Új hozzászólás Aktív témák

  • frame>24

    addikt

    válasz Lauda #50992 üzenetére

    Én még a következőt tudom elképzelni, PONT ezen scrnshot és video-részlet alapján:

    - suzukis felmérte a szembe sávot, és vagy (még) nem is látta a motorost, vagy amaz elég messze volt
    - mialatt a rakéta csávó feléje robogott, hátrapillantott a tükörbe, hogy ott OK-e, - ahogy páran észrevették, a mögötte haladó terepjárós valószínűleg tolta már lefelé, de egyáltalán, én is szoktam nézni, hogy leszarják-e, hogy indexelve fékezek kanyar előtt... (általában igen)
    - mire visszanézett, a motoros lassan már a bal A-oszlop holtterében volt...

    ILLETVE, sokan elfelejtenek egy idegélettani szabályt, pedig mindnyájan tapasztaljuk:
    van olyan, hogy elkezdesz egy mozgássort...(lelépek/elindulok, vagy itt aktuálisan: kanyar balra, gáz)... namost ezt az ingersort egy rövid ideig NEM TUDOD megszakítani, még akkor sem, amikor a szemed új infói alapján az agyad felmérte, hogy >BENÉZTED< ! Igen...

    Így innen a dolog már csak a szervdonoron múlott, aki gondoskodott arról, hogy ő magának semmire ne legyen reakcióideje. A természet bölcsen büntetett, a jog meg beleszart szépen.

    Szerintem a KRESZ még mindig kb. ahhoz a korszakhoz igazodik, mikor KEVÉS, kétütemű, gyorsulni nem képes Trabantok, Wartburgok, Dacia 1300-asok, Skodák járták az utakat.
    Updatelni kéne, az azóta sokkal több, nagyobb teljesítményű jármű figyelembe vételével, és avval is, hogy ezzel párhuzamosan maga az oktatás színvonala is zuhan, ld. rutin pályás tanítás eltörlése.

    ▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

Új hozzászólás Aktív témák