-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz gzbotii #147701 üzenetére
Szia! Kulfoldi arakkal nem vagyok tisztaban, itthon ez a kínálat legeslegalja. Normalis 1.4 7gen 8-900k huf, de inkabb 1M felett. Soha nem ultem G4-ben, igy csak a civices tapasztalatokrol tudok beszamolni. Az 1.4 városi furikazasra jo, nekem ez van, agglomeraciobol Pestre jarok vele, ebben van egy kis M0 is. Autoutra, varosba boven jo ez a kis motor, nekem jol is fogyaszt, a 35k km atlaga 6.5L. Autopalyan mar nagyon hangos, sokat porog, 130-nal 4000 kornyeken. Ha sokat palyazol inkabb az 1.6-ot ajanlom, atlagban kb fel literrel eszik többet mint az 1.4. A dizel sem rossz, Isuzu, egrrel szokott neha nyug lenni, de nem veszes. 2.0 motorok jok, mind a typeR-ben, mind a 160 lovas 5 ajtos k20. Egyedül az 1.7-es motort nem ajanlom, amit a coupeba raktak, az nagyon szar, barmit csinalsz vele hajtokarcsapagyas lesz. Valtoja kategoriahoz merten nagyon kenyelmes, rovid uton jar, pontos. Tipushibanak mondhato viszont a nyelestengely csapagy meghibasodasa. Ezen kívül a futomuve sem agyonuthetetlen, szar uton hullanak a gatlok, stabpalcak. Lambda szonda hiba elofordulhat (2. Kontrollszonda, ilyenkor p0420 hibakód). Tovabba kp zár motorok mehetnek tonkre, nyikoroghat a kuplung, lotyoghet a vezeto ules. Rozsda nem kifejezetten jellemző. Karbantartas ugyileg vezerlesnel csak a gyári feszítő gorgo ajánlott, az utangyartottak gyenge minőségűek, az alaplapbol kiszakadhat a rugo, elengedi a szijat es a motor nem fogja megköszönni. Valtoba csak honda mtf3 olajat szabad, motorba 0w20-5w30 ajanlott.
Nekem sedanom van, eleg tagas (kategoriahoz merten), ules egesz kenyelmes, viszont az extrakkal nem bovelkedtek a japok
-
nagyúr
válasz gzbotii #147703 üzenetére
Gondolom nem surun jarsz Pest kornyeken, de ha egyszer megis, akkor szívesen megmutatom. Muanyagok minősége szerintem nem veszes, de persze lehet hogy mas az ingerkuszobom. Fiesta mk7 vagy toyota aygo 1000x ergyabb, ezekhez tudom igy hirtelen hasonlitani. A hely szerintem nem szuk
Amugy meg molnarpeterrel ertek egyet, nem hiszem hogy elorelepes lenne. Plane hogy tdi nyomatekhoz vagy szokva, ezutan valószínűleg egy 1.4/1.6 szivo nagyon langyi lenne neked erzesre, ezek a motorok 3500-4000 felett kezdik leadni a teljesitmenyuket.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz gzbotii #147707 üzenetére
Amikor 7 év turbó után átültem egy pörgős karakterű szívóbenyásba (Mondeo kombi 1.6 125 le), akkor az első autópályás emelkedőnél nagyon erősen anyáztam, de 100 km-rel később már 167-tel futottam bele a traffipaxba.
Szóval meg lehet szokni, és lehet azzal is előzni, csak üvegelni kell. -
Victoryus94
őstag
válasz gzbotii #147819 üzenetére
Igen, van aki elvakultan dicsér, mások meg szidják ugyanazt. De ha csak annyit hallok, hogy az olasz kocsi szar, más közben ajánlgatja a puntot, akkor nem fogom tudni, mi az igazság. Ha azt mondják, hogy az olasz kocsi elektronikája nem megbízható, túl fapados, stb. a másik meg azt mondja, hogy szerinte jó a motorja, keveset eszik, vagy szerette vezetni, stb. akkor tudok szűrni, utána nézni, és dönteni mi a fontosabb.
A Suzukikat is sokan dicsérik /tulajok és szerelők is/ (a motorját, hogy "igénytelen", olcsón fenntartható, stb), ami egy olcsó kategóriás autónál azért szempont lehet.[ Szerkesztve ]
-
motoflug
őstag
válasz gzbotii #147965 üzenetére
Köszönöm a válaszokat! Amiket zömmel ajánlottatok, azok kisebb, kétszemélyes, de sok bugival rendelkező autók. Azt elfeljtettem írni, hogy a két személyes annyira nem jatszik, haver MX5-je eléggé kényelmetlen volt a magasságomhoz, ill. jellemzően sok cuccal megyünk. Egyébként tetszene, de azok már inkább milla felett mennek. A golf 4 azért tűnik nekem egy vállalható megoldásnak, mert az alkatrész árak teljesen normálisak, van bontott is bőven, és néhányszor lehet a cabriozast is csapatni.
-
w333
félisten
-
w333
félisten
válasz gzbotii #148063 üzenetére
Na persze az teljesen más ... de városba az sem olyan jó
Illetve nekem kicsit elegem lett a dieselből (2.0 HDi) főleg városban a rövid távok miatt be sem melegszik és ha valami gond van vele akkor elég zsebbenyúlós, arról nem is beszélve hogy télen nehezen indul, álló helyzetben rotyog stb.
Gondolom te nem rövidtávokra használod a Golf 4 -t ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz gzbotii #148084 üzenetére
Akkor pontosan 117kg -al könnyebb
(#148085) Integrale
Persze értem amit mondasz, de itt méretpontos adatok vannak csak ezért linkeltem így átláthatóbb a 2 autó közötti különbség
Nem a motor és fogyasztás miatt hanem inkább a fizikai méretek miatt !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
footy
addikt
válasz gzbotii #148211 üzenetére
Nem magaval a VAG-gal van baj, hanem hogy 1,5-ert normalis (VAG)2.0CR-t nem veszel. Az 1.9-ben meg mar benne van a vilag osszes kilometere, de azert vissza van csavarva 180-ra. Az Octavia tipikus flottaauto volt, abbol egy epkezlabat alig lehet talalni a magyar piacon. JTD-bol sokkal jobb allapotut lehet venni adott aron.
(#148197) kisza25
Mefelelo karbantartassal es pici odafigyelessel a turbo is elmegy ugyanannyit. Itt most divat lett fikazni a benzines kis turbokat, de ennek nem sok alapja van. (A VW-n kivul mindenki meg tudta csinalni elsore normalisan.)[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz gzbotii #148211 üzenetére
ugyanannyiert evekkel újabbat lehet kapni JTD-bol, ezert sokkal kevesebb futott km-l es altalaban jobb felszereltseggel
digoknal nincs fapad verzios turbodizel, soha nem is volt
Octavia/Golf-bol siman lehet venni kezi tekeros ablakosat isJTD motornak sincsenek olyan betegsegei se, mint a VAG megfelelojenek, es kevesbe hajlamos fustolni is
több drón kell ;P
-
-
gooool
őstag
válasz gzbotii #148412 üzenetére
Az első és második gen-nek se a legjobb az elektronikája (mondjuk 2-es PH2 már sokat javult), de közel sem olyan hígfos, mint sokan leírják...Én vásárlás előtt minden kis szar végignyomogattam és érdekes módon az egy év alatt, amióta nálam van még csak egyszer produkált WTF jelenséget a 20 ezer km alatt (az egyik keréknyomás szenzornál hibát jelzett, restart után elmúlt, azóta is jó).
aero.:
Lehet tévedek, de IDE csak 2.0-ából volt 2-es Lageszban, ott se mind volt az.LuckyL:
Ez értékes infó, majd megmondom az enyémnek is, hogy tudjon róla.
Nem állítom, hogy jó konstrukció, mert nem az, enyém is ahol jöhet belőle az olaj, ott jön is (1,9dCi, 120LE), és amiket korábban leírtam is mind érinti a gépet, de nem olyan sátántól való közel sem, mint ahogy Te is lefested, normálisan kell egyszer megcsinálni az adott problémát és nem jön többet elő, a kopó alkatrészek se bírják kevésbé, mint bármilyen más autóban.
Haver 4-es Golfját is tudnám egy oldalon keresztül savazni, mert azon aztán a világ összes szarja előjött, pedig mint tudjuk a VW sose romlik el, főleg a régebbiek nem.Üdv, Balázs
-
vzsryl
nagyúr
válasz gzbotii #148555 üzenetére
Én elég sokat utaztam egy B Corsa-ban, Punto 2 pedig volt a családban. Abszolút más ligának éreztem a kettőt, sokkal jobb a Fiat. Kényelmesebb, halkabb, pörgősebb, szebb kívül-belül, meg ugye modernebb is (nem is tudom, talán ~6 évvel újabb konstrukció...).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz gzbotii #148555 üzenetére
Háááát ha ránézek egy Punto II-re és egy B corsára, nekem egyértelmű, melyiket vegyem. Ültem mindkettőben, szerintem a B corsa még minőségben gyengébb volt, ezt a használt tesztek alapján is ki merem jelenteni.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
-
AMD Power
titán
válasz gzbotii #148887 üzenetére
Pedig en sok rovid tavon hasznalom. Foleg Bp-n. Szoval ezert nem ertem ezt a magas fogyasztast. A plafon fogyim most volt ebben a teli brutal hidegben. 8.2l/100km. De sima teli honapon ilyenn 7.6-7.8 fogyival eljarok.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen