-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz ngaba #199761 üzenetére
Reggel itt kezdtünk, egyik autó sem volt túl megnyerő. A Corsa 2006-os, egyliteres és automata 1,1 milkáért, felejtős. Egyedül a Twingo belseje tetszett, az jobb állapotú, mint a tegnap megnézett bordóé, viszont a kasztnija lepusztultabb, és a motorja is gyengébb.
[ Szerkesztve ]
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #199882 üzenetére
Az olajzabálós. Ha van a zsebben +300-400k egy generálra, akkor oké, de inkább 2.0. A T27-esben lévő 1.8 már rendben van.
Btw. az 1.6-os is szereti az olajat enni, de annyiban problémásabb, hogy túl vékony a hengerfal, ezért nem lehet felújítani.
Inkább Megane 1.6.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
captainnemo
aktív tag
válasz ngaba #200689 üzenetére
Bővítem évszámokkal, és amúgy 3.5 millió a keret, a jelenlegi autóm 16 éves úgy voltam vele max 8 éves legyen a következő.
Kia ceed sw 1.6 gdi 2013
Hyundai i40 1.6 gdi 2012
Hyundai cw i30 1.6 gdi 2014
Peugeot 3008 1.6 thp 2014
Renault laguna 2.0 dCi Back edition 2014
Opel Astra Sport Tourer 1.4T 2014A fentiekből mi a javaslat?
A laguna dízel volta miatt kakukktojás, de tetszik a típus.
-
Lacko32
tag
-
dj79
senior tag
válasz ngaba #201128 üzenetére
307 fl: csak a dízel. Az 1.4 16v szeret olajat enni, hengerfejesedésre hajlamos, az 1.6 16v-ben hullanak a lambdaszondák (antipollution fault). Az idióta kormánykapcsolót sem javították benne, zabálják az égőket, mert az elektromos rendszer nem sokat javult. Hamarabb vennék egy széria végi picassot, azok valamiért sokkal stabilabbak ugyanazokból a cuccokból összerakva,max rendberakatnám a két küszöb első részét, kapna előre két sárfogót meg tennék félre a hátsó hídra aztán jónapot.
-
Paxker315
addikt
válasz ngaba #201233 üzenetére
Nem mindig. Van ismerős, aki megtehetné, hogy vesz, és különösebb gond nélkül fent is tudná tartani. De nem teszi. Vonatozik, tömegközlekedik, és nem tartja életbevágó fontosságúnak, a "presztízsszimbólumokat" meg zsigerből elutasítja. De tudom, ez a ritkább, és, sokszor inkább az ellenpéldába futunk bele.
Az én gerincem puhább volt, pedig mondhattam volna nemet. Így meg kaptam egy kétélű kardot, egyrészt komfortosabb-rugalmasabb így az élet, másrészt kötelezőbiztosítás, üzemanyag, teljesítményadó, időszakos karbantartások "sok kicsi összeadódik". Ami értelmesebben is fel lehetne használni. Ezért is igyekszem a lehető legkevesebb km-t megtenni vele, plusz, továbbra is utálok vezetni
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
KRISSTUS
tag
válasz ngaba #201518 üzenetére
Ami szűkíti részemről a kinálatot az az, hogy "csakis" szedán vagy lépcsőshátú érdekel.
Ezért a J Astrát is nézegettem, ott az 1.6 szívót szidják az 1.4T 140LE-sről nem tudok sokat, 1.8-ban még nem láttam. De állítólag a gyári adatokhoz képest jóval nehezebb az autó, így az is c-vágányra került.
Corollák közt is keresgéltem 1.6-ost, csak azok nekem drágábnak tüntek az eddig említettekhez képest.
Úgy látom az 1.4TSI is elég ritka a Rapid/Toldedo kinálatban.
Akkor még várok és böngészek, hátha felbukkan valami.
Köszönöm a segítségét mindenkinek!
-
Vismajor01
addikt
válasz ngaba #201863 üzenetére
Dizelt nagyon nem vennék a mi városi felhasználásunkra, alig megyünk ha megyünk(auchan 7km, gym 6km, én irodam 5.5km, feleségemé 3km) ami meg ennél több az már legalább 50km és pálya. Igazából erre a városira még a kisbenyát is sajnálom, még az se fogja birni, még a prius se birta, állandóan 6 literes fogyasztással riogatott
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
tboldi
nagyúr
válasz ngaba #202229 üzenetére
Anyumat sem. De az Opelekkel, Skodákkal is így vagyunk.
Nem tudom, én, illetve mi nem érezzük annyira pénzpazarlónak, csak szeretnénk kihozni a legjobbat (számunkra) a rendelkezésre álló keretből.
Rosszul fizető munkahely: Hát igen, az ápolónőknek nem kell félniük a meggazdagodástól, de azért így is közel 3x annyit keres az érsebészeten, mint korábban a háziorvosi rendelőben.
.............................................................Sajnos megint az orrunk előtt vittek el egy másik Ypsilont.
Kb. egy órával előttem telefonált a másik érdeklődő pénteken, így elsőbbséget élvezett. Úgy beszéltük meg, hogy ha ma de. nem viszi el a hölgy, akkor du. mi megyünk érte, de kellett neki.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz ngaba #202260 üzenetére
Luxus ide vagy oda, túl sok alternatíva nincs. A tömegközlekedés gyakorlatilag nem létezik Mosonmagyaróváron, olyan lehetetlen időpontokban megy az az össz-vissz 2 busz, taxizni meg szintén nem rentábilis hosszútávon.
Biciklit előszeretettel lopnak az állomáson, volt is benne anyumnak része. Hozzám járt éppen, amikor a balesetem után kórházban feküdtem, a második napon visszatérve már nem találta sehol a bringáját, és nem is került elő azóta sem. És nem ő az egyetlen áldozat, a rendőrség sem csinál semmit, csak “sikertelenül lezárják a nyomozásokat”…[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz ngaba #202280 üzenetére
Én már erre próbáltam rávilágítani, de a tökéleteset keresik (ha igazán must have lenne már az autó akkor vettek volna - én is így vagyok az új autó kereséssel most).
Nekem ekkora távra meg éves mondjuk 2000 km-re nem lenne gond ha volt az autó javítva, hiszen ugye 15+ éves autókról beszélünk, nem várható el, hogy hibátlan legyen (főleg ha mostanában volt a baleset vele, lehet az olcsóbb és kevésbé szép javítás lett választva).
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
tboldi
nagyúr
válasz ngaba #202278 üzenetére
Nem Lancia.
Amúgy 2x6 km, és természetesen nem kizárólag az állomásra járásra lenne használva az autó. Évi 5-6-7000 km-rel számolunk, gyakorlatilag ugyanúgy, mint az én Jazzemnél.
Klíma nyilván előny, de igazából kibírjuk nélküle is, 2004. április 9-e óta nyúzunk egy WagonR-t, amiben nincs. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz ngaba #202365 üzenetére
Mazda és Honda esetén is hasonló a véleményem, ha a kompakt kategóriát nézem. De pl. Accord és Mazda 6 szintjén már nem volt ilyen érzésem. Toyotánál a Rav4 is eléggé "nincs benne anyag" érzést keltett bennem, Lexus esetén nem éreztem gondot. De pl. a 8-as Golfba is már szerintem kevesebb jutott, mint a 7-esbe.
-
nagyúr
válasz ngaba #202365 üzenetére
Azért ha megnézel egy 15 éves Honda Accordot vagy egy Subaru Legacy-t, abban nem ez lesz az érzésed. Egyszerű, mondhatni puritán beltér, de eléggé adja a bunker érzést, nagyon jó összeszerelési minőséggel bírtak abban az időben a japán középkategóriások.
Rohadt kíváncsi leszek, hogy mondjuk egy ilyen KIA-ból mi marad majd 15 éves korára.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
MC Pite
veterán
válasz ngaba #202812 üzenetére
115, a 100 lovas egy ****. Nem megy, rohadt sokat eszik, ellenben nem is a megbízhatóság mintapéldánya (cégnél 3db 100 meg egy 115 lovas volt; a 3ből 1 kigyulladt menetközben motortérből, kettő pedig 240 és 260 közöt érte el a motorgenerálozás szintjét, de egyiket sem vállalták, mondván ez kuka).
A ford 1.8asa az eléggé problémás akkoriból.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ngaba #203529 üzenetére
Normális autót bárki tud ajánlani de mivel szépség nem számít, enyhén jeges Swift (következő új generációs példány 3.4-ért van fent 100k futással, nem rossz nepp akár).
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #204601 üzenetére
"ne nálad jöjjön össze minden egyszerre megvétel után"
Arra matematikailag igen kicsi az esély, sőt nem is hallottam még ilyenről. Az, hogy 1-1 költségesebb hiba kijön a vásárlás után, az szinte evidens, mert különben nem adnák el, de egyszerre mindenre nincs nagy esély.
#204602 szabonagyur: Ár, felszereltség?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
footy
addikt
válasz ngaba #204699 üzenetére
Azt adom hogyha sokaig gyartanak valamit akkor altalaban megszunnek a gyerekbetegsegek, viszont a sulyat nem fogjak "kifaceliftelni" akarmennyit is dolgoznak rajta. Ez ranyomja a belyeget a fogyasztasra is. (meg igy sem rossz)
A hatso labter mar a megjeleneskor is a kisebbek koze tartozott, ez mar akkor is erthetetlen sporoltak ki a centiket. (Platform megengedett volna sokkal nagyobb tengelytavot, igy hatso labateret is > lasd Zafira)
Az infotainment a sok gombjaval mar a bemutataskor sem volt tul korszeru.A suly(a komfortnak jo ugyan, de a fogyasztasnak mar nem annyira), hatso labter, infotainment magukban nem kizaro ok, de azert ha kb ugyanolyan aron kell a K es J Astra kozott valasztani akkor ezek boven a K fele dontik a merleget.
A motorokrol ugy altalaban nekem az a velemenyem/meglatasom, hogy modern(direkt befecskendezos)benzinest 2016tol szabad venni(elotte is keszultek jo turbo motorok direkt befecskendezes nelkul), mert ekkor mar a "kis" turbosok megbizhatoak lettek. Dizelt viszont 2017ig, mert ekkor az euro 6c/dvel mar olyan szigoru kibocsatasi normakat hoztak amik annyira megbonyolitjak az utogazkezelest, hogy az mar a megbizhatosag rovasara megy.
#204701 Vismajor01
Az nem kerdes, hogy kornyezetvedelmi szempontbol meg lehet vedeni a dontesed, de en ezt irtam:
A GTEre en meg nem tudtam kiszamolni olyan opciot hogy megerje a felara egy dizellel szemben.
Ezt most is tartom hogy akarmelyik PHEV felarabol k.sokaig lehetne tankolni ugyanazon auto dizel vagy benzinmotorral szerelt valtozatat.
Konkret pelda(fel evvel ezelott(most itt is dragabb lett minden)): Ausztriaban Passat GTE 18.000euro, a nagyon hasonlo felszereltsegu es futasteljesitmenyu 2.0TDI DSG 15000 euro.
3000 euro tobbletet ki kell fizetnem es meg mellette dugdosom is a kabelt. Itt az aram is dragabb mint Magyarorszagon tehat nincs az a scenario hogy anyagilag megerje.#204702 joamilestoné
Pont ez, hogy meg hasznaltan se adja ki a matek, ujkent pedig vegkepp.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz ngaba #204860 üzenetére
"Szerintem ez inkább nepperduma (akkor minek tekerik vissza?)"
Mert erre van igény? kereslet? Árulj becsületesen egy 400k-t futott autópályás autót reális piaci áron senkit nem fog érdekelni, de egy ugyanolyan csak 150ezerrel kb sorban fognak állni érte független hogy, valósan mennyi van benne vagy mennyivel sz@rabb az állapota. Amíg van tehén sz@r van rá veréb is. Ezért tekerik vissza ilyen egyszerű és ezért jött rá a nepperduma hogy állapotot veszel nem km-t. (ami jogos)
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz ngaba #204876 üzenetére
"de a piacnál nem érdemes okosabbnak lenni, mert egyszer te is el fogod adni."
Elfogom adni egyszer de nem tekerve és nem olyan áron ami nem reális és meg is fogják venni.
"Csak az a probléma, hogy az állapotot nem fogod tudni olyan szinten felmérni, hogy egy 200 ezer és 400 ezer km-t futott autó között ez alapján dönts. "ha ismered a típust vagy viszel valakit aki ismeri lazán felméri neked, hogy érdemes e az autóval foglalkozni vagy sem.
Tényleg regényt tudnék írni ezekről a dolgokról. Sok éves tapasztalat hogy, a100.000 km -es autó is lehet egy szarkupac ugyanúgy, mint a visszatekert társa ennyire. De egy jól karbantartott autó 300k felett is jó lesz. ( Természetesen ez típus és sok tényező függvénye, kivesézhetjük de szerintem felesleges) A lényeg marad az a tévhit, hogy kevés km egyenlő kisebb hiba forrás, költségmenteség stb baromság. Holott példának okáért lehet egy 300k futott dieselen pont 250k nál cseréltek kettőstömegűt amit a 100k nál futott papa autón, te fogsz rögtön 1 hónap után.
A magyar piac igényéhez van állítva a km. Olyan ez mint a gyros csak itthon adják erőspistával és csirkecomb hússal, mert a magyarnak ez kell
-
szabonagyur
félisten
-
ngaba
aktív tag
válasz ngaba #217330 üzenetére
Sziasztok!
Erre valaki?
Tudom, hogy a SUV itt ciki (én sem szeretem), de akkor egyszerűsítsük a kérdést:
Ha új nem tisztán elektromos autót vennétek, vidéki kisvárosba + pályára, és két kritérium van: hogy magas legyen (idősek könnyen szálljanak be), és előzésnél ne legyen gond, akkor mit vennétek? Rav4-en kívül. Előny, ha kisebb a Rav4-nél. Az sem baj, ha kifutó modell, csak lehessen még kapni újként.
Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Opel topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen