-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz cappa72 #193883 üzenetére
Jól használható egy kis köbcentis turbó benzin is egyterűben egy nagyobb szívóhoz képest, mert jobban fogyaszt és hamarabb jön a nyomatéka. De majdnem olyan bonyolult, mint egy TDI, mégsem olyan hatékony, szóval csak fél megoldás.
A lényeg, hogy nem véletlenül volt annak idején az egyterűek nagyon nagy része dízel. Most kényszerből kapják a kicsi, turbós és/vagy elektromos rásegítést. Ésszerű, mérnöki magyarázat nincs a dologra, csak a divat okozza.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Lacko32
tag
válasz cappa72 #194575 üzenetére
Hosszú, de hasznos írás, köszönöm!
Amiket leírtál nekem, az pont rám illik jelen helyzetben. Lesz második baba, emiatt is akarnék egy nagyobb egyterűhöz nyúlni. Könnyebb a pakolás, variálható, tágas, hasznos praktikus rekeszek, ezeket csípom nagyon.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
-
Lacko32
tag
válasz cappa72 #195216 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Már lőttem pár lesifotót róla, de ott még havas/jeges kissé, hazafele az autópálya mellett egy csöves leállóban nyomok róla komolyabbakat, aztán jelentkezem.
A hátsó felem már olyan sós, mindjárt kigyulladIsten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
vzsryl
nagyúr
válasz cappa72 #195572 üzenetére
Az ezres háromhengeresek hangja és járáskultúrája borzasztó.
Nekem eddig egy háromhengeres hangja volt elfogadható, mégpedig az új Fiesta ST 1.5-öse. Tudom, hogy én vagyok elcseszve, de belehallottam egy beteg hathengeres duruzsolást.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
MC Pite
veterán
válasz cappa72 #195712 üzenetére
Miiivan? Életben nem hallottam. Az autónak attól nagy az értékvesztése, ha b*szott rá a tulaj. Akinek az számít mikori év, nem is tudom . Amúgy 3 autónk is év végi gyártás volt, de év eleji forgalombahelyezésű.
Ami valóban szívás lehet, széria végéről jól felszerelt/szépen kirittyentett autót venni. Ezt viszont már negyedjére csinálom, és bizony kellemetlen (eladáskor) hogy árban a következő szériával egybefolyik, ahol már vannak annyiért lerúgott példányok. De akiknek jó azaz autó, és bíznak az első éves szériákban, azok vegyék meg azt.
A korábbi kívül ütött kopott, de műszakilag jó állapotú autóhoz: Több haverom, kollégám is hiszi azt, hogy ilyen autója van. De idáig 101%ban még beülés nélkül is lehet látni sok pontot, hogy bizony nincsenek. Ma reggel az egyik ilyen kollégának szóltam, hogy pótféklámpában már csak kb 1 izzó világít. Azt mondja: 'Már megint? Most cseréltem... két éve, akkor is te szóltál érte.' Azt nem sorolnám, hogy a szerinte műszakilag jó autónak mi az a legalább 10 baja, amit azonnal megcsináltatnék ha nekem kéne azt vezetnem.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
-
Lacko32
tag
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz cappa72 #196245 üzenetére
Ha megtehetném, hogy új autót vehessekek sem vennék új autót. Persze biztos, hogy van az a szint amikor olyan gazdag lennék, hogy fontos lenne a 911-ben milyen színű cérnával legyen varva a kormány...de Én inkább ilyen 1-3 éves autót vennék, abból a pénzből. Azon már elbukta az "első belepuki" árát az előző tulaj. Mondjuk ebből a már említett 5 millióból elég jó 3 éves járgányokat kapni, legyen az családi kombi, suv vagy egy sedan. Értem Én, hogy az első 100 ezer km fontos egy autó életében, hogy miként tették meg, de új autóval is lehetnek gondok. Persze vannak olyan Suzuki Vitarák amik töbe kerülnek használtan, vagy árában van, mint az új, de ezeket most hagyjuk.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #196261 üzenetére
Ha csak szivacs a gond, akkor kárpitos megoldja szerintem. Vagy huzat nyűgre lehetne vadászni bármi jó olyan mintás ülést, aztán vagy a jobbos ülésből pótolni, ami kopott, vagy összevarrni a hátsó huzatból mondjuk... Golf sofőr ülés lett már javítva, elég volt a huzatból egy részre újat varrni, de így 300k felett már a szivacs alatt kezd érződni némi fém
-
footy
addikt
válasz cappa72 #196423 üzenetére
+1
2015 elott ritkaszar ulesek voltak a skodakban. Talan a sport es L&K kivitelek ulesei voltak jobbak., de meg azok sem kozelitettek meg az opel sport uleseit.
Egyebkent a focusban is a 3-as sport ulesei voltak az elfogadhatoak a tobbi/korabbiak szornyuek voltak.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz cappa72 #196604 üzenetére
Mastol is hallottam hogy volt vele problemaja, szerintem Skodaek megvettek a legszarabb gazpedalt amit kapni lehetett.
Kopár, sivár, fapad, kényelmetlen, rossz vezetni... ezek maradtak meg belőle.
Igy-igy, en senkinek nem ajanlanam. A 2es Fobia amugy ugyanez a hulladek. Volt nalam januarban egy 1.4 dizellel 75 loval, de valami borzalom volt az is. (bar az nem fulladt)#196606 oliwire
bovdenes nem tud ennyire szar lenni#196609 Qru
Egy kanna benzint meg egy ego gyufat erdemes beletenni#196612 Veron
A Scala belseje egesz korrekt, de az is csak addig amig a kamiq all mellette.
A fentiek kozul I30at vennek, mert az sokkal komolyabb auto mint a tobbi, de inkabb az 1.0T-vel. A szivo motor EU6 ota 2L alatt kompakt autoban nem mukodik.[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz cappa72 #196604 üzenetére
A Pug306 1.4 8V is rossz volt elindulásnál. Lefulladás annyira nem, de indulásnál a gázadásra nagyon hülyén reagált: ha rászállt egy pillangó a gázra, adott egy nagy gázfröccsöt, majd visszaejtette. Először nézegették szerelők, aztán elkönyveltük indulásrásegítő fícsörnek... Amúgy a váltója is elég tré volt, a kuplungját se szerettem. De azért meg lehetett szokni.
Ja, és volt egy megoldhatatlan hibája, félig meleg motorral marha nehezen indult, hagyni kellett lehűlni. Egyik szerelő se jött rá, hogy mi baja volt (nehéz volt reprodukálni, néha cseréltek rajta pár dolgot, ami logikusnak tűnt, de a probléma megmaradt).
Mindezek ellenére egyszer sem hagyott ott sehol.
-
dj79
senior tag
válasz cappa72 #197130 üzenetére
Megane 3 1.6 nem rossz (ha elférnek benne a gyerekek hátul), amúgy meg z16xer motoros Astra.
Gamma motorokról megoszlanak a vélemények láncminőség és olajfogyasztás terén (ceed, I30), a vw 1.6 meg hát... olyan, amilyen .pedig tudok egy eladó Priust
Veron: hápersze hogy corolla hsd.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz cappa72 #197130 üzenetére
Hm, valóban M3 is belefér már, meg az Ufo Civic is.
Nem olyan kicsi kisautó kategóriában (ha a kombikat azokból se nézzük) Grande Punto, Clio3, 208 is szóba jöhet ha bejönnek (utóbbiba én szeretem a Puretech motort, ez se tetszik mindenkinek, és az elejénél még mállott a vezérműszíj, azaz egy olajteknő levétellel meg kell fejelni a vezérléscserét), bár szerintem a pörögni akarásét, hangért és a kis fogyasztásért cserébe simán vállalható, sokkal jobb vezetni (+gokartkormány és jó üléshelyzet) mint a korábbi 1.4est C3at volt, pedig az se volt rossz a maga nemében.Koreaiaknál inkább az 1.4re hallok kevesebb panaszt, de az 1.6 se rossz, de vegyesebbek a tapasztalatok az MPI-ről.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
válasz cappa72 #197145 üzenetére
Tudom, tudom nem szívó de még lehet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ngaba
aktív tag
válasz cappa72 #197130 üzenetére
Megane-ból szerintem is inkább a 3-ast nézd, az kimondottan jó.
Szerintem a Ceed/i30 is jó, illetve szinte bármilyen japán, ami kijön a keretből (csak sajnos drágák).És mondok két eddig nem felhozott típust:
Ha nem csömörlöttél meg a Fordtól, akkor egy 2010-es 1. generációs c-max 1.6 szívó 100 LE. Szerintem az ideális kisebb egyterű méret. Nekem és a menyasszonyomnak is nagyon tetszett anno, bár ez ugye már 11 éves.Lancia Delta 1.4 t-jet. A közkedvelt t-jet motor, és tágas autó. A formája kimondottan megosztó, vagy nagyon fog tetszeni neki, vagy nagyon nem. Alkatrészellátást passzolom, majd Integrale megmondja.
-
MC Pite
veterán
válasz cappa72 #197156 üzenetére
Hátfájósként nekem jó az M3 ülése, de nyilván kipróbálós (kevés autóban nem rinyálok, általáben nem támasztják meg rendesen a hátam (alsó felét).
Sok kompaktnál a tető is hamarább lejt és a tengelytáv is rövidebb az ötajtósnál, emlékeim szerint ennél is.
Szerelhetőségben közepes, néha középszar. PSA autók után nekem visszalépés, haverok vag konszernes autóihoz képest nem sztem rosszabb. Ez némileg zavar, de C4PII marha drága volt a kinézett paraméterekkel ehhez képest, másfél milla difiért meg nyilván van komprisszum.Szerk: Ha a Focusból sima, nem C Max, kezd az üléssel. Nálunk a cégnél mindenki utálta emiatt az elődjét (és mert egy hangos silány autó volt, de az más tészta).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
ngaba
aktív tag
válasz cappa72 #197156 üzenetére
"C-max most szerintem nem, mert 2011 utánit most csak 1.0 EB-vel láttam (HAHUn), olyat technikailag nem feltétlen szeretnék. Feltétel most a 9 évnél nem öregebb autó."
Én még az eggyel korábbi generációra gondoltam. De a 9 évbe végképp nem fér bele. A következő generációt nem szeretem, szerintem kívül-belül ronda + elbunkeresedett, bónuszként a grandnak tök alacsony támlájúak a hátsó ülései. Az 1. generációsnál csak a széles középkonzolba tudtam belekötni, szerintem kézreáll minden, futóműve frankó (a többi egyterűhöz képest főleg), az az 1.6-os motor elvileg kimegy a világból, bár nyilván nem versenyautó. Nálam pluszpont, hogy még ablakok is vannak rajta, és nem fekete belsővel szvsz jó hangulatú a belseje (a rokon Fóka2-nél jobb).
-
6030D
Ármester
válasz cappa72 #197710 üzenetére
Ti mondjuk egy gatyában voltatok egy hétig, de a gyereknek volt kismotor.
Amúgy ja, lehet matekolni, Nexiába befért két mázolóbak, E11 Corollába a nyaralós cuccokon kívül nagy méretű grill (az fontos! ), de bringás versenyeken is néha olyan kis csomagtartókból csomagolnak ki 1-2 bringát, hogy csak pislogunk (nem szedán, de vasaló Swiftből két 26" mtb felhajtott ülésekkel).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Dare2Live
nagyúr
válasz cappa72 #197718 üzenetére
ahogy mondod. Írmagja.
Össze lehetne szedni:
Ford: B-max, megszünt, C-Max megszünt, S-Max most szünik meg
hyundai/kia: IX20/venga megszünt, carens megszünt.
Toyota: verso megszünt.Ehh inkább a mi marad. Fordtól galaxy...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
MC Pite
veterán
válasz cappa72 #197856 üzenetére
Nekem a Picassoé/Megané(nem tudom hogy csak huzatban tér el az alaptól, vagy tömésben is, szemre csak a huzatot látni) is 5-700km-ekre jó (volt), a C8-é 1000km felett is tök jó (meg az mk1 C3ból a jobbik ülés is, bár comb terén nem támasztott sokat, de a hátat remekül, plusz normális kartámaszos volt).
Rapid&Toledo/Octavia/C4 mk1 sem zavart 1000+ km-eknél sem, C4P II alap ülése nagyon bejött.
Focusok és Turneo Connect Esztergomon belül is sanyargatták a hátam. Vitara S-Cross 1-2 óráig jó, utána már nem annyira.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
vzsryl
nagyúr
válasz cappa72 #197867 üzenetére
Nem a formájára gondoltam, hanem benne utazni, vezetni, létezni.
Mai igényekhez képest már nem túl halk és komfortos, de a régi Swifthez képest az F Astra is, vagy akár egy Punto is sokkal jobb.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
BigBlackDog
veterán
válasz cappa72 #198177 üzenetére
"olyat nem lehet, hogy te döntöd el, mit akarsz?"
Ezt azért nem mondanám. Vannak kezelőszervek (váltófül, vagy a hagyományos váltókar, ahol még van), amik segítségével benyújthatsz "kérelmet" a váltó részére, hogy mire vágysz. Ha a DSG pont a kívánt fokozatot készítette be, akkor kva gyors, ha nem, akkor kezdhetsz gondolkozni, hogy mivel kéred a kávét. Értelemszerűen, ha túl nagy/kicsi fokozatba akarnál váltani, azt nem hagyja.
-
veterán
válasz cappa72 #198183 üzenetére
Ha megnyomom a fület (de nem teszem át a váltókart kézibe) akkor vált. Ha a bal fület nyomom meg akkor vissza, ha a jobbat akkor fel. De én pont hogy sebességben maradva akarok gyorsítani, mert ha odalépek visszavált. kb 15-20 másodperc elteltével pedig visszaáll normál üzemmódra (azaz oda teszi ahova gondolja ha egy ideje nem nyúltam bele). Hameg 60-nal megyek és 6-ba teszi megnyomhatom a váltófület, de 15 másodperc múlva újra fölteszi 6-ba ha a kart nem teszem át manuálba.
Ha a füllel 5-be teszed ott is marad ha nem mész alapjárat alá vagy piros csík fölé, de 15 másodperc után vált ahova gondolja.
Ha a karral manuálba teszed majd a füllel 5-be akkor ott is marad ha nem mész alapjárat alá vagy piros csík fölé, és 15 másodperc után sem vált ahova gondolja.https://tinyurl.com/rasoapro
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #198817 üzenetére
Nézd meg a BE lámpát, ott meg túlságosan is lecsukódik... A műanyag még néha előfordul, hogy úri kedvében megereszkedik és növekszik a hézag (pl Focus mk3 facelift hajlamos rá), de amikor a lemezek nem egy emeleten tartózkodnak, az már gyanús. Szvsz az sem feltétlenül tragédia, ha be van vizsgálva a sérülés mértéke és tisztséggel javították, csak legyen olyan az ára is. Flottában sok visszavételt csináltam, rá van állva a szemem az apróságokra
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PHP programozás
- ASUS routerek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Honor Magic V2 - origami
- Nyaralás topik
- Microsoft Surface
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kés topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen