Új hozzászólás Aktív témák

  • raczger

    őstag

    válasz smiti #861 üzenetére

    Kicsit későn válaszolok, de hátha segít. Én az alkatrészárak miatt nem aggódnék, a legfontosabb, hogy ne egye a rozsda az autót, amit vennél.
    Nekem már a faceliftes 6 gangos '05-ös 2 literes van.

    Nálam eddig két hiba jött elő:
    -Motortartó bak, gyári 68k lett volna, németből utánygyártottat vettem 22k-ért, a csere kb 15 perc volt a szerelőnek.
    -Kuplungcső elszakadt (hidraulikus kuplung van), szerencsére a közelben, szóval trélert nem kellett hívni, viszont a gyári cső az 20k volt, anyagárral együtt a csere 27k lett nekem.

    Olaj, szűrők egyáltalán nem sok, munkadíjjal 20k-ból megvan.
    Gyertyát is cseréltettem már, abból azt mondták érdemes valami normálisabbat beletenni, a 4db az 20k volt.

    Hátsó fékbetét volt még cserélve, maga a fékbetét az 5k (olcsóbb, mint a bringámba, vicc :D ).

    Kérdés mindenkihez:

    Ami nekem húzós lesz, most jött ki a rozsda tavasszal a hátsó kerékjárati íveken, a lökhárító találkozásánál, kívülről épp, hogy egy kicsi látszódik (pedig csináltattam alvázvédelmet rajta 2 éve). Most vagy a látszó dolgokat javítgatják, aztán lehet 1 év múlva újra kijön, vagy jó pénzért ívcsere. Nos ez két oldalon már azért már egy komolyabb kiadás.
    Igazából most ott tartok, hogy idén egyik oldalon csináltatnám meg, viszont nem tudom, hogy merjek-e utángyártott javítóívet venni? Gyári javítóívet csak a német ebayen találtam, de a másik oldalra (90€+75€). Esetleg érdemes felkeresnem valami magyar céget, hátha gyártanak javítóívet? Azért ha frissen, minőségi alapanyagból legyártott ívet találnék, az lenne az igazi.
    Azért szeretném megcsináltatni, mert szerintem még minimum 5 évig nálam lesz az autó és nem örülnék, ha a végén már egy rozsdaboglya lenne belőle.

    www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

Új hozzászólás Aktív témák