Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Gombinyó #220488 üzenetére

    igazabol ez vezetesi stilus fuggo is
    az a motor, amit rendszeresen "kiforgatnak", benzinest 6k rpm, dizel 4k rpm-re, az enni fogja az olajat
    akkoris, ha nem u.n. lazabb illesztesu
    az, hogy hetente 1-2x megkapja igy az ivet, egy forgalmi szitubol adodo autopalya felhajtos gyorsitosavos besorolashoz, az ehhez keves

    raadasul ez fugg az olaj adalekolasastol is
    siman lehet olyan szitu is, hogy ugyanaz a motor az egyik gyartos es azonos viszkozitasu olajat kevesbe eszi, a masikat jobban, mert mas adalekok es katalizatorok vannak benne

    a gyari gepkonyvben benne van egy u.n megengedett olajfogyasztas pont ezekert is
    ez alatalaban 6-8deci liter per 1000km, neha 1 liter
    szoval ha vhol 12k km alatt kert 1 litert, az ennek az egy tizede volt 1000km alatt, ezzel gyarto nem fog gariban foglalkozni semmit, ez teljesen normalis is

    az meg hogy a gézabácsi tutujgatott toyotaja nem eszi, amit dizeluzemben vezet 2k rpm-nel elvaltogatva forgalmi akadalykent az 50km/h-t 10sec alatt eri el, meg az autopalyan 85-90-l veret vele, egy masik tortenet
    ugy amugy eleg sok masik auto sem eszi

    nem mintha abbol a 1,33-s motorjuk pont ne lett volna egy kifejezett szoporoller ebbol a szempontbol

    ex-kollegamnak is 80k km-nel gariba csereltek a motort es azt az autot o vatta ujan vette, nem az elozo tulaj ruppotlankodasa meg elkummantott olajcserei miatt lett olyan
    de az mar ilyen 4-500 km alatt bekert egy liter olajat, elegge vallalhatatlan szinten ment

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák