-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #141844 üzenetére
Sík terepen üresben egyik autó sem gurul sehova, az normális. A rántást nem tudom mitől van... Kormi csak D-be rúg egyet, de az a leköszönő DMF miatt van.
Reggie0: Igen, politikai előny kovácsolás megy, közben meg csak a fingot reszelik, ebben totálisan egyetértek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #141844 üzenetére
A rántás állítólag normális, azzal magyarázzák, hogy a retesznél van egy kis hézag és ezért "ugrik" egy picit. Pl: indításnál is, ha nincs behúzva a rögzítőfék. Nem megy sehova, csak lötyög egyet.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #142218 üzenetére
Pesten se jobb a helyzet. A BKV-s buszok ugyanilyen szar állapotban vannak. Sokszor engednek ki olyan buszt amit nem is lehetne de egyszerűen nincs helyette másik... Ha megnézet ott is 10-ből 9-en világít a chcengine és/vagy az abs hiba lámpa...
Az alvállalkozós buszok viszont jók, pl pár éves Mann és Merci buszok (mondjuk a Mercikkel sokkal több gond, van mint a MAN-al), rendesen karbantartva. Minden 2. tél előtt kapnak új 4évszakos gumit (pedig pont ezen tudna spórolni az üzemeltető, lásd BKV/Volán).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Doki16 #143294 üzenetére
18 októberében vettem, tehát első. Ilyen gagyinak tűnő beltérrel, ami nemcsak annak néz ki, ha nem az is.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Doki16 #143300 üzenetére
Az már második lenne? Kb ennyire érdekel(t) ez a villany téma. Bementünk, megrendeltük, mert neki ez tetszett és ennyi. Hát, én biztos nem vennék még egyszer ilyet, hiába szoftverfrissítések, ha felmelegszik az akku, töltheted egy életen át, mert nem hajlandó gyors töltéssel tölteni. Ez meg ugye nem olyan mint egy mobil, hogy félredobod félórára, ki-be kapcs és visszahűl. Szerencsére mostanában nem volt rá jellemző.
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #143414 üzenetére
Valszeg én csinálom rosszul nem tagadom, de nekem a pesti forgalomba se nagyon hozta az auris a kis fogyit meg egyszerűen idegesít egy lámpás elindulásnál, hogy alig gyorsul pláne ha csak villannyal szeretném ezt tenni. Amúgy múltkor már egyre jobban tetszett, ahogy a cvt dolgozik tök jól ki lehet vele lőni, persze a fogyit nem nézve.
Az új corollát nagyon megnézném milyen, elvileg pályán az erősebbik HSD-vel már dízeles fogyit tud 130-140-es tempó mellett.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #143464 üzenetére
Perverz vagyok, de nekem az Up desginja is bejö - jó is lenne egy eUP , ingázni simán, héten egyszer kellene tölteni a napi 2x2km miatt (az meg úgy néz ki, hogy otthon garázsban is megoldható lenne ősztől).
Csak hát, egy 2-3 éves prémiumot lehet venni az árából jelenleg.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #143582 üzenetére
Hybridben nem hisz, meg nem is ért hozzá, csak a dízel vagy a villany. Mert ő próbálta és neki sokat evett, én meg csak röhögtem rajta. Dízel se kéne neki, mert képes inkább egy eladós, lefingott autóval vidékre menni, hogy abból használja az üzemanyagot, mint a sajátjával. Így a legtöbb autója előbb éri el a naptári revíziót, mint a km-est. A vérében van a spórolás - és akkor még finoman fogalmaztam -.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Kickass
őstag
válasz Doki16 #143526 üzenetére
Belenyult, de lenne azert egy tippem, hogy a szervizelessel is jol lehuztak, nyilvan a valtofelujitas szepen megdobta a koltseget, de abbol kiindulva hogy, uj feknyereg a regi sz*r betetekkel/tarcsaval lett felrakva es 1,5 misi elkoltese utan is mindenhol fossa az olajat, lehet szervizt/szerelot kellene valtania.
-
Coyot
őstag
válasz Doki16 #143601 üzenetére
Az a helyzet hogy nem nehéz szarba nyúlni, ez a fajta Passat meg tényleg jó konstrukció az biztos. Az enyém 6 éve van nálam, azóta szerintem megháromszorozódott a számuk az utcákon Sajnos a srác meg naív és mindenféle típusismeret nélkül ugrott bele, hát így járt sajnos előferdül ez is. De szívesen láttam volna egy tételes listát arról mikre mennyit költött, mert hogy ott totál lehúzták sokszor vagy a váltó volt ilyen k*rva drága nemtudom...
Mondjuk a károgókat nem értem a kommentekben, sokadszorra döntöttem úgy hogy mindenféle komment szekciót skippelek, még azt a 3 percnyi energiát is sok beleölni ezekbe.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Doki16 #143609 üzenetére
Lassan 20 éves autók lesznek, szóval megértem a félelmeket. Én meg pont kiszállnék belőle, de mivel minden szar mindig meg van csinálva rajta, inkább elhasználom amíg megy, ennél olcsóbb autóm úgysem lesz soha az életben, ahogy haladok lassan megint beesik 37ft/km alá a díjazás. Pedig már 410k km van benne gyári PD elemek, gyári csiga (örülök is hogy a nepper is mondta hogy nem olyan ritka ami kibír ennyit) de valahogy nem félek a cserétől, ha cserélni kell hát legyen, kutyát nem érdekli.
Má' nem
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Doki16 #143739 üzenetére
Jah, hát manapság minden a pénzről szól, nyilván. De azért vezetni megtanulni és megtaníttatni sem lenne utolsó dolog, de hiába vesz (vagy vetetnek velük) plusz órákat, ezek szerint a többség ugyanolyan marad a jogsi kézhez vétele után, aztán majd egyszer valamikor ráérez, hogy a redvába is kellene a forgalomban ténykednie, igaz addig kreál "578" dugót.
Ha volna "hely" autózni, pontosabban azoknak, akik vezetni is tudnak és a táblákat is ismerik és egyáltalán gyorsan fel tudják mérni a helyzeteket, akkor nem lenne ezzel gond. De, pl Pécs is úgy beépült, hogy a fél várost bontani lehetne új utak miatt, hogy a rengeteg autós egyáltalán elférjen...nevezzük így. Na most, amikor jönnek ezek mazsolák, mert jönnek és egyre gyakrabban, akkor 1 perc alatt (folyamatos) dugót csinálnak, mert egyébként nem lenne ilyen.
Én péntek délutántól, vagyis, kb mostantól és szombat délelőtt nincs az Isten, hogy autóba üljek és agyfszt kapjak ezek miatt. A vasárnap hajnal, pl bolt nyitásra teljesen frankó autózni , ha már muszáj vásárolni.
[ Szerkesztve ]
-
sutszi
veterán
válasz Doki16 #144450 üzenetére
A Frosch az egyik legjobb. Pár hónap alatt csak jó tapasztalataim voltak vele.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
stickermajom
addikt
-
sutszi
veterán
válasz Doki16 #145360 üzenetére
Én azt a kis kompresszort néztem ki... Arról van valami teszt, vagy ajánlás, hogy érdemes megvenni?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Doki16 #145366 üzenetére
Ez nagyon kemény. Köszi.
Jelenleg nincs semmi ilyesmim, szóval már nagyon időszerű vennem egyet.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
ribarszki
őstag
válasz Doki16 #145482 üzenetére
Szeptemberben lenne a műszakim 4év múlva. Még gondolkodtam, de egyre inkább arra húzok , hogy Michelin CC gumit veszek, a gyári nyári eladom. Nehéz a döntés... Hóban alig megyek, inkább hosszabb utak, szüleimhez a családdal. 600km oda vissza. De azt 80%ban autópályán. Van szolgálati autóm helyben, havas szaladgálásokhoz. Egyre jobban barátkozok a 4évszakos gumikkal... Kia Sorentoról van szó egyébként. Első kerekes.
[ Szerkesztve ]
-
mandleee
tag
válasz Doki16 #145486 üzenetére
Köszi neked is és Qru-nak is!
A kormány kb. 30e volt, az ülés oldalának szivacs pótlása, plusz újra bőrözése 35e. Szerintem a minőséget látva, főleg pesti árakon szerintem megérte a pénzt. Ha a szivacs rendbe lett volna, olcsóbban kijött volna. Sajnos ezek az ülések nem bírnak túl sokat, max 100e-150e km-t, sok város hamarabb koptatja.
Egy full polírom gondolkodtam, de mióta megvan már nincs olyan oldala a kocsinak, ahol ne lenne apró nyoma a többi parkolónak. Garázsban áll végig, nagy ritkán kimerészkedek, de a pláza parkolókban nem mindig sikerül a többieknek anélkül kijárni, hogy ne hagyna 1-2 apró nyomot. Nem feltűnő, de épp elég a tudat. Kell egy pesti offos kocsi, ahol nem fáj ilyen miatt a szívem. (Kis kasztni, szívó motor -> mx5 )
Már nem is szívesen mosom le, mert találok rajta új harci nyomot. Más lehet észre sem venné, de én egy apró hibát is egyből észreveszek.Viszont így majdnem egy év távlatából (25ekm) nagyon megszerettem ezt a kis kocsit. (Megane3) Egész jól mozgatja a kasztnit a motor, hosszú távon is elég kényelmes, főleg ezekkel az ülésekkel. Leginkább autópályázásra használom, hétvégente városban.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen