-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
_q
addikt
válasz kisza25 #183837 üzenetére
Százezrekkel? Mert az ami plusz ezáltal van felhasználói oldalról tényleg nem ér 100 ezer Ft-nál többet. Gyártó oldalról van inkább haszna amit a felhasználókkal fizettetnek meg és ehhez pont passzol a most népszerű "hibrid" marketing, miközben nyomokban morzsáit tartalmazza csak.
-
Senhi
aktív tag
válasz kisza25 #183839 üzenetére
Par hete voltunk kereskedonel proba vezetni, akkor 200k volt a felar ugy, hogy a regit mar nem lehetett rendelni (magyaran ez most a normal ar ). Igy 3.69-re jott ki a GL+.
Ugy tudom vitaraban 48V-os lesz a hibrid rendszer, swiftben meg csak 12V-os, ez magyarazhatja az arkulonbozetet... -
footy
addikt
válasz kisza25 #183841 üzenetére
Azert az eleg vicces, hogy ezt a Suzuki valami nagy ujdonsagnak adja el a Peugeot e-HDI (ami ugyanezt az elvet hasznalja)pedig mar 10 eve letezik....
-
tipuka
addikt
válasz kisza25 #184137 üzenetére
Félig meddig. Ha az eladó hajlandó szegedre jönni az autószerelőhöz átnézetni a kocsit a megvétel előtt, hogy nincs e valami elhallgatott hiba, akkor nem.
CactuS: van fb m persze. Ha valamelyikben bent vagy azt linkeld be kérlek itt vagy privátban persze keresek attól még én is csoportokat
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #184147 üzenetére
Igen előtte eljött megnézni. És utána kérte, hogy menjünk el Juhász Jenőhöz. De a végére már nagyon elegem volt a srácból.
De kaptam olyan telefont is, hogy valaki 60km-re volt tőle és, hogy az nagyon sok, ő annyit nem megy egy autóért. De azt se értem akkor minek hív fel, nagyon jól látja a címet a hirdetésbe.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dj79
senior tag
-
Tin
veterán
válasz kisza25 #184157 üzenetére
Persze de nyilvan millio variacio van. Az elozo kocsink 14 eves volt, mit vizsgalsz rajta azon kivul, amit egy szerelo az udvaron megmond neked. Motor kompressziot merni atvizsgalaskor mar tulzas, a tobbit pedig szemre megmondod ha alaposan megnezed a helyszinen. Max hozol emelot, es megemeled, de a tobbsege ugyis latszik.
Mas kerdes a modern auto, foleg ami eleg bonyolult, ott mar nem art egy hibakod-olvasas, de azt is meg lehet csinalni helyben, meg ott a szemrevetelezes.
Garis autot venni mas kerdes, ott minimalis a kockazat, de joval magasabb az ar. Viszont egy szettaposott olajevo autot sem fogsz felismerni, es foleg nem gariban javittatni. Tudod, 1 liter/100 km normalis mindenkinel...
-
tutis
őstag
válasz kisza25 #184221 üzenetére
Velosterben 140 LE változat van. Városi használatra mennyire hajlamos? A közvetlen befecskendezésnek mindig ez az átka, a kokszolódás..
Tartósság, megbízhatóság érdekel.
nézegettem az I30-akat is, lényegében látókörbe került a hyundai i30, Veloster, és a Kia Ceed is (2012-től)
1.4 CVVT vagy 1.6 GDi motorok vannak ezekben, ezeket térképezem fel, melyik hosszabb életű és gondoktól mentesebb
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Revolit
senior tag
válasz kisza25 #184235 üzenetére
Ez jól hangzik, de ezek az árak honnan jönnek? Dacia nem enged a listaárból, azt tudom. Suzuki ki szokta írni akciós árat, abból már ők sem engednek, ezt mondták többen is. Fiat árak alkuképesek szalonban? Még nekem is, aki piacon sem tud alkudni?
Köszi a választ amúgy -
-
-
-
Tin
veterán
válasz kisza25 #184316 üzenetére
En inkabb hosszu tavon (5 ev feletti) megtartasra nem vennek most uj autot. Egyebkent ha valaki sokat utazik, jo a dizel, a benzinesnek szerintem meg sokaig van letjogosultsaga, az elektromos csak varosba igazan jo, a hibrid meg jo koztes allapot, de akkora a felara, ami csak sok futas es/vagy 5+ evre tervezes eseten terul meg.
-
Tin
veterán
válasz kisza25 #184328 üzenetére
Tudom, ezert is mondtam, hogy most hosszu tavra nem terveznek. A tendencia nagyjabol latszik nehany even belul, igy az uj autok ertekmegtartasa is nagyobb a korabbinal. Magyarul siman lehet uj autoban ulni 2-3 evig, es akkor ujra szondazni a piacot es a tendenciakat, es cserelni. ha azt nezed, mennyibe kerul a havi vagy eves fenntartasod mindennel egyutt (javitas, szerviz, ertekvesztes), akkor lenyegeben mindegy is, mennyibe kerul (persze ha van ra penzed vagy jo hitel), egyedul az szamit, hogymilyen koltseged van vele.
-
-
ADAM1337
nagyúr
-
w333
félisten
válasz kisza25 #184665 üzenetére
Ez még a régi 8l ... ez nem tetszik !
Láttam persze, csak mondom kicsit félek francia hibáktól
Persze van, Golf 5 Adok veszek csoportba már benne is vagyok !
Mondjuk a Leon -tól modernebb és erősebb is egy ilyen A3 8P
Ha normál közekedés mellett nem dugóra gondolok elvan 8-10L -ből az belefér, ha rúgom neki akkor egyen meg 15 -t is nem izgat de akkor menjen is !
1.8T vonal lenne a jó, azok megbízható motorok
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
őstag
válasz kisza25 #184751 üzenetére
ezeket a a régi "okosságokat" hogy miylen kélzírás, milyen toll, el kellene felejteni már
nem ez számít, hanem hogy le lehet-e informálni a szervizeket
kit érdekel miylen tollal van kitöltve a szervizkönyv, miért ne tölthetné ki ugyanaz mindne évben ugyanolyan tollal?cryptot minden termékemért elfogadom
-
tutis
őstag
válasz kisza25 #184911 üzenetére
Igazából elég jó áron jutnék hozzá egy Tipo Hatchbackhez, Tech Lounge felszereltséggel.
Ami nem tetszik benne az a motor, 1.4 95 LE
Most egy Astra H-val járok, 105 LE.
A mostani autó sem egy erőgép, 105 LE - 150 Nm, de nekem elég. Városban most 7.6literrel járok, nem vezetek agresszíven. Persze simán 8 liter felé tudom vinni pár gyorsulgatással, de próbálok gazdaságosan vezetni.
A budapest dugó esetemben annyiban élhetőbb, hogy reggel korán, még dugó előtt indulok munkába, és este olyan 7 körül indulok haza, ekkor már gyérebb a forgalom. Ezért van most is a 7.6-os fogyasztás egy régi szívóbenzintől.
Motorerő:
Tipo ugye 95 LE - 127 Nm
Vezettem nemrég egy 1.4 Ceedet, 100 LE 136 Nm - hát már megéreztem a hiányt az Astra után, persze csak 1-2 km tesztvezetés volt.
Tipoban tetszik a külseje, ráadásul kedvenc színemben lenne. Beltér vegyes számomra, bár még csak képen és videón láttam a belsejét, de a műanyagok mintha olcsóságot sejtetnének. Plusz informálódok hibákról, hát nem hibamentes azért a széria.
Ceed az kiforrott belső térrel rendelkezik, minőséginek tűnt minden.
Szóval most megy a matek fejben hogy mi legyen. Mivel a tipo külföldről jön, így nincs lehetőség előtte tesztvezetni, próbálgatni stb.. Igazából ha minden igaz már intézés alatt van, csak gondolkodok maradjon majd meg, vagy nem. Ami mellette szól a szép külső, kevés km, fiatalság. Ami ellene az a motor...http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz kisza25 #184921 üzenetére
Nem új autóban gondolkodok.
[1.4 lounge] Én egy ilyet tudok (normál színű belsővel, króm nélkül, többi stimm) 25ezer km-el, 3.1 körül. Ez szerintem elgondolkodtató.http://www.youtube.com/tutisgsxr