-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16514048
törölt tag
Itt főleg csak read only-ban vagyok jelen, de már engem is rohadtul idegesít. Most biztosan röhög a markába, hogy sikerült kiakasztani pár embert, de szerintem ha nem foglalkozunk vele, nem válaszolunk a hozzászólásaira akkor előbb utóbb abba fogja hagyni. Amennyiben nem így tesz, akkor jelenteni fogom a moderátoroknál, ha más nem teszi meg.
Elég nagy bunkóság ilyen hozzászólásokkal telehányni a fórumot egy embertől is, nem kéne átvenni ezt a stílust másoknak is. (Egyébként én szívem szerint neduddkit is bannolnám egy időre, nem hiszem el, hogy nem lehet azt a plusz pár másodpercet rászánni egy olvasható komment megírására) -
runner 125
nagyúr
Városba egy 125-ös robogó a legideálisabb, 30.000ft-ért lehet csinálni B125-öt, ha esetleg nincs korlátlan motor jogsid. Évi 3-4k a biztosítása, egyszer 30 az átírás és annyi. A 4t 125-ösök bőven 3 alatt esznek, és van benne annyi tartalék, h városba lenyomd az autókat, noh és bármikor mehettek vele akár ketten is.
Az 50-es smkp-ok Pestre ezért neccesek, vidéken csak csak használható A-B-be, de pesti forgalomba tényleg veszélyes."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos727
senior tag
Szerintem egy nagy kerekű robogóval jobban járnál. 4 ütemű manuális váltós motorok nagyon halványan mennek, variátor váltó a robogókban jobban teljesít ilyen blokk mellett szerintem. A másik, hogy chopper 1000 ccm felett indul, addig nagyon nevetséges hatást kelt és nem mellesleg egy ilyen 125-ös is nagyon kicsi fizikailag. Ha mindenképpen váltós, akkor inkább enduro stílus, esetleg sport, bár itt nem olyan kényelmes az üléspóz hosszútávon. Persze a legjobb egy 125 2T lenne váltósból, bár itt már 4-5 literes a fogyasztás, erő viszont a duplája a 4T-hez képest.
-
-
Laraxior
titán
Az uccsó képen a "nooomális" kormány a legtutibb
Ezek hogy mennek műszakira?"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Declare
őstag
Ez legalabb csak szimplan poen ranezel es röhögsz es a tulaj sem gondolja komolyan (legalabbis ha nincs nagyobb baja ). Akkor mar sztem a sok boyracer aki rahegeszti a tuningkipufogot a 100 loerö (vagy kevesebb) akarmire az 1000x roszabb...mert ök meg komolyan is gondoljak, h sport kocsijuk lett
-
-
caprine
aktív tag
Azért jó lenne tudni, hogy melyik avensis-ről van szó, mivel már a 3. generációnál tart. Nem néztem meg a katalógus adatokat de a C vectra picit mindegyik Avensisnál nagyobb. Az egyik ismerősnek van 2,2 TD, vezethetőség tekintetében még utasként is érezni hogy erősen alulkormányzott, maga a C vectra lett túlsulyos minimum 50-100 kilóval. A fedélzeti rádiója elszállt, illetve csak a soft, a helyi opel szalonban senki se tudott hozzászagolni. Az avensis japán tervezés, bár a 2. generáció formatervét franciák csinálták, de nem japánban gyártják. Ha japán kell akkor az elődje a carina-e. Az avensis nagyon csendes autó, még a dizel motorral is, de az is elromlik, csak évekkel meg kilométerekkel később. Öcsém 10 éves yarisán most lyukadt ki a kipufogó dob, a fater kollégájának a G astrán fél év után cserélni kellett a gyárit. És ami a lényeg, bár nem tudom a vectrát hány helyen, de az astra 7 országban is készül, és nagyon nagy minőségi különbség van egy németben meg egy lengyelben gyártott astra között. Én azonos feltételek esetén tuti a toyotát venném.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
Rick4
félisten
Létezik, hogy ez az ember tényleg ennyi ésszel rendelkezik?
Az autószerelő haveromhoz vittek egy Fabiát, az emelőn derült ki, hogy más baj is van, anélkül nem mehet. Meg kellett csinálni, majd mikor a fizetésre került volna a sor, kiderült, nincs annyi pénz. Egy nap múlva megvolt a megoldás, menjen, válasszon egy disznót. Jobb híján ment, választott, fagyasztóba tették, de hogy jól jártak-e?
Az electric power jó akksi, mikor előző télen a Multiplám nem akart hidegben valami gebasz miatt indulni, volt, hogy -10°c-ban pici szünetekkel, de nettó 1.5 percig tekertettem. Semmi probléma nem volt vele, tette a dolgát, úgy vitték el ezzel az akksival. Jász- Plasztik gyártmány, semmivel se rosszabb, mint a 2x drágábbak, ráadásul ugyanúgy 2 év gari van erre is.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Buster17
addikt
Akad olyan típus amibe csak a paci meg a köbcenti, hátha egyik rosszabb mint a másik
Alfa Romeo 147 JTD
Erstzulassung 2005
Km 163.451
€ - Preis 4.890,
--------------Alfa Romeo 147 1,9 JTD Distinctive
Erstzulassung 2004
Km 138.800
€ - Preis 3.490,-
85 kW (116 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
------------------Fiat Punto 1,2 mit Neuem Pickerl bis 06/2015
Erstzulassung 2006
Km 92.000
€ - Preis 3.400,-
66 kW (90 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
-----------------BMW 3er-Reihe 316
Erstzulassung 2003
Km 137.200
€ - Preis 4.490,-
85 kW (116 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
---------------Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
Erstzulassung 2005
Km 98.000
€ - Preis 4.400,-
85 kW (116 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
-----------------Alfa Romeo 147 1.6 TwinSpark
Erstzulassung 2002
Km 166.120
€ - Preis 3.350,-
77 kW (105 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
---------------Fiat Grande Punto Fiat Grande Punto 199
Erstzulassung 2006
Km 149.000
€ - Preis 3.900,-
55 kW (75 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
---------------Seat Ibiza Sport 1,4 16V
Erstzulassung 2006
Km 99.756
€ - Preis 4.950,-
74 kW (101 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
------------------Chevrolet Aveo
Erstzulassung 2009
Km 33.000
€ - Preis 3.400,-
55 kW (75 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
------------------Chevrolet Aveo 1.2 5tg M/T
Erstzulassung 2009
Km 68.800
€ - Preis 3.500,-
55 kW (75 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
--------------Citroën C4 Coupe 110 VTR FAP
Erstzulassung 2005
Km 126.000
€ - Preis 4.990,-
80 kW (109 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
---------------Citroën C2 1,4i SX PLUS
Erstzulassung 2005
Km 113.000
€ - Preis 3.400,-
55 kW (75 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
----------------Citroën C4 hdi
Erstzulassung 2007
Km 161.200
€ - Preis 4.600,-
80 kW (109 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
---------------Citroën C4 Citroën C4 1,6 HDi 110 Exclusive
Erstzulassung 2005
Km 126.000
€ - Preis 4.600,-
80 kW (109 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
--------------Fiat Grande Punto Fiat Grande Punto 199
Erstzulassung 2006
Km 149.000
€ - Preis 3.900,-
55 kW (75 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
-----------------Fiat Grande Punto Dynamic 5-Türig
Erstzulassung 2006
Km 55.000
€ - Preis 4.300,-
