-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
Én is Téged :-*
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
!Overdose!
őstag
Persze, hogy lehet. Meg kell nézni élőben, az a biztos.
lsc: Igazából nincs hatalmas különbség a legolcsóbb márkás és a legdrágább gumi között ebben a méretben, így bátran mondhatom, hogy a pénz nem számít. Ami még nagyon foglalkoztat az a Yokohama BluEarth AE-01.
tresh: A 120-150k az horribilis, ha nem valami különleges autóról van szó. Az enyémhez 30k körül van egy Bosal középrendszer kedvezmény nélkül. Munkadíj legyen max. 5k.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Xero
nagyúr
Én anno bajor földön szoptam be egy műanyagdarabot az oldalfal felső részénél a télibe, pedig semmi törmelékes részen nem jártam vele. Egy éjszaka alatt tökig leengedett, de fújás után bírta 2-3 óráig. Simán hazajöttem vele úgy, hogy az 1-2 órás egészségügyi pihenőknél ráfújtam.
Ha ez a nyárival történik nem lettem volna boldog, de így sem volt öröm az egy éves Michelin-ek helyett újat venni az idény közepén.
szerk: Bár volt olyan is, hogy a nyári külső és belső fala is szétszakadt. Azóta sem tudom, hogy a Barum adta meg magát, vagy valami jó akaró szúrt bele egy kiadósat. Talán még ide is bedobtam a képeket róla.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Melack
veterán
Ok, ez egy kicsit megnyugtat.
(44508) DeFranco és (#44507) tomcsi23: Még nem, most nézünk párat. Az itteni tapasztalatok/vélemények/tanácsok alapján változott a feltétel(rendszer), jelenleg Dacia Logan 1.4 Laureatet nézünk.
Tegnap megnéztük, felmértük. Ami nem látszik a fotókon: bal hátulján a műanyag elem húzott/repedt, de a használhatóságot nem befolyásolja. Motor jól és egyenletesen jár, korrózió nincs. A csomagtartó belsején a kárpit alatt a heggesztést nem csiszolták el, az mondjuk csúnya, de ez a legkevesebb. Az ablaktörlőt cserélni kell, de nem a lapátot,hanem magát a kart. Az csúnya, de ahogy néztem, szériabetegség. Folyások a motor/váltó alatt nincsnenek.
(#44509) Tiger.huhhhh: arra sose fogja futni, ennek is - remélem - tudunk majd örülni. De ez még a - nem túl távoli - jövő zenéje.
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Xero
nagyúr
Kukázni kellett. Nem volt javítható, így ment fel egy új pár ugyan abból sajnos. A párját pedig elkereszteltem téli csere keréknek (pótkereket nem használok évek óta ).
A Barum kb négy-öt éves volt és kb 30-40e km-t futott, szóval nem volt az a vénség, de már nem is volt fiatal. Egészen konkrétan ez lett volna egyébként is az utolsó idénye, egy hétre volt a téli váltástól és utána már újat kapott volna a felni.
A kátyú nincs kizárva, de a felnin semmi féle nyomot nem találtam. Pedig nem az a haj de komoly minőség (MiM - olasz ).
-
Xero
nagyúr
Nekem van egy kúton vételezett fújós megoldás és pont. Anno egy durrdefekt után valamiért nem került vissza a pót és azóta sem akaródzik visszatenni. Azért az 1.4-nél minden kiló számít.
Utána vittem gumishoz, ott is megnézték, pörgették semmi baja a felninek. Azóta sem ráz és nem is üt, szóval nem hiszem, hogy deformálódott volna.
A minőségével ezek alapján nincsen gond, de azért csak nem egy BBS vagy OZ. Nekem amúgy ilyen van 16"-7" méretben: [link] -
Xero
nagyúr
3000Ft körül vettem pár éve.
Nekem is, azért is van rajta.
Itt még a Barumok voltak rajta, a lámpák is sötétek voltak a találkozóra, a segge is jobban ült a döglött hátsó híd miatt, és előtte pár nappal csaptak neki a hátsó ívnek egy bevásárlókocsit. Szóval csak szemléltetés. -
Xero
nagyúr
Semmi gondom az izzókkal. Kb két éve cseréltem egyet hátul és talán 1-2 éve cseréltem az Osram NB-eket NB plus-ra. Szóval normális.
A fekete valóban nem rossz, nekem is így tetszik, de sokat elvesz a fényből, ami lássuk be közel sem biztonságos, másrészt a vizsgán sem szeretik.-Erősen motor függő. Ha benzines, és normálisan jár, akkor sok baja nem lehet. Ott jellemzően a vezérlés felőli 1-es befecsekendező pusztulhat el, vagy a trafó sor lehet gázos. Ha kicsit ingadozik az alapjárat, akkor a pillangószelep lehet elkoszolódva, ez kb fél órás pucolás után már jó is.
-A hűtő ventinél előfordulhat, hogy a második fokozat megadja magát. Ez zavaró, de minimális munkával 1-2 ezresből orvosolható.
-Elöl a stab pálcák szokták beadni a kulcsot, ha nagyon ütik-vágják, de ez is filléres tétel.
-Hátul a híd nagyon bajos darab. Ha ropog, kopog, vagy már be is dől a kerék, akkor tuti felújításra vár, mivel a tűgörgőkhöz bejut a por és a pára, majd szépen rommá kopnak. Ha sokat húzzák, akkor viszik magukkal a lengőkarokat is. Ez normálisan megcsinálva 60-80e Ft-os tétel. Az országban két helyet tudok, ahol tuti jól és tartósan megcsinálják.
-Vásárlásnál érdemes még megemelni a hátsó üléseket is. Itt hajlamos a beázásra, ha nincs rendesen visszatéve a szellőző sapka. Láttam már olyat, ahol állt a víz és penészes volt az egész ülés alja.
Szóval vannak olyan dolgok, amire érdemes odafigyelni, de a hátsó hídon kívül szinte minden filléres tétel.
Viszont annyi pénzért normálisat még nem fog venni, csak több sebből vérzőt.
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
Ha RWD-m lenne nem is tudom mi lenne velem Van egy haver X20 XEV omi sperr nelkul kezivalto B2 omi gyari alu multkor probalkozott keresztbe hat nem volt nagy eredmenye
Rvilike: Remelem, hogy 35evesen mar nem suzukival fogom tolni Es remelem akkor se fog erdekelni a csapagy. De addig legyek hulye amig fiatal vagyok, par ev mulva be akarok ulni valami "komolyabb" autoba, aminek ugyanugy meg fogom nyomni neha, meg lehet hogy el is forog majd neha, de arra jobban fogok vigyazni, mint az eddigiekre. Bar a golfra relative vigyazok.
Bitpork: En belso nyomasra vadulok, pont akkor nem szoktam mikor "na nyomd meg neki"-znek a hulyek.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Integra
titán
üres, kuplung benyom, gázfröccs, vagy berakod egyesbe és utána rükibe vissza, megoldja. néha előfordul, hogy pont úgy állnak egymással szemben a fogaskerekekt, hogy nem veszi be, ez így jó, az lenne a baj, ha ilyenkor bevenné a váltó meg úgyis a létező legjbb messze ebben a kategóriában is. hondánál senki sem tud jobb manuális váltót építeni. már akkor sem tudtak, ez most sem változott.
természetesen kérdés, hogy a kuplung és kinyomószerkezet milyen állapotban lesz.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ha az a váltó nehezen jár, ott baj van. ezek a váltók villámgyorsan kell hogy mozogjanak, mindegy melyik fokozatból melyikbe, visszaváltásnál is. szét kell szedni és megnézni, hogy mi ép ott még. vagy sem.
ezekben még természetesen vezérműszíj van.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ReSeTer
senior tag
Ez megint más kérdés, hogy jó-e ott használni egy motort. De mire van kereslet? Amíg, hogy "hú az én autóm már alapjárattól húz, megjön a világ összes nyomatéka, és egy házat eltudok vele húzni" szintű emberkék a vásárlók, addig ez a kompresszoros megoldás nagyon is jó eladható és működő dolog lenne.
Tisztelet a kivételnek:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/15/a_nyomatek_ol_nem_a_fordulat/ -
veterán
-
Szplöttyy
senior tag
Haverek csinaltak kiegett mitsubol hibatlant, csak kellett egy kulfoldi papiros jo. Mondjuk volt vele melojuk boven.
Bar most hogy gondolkozok ugy emlekszem a kiegett magyar papirosnak lett ravagva az eleje a kulfoldire, de tudom hogy sokara lett kesz.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
DeFranco
nagyúr
Volt olyan, hogy alacsony fordulaton nyögött, meg volt olyan, hogy a hátsó fék nyikorgott, meg volt olyan, hogy hidegen fura hangja volt, meg hogy hidegen fura hangja volt a kuplungot nem kinyomva, hanem alapjáraton járatva, meg volt olyan, hogy kanyarban hátul nyikorgott, meg volt olyan, hogy terehlve hátul nyikorgott, meg volt a surrogó/visító hang hideg motor mellett.
Az alacsony fordulatos téma user error, nem kellene ilyen alacsony fordulaton kínozni, hátsó fék kapott egy tisztítást, most már rendben van, a hidegen fura hang normális csak nem tudtam róla, a kuplungos hang normális, amíg nem állt fel a kenés, a kanyarban nyikorgást a fék csinálta, a terhelve nyikorgást a fék csinálta.
Szóval ezek rendeződtek maguktól, lényegében vaklárma.
A hidegen surrogó/visító csapágy- vagy szíjhang kérdéses, azt majd megnézetem, ha szerelő felé járok. Addig ha nem változik a hang, akkor nem kell vele foglalkozni, nem hiszem, hogy vészes lenne.
Aktuális hibalista: a kipufogós balhé, amit most írtam, ezen kívül dugóban araszolva és klímázva lepotyog az alapjárat 500 alá és beremeg a motor ha üresbe teszem vagy kinyomom a kuplungot*, gumin amit linkeltem, 140-nél némi rezonancia a padlólemez felől és a sivítás/surrogás hidegen. A gumi nem téma, a rezonancia szerintem normális csak kell egy referencia majd, a csapágyhangot és a klímát kell megnézetni.
* Ez az első nem várt hiba, Bagolyék már egyszer hozzányúltak, állítottak rajta, akkor jó volt, most megint kezdi. Vagy fojtószelep állítás, vagy szoftverfrissítés. Esetleg szorul a klímában valami. Ez eddig az egyetlen valós szívásfaktor.
---
Rosszabb vagyok, mint egy adóellenőr, mindent kiszúrok, max. egy része vaklárma lesz. Idővel megtanulom majd ezt is, főleg ha itt adtok tanácsot, hogy mi normális mi nem, aztán elkopnak majd ezek is
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Bagolyék is rámértek comupterrel, látta, hogy 35/45-öt mutat az apparát, hümmögött, állítottak a fojtószelepen, és utána 25/35-öt mutatott. Utána jó volt, nem tudtam reprodukálni, most már tudom. Meglátjuk mit csinálnak vele, szerintem tudják a dolgukat, azt várom, hogy garanciában megcsinálják, max ha kell alkatrész, azt kell majd fizetni. Én is szoftverfrissítésre tippelek egyébként.
Asszonykát meg senki nem neveti ki, csak sajnálom szegénykét, hogy szenved, de kifelé az M3-ason már ő vezetett, majd' összeomlott szegényke 80-nál. Eddig a jogsi megszerzése óta nem vezetett szerintem 15 órát, ebből 8-at oktatóval...
@bandus: jár oktatóhoz, megbeszéltük, hogy vesz pár órát, de az meg belenyúlkál a pedálokba, hiába lelkiismeretes egyébként. Vagy félti az autóját, vagy csak nem akarja elvenni az önbizalmát, de a pedálkezelésbe besegít. Tudom, nekem is besegített, amikor vettem tőle órákat, ez egy ilyen. Amúgy minden mást frankón oktat neki.
@emvy: neked még puccos kocsid is van hozzá... nem szorul a fogad ökölbe néha?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen