-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
Ha már itt tartunk, akkor a 99-es 1.8-as Mondoban is szarakszik a központizár.
Ott már a vezető oldali nem zárja csak az anyós oldali mindet.
Érdekes módon nyáron melegben működik, télen hidegben meg nem... Valószínű valami apróság csak, de ezért ki a fene akarja szétkapni az egészet... -
Dany007
veterán
Ja ebben van valami. Persze ilyen alapon egy hozzá nem értőt a szerelő is átba...hat. Semmi sem biztos csak a halál... Lehet hogy kuplung szett nem is lett cserélve csak kuplungtárcsa és máris a dupláját fizetheti ki az ember.
És hol a határ? Szűrők meg vezérlés? Lehetne mindjárt kuplungot is meg komplett váltót cserélni a biztonság kedvéért. Vagy akár a komplett motort mert úgysem 250k van benne hanem mondjuk 750 ezer?
-
Dany007
veterán
Értem értem. Persze, korrekt. Csak annyira sok az ismeretlen... Egy szerelő nem tudja megnézni hogy aktuális-e a csere?
Mondjuk én is arra gondoltam, ha meglesz a vas, első dolgom lesz betolni egy szerelőhöz hogy akkor nézze át töviről hegyire... és ha valami olyan akkor cserélje / csinálja meg. Azért úgy nagyobb a nyugalom. -
Dany007
veterán
Irónia akart lenni.
De tényleg érdemes lenne egyszer összeszedni az összes ilyen sztereotípiát. Aminek van valós alapja.
Mert azért elég durva.
Hogy mondjuk km állás szor 2 a valós. Tuti szét van barmolva, hanyag az összes tulaj és kb motorcserével kezdheted a vásárlást. Tuti hogy a legótvarabb olaj lett beleöntve a legolcsóbb szűrővel társítva. Gumi tükörsima tehát gumivásárlás is kötelező egyből. Mind a négy ajtó kikalapált, lökhárítók újrafújva... -
nagyúr
Azert az durva lenne, 150k-nal foszlo kormany... apam Octaviajaban 500k van most, a kormany mar nem az igazi, de meg nincs romokban.
Off: ahogy nezem, az en C5-ommel valaki nagyon jol fog majd jarni, tenyleg nem hasznalom sehol mashol, csak Munchen-Bp-Munchen, tokeletes utak, rendesen szervizeltetem, stb..
while (!sleep) sheep++;
-
lapa
veterán
nem fogyott 3 liter, annyival kevesebb volt eleve benne. csak az üzembentartási körülményeket vázoltam ezzel, nem nézegetem úton útfélen mi hiányzik belőle.
amúgy mindent értek, meg hogy rakétába való, ennek ellenére a termékleírás szerint idősödő személy és kisteher mociba lett kifejlesztve. szóval én mindenkinek mindent elhiszek, de eléggé vegyesek az infók így.
emellett azt is érzem, hogy jelentős különbség van az öreg motor, meg az 1-200 ezret (?) futott, még bejáratós merci dízel között. szóval ezért filozofálok csak.
attól nem félek, hogy bármi baja lenne, ha a betriebsanleitung engedélyezi a 10w60-ast.
nézzétek ezt úgy, hogy nekem a 10e km az jópár év lesz. ha félévente cserélném akkor nem témáznék ezen. de ha épp ojrópai körútra akarok menni, akkor beül elindul legyen, akármilyen helyre megyek. van azért karcosabb ügy az aszfaltozott autópályáknál is, ahol lépésben mész, komolyabb (hő)terheléssel, komolyabb dőlésekkel.
etnának felfelé spec pont felforrt az öreg audi vize, pedig azzal nem is légvonalban közlekedik az ember. de ez csak pszichikai kis színesként említem.
-
-
DeFranco
nagyúr
arról nem is beszélve, hogy a gumis kiszúrta, hogy valamikor (vajon mikor, a nyárit ez a gumis tette fel a télit meg végignéztem, biztos nem az volt) rossz anyákkal lett felfogatva a kerék, látszik a helye, szép kis karika a lyukak peremén, meg vagy 160 nm-rel volt meghúzva a csavar is. a menet sem 100-as ezek miatt már. nem mondom, hogy ez a barom volt, de ez a barom volt. más nem lehetett.
ezek után vagy magamnak cserélem a gumit, vagy végignézem a procedúrát ott az autó mellett.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
Laraxior
titán
Aszittem ugyanolyan mint a Tiéd, 170-es, azt hazavágom, (talán) de egyből kifogni majdnem a legnagyobbat, még szerencse, hogy az RS-eket megismerni a kasznijukról....
Ez volt a hátulján, csak színesben:
(#80744) !Overdose!: Igen, köszi, már megérdeklődtem.... meg tegnap már rájöttem...
Szerintem a sima V6-os 3ezres Mondeo is jobban megy mint az enyém, pedig az is szívó benzin. (ST220)
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
szőröscica
addikt
180 ezer km van benne, mostanra mentek meg ezek benne.
Talpast két olajcserénként cserélni kell, egyszerűen ennyit bírnak ezek az utángyártottak. Gyáriban csak lengőkarostól van, aranyáron.
Futóművet átvizsgáltatom évente, szóval ha gond van vele, akkor mindig kap új alkatrészt. Most télen gyűlt fel ennyi minden egyébként.
-
nagyúr
> Te megy egy dolgot felejtesz el, nem mindegy az arány.
Persze hogy nem mindegy. Ellenben szinte mindenki ugy talalja ki ezeket az aranyokat, hogy a 'szomszede elromlott', meg 'Jani hetvenezer ota nem cserelt olajat, es meg mindig megy', aztan ezeket beirja a forumra, ahol a tobbiek fejeben is hasonlo kep alakul ki.
Ha megneznel konkret szamokat, fenntartasi koltsegeket - mondjuk flottakezeloknel, akkor nehany tipusra nezve talalhatnal megbizhato statisztikat. De alig nehanyra, mert mondjuk nagyon keves flotta van mondjuk 335i E90-bol.
A gyakorlatban a fenntartasi koltsegek alapvetoen az auto araval aranyosak, ez a legjobb utmutato. A meghibasodasokban van jopar szazaleknyi kulonbseg, de te azt nem fogod szerintem, hogy neked nem 100, hanem 1 autod van. Azaz ket auto eseten ket, alig kulonbozo eloszlasbol mintavetelezel.
"Szerinted egy Papp Tibi féle Avensis meg egy korai 307-es amivel csak a baj van, az ugyanolyan jó vétel mindkettő?"
Nem, ha egy autoval csak a baj van, akkor nem jo vetel, definicio szerint Ellenben Papp Tibi is siman belefuthatott volna valami problemaba, csak akkor nem ot hoznad peldanak, hanem valaki mast, aki megfelel a sztereotipiaidnak.
Erted, itt van a vilag egyik legnagyobb megbizhatosagi statisztikaja:
[link]Citroen Saxo a top 10-ben. Fos francia. Honda Civic a Peugeot 107 utan. Satobbi. Top 10 legrosszabb: Audi Q7, BMW M5. Persze ezeket lehet imadni, csak fos francia meg fos olasz ne legyen.
Persze ezek teged se erdekelnek, gondolom, mert x szazezer autos statisztika az biztos nem olyan megbizhato, mint a szomszedjoska meg a szerelo pista mesei.
De reszemrol orulok ezeknek, ezert lehet 2 eves C5-ot venni full extrasan felaron -- hiszen tuti szoporoller.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Az a probléma h te vagy az aki objektívnek tüntetsz fel dolgokat pedig nem azok.
Nem lehet kijelenteni hogy nincs hibátlan német prémium ( annak ellenére hogy nekem nem voltak olyan bajaim ami az általad értelmezett classic-us értelemben vett hibák az általam birtokol autók jellemző hibáinak vannak beállítva) illetve nem lehet más típusokról kijelenteni hogy nincs ilyen bajuk. Természetesen mindenre van példa és ellenpélda.Kár ezen rugózni, pláne kár ordas marhaságnak titulálni valamit, csak mert neked más ismereteid vannak róla. Másnak mások a tapasztalatai, ennyi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
neduddki
nagyúr
HI!
ha enszeretni fogm az olroad futromuvet akkor kibir annyiot mint egy epeszuen megtervezett e skivitlezz futomu???:- )))
udv
neduddki
mod: vegolvastam azonnal vesek egy korai 307-es a civic-et meg belokom a dunnaba
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Ha van két biztosan megkérdőjelezhető statisztikád (ADAC + népítélet) akkor ugyan áruld már el milyen alapja van két ilyen listából bármit is levonni?!
Semmi baj nincs azzal ha az ember hallomás és részben megbízható listák alapján kialakít egy véleményt. De az a vélemény nem alapozhatja meg más döntését. És itt van a bibi hogy szubjektív véleményeket adtok el másoknak azzal hogy mer' ezt mindenki tuggya! Semmi bajom nem lenne akkor ha minden említett típussal és gyártmánnyal lenne mindenkinek saját tapasztalat (mondjuk 4 év üzemeltetés). De a helyzet az hogy a negyedunokatestvérmostohabátyjánakazunokatesójánakaszobatársának a tapasztalata nem releváns. Lehet hogy nem volt tisztában az adott típus üzemeltetésével (hangsúlyosan nem költség!) és ennek köszönhetően megutálta. Ez sokszor legalább olyan hangos vérnyogás mellett csapódik le mint a márka/típus fanatikusok hibátlansága. Ráadásul te akarod másnak leszűrni a részben rossz forrásokat?! Ennél azért komolyabb vagy...Egy szó mint száz: a legtisztességesebb választ akkor lehet adni ha mindenki csak a saját releváns tapasztalatáról számol be, és nem próbálja összefoglalni másnak a sok megbízhatatlan forrást kéretlenül.
Nem ellened szól. Csak borzasztó amikor képtelenek vagyunk (igen néha én is) felnőttként kezelni a kérdezőt. Neki kell mérlegelni és dönteni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zolynet
addikt
2évet, ~25-30ekm, amiben van nem kevés pályanap
volt még rajta hús ... lehet a sárgákat visszateszem a szombati nyílt napra#81165 mokus1: 16. kerületben tudok, jobb hátsó ívet 15ért cserélte, talán 7kért szerzett ívet, amit én 9ért tudtam volna ... fényezőtől 100méterre volt, így nekem nagyon kényelmes volt
leadtam hétfő délután, szerdára már a fényezőnél volt a táltos[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!