Új hozzászólás Aktív témák

  • concret_hp

    addikt

    OTP-ékról:
    ősszel bementem utalni a bankba pénzt. mondja nekem a bankos néne h nem-e akarok ilyen internetes miujságot kötni mer' akkor nem kell bejönömm, meg amugy is ingynen van junior kártyához. kb. 3* rákérdeztem hogy teljesen ingyenes-e és semmilyen plusz költségem nem lesz-e. erre azt mondta igen. Jólvan mondom akkor ok, hadd szóljon. erre decemberben nézegetem a számlakivonataimat és mindegyiken ott figyel hogy szépen vonogatják le érte a havi 150hufokat. hát mondom anyátok. dec. 30-án bementem 1 otpbe ugyanoda ahol ezt kötöttem. 2 ügyfél volt előttem és így 17 perc alatt már szólítottak is :U. rákérdeztem hogy akkor ez most hogyan a retekbe van hogy ha valami ingyen van akkor az mégsincs ingyen vagy mi? (legjobb az h a számlakivonat hátulján is az van h ingyen van :D) ere jön a szokásos hivatali mellébeszélés, hogy hát így meg úgy meg mittudomén meg hogy hát ezt át kellett volna alakítani valami elektronikus miujsággá. meg ugye hogy hát ő már a szeptemberi papírokat nem tudja elővenni, stbstb. najólvan mondom akkor szüntesse meg, alakítsa át vagy tökmind1 csak ingyé' legyen. erre kinyomtat 1 zsyr ugyanolyan papírt, mint amikor megkötöttem, elolvasom. eh mondom ne haragudjon de ugyanmár mutassa meg legyenszíves, hogy hol van ideírva, hogy ez most milyen díjcsomag vagy ilyesmi, vagy ebből hol derül ki az hogy ez nekem ingyen van? nagy bőszen elkezdi keresni... majd rájön hogy rá sincs írva. erre megint jön a szokásos hivatali szöveggel, hogy hát nem ő tehet róla stbstb. jólvan mondom tudom hogy nem maga csinálja ezeket a dolgokat.aztmondja hogy írjak panaszlevelet. á mondom maradjon már, de azért 5p muléva már eljutottam oda h inkább mégis csak mondja meg hova lehet panaszlevelet írni? na elkezd mondani vmi címet (persze az irányítószámot nem tudta hozzá, mind1) mondom ne haragudjon, de én elektronikus címre gondoltam. erre mondja megint h bp ilyen utca ennyi. mondom ímélcímre. na itt lefagyott a szoftver. h ő olyat nem tud. jólvan mondom akkor keressen. na 1 rakat papírt előránt elkezdi böngészni, hát itt olyan nincs. mondom ne vicceljen már holnapután 2006 és 1 ekkora banknak nincs 1db emailcíme ahova mint egyszeri ügyfél megírhatom az ügyes bajos dolgaimat? na erre odahív még 1 hasonlóan nagyon értelems kolleganőt, ő is azt mondja h nincs. najólvan mondom magamban qrvaanyátok. de az semmi. kiderült hogy az értékpapír számlámat, amiről nyáron kaptam 1 levelt h alakíttassam át, majd 2 nap mulva 1 olyat, hogy nemkell mert jóezígy mégiscsak át kellett volna alkíttattni. amit persze dec30-án kora délután 1 rendes banki napon már nem tudnak megcsinálni... (no comment). azt mondja emberünk, merthogy eddigre a 3. ügyintézőnél jártam: hogy hát most elindítja az ügyet aztán majd hétfőn mindenképpen felhív hogy sikerült-e merthogy nem tudja, hogy ő ezt megcsinálhatja-e mert hogy nem ott nyitottam az értékpapírszámlát. (2 utcával odébb nyittottam, de ha időközben elköltözök az ország túlsó felébe akkor az ő hülyeségük miatt el kéne mennem 1 ilyenért az ország túlsó felébe vagy mérnem mind1 h hol nyitottam??? na mind1) meg stbstb.
    szóval amit kb. 3perc alatt el lehetett volna intézni azzal, hogy automatikusan átalakítják a számlámat mind2 esetben, azt sikerült 47perc alatt elintéznem. azaz nem: emberünk nem hívott vissza hogy most akkor mivan. az előbb néztem a számlatörténetet és mit látok jan 5-én olyan szépen levonták megint a netes cuccért a havidíjat hogy öröm nézni ;] :(

    vagy fullba vagy sehogy :D

Új hozzászólás Aktív témák