57 kW (77 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
------------Ford Focus Ambiente 1,4
Erstzulassung 2005
Km 116.000
€ - Preis 3.000,-
59 kW (80 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
-------------Mazda Mazda3
Erstzulassung 2006
Km 167.000
€ - Preis 4.900,-
80 kW (109 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
----------------------Mazda Mazda3 /SP/1.6i/TX
Erstzulassung 2003
Km 76.000
€ - Preis 3.800,-
77 kW (105 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
-------------------------Opel Corsa 1,2
Erstzulassung 2007
Km 33.500
€ - Preis 4.990,-
59 kW (80 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
-----------------------Opel Corsa S-D 80Ps
Erstzulassung 2008
Km 90.105
€ - Preis 5.000,-
59 kW (80 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
----------------------Peugeot 206 Sport Line 1,4 HDI 70
Erstzulassung 2006
Km 90.800
€ - Preis 4.690,-
50 kW (68 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
--------------------------Peugeot 206 gti
Erstzulassung 2006
Km 75.000
€ - Preis 4.500,-
100 kW (136 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
------------------Peugeot 307 1,6 HDi, Black and Silver Edition
Erstzulassung 2004
Km 155.000
€ - Preis 3.990,-
80 kW (109 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
--------------------Seat Leon 1.9 TDI Signo
Erstzulassung 2001
Km 164.100
€ - Preis 4.900,-
81 kW (110 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
---------------------Seat Ibiza Sport 1,4 16V
Erstzulassung 2007
Km 76.000
€ - Preis 4.990,-
74 kW (101 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
--------------------VW Golf V 1,6FSI Sportline
Erstzulassung 2004
Km 132.000
€ - Preis 5.000,-
85 kW (116 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
-------------------VW Beetle 2.0 GTI
Erstzulassung 1999
Km 151.000
€ - Preis 4.500,-
85 kW (116 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
--------------------BMW 3er-Reihe 316i
Erstzulassung 2003
Km 151.400
€ - Preis 4.800,-
85 kW (116 PS) | Limousine
----------------------BMW 3er-Reihe 316ti compact
Erstzulassung 2003
Km 158.000
€ - Preis 4.200,-
85 kW (116 PS) | Limousine
-----------------------Citroën C4 1,4 Family
Erstzulassung 2007
Km 58.900
€ - Preis 4.999,-
65 kW (88 PS) | Limousine
-----------------------Citroën C4 VTR Pack FAP
Erstzulassung 2005
Km 150.000
€ - Preis 4.500,-
80 kW (109 PS) | Limousine
---------------------Fiat Grande Punto 1,9 JTD Multijet 120 Emotion
Erstzulassung 2007
Km 103.500
€ - Preis 4.990,-
88 kW (120 PS) | Limousine
-----------------Fiat Grande Punto 1,4 Dynamic
Erstzulassung 2008
Km 68.560
€ - Preis 4.990,-
55 kW (75 PS) | Limousine
----------------------Fiat Bravo 1,4 16V Dynamic
Erstzulassung 2008
Km 62.300
€ - Preis 4.890,-
66 kW (90 PS) | Limousine
---------------------Ford Focus Coupé Trend+ 1,4 16V
Erstzulassung 2006
Km 80.000
€ - Preis 4.990,
---------------Ford Focus Trend 1,4
Erstzulassung 2006
Km 105.594
€ - Preis 4.900,-
59 kW (80 PS) | Limousine
---------------KIA Rio 1,5 CRDi Sport Pro
Erstzulassung 2006
Km 143.500
€ - Preis 4.499,-
81 kW (110 PS) | Limousine
-----------------KIA cee'd 1,4 CVVT Cool
Erstzulassung 2007
Km 103.000
€ - Preis 4.500,-
77 kW (105 PS) | Limousine
-----------------Mazda Mazda6 2,3iGT
Erstzulassung 2003
Km 95.000
€ - Preis 5.000,-
122 kW (166 PS) | Limousine
---------------Mazda Mazda3 Mazda 3 Sport 1,6i TE
Erstzulassung 2005
Km 125.000
€ - Preis 4.999,-
77 kW (105 PS) | Limousine
------------------Mazda Mazda3 Mazda 3 Sport CD110 Active
Erstzulassung 2005
Km 128.000
€ - Preis 4.990,-
80 kW (109 PS) | Limousine
-----------------Mazda Mazda3 Mazda 3 SP/ 1.4i/CE
Erstzulassung 2005
Km 139.000
€ - Preis 4.500,-
62 kW (84 PS) | Limousine
-----------------Mazda Mazda3 Sport 1,6i TE
Erstzulassung 2004
Km 50.600
€ - Preis 4.500,-
77 kW (105 PS) | Limousine
------------------Mazda Mazda6 1,8i TE
Erstzulassung 2004
Km 90.000
€ - Preis 4.300,-
120 kW (163 PS) | Limousine
-------------Opel Corsa 1,3 CDTI ecoFLEX DPF
Erstzulassung 2009
Km 112.000
€ - Preis 4.999,-
55 kW (75 PS) | Limousine
-------------Opel Astra 1,9 Cosmo CDTI
Erstzulassung 2006
Km 137.000
€ - Preis 4.990,-
88 kW (120 PS) | Limousine
-----------------Opel Astra 1.6 101 ps
Erstzulassung 2008
Km 97.000
€ - Preis 4.800,-
74 kW (101 PS) | Limousine
---------------Peugeot 207 Active 1,4 16V
Erstzulassung 2007
Km 156.830
€ - Preis 4.000,-
65 kW (88 PS) | Limousine
--------------VW Beetle 1,8 T
Erstzulassung 2000
Km 127.000
€ - Preis 4.000,-
110 kW (149 PS) | Limousine
---------------VW Golf Trendline 1,4
Erstzulassung 2003
Km 128.000
€ - Preis 4.500,-
55 kW (75 PS) | Limousine
------------------VW Golf IV Comfortline 1,9 TDI
Erstzulassung 2001
Km 139.500
€ - Preis 4.900,-
85 kW (116 PS) | Limousine
--------------Peugeot 307 cc
Erstzulassung 2004
Km 131.000
€ - Preis 5.000,-
80 kW (109 PS) | Cabrio / Roadster
-------------------Peugeot 307 CC 1,6 16V
Erstzulassung 2004
Km 114.577
€ - Preis 4.990,-
80 kW (109 PS) | Cabrio / Roadster
-----------------Mazda MX-5
Erstzulassung 2003
Km 75.000
€ - Preis 4.900,-
81 kW (110 PS) | Cabrio / Roadster
----------------------Peugeot 206 CC Platinum Edition 1,6 HDI 110 FAP
Erstzulassung 2005
Km 107.500
€ - Preis 4.900,-
80 kW (109 PS) | Cabrio / Roadster
--------------------------Mazda MX-5 1,6 i Emotion
Erstzulassung 2003
Km 77.300
€ - Preis 4.300,-
81 kW (110 PS) | Cabrio / Roadster
-----------------Opel Astra GTC
Erstzulassung 2005
Km 144.000
€ - Preis 3.200,-
74 kW (101 PS) | Sportwagen / Coupé
---------------------Honda Civic 1,4i LS Sport
Erstzulassung 2004
Km 134.000
€ - Preis 4.300,-
66 kW (90 PS) | Sportwagen / Coupé
-----------------Mazda RX-8 231PS
Erstzulassung 2004
Km 132.084
€ - Preis 3.300,-
170 kW (231 PS) | Sportwagen / Coupé
-----------------Opel Astra Coupé 2,2 DTI 16V
Erstzulassung 2003
Km 152.719
€ - Preis 2.990,-
92 kW (125 PS) | Sportwagen / Coupé
----------------------Volvo S60 2,4 / RS65P2
Erstzulassung 2002
Km 137.000
€ - Preis 5.200,-
103 kW (140 PS) | Limousine
--------------Volvo C70 2,0 T Cabrio PREISREDUKTION Cabrio / Roadster
2000, 165.000 km, € 4.490,-
---------------- -
Pont ezért csinálom. És ezért fizetek érte ennyit vagy többet, mert ha olyan hibáról van szó ami sokba fáj, és jellegéből eredően rendelkezik diagnosztizálható előélettel, akkor nekik a pecsétes papírral igazolhatóan ezt észre kell venni. Ha nem tették, lehet menni verni az asztalt. Vagy ha fel van írva, akkor lehet az eladóval kötendő üzlet alapja. Nem ok nélkül márkaszerviz, mert hol máshol érthetnek hozzá jobban mint ott?
