-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Laraxior
titán
700ért már majdnem odaadnám az enyémet is Főleg, most, hogy kétkerékre váltok
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Dany007
veterán
"És az ársáv árán árulja? Nem? Naugye "
Azért erre ne vegyél mérget! Tudom, hogy mennyiért árulta és azt is, hogy mik az autója specifikációi.
Rákerestem a hahu-n kb 70db olyan autó van ami többé-kevésbé megegyezik az övével, évjáratban, motorban, felszereltségben (és most itt a minőséget, ápoltságot nem is néztem!). Na ennek az ársávnak kb a közepén helyezkedett el Munez A4-esnéek az ára. A legdrágább nála 100%-kal (duplája) volt drágább, a legolcsóbb pedig csak 30-40%-kal volt olcsóbb.Úgyhogy nem eszik azt olyan forrón.
"Lehet annyiért venni igen, ha nem is elvárás hogy jót vegyél, akkor találsz azért használhatót. "
A "jóság" az megint relatív dolog. Egy 15 éves autótól már nem lehet elvárni azt a minőséget, amit egy 7-8 évestől még igen. Tehát az a kérdés, hogy mit tekintesz jónak? Hogy nem hullik szét alattad? Hogy nem kell egyből a gatyádat is szervizre költeni? Hogy nem rohad? Hogy korrekt motorikusan? Vagy hogy még nincs egy pici kopás sem az ülésen se a kormányon?
Mert lehet, hogy egyetértünk, de szerintem definiálni kéne mit is értünk "jó autó" alatt az adott típuson belül. Mert szerintem a dolog ott kezdődik, hogy a korához képest. Teljesen más az elvárás egy 7-8 éves autónál 1,5 millióért, mint egy 14-15 éves autónál 6-700 ezerért. A hülye is tudja, hogy ugyanazt nem fogod tudni megkapni mindkét esetben. -
mycso
veterán
Az adatai alapján én is így gondolom, hogy legalább úgy kellene mennie, mint a 106lovas 1.5dci megane-omnak, vagy jobban.
mod.: kössz, ez eszembe sem jutott, egy ilyet mérek valamikor. Ez jó ötlet( #78328) joamilestoné: persze még garis, akkor megy majd szervizbe.
Miért ne kellene hallanom állóban??
Megnéztem pár yt videót, bár ugyan ilyet nem találtam, valami hangjuk van a tdci turboknak, na az a hang ennél nincs.
Illetve álló helyzetben az enyém is szépen fütykörészik.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
& (#78492) blt.62:
A váltó olajba nem kerülhet pára szvsz.
Az olajcserét marha egyszerű leellenőrizni, mert ha a leengedő csavarnál nem fekete v szürke olaj jön a váltóból akkor le lett cserélve. Ehhez nem kell más csak egy emelő meg 20 perc.
Maga a váltó szépen dolgozott ahogy írtam is, de az élettartamára csak akkor lehet megesküdni ha leszedik és kitakarítják, mert ekkor látszódnak csak a kopó tárcsák.A vezérlés cserét is le lehet ellenőrizni, ha a szerviz ad egy hivatalos papírt arról hogy megtörtént, akkor lehet menni verni az asztalt ha gebasz van. A matrica és annak felirata szerint 60k km-rel ezelőtt volt cserélve, tehát van még benne kb ugyanennyi, ha minden klappol. Viszont a szerviz csak a tulajdonosnak ad ki információt jogi okokra hivatkozva (PoHu legalábbis) ezért a tulajjal kézen fogva kell kikérni. az erről szóló számlamásolatot v igazolást. Ha nem adják ki akkor ez élből 250k forint költség első körben.
Jah és Laci: én a saját pénztárcámat ismerem. Én belevágnék, de ezt a döntést neked kell meghozni. Abban tudok segíteni hogy adok telefonszámokat bontóshoz, meg jó autószerelőhöz, illetve az eddigi tapasztalataimat megosztom veled. Sajnos - szerencsére nekem mér van autóm, így bármi is lesz, azzal neked kell majd foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
blt.62
őstag
Állítólag a srácnak (autószerelő aki autókereskedéssel is foglalkozik) is van benne pénze a kocsiban és ő mondta a tulajnak, hogy ha elakarják adni a kocsit akkor ezeket a dolgokat meg kell csinálni rajta. Nekem még nem volt automata váltós kocsim, nincs viszonyítási alapom. A szerelő srácot régóta ismerem nem hiszem, hogy pont engem vágna át. Viszont az kicsit nekem is gyanús, hogy azt mondta állt a kocsi 2 évet és most ugyan lecserélte a váltóolajat de nem lát bele, hogy a 2 év alatt mennyi pára kerülhetett bele és meddig bírja ez a tiptronik váltó.
MegtorloXp
-
Miért, az nem nevetséges hogy egy újabb opelbe a szívósor állítója műanyag? Vagy az hogy a tsi motorok lekoszolódnak? Vagy hogy egy csitrillióba kerülő bimmer lánca elpattan? De lehetne folytatni a sort. Ez a nevetséges-nem nevetséges kategorizálás nevetséges , pláne hogy más mondja meg valakinek hogy mit kellene viccesnek tartania. Miért nem azzal kampányoltok egyenesen hogy mindenkinek egyen suzukit, mert az nem olyan drága, helyi meg különben is a-ból b-be elvisz, és ha mindenkinek az van akkor megvalósul legalább ebben a szociális egyenlőség...jah h a suzinak meg a váltója szokott szétugrani ?! Hát annyi baj legyen, mert Mi gyártjuk magunknak a szar alkatrész cseréjével is a Magyar ipart támogatjuk.
Miért kell mindig ide kilyukadnunk? Egyszer már tudomásul kellene venni hogy különbözünk (Istennek hála!) és nem mindenkinek csak egy darab tárgy az autója. Megemlíteném azt is hogy a térítés ebben a témában eddig sem mutatott világmegváltó sikereket. Na meg a világnak nincs is szüksége megváltóra: nagyon jól tudod hogy az utolsó aki megpróbálta kereszten végezte
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
runner 125
nagyúr
Szép vas, és a felnik is ízlésesek. Grat.
jozefgucci1
3,5-ért S60-ból már abszolút a felső kategóriából válogathatsz.
Ha, a méret az elsődlegs szempont, akkor itt két dolgot tudok megjegyezni (amiről persze szinte minden korai teszt beszámolt). Hátsó lábtér szűk, csomagétnyílás az átlagnál keskenyebb, a többi ok.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Typhoon47
senior tag
-
-
-
zolikaDB
veterán
Ezen ki se akadj.
Felrakom fészre, h van egy pár sárga izzóm, 55W-ot akartam, 100W-ot küldtek, kimérve 85W, sok, egy Sióért vihető. Vagy Pepsi.
Megjön a verdával. Kívülről amolyan rat-os, na jó annyira nem. Motor kicserélve egy jóval modernebb dízelre, lepapírozva zsír, Katona féle keményített, tuningolt futómű, ültetőrugók, lerakva a porba, de meg se moccan, olyan kemény, Alpine fej, hátul 3db Helix erősítő, 2 pár elég jó komponens szett, 10" széles 18-as kerekek körben pipecül lefújva.
Gumi: valami szítrothadt fosadvány, repedt, minta nulla.
Hátőőőő. Ő nem ilyen sárgára gondolt. Majd még átgondolja, és elment....
Szóval, kinek mi.MOD
De amúgy a felnibuzeránsokat ne akarja megérteni, aki nem az. Oszt kész. Én is az lennék, de nem vagyok. Vettem egy kb szép Irmscher kereket, kb jó Falken gumikkal (nem prémium, de új, bóti). És így jobb, mint a rothadó téli acél. De nem 17-es AZEV A, meg 19-es OPC Vectra meg 10x18-as ZW3, meg kiperemezett kasztni, meg yessz-feelin'. Van ilyen GAstra is, asszem 2 amit mindig promotálnak.
Ez nem az a kocsi az én kezemben. Ameddig nincs meg mindenből a közép-felső közép minőségű alkatrész, netán a gyári, addig nem fogok másba.[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
HI!
nem nekm az szumma allapot a lenyeg amibe ben van az akku is
na vegre megy ma az oto? na ez egy nagy ujdonsag halleluja:- )udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Laraxior
titán
ótóban
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Dany007
veterán
+@bitpork:
Az igen! Ezt nem tudtam, hogy gázadás után visszaáll magától.
@Nkboy:
Értem értem. Nem mondtam azt, hogy nem kellene. Kipróbálnám, biztos nekem is bejönne ha már ennyi mindenkinek. Csak eddig nem tudtam elképzelni a folyamatot.
Plusz persze a fogyasztás is biztos jobb egyenletes sebességgel.@pjen:
Nem kell felhúzni magad. Semmi bajom a Swifttel csak többnyire azokat a külső sávban látom és persze a többsége jóval idősebb 2005-nél. Sztereotípia.
Bár meg kell hagyni a múltkor egy Wagoner+ előzött meg csúnyán olyan 140-150-es tempónál. Csak néztem! Azokkal a virsli gumikkal : o
Amúgy hétvégén eladtam az autómat (amúgy Omegám volt), úgyhogy most még nincs semmim... -
Nkboy
senior tag
Valószínű azért fogyaszt többet, mert az állandó sebességet tartja. Azaz emelkedőn gázt ad, de ha Te nyomod egyenletesen emelkedőn, akkor esik vissza a sebesség. Magyarán a Holládi emelkedőn is tartja.
A másik meg az intenzív gyorsítás. Az meg szerintem azért van, mert elméletileg, akkor a legkedvezőbb a fogyasztás, ha minél hamarabb elérjük az utazósebességet. Itt nem a padló 1-2-3 -ra gondolok
bitpork.: Megmondom őszintén, hogy soha nem néztem, hogy hogyan befolyásolja a fogyasztást. Ha kell bekapcsolom, ha az időjárás indokolja, akkor még a klímát is mellé.Nekem ennyit megér.
[ Szerkesztve ]
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen