nincs cserébe érték, mert rá kell döbbennem, hogy utálok itthon autózni, állandóan feszítem a seggem, mert kátyú, hatalmas gyűrődés keresztbe (joamilestoné biztos ismeri a 17.kerületnél levő M0 felhajtó aljában levő bordát.)Íreknél ellenben még az isten háta mögötti utak, ahol azt gondolnád, hogy senki, soha nem téved, csodaszép, tükörsima, és étkezésre alkalmas tisztaságúak. Nem fostos sakktáblák, mint a Dobogókői út, vagy a Bakonyban szinte az összes.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz gzbotii #110549 üzenetére
En nem szeretek palyan menni. Egyszeruen nem elvezem. A kis utak mellett ott a sok zold, a malacok a bocik meg a pacik, neha megallunk fagyizni meg possenteni. A palya egy kenyszer rossz nekem es most meg melyebbre loktek. Ezutan a nagy faluba sem fogok palyan menni xarom le.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bbubby00
őstag
-
#47205632
törölt tag
válasz gzbotii #111254 üzenetére
Vérbeli terepjáró meg minden, de hogy itt sem képesek a felezőt külön rakni, az nálam mindig kiveri a spúr biztosítékot. Ha egy Niva megoldotta, akkor ilyen kalibernél meg kell említeni? Pláne, hogy kapott első-hátsó difizárat ami szintén nagyon ritka még ezeknél is... Nagyon sokszor van olyan terep, hogy bőven elegendő a hátsókerék hajtás viszont szükséges lenne az osztott áttétel a lassabb haladás miatt. Nincs, csak 4x4 kapcsolva. Rengeteg igazi terepjáró szenved ettől a spórolós hülyeségtől. Az, hogy egy Frontera így van felépítve vagy egy régi Subaru ahol még nem volt állandó 4x4 az oké, de ezekbe már inkább szánalom. Sok híres japó terepjáró van így megoldva pedig. Sőt, szerintem világszinten pár darab van csak aminél külön vették, az összes többin fixált a 4x4-gyel.
Pajero dobta meg annyi különlegességgel egy előremenő lánchajtással karöltve, hogy kapott hátsóhajtáson kívül nyitott és zárt 4x4-et, de a felezőt ott is már csak a zárt 4x4 mellé lehet kapcsolni, még a nyitottra sem...
Talán a G Mercinél van külön, de abba se vagyok biztos, régen ültem már olyanban, meg az évjáratokkal sokat mókoltak ott is.Aztán lehet csak én reagálom túl, mert hozzászoktam, hogy egy erdészeti teherautóban/traktorban tényleg minden terepezésre van tervezve. Azokhoz képest egy ilyen Toyota is csak SUV.
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #111396 üzenetére
Nezhetjük vegülis igy is. Legalabb elre törünk a legdragabb autopalyamatricak tekinteteben is....a legelhizotabb nemzet es a legmagasabb adok mellett....megy ez, hisz megmondtak, hogy lassan lepipaljuk Ausztriat
Viccet felreteve, csak kicsit verlazito, hogy amikor Pozsony utan atjössz a hataron, akkor onnantol kezdve mar fizetös szakaszon talalod magad az M1 Autopalyaig. Ezt a fizetös izét, ugy hivjak, M 115...na ha ezen a megengedett 90 km/h val mesz, akkor ha van egy kis szerencsed, valoban nem esek ki a csapagy a kerekböl....egyszerüen felhaborito (jah es mellette a tabla, "Üdvözöljük Magyarorszagon" még groteszkebbe teszi a kepet).
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #111486 üzenetére
OSRAM NBU-t használtam Megane 3-ban, sokat nem mentem vele és próbáltam is rá vigyázni, hogy nem kapcsolgatom össze vissza. De sajnos alig pár ezer km után kiégett az egyik oldal. Tényleg nem sokat üzemelhetett, mert szinte mindig nappal megyek és akkor meg a DLR ment. Vettem bele egy új szett Osram Night Breaker Laser-t. Az kibírt megint csak pár ezret, majd átment a Passtba, ott túlélt 15e km-t és most szép állapotban ott pihen a polcon, mert a Toyotában már minden LED
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Snoop-y
veterán
válasz gzbotii #111607 üzenetére
Ha meg ekkora eletcsaszara az ember akkor meg var mondjuk mennyit is? Egy honapot? Kettot?
Nekem a leirasabol inkabb ugy tunt ,hogy a masik az meg pont kijon ugy ,hogy robbantja a csaladi kasszat es marad benne egy kis tartalek. A masikhoz meg meg hitel is kell. Egy auto sem er ennyit.
Ez persze szigoruan az en velemenyem. De hat en csak mosogatok amugy is
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen