Új hozzászólás Aktív témák

  • Ryder1

    senior tag

    MÁK online számlanyitás esetén mindenképp ki kell nyomtatni bizonyos dokumentumokat? Enyém már régen nyitottam, nem emlékszem...

    Az oldalukon ezt találtam:
    "A számlanyitási folyamat során az alábbi dokumentumok scannelt formátumának Űrlapon keresztül történő csatolása szükséges:
    személyazonosságot igazoló dokumentum (személyi igazolvány, vagy vezetői engedély, vagy útlevél) elő- és hátoldala;
    lakcímkártya, lakcímet tartalmazó oldala;
    aláírt Nyilatkozat (az elektronikusan rögzített értékpapírszámla szerződés megkötésére) és (megfelelési teszthez), mely elérhető alább, az egyes ügytípusok alatti „Kapcsolódó dokumentumok” részben.
    Amennyiben a csatolt dokumentumokat az Ügyfélkapun keresztül hitelesíti, úgy azok postai úton történő megküldése nem szükséges."

    Jól értem, hogy az ügyfélkapus hitelesítés nem váltja ki a dokumentumok aláírását, csak azt, hogy postán is be kéne küldeni nekik? Csak azért lenne fura, mert sok helyen simán elfogadják az ügyfélkapus hitelesítést aláírásként.

Új hozzászólás Aktív témák