Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
Az Exide Premiumról jókat hallottam, igazából az érdekelne elsősorban, hogy amit linkeltem, az vajon befér-e, be lehet-e tenni? Ha jól tudom ez a gyári mérettel megegyező (holnap majd még lemérem, hogy a jelenlegihez képest mekkora).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Az 1M környéki 6-osok mennyire vállalhatóak?
-
h1mpi
nagyúr
-
h1mpi
nagyúr
Tágas, nagyon tágas. Én 185 cm magas vagyok 90 kg és elöl nagyon kényelmes és tágas. 5 ajtóst vegyél Nekem is az van, a gyerek cuccai bedobálva elférnek (16-os bicaj, minden). Hátul esélye sincs elérni a gyerekülésből az előtte lévő támlát, ha normálisan ül. Kényelmes, jó futómű, nem billeg én imádom. És ami a fontos, hogy 1.5 éve van meg és hibamentes teljesen csak a kopó alkatrészeket kellett cserélni. Egy baja van csak a rozsda, de azzal fel lehet venni a versenyt.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 13 990 Ft
-
huan
őstag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok és a Mazda 6 lett a kiszemelt típus.
Olvasom a fórumokat, hozzászólásokat a rozsdásodásokról. 2005/7-havi már facelift-es? Ezeknél is jellemző még a rozsda?
2.0 benzines lett kinézve. Mennyi az átlagos fogyasztása?
Németországi autó visszakövethető valamennyire szervízben? -
diegho
nagyúr
Megnéztem az alkatrészárakat, meglepően alacsonyak egy VW konszernes autóhoz viszonyítva. Mindenképpen ott lesz az autóvásárlási listámon, mint nagy esélyes.
-
h1mpi
nagyúr
Ezt alá írom, főleg ha van ismerősöd a Bárdiban vagy Unixban. Komplett fékek tárcsával 40e Ft
Ja és a VW esetében venni is kell minden szart hozzá, mert 5 percenként elromlik valami itt meg max a kopó alkatrészek.local1: az már face liftes, de ott sem árt egy komolyabb védelem. Én a 2nd generációson is meg fogom csináltatni, ha végre találok egy olyat, ami tetszik és nem 4 millió
(#964) huan: facelift előttiek hajlamosak főleg
[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 13 990 Ft
-
SzaboZE
addikt
Ez facelift előtti. Legszembetűnőbb hogy facelift előtt a lámpák krómosak, a középkonzol ezüst színű, facelift után a lámpák sötétebbek, feketék elöl és a középkonzol is sötét színű. Csak megjegyeztem, hogy képes egy alufelni garnitúrán cigánykodni a tulajdonos (ami amúgy az alapfelszereltség része), rossz jel.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
A hátsó lámpa alakja ugyanolyan mindkettőn, a faceliftes füstszínű, nem simán átlátszó, és a körökben koncentrikus karikák vannak az üvegbe mintázva.
Facelift előtt:
Facelift után:
2005.09 volt a facelift, így gyk annyit lehet tudni, hogy a 2004-es még biztosan nem faceliftes és a 2006-os már biztosan faceliftes. Egy-egy raktáron maradt példányt leszámítva.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
diegho
nagyúr
Ez a gép reálisan árazott szerintetek? A kopások hogyan jelentkeznek a 6-osnál? Mennyire masszívak az ülések stb? Azért ülések, kormány, pedálok, szoknya, ajtókárpit kopásból látni, hogy nagyjából mennyit futott egy gép, de nem tudom a 6-os mennyire kopik.
-
diegho
nagyúr
Kérdeznék még párat. A hajtáslánc mennyire bírja? Én abszolút nem riadok vissza a km óra állástól, simán megveszek egy karbantartott autót 300k km-el is, ha tényleg minden időben cserélve volt rajta, akkor ezek szerintem 500-at elmennek komoly bontás nélkül, de az egyik kényes dolog a lánc, mert az nem olcsó. Mennyire lehet előre tervezni vele?
local1 nem fogok most beleugrani semmibe, a Merivát is el kellene adni, egyelőre csak gyűjtöm az infókat, hogy ha eljön az idő tudjak szelektálni és 1-2 megnézése után dönteni. Amúgy szép darab, de szerintem a Merivát eléggé nyomott áron számolnák be.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Az olaj sosem gond, most is inkább 8000 alatt cserélek olajat, mint 12000 alatt, mindig gyári, vagy gyárival egyező minőségű szűrő és minőségi olaj, ez a minimum, amit minden autóm megkap, pont a minap jött meg az olaj + szűrők csomagom, pedig csak 6400km van az olajban, de télre megkapja az újat mindig.
-
Debilon
addikt
ok, rendben, én is inkáb 10k-nként cserélem az olajat
amúgy elvileg van rá lehetőség, hogy műszerrel vagy mivel megnézzék a láncot, de szerintem ameddig nincs hangja addig tényleg nem érdemes foglalkozni vele, amúgy is a láncfeszítő miatt kell a normális minőségű olaj
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
chris-v
senior tag
Szerencsére a japánok nem spóroltak és normális láncot tettek a motorba, nem úgy mint az olaszok a Fiat 1.3 mjet motorokba, mert ott kb bicikli lánc van. Van is vele probléma, sőt ott van csere idő is megadva.
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
muchacoado
aktív tag
Sziasztok!
Örülök hogy ilyen nagy tábora van itt a Mazda 6-nak. énis gyarapítom egy 2005-ös 2.0i Sport kiadással.
Eddig imádom, egyedül ami fura az az alacsony alapjárat meleg motornál. ha eléri a víz a 80 fokot, 700 alá megy az alapjárat, egészen 630-ig néha, ahol már kis rázkódás érződik. Ez normális? -
h1mpi
nagyúr
válasz muchacoado #987 üzenetére
Szia!
Nem Ott valami baj van, mert ennyire nem alacsony, 750 alá nem nagyon megy ahogy emlékszem
[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 13 990 Ft
-
chris-v
senior tag
válasz muchacoado #987 üzenetére
Meg kell nézni diagnosztikával, hogy valójában mennyi az a fordulat. Lehet annyira nem is alacsony.
Meg akkor mindjárt az is kiderül, van-e valami tárolt hiba.Ja és fojtószelepet pucold ki, mert az mindig koszos, ha az előző gazda nem foglalkozott vele
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
huan
őstag
Sziasztok!
Hol lehet venni váltógombot és csomagtér-rolót?
Kopott és szakadt a meglévő. -
chris-v
senior tag
válasz muchacoado #995 üzenetére
Az a baj, ha mélyek a karcok, akkor polírozni nem lehet, újra festéssel, meg eltérő lesz a szín. A legjobban úgy jársz szerintem, ha nézel valami bontottat, ami nincs összekarmolva.
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
SzaboZE
addikt
válasz muchacoado #987 üzenetére
Normális lehet, amikor optimalizáltattam a motorprogramot, akkor húztak is rajta olyan 750-ig. Így szinte nem is észlelni, ha alapjáraton jár a motor. Sztem nem 600 az az alapjárat, inkább 650-700, az rpm mutató csalhat is. A pillangószelep tisztítás tényleg javallott és mellé egy ecu reset is (akkusaru le (rádió programok is elmennek + ha faceliftes, akkor az automata ablak kezelés is, kézikönyvben benne van a beállítás), az első párszáz km-en szépen megtanulja magát a motor, azalatt leállhat alapjáraton (nem para).
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
-
huan
őstag
Sziasztok!
Magyar nyelvű kezelési útmutatót tudnátok linkelni?
A gyári fejegység és beltéri használat teljesen ismeretlen számomra.(Mazda6 Sport 2.0 CD TE 2007)