-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Az utóbbihoz nincs köze a rendőrségnek csak a jogvédőknek. A pénzbeszedés sem a rendőrök szemétsége, hanem a büdzsé hozzá nem értő megálmodójáé. Meg annak a gazdájáé, aki utána kiadja parancsba h szedjenek bé pézt. Tehát Kuszaszem, és SzépszálDakota a hibás.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Hát barátomnak volt. 300 és az amcsi 350 td is. Utána meg 7 év olaj ügyek miatt de ez most nem lényeges.
Viszont mindkettő volt hengerfejes, mindkettő rohadt, és a nyomorult márkajeleket minden barom lelopta róla! Sztem a célkereszt pótlására költött vagy 200k- igen rövid idő alatt. Aztán belefáradt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Gyk bármelyik szerviz beszerel neked nappali fényt. Ritka hogy vki tudja h ennek a kettőnek egyszerre nem illik világítani, uh le a kalappal előtted. Nekem fura volt először a fábián h így működött, de egyik alkalommal mikor szervizbe vittem elmagyarázták h az összes ilyen kiegészítő fénynek így kellene működni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
qdak
addikt
,,Az útburkolati jeleknek nem kell egybe
esniük a jelzőtábla vonalával (a tábla nem
helyezhető el akárhol). Ha nincs útburkolati
jel, akkor a tábla vonalától érvényes a
szabályozás''(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Qru
MODERÁTOR
Ok, akkor itt győz a paraszt logika. Thx.
Út melletti füves részen sztem nem szabályos a parkolás. Elvileg csak ott lehet ahol tábla engedélyezi. Legalábbis, nálunk van egy kis földsáv az úttest és a járda között. Pont akkora, hogy kényelmesen fel tudsz állni rá kocsival, nem lógsz rá a járdára sem, se az útra. Na minap jöttek a közteresek és vigbüntették az egész ott parkoló sort, mondván, hogy tábla nem engedélyezi... Szóval csak óvatosan.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ez a céljuk, szóval nem kell rajta meglepődni. Itt pesten is ez a tendencia. Na de majd ha jön a dugó díj, akkor biztos kevesebb autó lesz a városban.
Bár akkor biztos nagyon sokan bejelentkeznek a zónán belülre, hogy ingyen bejöhessen. Én is ezt teszem majd, meg kb az összes ismerősöm akivel eddig beszéltem erről. Szerencsére bátyám a zónán belül lakik így ha hozzá bejelentkezem nem csak ingyen jövök be a városba de a parkolni is ingyen fogok tudni ott.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
2016-tól a városba nem jöhetsz be, csak ha fizetsz. A határ ha jól emlékszem talán a Hungári krt lesz pesten. Akik ezen a körön belül laknak azoknak ingyenes a behajtás. Na már itt kb elbukik a dolog. Olcsóbb lesz vkinek fizetni, hogy bejelentkezzél hozzá lakónak mint fizetni. Egy lakásba meg akárhányan bejelentkezhetnek...
Elég ha csak arra az ominózus választási csalásra gondolsz...
De hát mi magyarok a szabálymegkerülésben nagyon jók vagyunk.Lidli, jaja az itt is megvan. Mióta fizetős a reptéren a parkolás a Vecsési Tesconál vagy Lidl-nél leteszed a kocsit és onnan csak 1 megálló a a reptér busszal. Parkolás ingyen megoldva.
mod:
latyak17: Nagyon változó. Attól függ melyik ügyintézőhöz kerülsz, annak éppen mekkora elmaradása van, hány kárral kell foglalkoznia... szóval sokmindentől függ, de 30 napot simán rászámolhatsz. Ha nincs semmi komplikáció. Pl pótszemle elrendelése, vagy ha a számlával nincs vmi rendben, ha hiteles/lízinges a kocsi akkor még lassabb lehet az ügyintézés.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nem csak egy állandó lakcímed lehet. Hátránya, hogy majd oda kell orvoshoz járni is elvileg. Bár ez is simán kijátszható.
Nem sajnos.
harry: Így van háztartásonként csak egy autó ingyenes. Felette fizetni kell, illetve ha nem a saját tulajdonoban van a kocsi (pl céges) akkor egyszeri eljárási díjj ellenében kaphatsz lakossági várakozási engedélyt 1 évre.
Szerncsé(m)re nincs saját kocsija tesómnak.
#nincsbennetarcsi
-
-
-
Én úgy tom ott van 2 egymással szembe állított poti ami a pedál lenyomására elfordul és az elfordulás szöge alapján kap naftát a motor. Bár én ehhez nem értek
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
Volt már párszor a topikban de minden alkalommal elképedek a kereskedő, a szervíz és az importőr hozzáállásán. Az, hogy a C5 önmagában is egy ipari hulladék az csak hab a tortán. Sebaj ebből biztos tanult az ember (jobb későn mint soha) és élete végéig messzire elkerüli a márkát.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Motion_Blur
félisten
-
-
8th
addikt
"Mercedesből a pápaszemes E osztályt nem ajánljuk, azok mindenütt rohadnak, de van eggyel korábbi W124-es is, ami még a „mindent bele” Mercedes-filozófia szerint készült – nagyjából. Igaz, hogy egymillióért 1990-1994-es autókat mérnek, és sokszor még klíma sincs bennük, de ha kifogunk egyet, amiben sejthetően 300 ezer kilométernél kevesebb a kilométer (ekkor még tökéletesen újszerű a belső tér, minden kopásnyom nélkül!), tíz évig nyugodtan autózunk. És szeretjük majd az érzést. Talán még a 124-es nagy-Mercinél is jobb választás a 190-es. Ugyanaz a technika, mint a 124-esben, csak 250 kilóval könnyebb bódé tiporja, emiatt tartósabb is benne minden. Talán csak a belső tér nem, mert az hitványabb anyagból készült. Egymillió forint olyan 190-est vesz, ami nem 10, hanem még talán 15 évig autó marad. És a kasznija túléli a nála egy generációval fiatalabb többit nem is kevéssel."
A mercis kitérő abszolút fail. Értem én, hogy Csikós megingathatatlanul merci-buzi de ez már tényleg nevetséges. Ajánlgatja a 20éves fél milliót futott romokat 1millióért. A 190-es ráadásul még rohadt szűkös is belül. Nem értem, hogy lehet valaki ennyire elfogult. Egy jobb állapotú 190-es áráért normális állapotú autót is simán kapni például egy Punto mk2-t 6lufival, abs-el, klímával, 2évtizede hajtott mercikhez képest nagyon-nagyon kevés kilométerrel, esetleg első tulajtól végig vezetett szervízkönnyvel. Ja, de az nem ~20 éves mercédesz. LOL
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
A szerelem vak. Nagy igazság. De azért ne ajánlgasson már első autónak 500ezret futott ~250ezerre visszatekert 20éves félhullákat. Mert hát tényleg szép szép meg valóban kevés benne az elektronika de hiába van rendesen összerakva 20év alatt kiülték az üléseit nyiszog a műszerfaluk megereszkedtek a kárpitok, megkopott a motorjuk az erőátvitelük nem is fogyasztanak valami jól még a dízelek sem. Ami meg tényleg patent csak beleülsz és mész az 1,5milliónál indul és a határ a csillagos ég. Jó nem kell Puntót venni azt csak úgy felhoztam példának. Viszont ha vesz az ember egy 80-100ezret futott Swiftet mi baja lehet? Az leinformálható, nem rohad, nem csak ránézésre van egyben, alkatrész hegyekben áll hozzá, minden szerelő ismeri és ha nem hülyegyerek módjára vezeted meglepően keveset tud fogyasztani és a lényeg: nem lopják őket jobban mint mást. Én egy W123-at vagy W124-et nem mernék éjszakára az utcán hagyni. De egy 190-est se nagyon. ezekre kifejezetten rá vannak állva mert egyrészről már öregek a jó minőségű alkatrész drága hozzájuk így inkább lopnak bontanak és mindenki boldog. Persze a pórul járt tulajt leszámítva. Annyi normális fiatal keveset futott autó van 1millióért ki a tökömnek kell egy fapados klíma nélküli zajos kicsi 190-es annyiért?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Motion_Blur
félisten
"8th volt kezeim kozt szarra rohatt suzuki is"
A szóban forgó Suzukit 2005 óta gyártják. Azért abból megnéznék egy szétrohadt példányt..
"motion, koszi...": nem az előzményre (Rád) reagálva írtam amit írtam
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Szplöttyy
senior tag
Megjottem! Nem tudom ki hany mercedesben ult mar de egy lukasra rohadt szetmalott kormanyu 23asnak is puhabb finomabb es jobb uttartasu futomuve van meg nullas gatloval szetszakadt szilentekkel is mint barmelyik csoda kisautonak. Prsze eljart felettuk az ido ahogy a 26os felett is. De ha valaki akar egy olyan autot ami tenyleg auto akkor kapasbol 24! Persze sok igavono keccazde van horoggal aminek meg a teto kozepe is rohad de kicsi benzinest kell venni 200 230! Mert a 300as foleg az "300e-24V" az mind olyan embereknel van akik tulsokat bizonygatjak hogy beleuszik a 240-50be es ez igaz is. Nyilvan a muszaki analfabeta egyetemist beul a sarga puntoba ami majdnem ferrari mert sporting vagy az 1.2opc LINE corsaba esetleg a majdnemaudi golfba. Es boldog lesz vele mert van esely ra hogy nem szopja be. De ha valakinek nem hullik ki a haja attol hogy a difiben is olajat kell cserelni vagy legroszabb esetben 1-2lukba beledolgozni egy kis lemezt annak siman ajanlhato a merci. Es aki tc-t olvas lehet ilyen. Aki meg nem ilyen az megkerdezi hogy fater mit veszel nekem? Hat meg 1980ba mondta az szerelo laco hogy a focvagenguufnal nincs jobb osztan' asztat'! Nyilvan tobb szilentet lehet kicserelgetni de valamit nyujt is cserebe. Akinek tenyleg hibatlan autokell megveszi azutolso szerias fapad 2003as literes swiftet es orok elet menyorszag. Mondom ezt ugyhogy suzukival jarok es valszeg. Kovetkezo is az lesz. Csak ultam/lattam mar par mercit messzirol Indithatnek vitat hogy a 140es se megbizhatatlan mert tenyleg nem de mas stroy. Persze nem akartam egy puntostopelesgolfossuzukist sem megbantani sok autot elismerek de attol mert a tobbi gyarto termeke 15eves korara a szetrohadt hatar rallyezo auto kategoriaba kerul (lasd mostanaban az e36) attol meg vannak gyartok akik nem 10evre gyartottak. Mondjuk a 210tenyleg szar de egy 220d halalra rohadva hengerfejesen is elvisz a vilag vegere es vissza.
Smoke & Torque
-
TaaT
veterán
"sztem a sarga nem szabalyos szin oda, nekem vmi ice cold kekes tokom van/lessz benne"
pedig a te elgondolásod a szabálytalan
"54. § (3) Az első helyzetjelző lámpa csak színtelen (fehér) vagy kadmiumsárga, a hátsó helyzetjelző lámpa csak piros fényt bocsáthat ki."
Give them hell Ukraine!
-
-
Gázolaj szűrő és AC. Ha ezeket le sikerült ellenőrizni és hibátlanok, akkor jön az adagoló. Az összes vákum csövet sem ártana megnézni, mert nekem volt már h pályán teli talppal ment 110-t a kocsi, és haldoklott, mert elrepedt a turbónál vmi cső.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Rivaul
addikt
Engem már kapott el vele rendőr. Elvileg a kocsi széleitől 30 s egymástól 40 centire kell őket elhelyezni. Menetiránnyal szembe, E jelzésű fehér fény ami külön kapcsolóra van kötve (enyém csak a kapcsolóban hibázik). Ha ezek megvannak akkor hivatalosan nem büntethet meg a rendőr szerint. Eddig 3x kaptak el vele de nekem évek óta van s ez még akkor volt mikor nem volt ennyire ismert itthon. Azóta lehet ez változott de "lekopogom" már jó ideje nem szóltak. Hangsúlyozom hogy nem is vakít. Abban is igazad lehet hogy azok nem E-sek amik vakítanak. Rengeteg félét lehet belőlük kapni még xenon hatásút is, az meg biztos vakít főleg ha még xarul is van feltéve. Az enyém is 15k-volt boltba s nem neten rendelve. Olyan mint ha ezeket a xarokat árulnám de tényleg sokat számít az ember mennyire körültekintő mikor beépíti. A brutál xenonosok szarnak a másikra csak ő legyen gizda...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Mint írtam nekem nem így van de elvileg igen úgy kéne ahogy írod. Bár ha ebből a szempontból nézzük akkor helyzetjelzőre minek? Nappal normális fényen láthatóságra bőven elég a led is s "semmit" nem is fogyaszt. Tompítottra meg gyengüljön hogy ne vakítson de a láthatóságod növelje. Ezért kell neki külön kapcsoló hogy tudd szabályozni. Csak ne valami vat..ás xenonos vackot vegyél mert akkor jön a lincs
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
Szplöttyy
senior tag
Szerintem elég a 2.0is. Rövid a váltó nagyon ezért megy. A vectraba sokkal hoszabb. Na ezért felek a tdtol azért mar nem az a filléres etolajos mechanikus adagolos dízel. Egy kombi e34be volt szerencsém hozza sperrel nekem meggyőző volt. Ami érdekelne meg tudom neked te van: ebbe is van pill fogyasztás elfogyasztott ua. Stb. Mero? Mert benzinesekhez van ez tudom de pl az 1.7osdizel vectraba ugye nincs. A masik hogy omiba utolag belemegy a gyari xenyon? Mert vectra b1 cd felszeretsegbe probaltuk berakni a gyari bosch lampat mindennek megvolt a helye csak a lengokaron nem volt luk a szintszabalyzonak. Omiba van? Mert ha van konyebb lenne a dontes mert csak tetoablakosat kene vennem mert a tobbi ami fontos nekem(digit klima tempomat xenon) az "pikpakk" belemegy. Tetot meg nem vagdosnam ha nem muszaj. Nagyon rakattantam most egy omegara. Jo ez a swift de akkor is
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Várj! Most komolyan 25e egy darab Xenonos lámpa? Az ingyen van! B vekihez bontottan mennek 60-80körül a Bosch gyári xenonos lámpik Meg azt írja, csak 97' utániba jó, közbe a képen sima B1 Omi projis/xenonos lámpi van Azt nem tudod amúgy, hogy a lengőkaron megvan a hely az autómata szintező karjának? Elv jobb első/hátsó lengőkaron kéne hogy legyen.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Neeem! Csak a xenon lampamosoval es automata lampamagassag allitassal legalis. Es a gyari xenonos omega/vectraba a lengokarokon van erzekelo es az alapjan allitja a lampa magassagot. Csak pl a CD felszereltsegu b1 vectraba nincs meg a hely hogy felszereld az erzekelot.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nekem a rendorok es a gyariassag miatt kene. Amugy egesz jol korigalja az uthibakat is. De nyilvan nem a katyukat amibe 80al mesz bele mondjuk az e38ban gyakorlatilag folyamatosan szintezett kovetve minden mozzanatot. Szerintem egy opelbe nincs ilyen technik. De ha esetleg tenyleg omi lesz a kovetkezo akkor egy szintezovel(mar ha megvan a hely neki) es egy gyari lampamosoval mar nem szajal a rendor se. Amugy hasonlo arkategoriaban van gyari xenonos ket zonas digitklimas tempomatos tetoablakos auto? Mert en nem nagyon talaltam.
Smoke & Torque
-
nagyúr
Ezeket is leírja, hogy ezeket hogyan védd ki
Ha valaki vesz legalább 500000-ért autó, akkor jó ha rászán 2-3 órát az átnézésre és utána egy 10000Ft-os szervizes átnézést, mielőtt ennyi pénzt kiad a kezéből, mert könnyen 200000 veszthet rajta."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Rivaul
addikt
Azért az ajtó szám s a motor se árt ha stimmel. Kiviszel egy fekete 90 lovas 5 ajtós A3-as papírt s egy Imola sárga 227 lovas 3 ajtós S3-al jössz vissza Lehet nem tűnne fel senkinek
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Xero
nagyúr
Nyilván én is így játszom már meg. De anno simán átment ezekkel is a helyi legszigorúbb központban minden nemű kenés nélkül.
Aztán legutóbb a szerelőmnek adtam oda mondván nincs kedvem szórakozni vele, meg úgyis esedékes volt 1-2 javítás. Gondoltam legalább így még annyi esélye sincsen, hogy szórakoznak a futómű-felni-kipufogó triumvirátus miatt. Ebből persze csak a futóműhöz vannak papírjaim.
Az lett a vége, hogy őt is elzavarták a felnik miatt.szerk: 206 klubban egyébként van aki komplett első ablakokat cserél vizsgára pikk-pakk.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nyaralás topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Ukrajnai háború
- Anime filmek és sorozatok
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen