-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz hobizoli #135790 üzenetére
Szerintem fizettek volna neki, ha igaz a történet, és rendesen a sarkára áll, meg természetesen igazoltan elvégeztette a kötelező szervizeket.
Nem lehetne helyesen írni? Nagybetű a mondat elején, ékezetek és írásjelek használata, kevesebb káromkodás, stb. Szépen magyarul. -
atos19881101
senior tag
válasz hobizoli #135848 üzenetére
Infó egy Mazda szerelőtől az indexes fórumról:
Benzinesből a 2.3 a neces csak mivel a kiegyenlitő tengelyek az olajtérből vesz el sajna ezért az igazán megkivánt motor olaj mennyiségnél kevesebb van benne. A sok hibás meg azért van, mert jól megy a tulajok csak hajtják sokszor magas fordulton ahol már van kics olaj csipegetés és egyszer csak elfogy mert a rendszeres ellenőrzést meg elfelejtik a tulajok. Javítani úgy lehet, hogy a 2.3 Turbós MPS motorról kell az olajteknőt és az olajpumpa pipáját átrakni és máris 2-2.5 literrel több fér bele.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz hobizoli #136101 üzenetére
Mi ez az ellenszenv így hirtelen?
Én csak leírtam, hogy hogyan vélekedhet erről az eladó fél, hogy nézhet ki az ő bőrébe bújva. Nem foglaltam álláspontot egyik oldal mellett/ellen sem.
szerk.: De ha muszáj, akkor BigBlackDog hsz-ával tudnék azonosulni.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz hobizoli #136107 üzenetére
Az a baj, hogy az eredetiségvizsgán sem biztos, hogy ki fogják szűrni a lopott autót, ahogy észrevettem. Legalábbis szoktak írogatni ilyeneket.
Pl.1, pl.2, pl.3
Szóval én nem tekintenék úgy az eredetiségvizsgára, mint valami égi csodára. Egy szükséges plusz kör, ami minimálisan megnyugtat az autó származását illetően. És szerintem ez még mindig közös megbeszélés tárgya, mivel tényleg nem kötelezi semmi az eladót ennek a megcsinálására és úgyis az átírásnál kérni fogják a vevőtől az okmányirodában, ha ő intézi az átírást. Ha meg valakire rábízza az átírást, akkor meg abban sem lehet biztos, hogy tényleg meg lett csinálva az eredetiségvizsga.Emiatt én úgy vagyok, hogy inkább szopatom magam a vásárlás előtt és csak magánszemélytől próbálok venni, akin látszik, hogy régebb óta gazdája is volt az autónak, nem csak a nevére íratta. Szerintem, ha a vásárlás során az eladó személyiségére is szelektálunk és leellenőrizzük a motorkódot, alvázszámot, személyes iratait, akkor azért már jelentősen kisebb eséllyel lehet ilyenbe belefutni.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #136240 üzenetére
Pedig rengetegen allitjak, hogy eljar 6 alatt az 1.9 JTD, 2.4 pedig + 1-2 liter, modelltol es motortol fuggoen.
En most kivancsi leszek, hogy az 1800 km alatt mennyit ker, ugy szamolok, hogy tankolni csak hazafele fogok Szloveniaban.
Bo 1100-at el kell mennie egy tankkal, 200e km-rel ezelott meg tudta."Bad reklám is reklám too"
-
Termi16
őstag
válasz hobizoli #136415 üzenetére
Párom faterja bement egy fiát szervizbe, elmondta a sztorit és ez volt a válasz.
Nyilván lehet bármi más is, mondjuk egy 1000 ft-os tétel is, de ez is egy lehetőség. Csak én nem szeretnék olyan autót megvenni, amire utána súlyos százezreket lehet költeni egy előre tudott hiba miatt. Mindegy, megbeszéljük a tulajjal, elvisszük szervizbe, és aztán okosabbak leszünk remélhetőleg.Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz hobizoli #136985 üzenetére
Azt már durva lenne fenntartani. Az a 3.2-es motor...
Ebből max a 2.0-ás. Viszont az alfákkal egy bajom van. Sportosak, jól néz ki elölről, oldalról. De hátulról?! Valahogy egyik alfa se mozgat meg. Pedig a 159-es is brutál szép, de mikor meglátom a seggét.
tboy93: Lehet "mondasz" valamit.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz hobizoli #136989 üzenetére
Értem én, hogy zabbal mennek, de egy 200le-t is elég kiautózni, nem hogy egy v6-ost 250le-vel.
Bár tény, hogy nagyon jó hangja van. A fogyasztása viszont durván sok, csak úgy mint pl a golf-ok vr6-jaiban.
focvis: 2m az alja, az a baj. Arra még biztos locsolni kellene sokat, csak úgy, mint a hasonló árban lévő ep3-ra. Pedig tényleg nagyon bejön, főleg a dsg.
Mondom ezt úgy, hogy japán kocsi b*zi vagyok.Havernak van leon 1.9 pdtdi fr, nagyon tetszik. Elég tágas, feszes a futóműve és 6-os manuál van hozzá. Gondolom az 1.8t hasonló, mint ez. Ez az 1.8t meg úgy tudom, hogy elég jól is sikerült.
A clio rs-t a totalcar-ban Bazsóék nagyon dicsérték. Jó futómű, a váltó olyan amilyen. A motor pedig jól húz. Élmény vele autózni.
Amúgy a sima fsi-vel mi a gond? 150le, nem tűnik rossznak. a3 és sima g5-ben is egész jó árban vannak, nem is esznek túlzottan sokat.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
Viperator
őstag
válasz hobizoli #137035 üzenetére
Injektor tisztítással kapcsolatos kérdést kétszer tettem fel már itt és senki nem adott választ. Mi a véleményed az ultrahangos tisztítással kapcsolatban? Jobb lesz az injektor spriccelése?
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
haddent
addikt
válasz hobizoli #137665 üzenetére
Most vagy tanulj meg értelmezni, vagy kezdj valamit a stílusoddal, de lehetőleg inkább mindkettő.
Elsőben tudok csak segíteni: "a valtozo szelepvezerles ugyanazt tudja, mint egy turbo" ilyen mesét nem tudom hol hallottál, mert tőlem biztosan nem. Tisztában vagyok mindkettő működési elvével, és az elért eredményekkel is. Szó nem volt ilyesmiről, nettó hülyeség lenne. Én személy szerint annyit mondtam, hogy a változó szelepvezérlés, ill. változó szívócsőhossz az alapjában véve eléggé "passzív" dolog, elég egyszerű, elég tartós, nem annyira istentelenül bonyolult, és cserébe sokat dob a dinamikán, tudja hozni az egyszerű, régebbi motorok közt a picit nagyobbat, pl. 1.6 a 2.0 -át. És ez reális is. Turbó szóba sem került
"a turbo kozepen annyival tobb nyometkeot es ezzel loerot is tud, hogy csodalkozni fogsz nagyon
csucsban valoban kb ugyanannyi lo, reszterhelesen 3000-nel meg 35-40lo diffi van a ketto kozott"Ez viszont csak feltételezés és alaptalan így magában. Melyik autóról beszélünk? Mert a kommersz alapkiadások lehet, de alapvetően az, hogy "turbós" valami, ott iszonyat sok függ a turbó karakterisztikájától úgymond "hardveresen", de legalább ennyi az ECU -tól "szoftveresen", extrém példa: 2-es golfot felturbozták és 1000 lóerő. Igen, 10 km -ként generál
Mesekörre pedig voltam 1.4T -ben, mint mondtam Astra K 1.4T -ben, ill. voltam Golf 1.4TSI -ben is. Szép és jó mindkettő, tök jó, hogy alul is nyomatékos, rossz érzés, amikor 4000 körül, de 4500-5000 -nél biztosan konkrétan elfogy és lehanyatlik az egész, pedig még tiltás sehol. Gyorsul, megy, kényelmes, szép, jó, biztosan elveri a szívó tesókat, még a nagyobbakat is, de érzésre egy ici-picit sem felejtettem el pislogni. Majd egy 2literes turbós benzinben ami sportosra van kalibrálva, ott lehet, hogy elfelejtek.
-
Szada85
aktív tag
válasz hobizoli #138034 üzenetére
Szerintem simán benyalja rengeteg ember.
Nyilván megvan az a réteg, aki kicsit/kicsit jobban/alaposan ért az autókhoz, vagy megvan benne a kíváncsiság, hogy utánaolvas dolgoknak, de az átlag jóskák nagy részéröl - ahogy már itt is, illetve máshol is többször elökerült sztorik az évekig használt olajról például- simán elképzelem, hogy beül, és használja az autót, olajat, szüröket, gumit cseréltet, ha valami zörög akkor elviszi szervízbe maximum, és itt ki is merül neki a dolog. -
trassher
addikt
válasz hobizoli #138040 üzenetére
G astrákból a későbbi classic (lengyel) kiadás ilyen. A pótkulcs sima volt, távirányító nélkül. Sokat hirdetnek a sima kulccsal mert a távirányítós eltűnt. Mondjuk ezt sosem értettem, a 20 éves suzukinkhoz megvan az összes gyári kulcs. A korábbi német verziókhoz minden kulcs távirányítós volt. Az más kérdés, hogy a gyári gombok kiszakadnak/berepednek aztán leszarják pedig ali-ról fillérekért megvan az új ház. Gyári ház meg csak elektronikával van. [kép]
Szerk.: Na gyári kazettás ignis-t még nem láttam, fateroméban is cd-s van. Mondjuk 3-szor ha volt benne cd a 10 év és 340K km alatt.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs