Új hozzászólás Aktív témák

  • bitpork

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz 8th #95208 üzenetére

    Pont ezért csinálom. És ezért fizetek érte ennyit vagy többet, mert ha olyan hibáról van szó ami sokba fáj, és jellegéből eredően rendelkezik diagnosztizálható előélettel, akkor nekik a pecsétes papírral igazolhatóan ezt észre kell venni. Ha nem tették, lehet menni verni az asztalt. Vagy ha fel van írva, akkor lehet az eladóval kötendő üzlet alapja. Nem ok nélkül márkaszerviz, mert hol máshol érthetnek hozzá jobban mint ott?

    (#95209) hdman: A passatnál, az allroadnál is (a C5 -C6 is). És tényleg mindent elmondtak. A Gazsinál, az ablaktörlők elöregedését is felírták, és utána a telefonban az ember elmondta nekem, hogy -hangsúlyozta - privát véleménye szerint a következőket kell megnézetni és megcsináltatni rajta: és itt felsorolta hogy gyanús egy ilyen korú autónál a teljesen üres hibatároló, hogy amikor az emelőre felrakták kiakadt a szintező, hogy a klíma ugyan hiba nélküli de egyik oldalon langyosabb, hogy a lámpák fényereje papíron megfelelő de kékes és szerintük halvány, hogy a felszerelés része gyárilag a kompresszor ami itt hiányzik stb-stb. Ezzel felvértezve visszamentem a kereskedőhöz ezeket megbeszéltük és megegyeztünk a következőben: enged a motorkocsi árából 350k-t, én fizetem az anyagköltséget de ő kicserélteti saját szerelőjével az egyik gyanús légrugót, a klímakompresszort. Kaptam róla papírt, meg elérhetőséget h ha gond van hova mehetek. És lőn üzlet. Uh nekem ez megérte. Hála az égnek Domival nem volt semmi ilyen baj.

    [ Szerkesztve ]

    Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)

Új hozzászólás Aktív témák