Új hozzászólás Aktív témák
-
aleister
veterán
Revolution Top. 2017-es modell.
Sajna csak 4 napra nyertem meg egy fotópályázaton, de kb úgy éreztem magam, ahogy írtad. Azóta nem vagyok meg semmilyen autóban, és már dobálom a malacperselybe a 100-asokat.szerk: és azóta követem a topicot, hátha írtok valami durva típushibát, hogy lebeszéljem magam erről az abszolút nem racionális beruházásról, de még nem olvastam ilyet
[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
h1mpi
nagyúr
válasz aleister #1206 üzenetére
Hát kín lehetett vissza adni és alig várom, hogy reggel legyen és mehessek dolgozni
szerk.
Sajnos egyetlen okot sem tudok mondani, hogy ne ezt vedd, pedig volt pár autóm az utóbbi években, a teljesség igénye nélkül: Skoda Superb 2004, Skoda Fabia 2001, Mitsubishi Eclipse 2004, Honda Accord 2010, Renaul Clio Combi 2010, Mazda 6 2004, RS Octavia 2007
(#1203) Csabee.: Őket még megnézem, Nekem is szimpibb lenne a digitális szevízkönyv vezetése
[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 13 990 Ft
-
aleister
veterán
Ne tudd meg milyen érzés volt átpakolni a 175 pacis automatából az 1.2-es Aveo-ba!
Az egyik legfontosabb szempont az volt a munkahely váltásom során, hogy ne helyben legyen, így meg tudom majd magyarázni otthon, hogy miért is kell a Mazda 6.
Sok balesetmentes kilométert a gyönyörűséghez!
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Pistu77
csendes tag
válasz aleister #1208 üzenetére
A mazda nagyot alkotott ezzel a szeriaval. Nem tokeletes, de nagyon sok mindenkit a hata moge tud vele szoritani. A nemetek pedig sajna dupla arban vannak. En egy A6-ost akartam venni, sot meg mindig azt tartom az etalonnak. De orulok, hogy vegul azt a 2 eves mazda 6ost vettem meg. Bar az enyem csak a 150 lovas attraction navival de minden benne van ami kell. A bor ulestol amugy is csak a szor allna a hatamon
3 dolog okozott csak csalodast:
- a szervizkoltsegek
- a kormany 3 evesen mar kopik (ujraboroztettem es kurvajo lett)
- a turbovezerlest nagyon at kene dolgozni mert a 2 turbo ellenere is tud olyan lyukakat csinalni hoogy csak na -
Pistu77
csendes tag
válasz aleister #1211 üzenetére
Hat az elso alkalommal 45ot mondtak csak az olajra amit vegul mondvan, hogy meg garis nem fizettettek ki velem. (Obuda)
Aztan a masidiknal valami "noname" olajat raktak bele kerdes nelkul. Nyilvan nem annyira szart de en ugy gondolom, hogy ha nem a gyarit rakod akkor kerdezd meg... Ha jol emlexem akkor Mobil 1 volt (Emil-nel)
Mind2 esetben 18eFt/ora munkadijat szamoltak fel.
Nyilvan BMW, AUDI, Merga joval dragabb de egy normal standard olajcsere majd 20/oraert szerintem irrealis. Marcsak azert is mert az anyaggal az 80e. Es jo esetben felemelik es alaneznek valamint 2 csavart kicsavarnak es visszacsavarnak. Roszabb esetben ala se neznek. Szoval a munka maga egy nagy budos lofasz. Csak es kizarolag az elektronikus szervizkonyv miatt jarok markaszervizbe ez miatt.
Nyilvan lehetne jonni a bolcsessegekkel: "Aki kurvanak all ne sirjon a szaja ha baszni viszik" es hasonlokkal, de csak azert 3x annyit a munkadijert csak azert mert Mazda..... Mert az ha egy alkatreszt nem Suzuki arban mernek meg talan megertem mert van kulonbseg minosegben de egy olajcsere pont a duplaja mint a suzukinal volt ha mindent ok adtak
Egy SX4bol ultem at ami 8 evig volt alattam. Leszamitva az elso szervizt ahol "atbasztak" utana sose volt bajom. En vittem a sajat olajat, szurokat es sose volt vele gond. Ott egyebkent a shelles olajat hasznaltak gyarilag es a munadijat is esszel szamoltak. En a Castrolt hasznaltam kesobb meg az eneost
A dieselben 2o is van
-
-Gabesz-
senior tag
A bőr belsőt miért nem szeretitek?
Szerintem egy memóriás bőr ülés nagyon vagány lehet.
Télen hideg? -
Topikgazda
Továbbra is fennállna a kérdésem, facilftes ülésfűtött belsőt, motoros ülést, ajtókárpitokat be lehet-e tenni facelift előttibe?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Pistu77
csendes tag
válasz Csabee. #1219 üzenetére
A kinezetevel nincs is bajom. Nagyon szep, mutatos. De a legkenyelmetlenebb es legpraktikatlanabb dolob amivel valaha is bevontak az ulest. PL tegyel ra egy kicsit nehezebb kemeny negyzetes dobozt es mikor veszed ki huzd meg egy kicsit. Na onnantol mar szep se lesz az az ules.....
-
Pistu77
csendes tag
válasz rasotamas #1218 üzenetére
Szerintem bele de ez csak az en tippem. A kaszni szintjen nemnagyon volt valtoztatas szoval nemhiszem, hogy az ajtok belselyet ugy atalkitottak volna hogy kulon/uj gyartosor kelljen hozza. Az ules rogzitest es kabelezest pedig tuti nem varialtak meg. A muszerfalnal is csak a navis resz valtozott.
-
h1mpi
nagyúr
Sikerült az Emil Freynél találni ismerőst, vihetem az olajat meg a szűrőket és vezetik tovább az elektronikus szervizkönyvet. Így ez a fél megoldás lesz a legjobb
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 13 990 Ft
-
membrandj
nagyúr
Sziasztok!
Leírnám pár sorban a történetemet. Nem vagyok autószerelő, így lehet 1-2 alkatrészt nem úgy fogok leírni, ahogy azt kel..
Az autó:
2004-es évjárat mazda 6 2.0 cdh GT ( 136 le )Kezdődött azzal,hogy az autó pár perc alapjárat után leállt.
SCV szelep csere, a hiba megoldódott.Majd utána pályán nagyobb gázadásnál elvette a gázt, check engine, nagyon durván kerepelős hang. Mintha lekapcsolt volna 1 vagy 2 hengert.
Komputeres ellenőrzés. Eredmény: Porlasztócsúcsnál jelez hibát.
Bevizsgálás után kiderült,hogy 1 rossz, 1 félig rossz, 2 jó.
Kettő darabot megrendeltek, de 1 hét szenvedés után közölte a szerelő,hogy nem tudják összehangolni az új porlasztócsúcsokat a régivel, így 4-et kell cserélni.
4 cserélve, kocsi elhozva ,de rövid időn beül a hiba újra előjött.Ezután elvitték a nagynyomású pumpát, katalizátort, meg még valamit( nem jut eszembe a neve ) tisztításra.
Ha jól emlékszem, akkor ultrahangos tisztítás.Ezzel se javult meg az autó, így a ECU-ra gyanakodtak. Másik ECU-val tesztelve, de a probléma továbbra is fennáll.
Ezekután megpróbáltuk 4 másik porlasztócsúccsal ,de ugyanúgy nem jó.
Majd csináltunk egy üzemanyagszűrő cserét,de szintén nem javított a problémán, csak ideiglenesen.
A megoldás végül az lett,hogy leszerelték az üzemanyagtankot és megnézték a belsejét.
Fekete, összeállt, kátrány szerű anyag volt benne.
Tank kitisztítva, tiszta gázolaj bele és a kocsi hibátlan.Nagyon úgy néz ki,hogy az összes problémát a kártyányos dzsuva okozta és ez ment végig a rendszeren. Bár az érdekes,hogy az üzemanyag tank szűrőjén és az üzemanyagszűrőn hogy jutott át..
Gondoltam megosztom veletek, hátha valaki hasonló hibát tapasztalna és tanácstalan.
[ Szerkesztve ]
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
membrandj
nagyúr
Hát a porlasztócsúcsok a fájó összegek. A többi az már nem annyira vészes.
Egy pont után munkadíjat se kértek már, mert érezte a szerelő is,hogy ez gáz.Fogalma sincs,hogy hogy jöhetett a tankba az a dzsuva. Csakis tankolás közben kerülhetett a tankba.
A legdurvább pedig az,hogy nagyjából akkor kezdődtek a problémák, amikor elkezdtem "prémium" üzemanyagot tankolni. Persze lehet,hogy semmi köze hozzá.[ Szerkesztve ]
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
aleister
veterán
válasz Pistu77 #1214 üzenetére
Legközelebb hozd el hozzám olajcserére! Kicserélem 6-ért, majd meghekkelem az elektronikus szervizkönyvet újabb 6-ért. Neked meg a zsebedben marad a maradék 6.
Egyébként ez tényleg durva órabér. Mennyi lehet ezek után egy kettős tömegű lendkerék csere?
(#1223) membrandj
Első tulaja vagy? Mert akkor az érdekesebb kérdés az, hogy hol szokták túlnyomorészt tankolni? Mondjuk tudtommal a kutak nagy része MOL cumót árul."A legdurvább pedig az,hogy nagyjából akkor kezdődtek a problémák, amikor elkezdtem "prémium" üzemanyagot tankolni."
Anno a bioetanolra mondták, hogy a legjobb, ami egy új kocsival történhet, ha kis mennyiségben mindig tankol ez ember a bena mellé. Mégpedig azért, mert oldó hatása van, ami feloldja az üzemanyag rendszerben lerakodó dzsuvát. Új kocsinál ez abban minősül meg, hogy gyakorlatilag nem lesz lerakódás. Ellenben egy 10+ éves autónál az így leoldott gletymó majd szépen eltömítí az üzemanyag szűrőt, injektorokat, AC pumpát. Szóval ersen kerülendő.
Node a lényeg, hogy lehet, hogy volt valami olyan adalék a prémium dízelben, ami szintén oldószerként működött.
[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
membrandj
nagyúr
válasz aleister #1228 üzenetére
2. tulaj,de fél évesen vettük 16 000 km-rel.
MOL-on lett taknolva 90%-ban. Maradék 5% shell,de ez még az első 1 évben kb. Voltak komoly jelei,hogy nagyon nem jó neki a shell-es diesel, így már évek óta kerülöm.
Mobil Petrol-on szoktam még ritkán.De kár így márkára bontani, mert egy autószerelő mondta,hogy xy városban lévő MOL kúton ha tankol, akkor borzasztó az autója,de ha átmegy a szomszéd településre és szintén MOL-on tankol, akkor hibátlan.
Szerintem a kutakon okoskodnak. Bár volt egy olyan teória is,hogy a prémium üzemanyagok nem fogynak olyan gyorsan és az állaga meg tud változni a sok állásba. Szóval azzal,hogy jót akartam az autónak, kváz rontottam rajta.
Illetve akkor még ez a "bomlasztó" hatás is lehet, amit mondasz.
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
chris-v
senior tag
válasz #05304832 #1231 üzenetére
Én is ha tehetem OMW-n tankolok, bár benzines az autóm, de az érződik a legjobbnak. Shell-en szoktam még, azzal sincs semmi gondom, de valahogy nem olyan mint az OMW anyag.
A MOL kutakat viszont messzire elkerülöm! Többet eszik belőle az autó és sokkal gyengébben megy."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
chris-v
senior tag
válasz membrandj #1223 üzenetére
Egy apró észrevétel: Amikor kicserélték a porlasztókat, akkor le kellett volna szedni a tankot, tank és a vezetékek kipucol + új gázolajszűrő.