(#95209) hdman: A passatnál, az allroadnál is (a C5 -C6 is). És tényleg mindent elmondtak. A Gazsinál, az ablaktörlők elöregedését is felírták, és utána a telefonban az ember elmondta nekem, hogy -hangsúlyozta - privát véleménye szerint a következőket kell megnézetni és megcsináltatni rajta: és itt felsorolta hogy gyanús egy ilyen korú autónál a teljesen üres hibatároló, hogy amikor az emelőre felrakták kiakadt a szintező, hogy a klíma ugyan hiba nélküli de egyik oldalon langyosabb, hogy a lámpák fényereje papíron megfelelő de kékes és szerintük halvány, hogy a felszerelés része gyárilag a kompresszor ami itt hiányzik stb-stb. Ezzel felvértezve visszamentem a kereskedőhöz ezeket megbeszéltük és megegyeztünk a következőben: enged a motorkocsi árából 350k-t, én fizetem az anyagköltséget de ő kicserélteti saját szerelőjével az egyik gyanús légrugót, a klímakompresszort. Kaptam róla papírt, meg elérhetőséget h ha gond van hova mehetek. És lőn üzlet. Uh nekem ez megérte. Hála az égnek Domival nem volt semmi ilyen baj.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Zewa
senior tag
Isminek a Zescortja úgy rohad hogy az öklömet át tudom dugni a padlólemezen, plusz a 4 sárvédő ív rohad illetve bonuszként a csomagtér ajtó is... viszont még pár hónapig ki kell bírnia, így kellet rá egy műszaki. 25k, úgy hogy délelőtt eljöttek érte, délután hazahozták..
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Hogy meglegyen az öröm: mától senki sem írhat sem ómagyarul, sem újmagyarul, egy prohardverikum sem.
12 évig nem volt ezzel gond, pedig 3000 felhasználónál éppen, hogy zavaróbb, hisz nem veszik el a félmillió közt a nem tetsző szöveg. Kevesebb manapság valami: a türelem, a tolerancia, a lelki béke, vagy még folytathatnám, de minek, a lényeg, hogy a felhasználók legkisebb közös többszöröse határozza meg a dolgokat.Újabban más szelek fújnak errefelé, Racecam gyere vissza tegyél rendet ...
Racecam "alatt" végig pont így írt neduddki, és semmit se tett ellene Puff, egy öngól, de oda se neki, a lényeg, a forradalmi hevület, a sörszagú odamondogatás, meg hogy régön mindön jobb volt.E témát pedig itt és most, örökre lezárjuk.
PS., mert ezt írta valaki:
(...)eltunt par hozzaszolas?
Oke, hogy off volt, de akkor a topic 80%-a mehetne a levesbe.
Ehhez tartsuk magunkat, tilos az OFF, ne kelljen moderálni ezért is. Ami nem az autóvétel, az OFF: törlés, szankcionálás lesz.[ Szerkesztve ]
-
Erre a hsz-re most hívták fel a figyelmemet, muszáj reagálnom:
Ezidáig a kettős mérce és a pofára moderálás nem volt jellemző a lapcsaládra. Mondom, eddig ...
Igazad van, ne legyen kettős mérce: téged anno fekeandras néven öles szabályszegési lajstromod jutalmaként kitiltottak véglegesen, még épp a visszasírt Racecam idő alatt...
Aztán ebben a mostani szörnyű időszakban személyesen én engedtelek vissza téged dízelracer néven, (nem mellesleg folytattad ugyanazt), de ha gondolod, akkor tényleg legyen vége a kettős mércének, most kitiltalak, és akkor helyreáll a rend, hiszen régen minden jobb volt, aki ki van tiltva, az legyen kitiltva.
Válassz, hogy mi legyen.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Sokan nem tudnak előzni ez tény, pedig minden kis motoros autóval hamar meg lehet lépni az előzést, ha jü ütemben váltasz vissza és nem tartod azt az elvet, hogy előzés közben nem váltunk. Sajnos ültem ilyen ember mellett... vissza 3.-ba és tiltásig, de nem tette át a 4.-et mert előzés közben nem váltunk.
Sokan nem ismerik a saját autójuk teljesítmény görbéjét, ezért nem is tudnak váltani.
Automatát mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
már megint kezdődik - ismerni kell az autó korlátait, képességeit. Ha rosszul mértél fel előzés előtt, akkor (nekem tanították) lehet a fék pedállal is próbálkozni, és visszasorolni. Kiérek, nyomom, látom, hogy elszabtam, fék, index jobbra, vissza. Ha tudom, hogy hiába taposom, akkor a fék megmenthet. Persze kellemesebb egy elb.szott előzésből padlóval kijönni, meg "biztonságosabb".
"... and I hope you have a great day!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs