Új hozzászólás Aktív témák
-
chris-v
senior tag
Szerintem mindegy milyen javítóívet veszel.A lényeg, hogy legyen normálisan előkezelve és előkészítve, majd szintén normálisan lefestve. Ha ezek rendben vannak, akkor úgy gondolom hamarabb lesz rozsda más helyen.
Én ha cserélek tuti nem fogok gyári után szaladgálni, már csak azért sem mert látjuk milyen hamar rozsdásodik az autó gyári lemezei!"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
Topikgazda
Jó hát csak azért mondom mert nekem meg dízel van, 10 és fél évesen vettem 183ezer valós kilométerrel. Bár az elmúlt 2 év és 53 ezer kilométer problémáiból úgy gondolom elég sokat tettek ebbe bele városban, egyébként egri autó volt.
AutoFocus M3 szerintem korrekt, a Józsi nevű szerelő nekem nagyon szimpatikus és ért is hozzá (vékony 50-55 közötti ember), a műhelyvezető nehezen enged kettesben maradni vele, bár a múltkor beengedtek a műhelybe is, végig ott álltam a kocsi mellett és nem szólt.
Negatívum, hogy hisznek az injektorfelújításban, de ez nem feltételen baj, ha a felújított injektor bekalibrál és szépen dolgozik max hamarabb meghal még mindig olcsóbb.https://tinyurl.com/rasoapro
-
lemmy71
őstag
válasz raczger #1326 üzenetére
MPS hivatalos kompresszió adata. A gyári érték 12,8 bar, a minimum 8,96 bar. A maximális eltérés 2,0 bar. Amcsi mazdaspeed fórumokon ilyet olvastam, hogy 50.000 kilométerenként cirka 0.8 bárral csökken a kompresszió, én ezt egy kissé soknak tartom, mert akkor 200 ezrenként lehet gyűrűzni vagy fúratni a blokkot Gondolom ez a kopás nagyban számít a pilóta lábától és az agyától
[ Szerkesztve ]
-
-Gabesz-
senior tag