Olaj térbe vannak a porlasztók, ha át szakad a tömítés a motor olaj bekerül a gázolajba, Égés + olaj = koksz, szóval meg is van a fekete kátrányszerű anyag oka.[ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
SzaboZE
addikt
válasz diablo1984 #1149 üzenetére
Rövid távon semmi nem takarékos! Inkább 2.0-t nézz, ahhoz van hatos váltó, ha már ennyire fontos a fogyasztás. Városban sztem rövidtávon 9-10 liter.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
-
diablo1984
veterán
-
chris-v
senior tag
válasz SzaboZE #1236 üzenetére
Köszi!
diablo1984:
Lehet, hogy a motor patyolat tiszta lett, bár gázolaj + olaj keverékénél ezt nehéz elhinni, benzinnél már hihetőbb, de ha így volt, akkor így volt, ezzel nem vitatkozok. Viszont a gázolajos rendszernek van egy visszatérő ága is, ami visszakerül a tankba. Szóval lehet ott a faternál is ilyen volt a tank belülről
De egyébként ez mit se változtat azon, hogy porlasztó cserekor ki kell pucolni a rendszert és a tankot. Szóval ha ez nem történik meg, az igencsak a szerelő hibája!"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
diablo1984
veterán
válasz chris-v #1244 üzenetére
Pedig hidd el, a gázolaj is oldja az olajos mocskokat! Koksz azèrt kerül nehezen az oladja(ès vissza a tankba), mert nyitott szelepnèl a kipufogásnak nincs akkora nyomása, másrèszt nem tudom elkèpzelni, hogy a visszafolyó ágban(amiben a felesleges gázolaj megy vissza) mit keresne a koksz, az üzemanyag rendszer attól mèg zárt, hogy az injektor tömítèse(hengert az olajtèrtől válassza el) rossz! Tankot, rendszert a vw 2literes pdtdi sz@rjánál szoktak mosni, mert ott a nagynyomású pumpa úgy kopik, hogy forgáccsal televeri a rendszert a csúcsokig ès az jut vissza a tankba! Na az egy konstrukciós hiba, másnál nem igènyel takarítást, főleg ha nem kannázol....
-
h1mpi
nagyúr
válasz Csabee. #1243 üzenetére
Vihetek mindent csak a szerviz munkadíjat kell fizetnem mivel autós cégnél dolgozok az olaj 1200 Ft/liter a többi cucc meg unix vagy bárdi szintén nagy kedvezménnyel. Ahogy számoltam így a gyertya cserével együtt megáll 50-be a 130 helyett.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 13 990 Ft
-
SzaboZE
addikt
válasz #05304832 #1242 üzenetére
Mint irtam határszélen elképzelhető, de szerinted 10-20ft/literért megéri átszállitani Magyarországon az üzemanyagot? Nem. Debrecenben pl tuti nem osztrák üzemanyagot kapsz.
„A hazai töltőállomásainkhoz valóban két helyről, Schwechatból és Csepelről szállítunk.” Vagyis a nyugati országrészbe más megy, mint a keletibe? – kérdezek vissza. „Úgy gazdaságos, hogy Ausztriából a hozzá közelebb eső területekre, míg Budapestről máshová szállítsunk.” Hol a határ? Igaz a 80 kilométer, ami vissza-visszatérő szám? „Sopronba nyilván Schwechatból szállítunk” – így a végül szűkszavú válasz.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Topikgazda
válasz membrandj #1227 üzenetére
Hadd kérdezzük már meg, hogy melyik prémium üzemanyaggal voltak gondok?
Beszéltem egy szervizzel, azt mondták, volt hogy egy hónap alatt 4 autón kellett injektorsort cserélni, mind Shell prémiumot tankolt előtte.
Nekem is olyankor szokott kalibrálgatni, ha azt tankolok. A sima Shellel elvan.https://tinyurl.com/rasoapro