-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #27805 üzenetére
Official honda hater [link]
Rólad jut eszembe, ültem pár napja egy Fiat Coupe-ba, most hozták svájcból, vajbőr, végig saválló supersprint rendszer, ragazzon hátsó dobbal. 20V Turbo. 4 személlyel is kegyetlenül megy, pedig 1.1et tölt a turbója. Jó lesz ha kész leszMondjuk annyira a védelmükre kelnék, hogy én is raknék valami szebb hangú kipufogót, még egy literes swfitre is, de a saját kedvemre, mert az én lelkemnek jobb az, ha rotyogok szépen
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
giigz
veterán
válasz hobizoli #28474 üzenetére
Gondolom csak akkor állítják át, ha azt még bírja rendesen a motor. Egy processzor is, ha a gyári órajele 2,8 GHz, te ha azt átállítod 3,0 GHz-re, semmi baja nem lesz, és ugyanúgy működik évekig. Gondolom a 100 LE-t már nem bírná nagyon ez a motor, de szerintem a 75 helyett bírja a 85-öt... Persze én nem tudom, de az biztos, hogy a gyári beállításon kívül egy pici biztos van még benne, ahol semmi baja nem lesz hosszútávon sem.
-
FoBCRaistlin
őstag
-
-
-
hdman
őstag
válasz hobizoli #29324 üzenetére
Miért?
Tényleg kiváncsi vagyok rá, mert adok a véleményedre.
A bovdennal kapcsolatban: tény, hogy olcsóbb lett volna, de:
-már eleve bontott volt a dolog, asszem 5k volt. Rögtön hivtak 2 bontót a környéken, de nem volt.
- az autónak mindig mennie kell, az idő a legfontosabb tényező, hála égnek kiterneli az alkatrészt
- a bovden ilyen habszivacs/műanyagban volt, és több helyen sérült volt, és fel volt bolyhosodva a bovden több helyen is, emiatt elakadt a házban
- voltak rajta műanyag bilincsek azok is letörtek még korábban, vagy lehet a kiszerelésnél.
Szóval hulladék volt már több szempontból is.
Amire meg műanyagost meg bovdrnest keresek, az egy csomó idő, meg kb annyira jön ki, mint egy bontott, az meg nem volt, szóval lett az új.
Ha saját kocsi lett volna én is az általad javasolt uton csináltam volna, de ez más
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #29656 üzenetére
195/4515 lesz rá, az a tervem csak kéne rá valami 6,5x15ös felni, olcsó pénzért, ami nem túl nehéz(na ilyen nincs), de így is elég sokat le fog venni az amúgy sem izmos menetteljesítményből. De az lesz, meg 25/25ös öltetés, meg 4normális gátló. Kezdésnek majd, tavasszal.
Smoke & Torque
-
Integra
titán
válasz hobizoli #29735 üzenetére
igen, tűzfal előtt megy a leömlő. de ez nem gond, a spoon ezt kompletten szállítja mindennel. tudom, hogy nem olcsó mulatság. ismerem a b20-at is, meg tudom, hogy itt mindenki megy a másik után, de nem érdekelnek ezek a dolgok, sosem rohantam más hondások után, ezután sem teszem, a gumi és olaj mizériájukra is magasról teszek, vak vezet világtalant.. elég gáz ami ott megy néha, ez a véleményem.
ez a k20 is csak akkor jönne szóba, ha meghal egy nap a motor, aminek jelét nem látom, a motor újszerű még mindig, használódásnak jele nincsen....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
33as
senior tag
válasz hobizoli #29765 üzenetére
Ez a megállapítás igaz is a kuplungos kompresszorokra!
De a VW csoport 2004-utánni modelljein már csak állandó hajtásúkompresszort használ!
A BMW-jét nem tudom milyen?MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #29920 üzenetére
"You're winner"
Amúgy, olyan létezik, hogy egy PGT-n azért hal meg a turbo, mert fel lett hátra rakva egy plusz dob, és most oldalanként 1-1kipufogó van? Ezt mondták, de valami sántít nekem.
(#29938) -secret-:Számold ki. Kerék le, beleteker, kerék vissza. És ezt 4x.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #30335 üzenetére
Igen, pénz sajnos nem mindig párosul épp ésszel és ízléssel!
Szplötty: de azzal meg 110-zel a körfogalomba ..mi??!!
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #30812 üzenetére
Pontosan! Én dettó ugyan ez. Ha látom, hogy "sok van" benne, akkor ha megállok 10-15percre mert várok valakire, le se állítom, nehogy fázzak a kocsiba, meg ilyenek Ha mindig 2ezerért tankolok akkor meg nagyrészt 80al csurgok hogy sokáig maradjon a piros felett
Smoke & Torque
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #30807 üzenetére
Na jó, de ebből csak az a motor profitál, amelyiket eleve magasabb oktánszámra tervezték, nem? Legalábbis így olvastam
-
-
-
Zewa
senior tag
válasz hobizoli #31329 üzenetére
Vagy csaj fosik télen, fújja a gázt, nyáron meg kicsivel bátrabb a kigyorsítások terén.
Esetleg a felni+abroncs méretkülönbsége is okozhatja hogy ugyan annyit kér.
E46 320d nyáron 18" 225/40, télen pedig 16" ==> ca ugyan annyit eszik."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"