Új hozzászólás Aktív témák

  • julius666

    addikt

    válasz Stanlee #88506 üzenetére

    Tökéletesen egyetértek, EU papírok nekem is pont ezért felejtősek úgy általában, de azért basszus, itt arról beszélünk, hogy kevesebb mint 1/3 P/E-n forog a BMW a nem EU konkurenciához képest. Ebbe minden amit írtál (meg amit Econ írt) bele van árazva, még akár több is. A pontok egy része ráadásul szvsz asszimetrikus kockázatot jelent, pozitív irányban. Szigorú EU szabályozást mindenki elkönyvelte betonbiztosként, holott egy tollvonás kitolni a határidőket, lazítani a kondíciókat. Még precedens is van ilyenre, egész konkrétan kevesebb, mint 2 éve COVID alatt meg is történt.

    A BMW meg annyira nincs talán tragikus helyzetben villany téren (tett már le az asztalra teljesen versenyképes modelleket, persze lehet nem akkora marginnel, mint a Tesla, de több mint 10x a P/E-k között a különbség :D ), ha jönnek a kínaiak, szerintem nem sok BMW tulaj fog csincsungra váltani, stb.

    Mielőtt stingy2 beszól a szájtépésért: én ténylegesen gondolkozok azon beledobok némi aprót, azért kérdeztem hátha tud valaki valami konkrétat is, miért ilyen az értékeltség.

Új hozzászólás Aktív témák