-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz hobizoli #46136 üzenetére
Na akkor most ide reagálnék... A kocsi újonnan került hozzánk, és heti szinten volt folytáson Főleg amióta meg van a jogosítványom (HIDEGEN NEM!) De amúgy kinyomom a szemét is... Fogyasztásban 9L-ben megáll, bőven elég... 310 000km-nél bontották a motort cseréltek ezt-azt. A legdurvább dolog az egyik olajlehúzó gyűrű volt, ami eléggé tropa, cserélni kellett... Gyertya, olaj, minden ami ilyenkor kell cserélve lett... 70 000Ft-ból! Mennyi is egy turbó NETTÓ nagyker ára?
Jó, meggyőztetek, hogy jobban megy egy turbós lentről (bár nem ezt tapasztaltam, de tudjuk be az autó hibájának).
Szerintem akkor sem megoldás a turbó semmire Csak egy újabb fogyasztói társadalomnak szánt cucc... Gondoljatok bele, ha 5 év múlva mi lesz ezekből? Ja és még egy... Rövid utakon szerintetek mit bírna a turbó? És szerintem egy 1,4 - 1,6 szívónak is van elég ereje ÁTLAGOS használat mellett... A többi f@szméregetés...
Főleg amikor 50-ig se gyorsítanak fel városban, mert mindjárt meg kell állni és az mennyi pénz kidobás... Hidd el nekem ez az EU környezetvédelmi normák miatt van így, meg azért mert "nekem 600LE kocsim van" és hol használod? Városban.
Most nem emlékszem, de valamelyik Ferrarival volt ilyen gond, hogy városban kigyulladt... Aztán amikor a mérnököket kérdezték, kiderült, hogy 50-nél nincs elég hűtése. Ha viszont tesznek be még ventit akkor ugye több levegő, nagyobb diffúzor kéne amikor nyomja neki... stb
Szóval szerintem arra kell kocsit venni, amire használod És én egyelőre nem látom a turbósnak sehol sem előnyét
www.dongosofor.hu
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #46143 üzenetére
Erre nincs rálátásom. Akkor vegyük az ex melóhelyem flottáját. Kb 200 db G Astra. 80% 1,6-os a többi 1,4-es. Mindegyik 300k km fölötti futásteljesítménnyel. Azon kívü, hogy csipegették az olajat semmi bajuk nem volt.
Persze tudom neked ez sem lesz elég nagy statisztikai minta de lesz@rom.mod:
zenke: 134 LE
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #46166 üzenetére
Mondtam, hogy nem lesz neked elég. Integrának van igaza.
#nincsbennetarcsi
-
huszi.gyb
senior tag
válasz hobizoli #46165 üzenetére
Vezettem már 2,7TDI audit, 2,0 TDI Passat CC-t, BMW 320, BMW 318is, Ford Focus 1,8TDCI... Szóval nem csak alap motorral... Fel tudom fogni, jó dolog... De eddig bárhol használtam ment. Jó érzés volt. De bennem volt az, hogy meg kéne már hajtani, amit csak bír... Hát... Nem nagyon volt rá hely... (Persze nyomhattam volna nekik bárhol, akár 4 sávoson városban, de ott meg minek is?)
Amúgy meg... 1,6 motorból megfelelő áttételezésű váltóval bármikor kihozod a 150LE-t (épp te mondtad, hogy az csak egy szám nem az számít)
szerk.: Bár gyárilag nem nagyon adtak ki ilyet, ez tény[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
8th
addikt
válasz hobizoli #46165 üzenetére
Egy fenét rugalmas a turbódízel, semmi köze a rugalmassághoz. Van egy szűk tartomány amikor egy hegyet is elhúz alatta fölötte meg semmi. A turbó benzines az rugalmas. Ahol már drasztikusan fogyni kezd a nyomaték onnantól vígan megy tovább erőből. Ezt semmi más nem tudja, esetleg még a 6+ literes usa vényócak tudnak valami hasonlót produkálni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
huszi.gyb
senior tag
válasz hobizoli #46173 üzenetére
Jó ok, értem a szempontod... És tény, hogy jó ha van tartalék, de ez megint más kérdés mint ahonnan indultunk. Az is biztos, hogy az erősebb autónak nem okoz gondot mondjuk egy emelkedő megpakolva (vagy nem akkorát), de szerintem ezekkel élni lehet, főleg ha a szervizelésre fordított pénzt figyelembe vesszük.
Mindenkinek más a mentalitása, más tetszik jobban. Én szeretek egy kicsit a divattal szemben menni. Ez van ízlések és pofonok... Így már meg tudom érteni, hogy miért teszik jobban nektek a turbós, de szívesen visszatérnék erre a témára 5 év múlva is. Kíváncsi leszek.Szélet utat, gumi fákat!
www.dongosofor.hu
-
tresh
addikt
válasz hobizoli #46640 üzenetére
Maradjunk a max egy turbó árában ami a többlet fogyasztásból kijön de engem még ez se tudna meggyőzni..egy normális szívó 2lieteres motorban kb 140-150 paci van ugyan ez mondjuk egy 1,4 turbóban..na mosta két blokk közül egyértelmű hol van több hiba lehetőség és melyik a tartósabb ha németbe élnék és 5 évente cserélnék kocsit hidd el lesz@rnám magasról hogy 1,4 turbó és szétesik 200k után mert már rég eladnám..azért majd kíváncsi leszek ezek a turbós csodák 15 év múlva is menni fognak e mint a szívós társaik én nem hiszem
-
8th
addikt
válasz hobizoli #47295 üzenetére
Enyhe PGT dominanciát vélek felfedezni a kategóriában . Más: lassan vicc kategóriába süllyed ez a rendezvény. Mexx már megint hozta a szokásos formáját de persze ő még mindig szent és sérthetetlen. Többen is jelezték, hogy minden futamán végigfolyatott több deci olajat a pályán de senki le se szarta. Azért viszont ment a hangos ajvékolás ha egyik másik faragott dízelnek széria kipufogója volt ami lefelé áll. Ám legyen. Majd ha egy motoros 150nél eldobja a vasat az olajcsíkon vagy ha a Kohári a mostani kocsijával is eljátssza ugyanazt a kaszkadőr számot amit néhány évvel ezelőtt a Viperral sikerült összehoznia egyből átértékelik a dolgokat csak lehet, hogy most nem lesz szerencséje mert pont nézők is fognak állni a pálya szélén és az a rogyadozó kordon egy erősebben megrúgott pöttyös labdát se fog meg nemhogy egy 200-al érkező 1+ tonnás vasat. Street kategóriában is minden harmadik motor stroker? Ez mi? Felkerék is vágott versenygumival mennek street kategóriában? Milyen gépátvétel ez? Aztán meg megy a sértődött célozgatás facebookon a részükről. Kibaszott szánalmas... Amilyen jók voltak 6-8éve a dragracing szervezte versenyek, olyan szarok lettek ma. Szabyk is lazán fejtetőre rakja a vasat miközben átugrat a védőkorláton? Mi van ha ezt legközelebb "teltháznál" játssza meg amikor annyi hely sincs, a kordonnál hogy megmozdulj? Elüt 15-20 embert? Valami nagyon nem kerek az utóbbi években és ez nem egy nem két embernek feltűnt. Az autók gecinagyot fejlődtek a biztonság meg semmit. Ne legyen igazam de előbb utóbb nagy baj lesz még ebből. Ha meg esetleg valaki szóba hozza azonnal jön a sablon hárítás, hogy oké rakjál le 30milla kp.-t és a következő versenytől végig lefúrt beton elválasztó lesz a pálya és a nézők közt. Én meg azt mondom erre, hogy 2napos japán autó találkozó + gyorsulásra hány belépőt is adtak el? 8ezret? 9ezret? Még többet? És az csak egy verseny hétvége...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #47694 üzenetére
Egy áramvonalas picsakönnyű bódéval ennyi pénzt rálocsolva 12.6-ot menni? Fel is gyújtanám ha az enyém lenne.
Nem kipakolt Golf mk2 TDI utcai sportgumikkal futott lacházán 13.1-et padon mért 263lóerővel (főtengely). Ennyi okosság van benne összesen:
Ibiza FR PD motor
Portolt hengerfej
Mart dugók
Könnyített főtengely
Firad 1043HF race csúcsok
Sport vezérműtengely
Sprinter cooler
GTB2260VK
DRW + Torsen speerdifi
Short-shifterÉs ez "csak" egy dízel nem valami komolyabban megfaragott benzines...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #47733 üzenetére
TDI váltóba 180ezerért raknak torsent, és örök mint a nyomorúság mert 500Nm nyomatékkal se lehet szétrúgni. PGT váltót nem lehet átalakítani?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #47739 üzenetére
Én személyesen nem tudok semmit de következő lacházán körbeérdeklődöm, hogy kihez érdemes fordulni ez ügyben.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #47738 üzenetére
Pedig van itt nalunk egy fekete angel eyesos, hatso lokoson vaskereszt, gt3 es mindig ket csikot huz. Bar allitasa szerint asszem 2bol indul. Mondjuk a 20v coupe, az nagyon kegyetlen volt, iszonyat jokat lehetett rajtolni gyari nyomason, de abba tudom hogy ez a viscodrive vagy mi van.
Smoke & Torque
-
DeFranco
nagyúr
válasz hobizoli #47815 üzenetére
lopott autót nem fognak eredetvizsgára engedni, mert akkor még nyilván nincs kifizetve, átiratva, ők bukják a szajrét
én simán bevállaltam hogy kifizetem, nem néztem utána, de szerintem a vevő költsége, és úgy voltam vele, hogy ha már oda jut a dolog, akkor biztos nem lesz sáros, mert ha bukik vele, akkor bukja az autót is.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz hobizoli #47821 üzenetére
Megbízásival akartak nekem is eladni autót (pontosabban félig kitöltött szerződéssel)
pedig elado koltsege lenne alapbol, hiszen a vevoe az atiratas
OK, akkor azt mondja, hogy rendben van, elengedem az árából az eredetvizsgát. Jellemzően ez szokott lenni amúgy is az első alkualap. Ki fizeti ki? Te. Vagy megkéred, hogy csináltassa meg, de akkor meg kifizeted a gépjármű árában.
A vége úgy is az, hogy ő a zsebében akar látni X forintot, te meg ki akarsz fizetni Y forintot, hogy ez hogy oszlik meg a vételár meg a sallangok között az szerintem alkukérdés. 90%-ban úgy is az van, hogy elengedi az árából, és kifizeted te. Ugyanott vagy, mint ha annyival drágábban adná, és megcsináltatná ő. Fix ára van úgy is.
b) nem tudom mennyire olvastad figyelmesen, először vizsgáztunk, aztán tettem le bármit is az asztalra, mert hülye nem vagyok. Nem azt mondtam, hogy a kocsit fizettem ki előre, hanem az eredetvizsgát.
Az, hogy volt olyan, hogy átcsúszott a vizsgán lopott kocsi, az megtörtént volna akkor is, ha a vevő csnáltatja, meg akkor is, ha az eladó. Sőt, ha a vevő csináltatja, valamivel kisebb az esély, mert függetlenhez viszi, míg az eladó tud sumákolni, ha ő választ vizsgahelyet.
Amúgy én elkértem a személyiket szerződéskötéskor, meg is néztem, sőt együtt mentünk be átiratni is, ragaszkodtam hozzá, ott is megnézte az okmányirodás nő a papírokat.
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
válasz hobizoli #48087 üzenetére
Szerintem is. Ha lenne egy kis vállalkozásom ilyen kertészeti gépekkel és fizetgetném befele a nem kevés adót rendesen, folyamatosan spórolgatnék, félre tennék míg egy napon végre kivehetek egy kicsit többet is a cégből és ezzel együtt végre vehetek egy új autót 9misiért, akkor egy ilyen átba*ás bizony nagyon-nagyon dühbe gurítana.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
mephi666
nagyúr
válasz hobizoli #48087 üzenetére
vagy a vak komondor lenyalogatta a festéket?
legnagyobb cink, ha más vásárlók is vannak a közelben és úgy csap jogosan "balhét" az ember... ilyenkor szoktak gyorsan stílust váltani az üzletvezetők... eddig kocsifronton még nem volt ilyen tapasztalatom, viszont máshol jól jött már, ha a sarkára állt az ember... bepróbálkoznak itt-ott, hátha meghunyászkodva lenyeli az ember a békát és továbbáll (megkárosítva), de ezt nem szabad hagyni... az ilyen "eladtunk neki valami szart jó drágán és innentől húzzon a **csába" mentalitástól meg rosszul vagyok: kereskedelemben dolgozok én is és ez a legrosszabb hozzáállás... azt kell elérni, hogy a vevő elégedett legyen és legközelebb is hozzánk hozza a pénzét... ha pedig annyira elégedett, hogy ismerősöknek is mondja, hogy itt milyen jó minőségben/áron vásárol, ennél jobb reklám nem is kell
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Integra
titán
válasz hobizoli #48087 üzenetére
nyílván ez az ember nem ilyen 80-as iq fájter tajparaszt geci, mint a somogybabodos videóban látható majom.. nem mindenki ilyen. ő türelemmel, szabályosan kivárt, szerintem végig van vezetett szervízszámlája, levelelezése, minden dokumentálva kronológiailag. idősebb jóval, bölcsebb és igyekezett úriember módjára megoldást találni. most tele lett a pohár, ezért is fordult a tc-hez és indított pert.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
8th
addikt
válasz hobizoli #48195 üzenetére
Nem hallottam róla mondjuk jó ideje nem is nagyon követem az eseményeket. Ha kimegyek 1-2 versenyre akkor is csak beszélgetni, a döntőket rendszerint meg sem várom. Nem is érdekel. Azok voltak a szép idők amikor kijött a ringre kedd esténként több ezer ember úgy, hogy másnap reggel hatra mentek dolgozni. Megesett, hogy annyian voltak kint, hogy fél órát rohangáltunk a lelátón de végül nem tudtunk leülni mert nem volt sehol öt hely egymás mellett. Mindez a hét közepén két munkanap közt éjszaka! Jó időszak volt nagyon, hiányzik. Otthon megokosított kocsikkal labdába tudtál rúgni. Pathy Laci bácsi trabantja, Pajesz púpos wartburgja, Schuszter skodája, Krizsó legendás zöld zsigulija, Asi szakadt dízel egyes golfja stb... legendák bazdmeg. Kár, hogy akkor nem volt olyan elterjedt dolog az internet. Sok fiatal most csodákat láthatna. [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
Dr.Zoo
senior tag
-
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #48252 üzenetére
Na..bagoly mondja verébnek,hogy nagyfejű.
Mert aztán te nem vagy fanatikus olasz fan...meg turbó-benzin fan...
8th-ről nem is beszélve a VW-s dízelfanatikusságával..simán lehetne a VW reklám embere is.No offense.
Mellesleg, ja szopnak a 90 évekbeli Hondákkal...akik faragják.
Mert a digo vasakkal nem kell szopni mi? Nem a lóf*szt nem.
Elolvastam a Punto GT fórumon amiket te írtál anno,hogy miken mentél keresztül mire összeállt az autód. -
blt.62
őstag
válasz hobizoli #48252 üzenetére
"ehhez kepest barmelyik digo vagy franszia fosnak mondott targy egy etalon"
50 éves vagyok volt már rengeteg kocsim de egy olasz kivételével (Fat croma) ami tényleg szar volt, csakis német kocsijaim voltak. VW golfok,passatok, Merci 123-tól 126-ig.
7 éve van nálam egy ismerőstől vett Citroen Picassó 2,0 HDI 74 ezerrel vettem meg,most 163 ezer van benne.
Azon kívül, hogy tankolom és az olajcseréket elvégzem, nekem semmi bajom nincs és nem volt a francia autóval.MegtorloXp
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz hobizoli #48283 üzenetére
Ez van, de az is lehet, hogy nem tolta eléggé.
Eddig 1 emelkedő szivatott meg nagyon, amit nem bírt a kocsi. Rijeka felé van egy emelkedő, ahol 4.-ben, 100 körül tudott felmenni a Golf. Ez meredekebb, mint az M3-on Mogyoród környéki, vagy az érdi. Lefelé motorfékkel gyorsul a kocsi. Ugyanitt tavaly a Bravo simán felment 6.-ban 130-cal.rip and tear, until it is done
-
hobizoli
nagyúr
-
Impressa
őstag
válasz hobizoli #49456 üzenetére
Csak nem erre gondolsz? keményen nyomják.
Kávégépek szervizelése. :) Jura, Melitta, Saeco stb. 705077032
-
hobizoli
nagyúr
válasz hobizoli #50386 üzenetére
"The racing-inspired Corvette Z06 is equipped with the 505-horsepower (377 kW) LS7 7.0L (427 cubic inches) engine and built on a lightweight chassis.
The 2012 Corvette Z06 is offered only with a six-speed manual transmission - automatic not available - that is strengthened for the LS7's torque and incorporates a pump that sends transmission fluid to the front radiator for cooling. Upon its return, the fluid removes additional heat from the differential lube before returning to the transmission. A single-mass flywheel and lightweight, high-capacity clutch channel torque to the rear transaxle, with a limited-slip differential using enlarged ring and pinion gears.
The 2012 Z06 offers 0-60 performance of 3.7 seconds in first gear, quarter-mile times of 11.7 seconds at 125 mph and a top speed of 198 mph."
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz hobizoli #50704 üzenetére
Fertőszentmiklóson gyári motorbelsővel stabil 14-es időket futottak velük néhány évvel ezelőtt, [link] kovi béllel meg 13 alját.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #50873 üzenetére
Csak a szokásos Winkler színvonal...
Egyébként engem mindig elkap a birtoklási vágy ha egy ilyen buzerálásmentes szép állapotú veteránkorú autót látok. Ha lenne felesleges 1millióm amit kedvemre elverhetek valami hülyeségre már ülnék is be a kocsiba és azonnal indulnék ezért. Nagyon pöpec vas, szerintem egy fűtött garázsban leponyvázva felbakolva rejtegették eddig van nem is tudom.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Android játékok topikja
- Napelem
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- EA Sports WRC '23
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...