-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
-
tiv83us
veterán
Az a tanulsag, hogy meg akkor is tortenhet tragedia, hogyha a szabalyokat 100%-ig betartod, nem kell ahhoz az oroszlan bajszat huzogatni.
A masik meg az, hogy ha mindenki ugy "erezne" a kocsijat, mint a deicide, meg ha tenyleg annyira tudna vezetni, mint ahogy o kepzeli, akkor tulajdonkeppen soha nem tortenne olyan baleset, mint ami egy honapja tortent Szent Endre kornyeken, gondolom jonehany PH-s tagban mely nyomott hagyott, sajnos o is ugyanigy gondolkodott, mint te, gondolom nem ugy ult be o sem a kocsiba aznap, hogy tervezte, hogy tobbet nem er haza...
... sokan kisse tulbecsulik tudasukat, az az igazsag. Arrol mar nem is beszelve, hogy 200-al soha nem allsz meg, ha kiugrik eled egy oz, mert meg harmiccal sem nagyon.
En kb ennyit tennek hozza.[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
hobizoli
nagyúr
OK, egy Nismo remap mennyi hozza, es mennyi lojjerot hoz?
a hajtokar azert kell, hogy tovabb lehessen forgatni a motort, ha mar olyan vezermutengelye van hozza, aminek a powerband-je magasabb rpm-g tart, es ne torjon el vagy szakadjon le es vigye ki a blokk oldalat
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
maggi1886076
addikt
Ami a közelemben volt (nekem személyesen nem volt), mind1ik újan lett véve, vmelyik céges, vmelyik saját használatú. MIndegyikkel volt vmi. Az egyik télen nem ment, a másik 2 zabálta az olajat. Én nem vennék. Max H astra, az mondjuk nagyon tetszik.
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
deicide
veterán
Látod, pedig van ilyen is.
mycso: volt már, hogy az egyik céges astra-t simán lábbal elkormányoztam, olyan közel volt az ülés, de az buli volt, egyik kezem kint az ablakon, másikkal támaszkodtam anyósülés fejtámláján és közben lábbal kanyarodtam.
De végül is nincs gond, ha az ember elállítja a dolgokat, ha vissza is tudja állítani a megfelelő pozícióba. Csak az nehéz.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
DeFranco
nagyúr
és ez a helyes egyébként.
én nem is értem azt, aki helyesen, szög-élesen beállított tükrök nélkül elkezd vezetni. nagyságrendekkel nagyobb biztonságban vagy akkor, ha egy fél szemmozdulatra a teljes elérhető látóteret belátod hátrafelé is, és nem kell bólogatni, meg tekergetni a fejed a holttér miatt.
ülés dettó a pedálkezelés miatt.
-
Viszlát
addikt
Hja, pl UK-ben, ahol nem része az oktatásnak az autópályás közlekedés és a rádiós reggel úgy kezdi a műsort, hogy az X város környéki autópályán még csak 2 balesetről tudnak, így egész jól lehet haladni. Vagy a németeknél ahol az egótól nem lát ki a szélvédőn a sok marha, pár reggel például a reggeli stuttgarti dugóban, aztán az ember sírva vágyódik vissza Pestre.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
DeFranco
nagyúr
úgy értettem, hogy a rohadás jelen van fl után is _a kritikus helyeken_ (amiket felsoroltam) és utána hozzá is tettem, hogy lehet az fl előttiek máshol is rohadtak, arról nincs infóm.
persze matematikailag megvan az a lehetőség is, hogy ugyanott ahol az fl rohad jobban rohad a fl előtti ezt sem tudom
tulajdonképpen semmit sem tudok csak hülyeségeket beszélni
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
208 N·m (153 lbf·ft) @ 7,500 rpm (US & EU)
218 N·m (161 lbf·ft) @ 7,500 rpm (JP) 220 N·m (162 lbf·ft) @ 6,800 rpm (US)
221 N·m (163 lbf·ft) @ 6,500–7,500 rpm (JP)Azért maradjunk annyiba hogy itt legalább van nyomaték gyárilag szívó motortól ez nem rossz főleg a hondánál. Nem úgy mint a többi boyracer civicbe és társaiba.
-
Snoop-y
veterán
Tanuljunk mar meg celszeruen autot valasztani. Az S2000 a honda egyik utolso probalkozasa, hogy palyazni kepes autot ( szalon allapotban ) gyartson. Egy sima hondahoz kepest van nyomatek (221Nm)
Egy atlag benzinesnek mekkora a nyomateka? Meg egy tjet 1.4 turbo 120 lovasnak is 206Nm ami mar egesz kellemes.
Szoval lehet sok autojat fikazni a Hondanak de az S2000 -el kezdeni szerintem hatalmas mellefogas.
Ez egy porgos palyaauto. Elonye abban rejlik, hogy vegig magas fordulatszam tartomanyban lehet vele autozni es senkit nem erdekel, hogy vissza kell valtogatni ha a koruton docogsz 50-el 5.-ben es be kell ferni valahova. Vissza ketto padlogaz aztan had visitsonNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
Azt irtam egy sima Hondahoz kepest van.
Te inkabb arrol beszelsz hogy ez milyen tartomanyban elerheto. Azert nem erezni benne amugy hogy van ( volt alkalmam vezetni ) mert forgatni kell hozza hogy megjelenjen. ( ugy ahogy irtad ) de attol meg van nekiNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
tresh
addikt
ennyi erővel az st-d be sincs nyomaték gyárilag ha jól emlékszem 5500 nál max 196 ?
nem figyelted amit írtam/tunk hondáról volt szó ahol a nyomaték mint fogalom ismeretlen de az s2000 esetén úgy gondolom ez nem így van nem azt mondtam hogy hú rálépsz a gázra azt hátbab*sztak péklapáttal érzés..hanem hogy nem egy 1.6 vti és társai.
-
tresh
addikt
Most vagy nem akarsz érteni vagy nem tudok érthetően fogalmazni feléd
ennyi erővel az st-d be sincs nyomaték
Nincs hát, ki mondta hogy van?
na de még is szépen szedi a lábát nem ?
Jó hát az kisebb köbcenti, most az minek hasonlítod egy két literessel? Amúgy meg az 1.6 vti pont ugyanaz a műfaj, ugyanúgy a kis köbcentis szívó ami végtelen sokáig forog és felülre van hangolva. Az s2000 motorja ugyanez.
Senki se mondta hogy ez nem így lenne Röviden annyit mondtam hogy sokkal több nyúlmókus van benne mint az átlag honda motorokba és hogy rommá van dicsérve az a blokk az hogy a vérbe el kell forgatni az meg melyik japán autóra nem igaz ?
hondáról volt szó ahol a nyomaték mint fogalom ismeretlen
3.5 v6-os Legend?
Más kategória ...v6 ba csúnya lenne ha nem lenne nyomaték
Én arra akartam utalni amikor jön a sz*rrá hackelt racsing hondaboy-ok az 1.6 1.8 betegággyal ami fénykorában sem volt egy erő bajnok nyomaték terén akkor az mellet egy ilyen s2000-es blokk igen csak nagy változás minden téren.
[ Szerkesztve ]
-
lenox
veterán
Nem ertem annyira, 3500-tol a max nyomatek 80%-a van, az a semmi nincs?
Mert a teljesítmény gyorsít, nem a nyomaték
Ez eleg vicces mondas, amugy az ero gyorsit. Ami adott sebessegi fokozatban a nyomatekkal aranyos, nem a teljesitmennyel, a teljesitmennyel nyilvan csak a fordulatszamon (vagy ha ugy tetszik a sebessegen) keresztul.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ezt annyira nem volt időm megfigyelni mert csak (német pályán) mentem vele, kint élő barátom árulta. De szívó benya létére nagyon szépen szedte a lábát 180 ig Egy bajom volt vele hogy egy vagyon lett volna bepapírozni... már mint ahhoz képest amennyiért oda adta volna nekem.. de igazából a fogyija miatt maradt németbe 10 alatt nem igen evett volna alattam.. nem tudtam volna megállni hogy ne toljam neki
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
hogy vegyen mindenki hondát, mert az zsírkirály
egyébként mielőtt valaki megsértődik, ha lenne annyi pénzem, vennék egy ufo civicet valami jó nagy motorral, mondjuk 2.0, az mindig is tetszett, csak kár hogy se pénzem rá, se nem adnék érte annyit, amennyit kérnek érte
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Itt a másik:
Összkerekes lehet a következő BMW M5
"A most 560 lóerős sportmodell pár év múlva esedékes leváltásával utódja már legalább 600 lóerős lesz, és ezt rászabadítani a hátsó kerekekre nem lenne túl értelmes dolog."
De mi a fasznak vagy hova ... ennyi erővel basszunk bele mindenbe 1000 lóerős 6 turbós motort, az az elvárás nem?
-
8th
addikt
-
Zewa
senior tag
BMW-ből több összkerekest adnak el mint a nagynevű Audiból quattroból. Arányaiban is, darabszámra is.
Az M5-t vásárló réteg nem olyan autóbuzi hogy RWD buzi legyen. (mint monnyuk a GT3 vásárlói réteg)Miért fáj neked? Az übersedanok kategóriája már évtizedek óta létezik (M5 30(!!) éve van) mindig is túlmotorizáltak voltak de akik megtehetik miért nem? Ezek a modellek húzzák a fejlődést az ezekbe kifejlesztett dolgok egy része lecsúszik olcsóbb kategóriákba is.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!