-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
senior tag
válasz hobizoli #720 üzenetére
Az 1.0 stiftet csak példának írtam. Írhattam volna helyette bármit. Elgázosítasz egy ezres valamit és a lassú járműnek vizsgáztatott home made csettegő levillog az útról...
Amíg a márka szervízben egymástól kérdezgetik a szerelők mekkora nyomatékkal kell meghúzni a hengerfej tőcsavarokat addig az enyémhez ne is nyúljon ott senki... -
Rick4
félisten
válasz hobizoli #721 üzenetére
Vagy USA-ban 2001-tol vannak Flexfuel autok amik barmilyen E85-benzin keveresi arannyal is tudnak menni, ahogy eppen sikerul tankolni.
Pl Chrysler Voyagerből 98 óta van gyári FFV-s, és a vicc, hogy az innnyektorok, AC pumpa 94-ben is ugyanaz volt már mint ez, ergo semmit se kellett változtatni, csak azt a kis alkohol érzékelőt a comp-ra kötni. Ahol meg 25 éve vannak gázos kocsik, ott totál elfogadott alternatív üzemanyagként, nekem is mivel sok sok éve problémamentes minden autóm, és sokat is spóroltam vele, teljesen logikus, hogy a következő és a következő autóm is gázos lesz. Estére kész a gázos punto is...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
dízelracer
senior tag
válasz hobizoli #741 üzenetére
Annyit írtam, hogy ha egy kocsi benzinnel gyenge az a gázzal is az marad nem azt, hogy gyengébb gázzal mint benzinnel. Nem mindegy.
(#743):
Mihez nézem a jó törést? A kategóriatársaihoz képest. Citroen Saxo (-2003), Fiat Seicento (-2007), Nissan Micra (-2004), Suzuki Alto (-2005), Daewoo Matiz (-2004) stb ...
Mindent agyon lehet vágni valamivel. Ennyi erővel Hummer H1-et se vegyen senki mert ha pont akkor alszik el a szembe jövő román kamionos szopás van. -
viharhozo
addikt
válasz hobizoli #723 üzenetére
Elfelejtettem lezarni a gondolatmenetet es mostanra alakult ki bennem a hianyerzet.
Tehat minden valoszinuseg szerint azert nincsenek gazuzemu szeriaautok, mert egyszeruen nincs rajuk igeny. Es ez sokkal, de sokkal valoszinubb, mint egy bizonytalan labakon allo osszeeskuves-elmelet. Az autogyartokat minden erdekli, amivel tobb autot lehet eladni, ezek szerint ezt a fogyasztok nem kerik.
Arra a kerdesre nem tudok valaszolni, miert nem kernek belole a fogyasztok, lehet, h az indok irracionalis, de ettol meg teny marad (abszolut nem ismerem a mukodesi elvet, turbos autot lehet gazzal hajtani?).
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #834 üzenetére
Igazából sokat nem sporolnak, a régi 1.6 10L LPGt bedob, az 1.2TSI meg mondjuk eljár 6.5lel. Nyomatékban is jobban jár az 1.2essel. Nem is "ismeretlen".
Így nem csoda nem terjed. Modern LPG/CNGs mocik kellenének. ld a mai Piccanto tesztet ott nem kérdés, hogy megtérül e. Külön izgi kérdés itt, hogy az új modern kis ccmes mocik(szelepek), hogy bírják a +~90-100Cvel magasabb égéshőt. A kis ccmes(<2000) Toyota mocik tuti nem. (Kiváncsi vagyok Rick4 Puntójára 40.000km gáz után .)
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
dízelracer
senior tag
válasz hobizoli #975 üzenetére
Ja igen nehéz felfognom. Akárhogy is ragozzuk a gázüzem csak utólagos belemókolás a gyári technikába. És akkor választhatsz, hogy vagy csomagtartód nem lesz vagy pótkereked (tudom xy éve nem kaptál defektet kár, hogy ez semmit sem változtat a lényegen), plusz zárt helyekre be sem mehetsz a kocsival. LPG-s kocsival mindenképpen kompromisszumokra vagy kényszerítve egy sima benzineshez vagy dízelhez képest.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz hobizoli #1129 üzenetére
Az még lehet, de a 8V-s ugye szíjszakadás esetén nem akad össze, tehát ha itt szakadna a szíj, az út szélén felrakom a másikat, indítok és megyek, meg egyébként se kell a sok szelep, az azóta már benne lévő gázüzemmel jobban elvan a sima 8 szelepes hengerfej, nekem meggyőződésen hogy ugyanahhoz a hengerátmérőhöz 2 szelepes hengerfejből kicsit tartósabbat lehet felrakni, csak ha már az anyagvastagságból indulok ki, persze mint magánvélemény...
Egyébként meg a gázzal úgy megy a gép, hogy nem tudom, benzin vagy gáz, nem veszek észre különbséget, csak a tankoláskor, akkor viszont nagyon.
Valamivel 4 liter alatti gázolaj árára jön ki 100km, ha hajtom a gépet.Egyébként meg a 8 szelepes pont ott jobb, ahol jellemzően használom, 2-3 ezer között.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
spurika
senior tag
válasz hobizoli #1233 üzenetére
Visza is nyomott a kis fedélzeti felé,abbanis cseréltek valami elektronikát a fekete dobozban.Csak nem mondták meg mit mert garanciás volt még az autó.Annyit mondott az ürge hogy 2-300000 ezer lett volna állítólag a játék.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
nagyúr
-
mmcc02
tag
válasz hobizoli #1275 üzenetére
Öröm és boldogság..
Sajnos itt is egyre drágább a gázolaj (a benzinhez képest is, egyre kisebb az árkülönbség)
Majd ebéd után a sütőolajat fogjuk a tankba tölteni...[ Szerkesztve ]
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
-
spurika
senior tag
válasz hobizoli #1338 üzenetére
Mondjuk hogy melyik motor kinek a fejlesztése inkább ne bonyolódjunk bele.Mert arról soha senki nem beszél ha a PSA konszum nem találja fel a HDI-t akkor még lehet nem volna:TDCI.PDTDI,D4 és társai.Egyiknek sem volt egy normális közös nyomócsöves dizele.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
spurika
senior tag
válasz hobizoli #1356 üzenetére
Sokan az egész életüket élik le tévedésekbe burkolva.Amit te a fiattal kapcsolatban írsz az UNIJET amúgy.De végülis egyzzünk ki abban hogy a részecskeszűrővel illetve a többlépcsős befecskendezéssel a PSA tökéletesítette és nem a BOSCH.Szerintem de nemis számít a lényeg hogy rohadt jó.
[ Szerkesztve ]
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
válasz hobizoli #1507 üzenetére
na annyi biztos és igen én is azt írtam, hogy országúton szinte lehetetlen vele előzni, de legalább is nagyon veszélyes
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
zoo8800
veterán
válasz hobizoli #1764 üzenetére
Valami nem stimmel azzal a Suzival. A Golf, ami ugye betyáros 1.4 60 paripa, 5 személlyel is tartja a 130-at Érdnek felfelé.
1 személlyel még egy picit gyorsul is, még a legmeredekebb részén is. 100x próbáltam.Fogyasztás se semmi, enyém elvolt 8 alatt pályán. Mondjuk picit alacsonyabb az Ignácnál.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Rick4
félisten
válasz hobizoli #1764 üzenetére
A szomszéd srác a múltkor ment ki Bécsbe, Wagon R+ 1.3-as, csak kicsit késve indult és végig 130-140-nel tolta. A verda ha jól emlékszem 14-et kért 100-on, nem akarok hülyeséget mondani, de erre emlékszem, lehet csak 11 volt. 2 hét múlva benne volt a gáz.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #1825 üzenetére
Nem tudom, nálam minden autó extrém fogyasztásokat tud, pozitív és negatív rekord ügyben is. Egy E38 750iA-val, VÁROSBAN 13.3literes átlagfogyasztás produkáltam, de sikerült a 39literes átlagfogyi is. Szerintem, ez iszonyatosan lábfüggő. Nálam a WagonR+ 6.5körül eljárkál, persze, be tudok nyeletni vele akár 12litert is, ha arról van szó. Van egy barátom, ő a rekordtartó, egy 1.7es 90lovas turbódízel Citroen BX-el, rendszeresen tudta a 3.2-3.4literes fogyasztást. Bár ezt főleg használt étolajból, meg fűtőolajból. Gyakorlatilag, még az LPG-nél is olcsóbb, néha 0ft/100km. Bár, körülményes. Szóval, ezzel csak arra akartam célozni, hogy mindig vannak extrém dolog, de az én meglátásom, és tapasztalatom szerint, minden autó képes szinte már hihetetlen, és nevetséges alacsony fogyasztásra, és extrém magas fogyasztásra is. 99% Hogy a PGT-vel is el lehetne szüttyögni 6-7literrel, bőven, vagy még kevesebbel, csak kinek van hozzá idege?
Ez is olyan, hogy mindenkinek van olyan ismerőse, akinél hetente szétesik a suzuki, és olyan is, aki 5év alatt, egy izzót sem cserélt a citroenjében.
Smoke & Torque
-
Kickass
őstag
-
Gebriel
veterán
válasz hobizoli #1933 üzenetére
Amugy meg minden relativ, ezert is nehez bizonyitani a velt/valos igazadat.
Aki ismeri őket azok jól tudják, hogy nekik nem nehéz bizonyítani a dolgokat.Az éves díjuk, a legolcsóbb 40k meg nevetséges azért az összegért amit nyújtanak. Nekem egy francós angol nyelvtanfolyam miatt a 3x-t vissza hozta.
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz hobizoli #1952 üzenetére
Céget nem képvisel a D.A.S. akkor tudhatnád.
[I"...]Azt hiszed csak neked van DAS-d?..."
Ez nem is tudom, hogy jött ide
1. Ajánlottam őket, hogy jók és senki nem mondta, hogy csak nekem van. De egy biztos, hogy neked nincs.
2. Ez kb olyan megnyilvánulás lenne mintha az mondanám: - Nekem van csak egyedül Vodafone előfizetésem. Vicc még a feltételezés is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- RAM topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...