Aktív témák
-
tiv83us
veterán
Folytatas itt... [link]
-
feise
aktív tag
a szgk járműpark is csak a Suzukinak köszönheti, h így fellendült! mondhat bárki bármit!! eltűntek pár év alatt a wartburgok, trabantok, zsigulik stb.. és ezt csak ennek köszönhetjük! már már csodálkozok mint egy gyerek, amikor látok egy trabit! igazi ritkaság! ez a mondat 5-6 éve még közröhely lett volna.. amíg nem lesz Suzuki transporter... ez lesz..
-
damatic
tag
Az a büdös helyzet, hogy egyszer azért vámolt meg a yard, mert hirtelen felindulásból egy IFA típusú olajkályhát 110-el előztem meg a várostábla után. Nem durrogtam, beérte 2000 forinttal (jópár éve), csak utólag gondolkodtam, hogy a hszi bírság kifizetése után be kellett volna mondanom az IFA rendszámát, meg hogy rendeljék már be időközi műszaki vizsgára, mert hogy az egy harci jármű volt a maga ködösítő technológiájával. A szomorú az, hogy ma sem jobb az átlag teherjárműpark.
-
fasyrt
őstag
Nemtudom, de ha 4-en beszállunk a 3 ajtós régi Swiftbe, olyan alcsonyan vagyunk, hogy minden további nélkül átférünk 1-1- ilyen dömper alatt...
-
parandroid
félisten
Igen. Esetleg sikerül megelőznöd, utána pedig a faluban villog rád, hogy mit töszmörögsz 50-60-nal...
Extrém esetben visszaelőz!!! Volt már rá példa...
Egyébként mielőtt általánosítással és negatív diszkriminációval vádolnátok: ugyanerre a személyautók vezetői is képesek, ott is létezik ez a ''tempomatos'' kaszt. Őket is utálom. Előzött már meg Trabant faluban, mert csak 60-nal mentem. Miután kiértünk a faluból, visszaelőztem, mert az enyhén kanyargós úton nem bírta tartani a 80-at... De van, aki nem is akarja, neki egyszerűena 80 kényelmes, ezért se gyorsítani, se lassítani nem fog, bármi is jöjjön közbe.
Teli vannak az utak hülyékkel. Én mindig szeretném azt hinni, amikor vezetek, hogy nem egy vagyok közülük. Remélem így is van.
p -
pweisz
senior tag
válasz
parandroid #4960 üzenetére
Ezek nehéz teherautók tényleg rövid távra vannak egyébbként, dehát amíg a telephelyik viszik a cuccot addig is kikell jönniük az útra. Nem tudom hogy lehetne megoldani az ütközés védelmet ezeknél.
Annak szoktam örülni mikor konstans 70-el mennek, utolérem ha falú elött nem tudom megelőzni, akkor a faluban meg otthagy mert nem akarok annyival menni, emiatt utána meg lehet mire utolérem megint nem tudom megelőzni. -
parandroid
félisten
Teljesen igazad van. Csak sajnos felénk ez az általános. MAN-ből asszem időnként látni nagyobb faszállítókat, mást nemigen, itt a keleti a ''divat''. Azt írtam, amit nap mint nap látok. Amúgy ha már aláfutásvédelem van, akkor már valamelyest védenek a passzív biztonsági eszközök (gyűrődési zónák, öv, légzsák), mégiscsak több esélyed van, mint ha rögtön lenyakaz. Ezek egyszerűen nem közútra valók, hanem arra, hogy a kitermelés helyétől a telephelyig eljuttassák az árut, onnét már normál közúti kamionokkal lehetne továbbszállítani. De itt nálunk erre még egy jó darabig sem lesz pénz, meg ha lenne sem biztos, hogy erre költenék, amíg valami biztonsági szabályozás nem követeli azt meg. Ezért lenne jó valahogy törvénybe fektetni, hogy új nehéz tgk-k már csak ilyen és ilyen ütközésvédelemmel közlekedhessenek közúton. Az aláfutásvédelem a minimum kellene hogy legyen. Főleg hogy a tachométerük miatt mindenhol 70-80-nal mennek. Lakott területen kívül és belül egyaránt. Elég sok kis kanyargós falucska van itt Zalában, ami egyedül a teherautókat, kamionokat nem lassítja le. Aztán ezt időnként egy egy kiszaladó állat/gyalogos/biciklis bánja...
p -
pweisz
senior tag
válasz
parandroid #4958 üzenetére
Ne csak a keletieket piszkáld már
Kamaz helyett írhatsz nyugottan Renault, Scania, Man(nem vagyok biztos hogy mindegyik csinál ilyen célú gépet) stb. gépet, pedig ott még meg is lenne rá a forrás, azt nem is említve hogy nézhetnénk a normál utcai teherautókat, kamionokat is, ahol tényleg lehetne az ütközés védelemre figyelni, hiszen ott nem kell hogy magasan legyen az alja, mondjuk ott figyelnek is(aláfutás védelem), de ennek ellenére azokkal se láttam még tesztet. De egyébbként nézhetnének kamion-kamion ütközést is, arra is van néha példa, bár kamion-autó, kamion-ember gyakoribb.
-
pweisz
senior tag
válasz
parandroid #4956 üzenetére
Nem tudom hogy teherautóknál szempont e a gyalogos védelem, meg hasonlók, még nem láttam töréstesztet se ahol teherautó lett volna.
Mondjuk az gáz ha nincsenek rendesen karban tartva, és esetleg még tólják is nekik.
Kraz sose esik szét[link] Az egyik kedvenc teherautóm, de az Uralok is tetszenek.
-
parandroid
félisten
Egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy létezik ilyen szabályozás.
Csak azt tudom, hogy az új autóknál fokozottan figyelnek a gyalogosvédelemre - gondolom a teherautóknál is - amennyire lehet.
Az a baj, hogy ezeket a dögöket eredetileg az erdő közepére, és a nagy orosz sztyeppére tervezték, erre a szűk vidéki utak még 20 év után is tele vannak velük. És ami még nagyobb baj, hogy többnyire teljesen felelőtlenül tartják üzemben és vezetik őket.
Attól tartok, kénytelenek leszünk megvárni, amíg szétesnek maguktól, addig pedig remélhetőleg minél kevesebben futnak alájuk.
p -
pweisz
senior tag
válasz
parandroid #4954 üzenetére
Biztonsági normákat teher autóknál nem igazán ismerem, milyen normák vonatkoznak teherautókra?
Galytörő asszem személy autón is tilos, mégis még csomó terepjárón látni, pedig csak egy haszontalan csicsa. -
parandroid
félisten
Krazt aránylag nem sokat látni valóban, Kamazból viszont errefelé még mindig rengeteg van, meg régi Skodákból. Félelmetes, hogy tolják neki, fullra megrakva. Egyébként általában vagy kavicsot/sódert, vagy rönkfát szállítanak, ez a helyi kitermelés nagy része itt Zalában. Tény, hogy egy áramvonalas Scaniaval nem lehetne bejutni az erdő közepére, vagy a kavicsbányában a markolóig, de akkor is életveszélyesek, és semmilyen biztonsági normának nem felelnek meg. Ja, és ugye gallytörőrács tilos a gyalogosvédelem miatt. Na ez nagyobbat üt egy gyalogoson is, mint bármilyen gallytörőrács...
p -
pweisz
senior tag
válasz
parandroid #4949 üzenetére
Ja az a sok Kraz meg Kamaz ami még az utakon van
Egyébbként meg tiltakozom ahol ezeket használják(-ták), oda való másik teherautó sem nyujt nagyobb biztonságot ütközéskor pl:[link] . Bemegy alá az autó és pont fejét csapja le a bent ülüknek, ez ilyen, sokmindent nem lehet kezdeni a dologgal. Mondjuk a karbantartás más kérdés. Német tvben volt egy müsor ahol mutattak egy zsír Renault kamiont, max 1-2éves volt, tömegbalesetet okozott mert a féktárcsa ketétőrt, amiatt hogy vékonyra volt kopva és nem bírta az igénybevételt. Egyébbként egy elég keleti fuvarozók elleni müsor volt, valahogy nem örülnek ott a keleti fuvarozóknak.
-
feise
aktív tag
válasz
damatic #4950 üzenetére
azért nem kell a hülyeségért a szomszédba menni.. emklékeztek? kb fél éve egy magyar kamiondofő részegen átment a szembesávba Svédországban za autópályán, majd megfordult! ott is asszem egy egész család meghalt!! (a sofőr tudtommala zóta börtönben, az alkoholeladást meg 2 nappal később betiltották a kompokon, mert a csávó ott vette! nem semmi)
IFA-t stb-t be kellene tiltani így van!! meg szigorítani kéne a dolgokon.. töbsször előfordult, h repedés keletkezett a szélvédőnkön, mer egy *****- teherautós kaviccsal púpozott platóval mnet, persze bármiuféle letakarás nélkül
[Szerkesztve] -
damatic
tag
Kétségtelen: kamionosok előnyben - amíg nem egymással találkoznak.
Frontálisan ütközött csütörtök hajnalban egy román és egy magyar kamion az E75-ös főút pálmonostorai elágazásánál - a vétlen magyar sofőr a helyszínen életét vesztette. erre mondja párom nagybátyja, hogy a románokat, bulgárokat be se kellene engedni - ne tudjátok meg mennyi baromságot képesek csinálni az utakon... Beelőz 90-nél, amikor látja, hogy éppen egy 70-el haladó 2 kilométeres kocsisort érek utol, és szemből meg csak minden szökőnapon nem jön autó.
Ja, a balesethez még annyit: mindez 2 héttel az M5-ös autópálya (Szeged-Kiskunfélegyháza) átadása előtt történt - no comment. -
parandroid
félisten
Egy modern Volvo vagy Scania, stb még rendben is van. Akár még esélyed is lehet, ha nem is ellene, de túlélni. Nézz meg ellenben egy Krazt, egy Kamazt vagy egy ősrégi IFA-t vagy Skodát. 20-25 éves, ki tudja, mi működik rajta és mi nem, ha pedig ütközöl vele, cseszheted a gyűrődési zónáidat, mert a fejed lesz az első, ami találkozik vele...
Ezeket miért nem tiltják be végre?
p -
feise
aktív tag
ezzel pl nem tudom miért nem foglalkoznak...
remek, h vannak 5*-os töréstesztű autók,d e ha egy busszal /kamionnal találkozik, akkor olyan mind1 hány légzsák van! a busz + kamiontervezők igazán kitalálhatnának már valamit! -
divot
veterán
Meghalt annak a személygépkocsinak a két utasa, amely Budapesten, a XX. kerületben egy BKV-busszal ütközött pénteken este. A baleset a Török Flóris utca és a Wesselényi utca kereszteződésében történt, amikor egy személyautó frontálisan ütközött egy 59-es busszal.
Az egyik srác 21 a másik 17 éves volt... -
Calogero
addikt
Én a T betűt kötelezőve tenném a kezdő jogsisoknak
Amúgy én is Türelmes vagyok T betűs söförökkel.
Fölösleges rájuk dudálni villogani...stb, mert attól nem lesz jobb, sőt.... -
fasyrt
őstag
válasz
Integra #4929 üzenetére
Igen, igen, igen!!!
Nem, nem!
Én inkább nyári jogsit vezetném be; mittudomén 03.01-től 10.30-ig lehet vele vezetni. Aztán meg bkv. Hihetetlen mennyi ember tartozna ebbe a kasztba, reggel M3 mindig 15-20 perc, most hóban, sósvízben 8 perc.
Ellenben a buszra mondom hogy csak a ''dobd be magad'' módszerrel fértem fel. -
fasyrt
őstag
Én meg igenis kiraktam a T betűt, komoly 210 huf volt az itteni autósboltba. Eddig vezetek 2 hónapja (
), és 1x szívózott velem 1 ürge, de nem istenigazából... Csak mikor gyorsítottam, ő kielőzött, de lehet, hogy egyébként is megtette volna. Viszont anyám, aki mellettem rendszeresen vezet autót, arról számolt be, hogy sokkal nagyobb követési távot tartanak tőle, és türelmesebbek vele.
És én inkább hiszek anyának, mint 10,000 urban legendnek.
Virkir: Teljes mértékben egyetértek! -
Topiccsendőr
addikt
Ezt a ''mindig a hátsó a hibás'' dolgot én is tapasztaltam. Belső sávban mentem, egy taxi a külsőben elakadásjelzővel. Egy autó bevágott elém, az elé (aki éppen előttem tíz centire volt már) pedig egy másik. Ezután észrevették, hogy piros a lámpa, és hogy meg kellene állni. Én már nem tudtam. Kihívtam a rendőrt, azt mondta, hogy követési távolság helytelen megválasztása miatt én vagyok a hibás. Két gátlástalan, tipikusan magyar vezető miatt én szoptam.
Azt még hozzátenném, hogy a fickónak egy szétrohadt, 1 filléres autója volt, aminek megrepedt 5 centiméteren a ''színrefújt'' lökhárítója. Az én autóm egy karcolás nélkül megúszta, tehát nem mentem olyan gyorsan. A biztosító kiküldte a papírt, miszerint a fickó kb. 70 000 Ft-ból csináltatta meg a szarját. Persze, a fickó egy ilyen esetre várt, hogy visszaélhessen vele. És mindenki csodálkozik, ha nem fizet a biztosító, meg hogy ennyibe kerül.
Köszönöm, hogy mindenki szopatja a másikat, köszönöm, hogy annyira sietnek egyesek, hogy oda sem érnek sehová, és köszönöm, hogy 1 300 ember hal meg évente autóbalesetben, és emiatt mindenkinek még a seggét is át fogják nézni az utakon. -
I_Am
veterán
Nem.
Pont ezt irtam le, ha látom, hogy a T betű kint van, akkor csináljon akármilyen bakit is, nem fog zavarni. Sőt felkészültebb vagyok ellene, mint mikor nincs kint és úgy barmol valaki előttem.
Viszont a legtöbb sofőrtojás mihelyst megkapja a jogsit, azt hiszi profi, rutinos sofőr a háta mögött lévő 20 órával. És akkor kijön elém eszetlenkedni, Én meg azt hiszem, hogy tud vezetni.
Sofőrtojásnak a T betű-t minimum az első évben kötelezővé tenném. -
Integra
titán
na ez az....
T betűs urak és hölgyek mindig elsőbbséget kapnak nálam is. meg se fordul a fejemben, hogy ne legyek velük előzékeny és segítőkész.
de azt a barmot most hazafelé a szaros francia talicska lagunájában, aki baszott letakarodni a jobb sávba és már a kamionoknak is jobbról kellett előzni, több km-en keresztül feltartott mindenkit, hiába a dudálás, vagy bármi más, na az ilyet felhúznám az első lámpaoszlopra.... -
MyKonzerv
senior tag
tudom, hogy kissé megkésve, meg hogy már írtam a topicba, de ezt a hsz-t sosem olvastam, de most reagálnék rá:
Moderálva by I_Am.
Már kaptál egy utolsó utáni figyelmeztetést.
Most akkor azt mondom, hogy Tőlem kaptad az utolsót.
Nézd meg a dátumot és azt is, hogy a user már bannolva lett a fórumról. Nem véletlenül, mint a nickje megsúgja. -
I_Am
veterán
Pedig hidd el, hogy a legtöbb ember tolerálja a T betűs sofőröket. Én pl már vittem vizsgán magam mögött végig srácot, csak mert éppen ráértem. Szerencsére vette a lapot és előre indexelt, igy végig előtte mentem és ''csináltam'' neki az utat.
Aki meg nem tolerálja a T betűt az nem tolerálja a töketlenkedést sem. Engem is megőrjít mikor valaki 50m-es követési távolságot tart 3 sávos úton a középső sávban 70-es táblánál 50-el. (Hungária körút) Persze olyankor sávváltás, mikor körülötted meg dinamikusan 80-as tempoval megy mindenki csak ugy megy, ha bevállalós vagy, mert az index az csak dísznek van mások szerint a kocsimon.
Múltkor pl Versenypálya utcára kanyarodok rá a Kerepesiről a jobb sávból. Balra mögöttem női vezető az A6-osban amit a barátjától kapott kölcsön. Jobbról rendőr (mert ő megteheti alapon) a kanyarban lévő kereszteződésből behajt elém, persze szabálytalanul. Első reakció? Visszapillancsok, index azonnal balra és már húzódtam is be a másik sáv feléig. Erre mit csinál a mögöttem közlekedő szőke nő? Ráfexik a dudára. Na akkor durrant az agyam. Szépen visszagurultam a jobb sávba és lassitottam, hogy mellém érjen, ablak leenged és átnéz. Reakció a nőtől? Rálép a gázra. Na mondom akkor most fogsz szívni.Picit odapörköltem neki én is, hogy mégjobban gyorsítson. DE! Láttam ám a külsöböl, hogy hol a trafi (már szaladtam bele itt villancsba
). Most Ő szaladt bele.
(olyan 80-90 körül kaphatta le)
-
virkir
veterán
Szerintem ne tarts ilyesmitől ha problémád van nyugodtan hívj rendőrt ha neked van igazad nagyon meg fogja szívni aki próbálkozik. Tapasztalat, az asszonnyal már köszönő viszonyba lesznek a helyszinelők mert soha nem hagyja magát, volt hogy utólag megnézve hozzá sem ért a pofátlan tolakodó de ő kihivta reggel 7-kor a rendőröket a Kerepesi útra, és neki adtak igazat, a bunkót meg is büntették
belémjön hátólról, azt rámfogja, hogy hirtelen fékeztem erre meg amúgy is jogod van, tanuld meg mindig a hátsó a hibás, kivéve ha tolattál -
Integra
titán
esküszöm bekéne vezetni a téli jogsit...
az összes barmot, aki nem képes megtanulni télen vezetni, nem kaphatna ilyen jogsit és bkv-ra lennének kényszerítve!!!!!!!!! -
fokukac
nagyúr
válasz
Triangulum #4925 üzenetére
engem az olyan tanulóvezetők akasztanak ki, akik 20-szal mennek a 2x1 sávos főúton.
miért ezt tanítja neki az oktató? miért nem megy 50-nel?
és tele van ilyenekkel a város.
(oktatókocsiról beszélek, nem a síma kocsira felrakott T-betűről)) -
tildy
nagyúr
válasz
Triangulum #4925 üzenetére
Megfogom próbálni, csak nem örülnék, ha rám fognának majd olyamit, amit nem is én csináltam. (pl. belémjön hátólról, azt rámfogja, hogy hirtelen fékeztem...)
-
virkir
veterán
válasz
Foglalt név #4923 üzenetére
Ahoz képest elég tűrhetően megúsztam eddigi pályafutásomat az utakon pedig nem keveset megyek a magyar átlaghoz képest.
-
virkir
veterán
senki nem direkt vezet így
Akkor miért ha nem kezdő, kikocsizik fényes reggel 9-kor, vagy még nem ébredt fel és alva vezet?
Mondj egy értelmes magyarázatot pl. miért kell 70-es táblánál száraz úton 50-el közlekedni a belső sávban, vagy 100+ méteren keresztül lassulni és csak az utolsó pillanatban kitenni az irányjelzőt, hogy mit is akar.
Hát lehet én már öreg vagyok (most számoltam utána 28 éve vezetek) de ha meglátom a T betűt legfeljebb morgok magamban, hogy megint kifogtam, de tolerálni szoktam, nem úgy mint a natúr tökölőt.
Szvsz próbáld meg, ha rossz a saját tapasztalatod akkor még bármikor leveheted.
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
Ha kirakja azt a qrva T betűt, akkor még jobban fognak vele szívózni.
(Nem tudom mennyire urban legend, de hallottam már ezügyben rémtörténeteket, nekem is azt ajánlják ne rakjam ki, mert akkor mindenki belefog az előzésbe, vagy parkolóban megnyomja az autómat, blablabla)
-
virkir
veterán
Szerintem senkinek nincs baja a kezdő vezetőkkel, mert senki nem született F1-es tehetséggel DE KÖNYÖRGÖM tegye ki azt a kurv@ T betűt hogy lássák a közlekedök és ne csak egy tökölődő baromnak vegyük akit valahogy mindenáron le kell győzni mert 2 perc után meg lehet őrülni mögötte.
-
fasyrt
őstag
LEhet megilyedtek az állatok a hótól.
Ellenben a reggeli buszomra alig fértem fel, csak a ''dobd be magad'' módszerrel. -
RAM
őstag
Egésznap a Hungárián áll egy kamion.
-
Scream007
őstag
szerintem nem kell általánosítani, se skodára, se kamionosra, se bmw-re, se taxira.
mind1ből van rossz és jó kaszt.
ez nem jármű hanem vezető függő.
ez olyan mint télen nyári kerékkel menni.
aki a saját biztonságáért nem képes 60-70e-t adni az megérdemli, nem beszélve arról lehet később emiatt nagyobb kára/kellemetlensége lesz.
amugy mostanába egyre nagyobb lesz 1 másik csoportja a vzetőknek.
nem érdemes autót mondanom rengeteg fajtával észrevettem ilyet.
megy lassan 30-40nel ég lámpa minden, de mondjuk egy indexet kinnhagy így 2-3km-en keresztül, meg csámpázik a sávba, meg 100m-re van tőle elöző de már fékez...meg ilyenek.picit fárasztó szerintem ez a kaszt is. -
fasyrt
őstag
válasz
Topiccsendőr #4912 üzenetére
-
WilktorD
tag
válasz
Topiccsendőr #4909 üzenetére
Természetes szelekció!
-
Robika37
csendes tag
válasz
TheVeryGuest #4900 üzenetére
A Skodát kikérem...(99%
)a régin is jó volt a féklámpa mostmár az ERECO recyclingnál
világít
A kamionok meg külön világ sajna csak üresen 15t (billenőseket javítok)
a kamion pilóták meg mint valami gladiátorok, fene sem érti őket
ha órabéres melójuk van akkor is túlrakatják az autókat, na illenkor
lehet menekülni
pl. mondja azemberszabású sz@r ez a MAN TGA (jelzem 2éves gk elöl hátul hütött
tárcsafék) nincs rajt fék.Kérdem mennyivel tolod? Válasz 35-40t (raksúly!!!!)...........
Barátom mondta egyszer..... kis hazánban sokaknak eggyel nagyobb autója van mint kéne -
steve@prhw
őstag
Elképzelhető. Letörném a kezét annak a dizájnernek, aki a féklámpával egy helyre rakja a ködfényt. Rohadt zavaró, pláne, hogy sokan éjjel-nappal használják, mintha muszáj lenne. Hátul mocskos kellemetlen, elöl meg tökmindegy: ha jól van beállítva, akkor úgyis csak néhány tíz méterig verhet, az meg semmit nem ér normál tempónál, max jobban látod, minek csattansz neki.
szerk: javítás
[Szerkesztve] -
bcs
aktív tag
válasz
TheVeryGuest #4900 üzenetére
mostanában én is egyre több kocsit látok, aminek nem ég (rendesen) a féklámpája, meg a hátsó helyzetjelzője. ködben a ködlámpát meg nagyon kevesen kapcsolják be.
múltkor autópályán enyhe ködben felnyomtam a ködlámpát, erre senki nem mert a közelembe jönni, ahogy tisztult a köd, és lekapcsoltam, rögtön jöttek a seggemben. azt hitták fékezek? -
Joco
aktív tag
4900!!!
Az a baj, mindenki azt hiszi vernyenypályán autózik. Ha vlki gyorsan akar menni, akkor menjen, de lássa be, hogy ő megy abnormálisan és ha nem minden kénye-kedve szerint történik, akkor nem kell idegesnek lenni. Szerintem -
bobsys
veterán
válasz
TheVeryGuest #4900 üzenetére
De ez egyáltalán nem tűnt szakadtnak. Csak volt egy létra a tetőcsomin.
Jó ez a Flatley-s autókázás
Aktív témák
- Synology NAS
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Házimozi haladó szinten
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Call of Duty: Black Ops 6
- Mindenki Z Fold7-et akar
- További aktív témák...
- Lenovo T14 Thinkpad G2 FHD IPS i5-1145G7 vPro 4.4Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD
- GeForce RTX 3060 Ti Gaming OC 8GB
- Gigabyte 15 G5 Gamer FHD IPS 144Hz i5-12500H 12mag 4.5Ghz 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Win11 Garancia
- Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest