-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz Richard! #196695 üzenetére
Ezt anyám Agilájában lévő motorral is közölnéd? Hálás lennék érte Mondjuk a motor G Astra korabeli, de a sehol nem húzó 6x lovas 1.2es sem friss cucc.
Bull Boss: Swift amúgy is nagyon sivár/fapad, két kesztyűtartóval.
Rio, 208, C3/DS3 (e kettő főleg rövidtávozáshoz puretech mocival), Clio, Yaris ill Fiesta ha tetszik, Jazz, de akár Punto/Mito is megnézésre érdemes.
Vannak egyéb paraméterek? Sportosság, ülésmagasság, vagányság, menés, bővíthetőség; vagy a felhasználás módja szerint?[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
iceQ!
addikt
válasz Richard! #198064 üzenetére
5. ilyen autó. Egyszer csak lesz valami. Gusztustalan azért, hogy lebeszélem, megyek érte. Hív, hogy eladta vagy SMS-t ír.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
-
Des1gnR
őstag
-
tboldi
nagyúr
válasz Richard! #200270 üzenetére
Én meg a családi WagonR-rel, csak azzal ugye nem vizsgázhattam, így lett az említett Modus. De már úgy jelentkeztem az oktatásra, hogy tudtam vezetni.
De a motorokkal is így voltam, smkp-ra egy Kymco robogóval vizsgáztam, előtte sokat mentem kertek alatt a saját Puch Maxi S-sel, aztán az A2-nél hasonlóképp, akkor egy 125-ös ETZ-m volt, azzal tanultam meg váltani, és egy Kawasaki ER-5 volt a vizsgajárgány, majd a balesetem után a korlátlan A egy Honda CB600F Hornettel lett meg, azelőtt meg egy Honda CB500X-szel gurulgattam.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Richard! #206751 üzenetére
2.0 PD TDI (hatszög tengelyes fajtából) + DSG ha minden igaz (ha olajcsere nem volt 60 ezrenként akkor felejtő szvsz), PD elem Bosch (jobbik) típusnak tűnik, de DPF okozhat nyűgöt. Ha teljes a rózsaszín köd és egy jobb VAG szervizben vállalják, hogy gondját viselik, elfogadható plusz fenntartásban.
Kb 2011 után pedig az Insignia A-ból is ismert 2.0 Multijet volt bennük -
molnarpeter
nagyúr
válasz Richard! #206754 üzenetére
Ha onnan nézzük, régi láncos olajpumpa átalakítás nem feltétlenül nagyobb gond, mint amik az A20DTH és társainál vannak (forintban), de ja, nem egy out of the box perfekt valami. Legalább a befecskendező rész jó, PD rossz hírét inkább a Siemens elemeknek köszönheti.
-
Richard!
addikt
válasz Richard! #206756 üzenetére
Hát... Dodge Caliber lett, 2.0 benyál, automata váltóval. 140 ezer méter van benne, 2006-os évjárat. 1,6 milla volt, átírással mindennel együtt.
Kolbászsíros metál.
Nagyon megkímélt, szép állapotban (kozmetikusnál járt ).Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
Paxker315
addikt
válasz Richard! #207285 üzenetére
Női tulajnak megy a kutatás, aztán ha nem tetszik, akkor értelemszerűen felejtős Elsőre kérdeztem az E-corsát, de nem adja ki. Amik "tetszetősek", i20, 208. Meg talán az A1. Amin meglepődtem, hogy a Fiesta és Clio pl. nincsenek "listán", pedig mindkettő szerethető.
#207286vzsryl Társasházi garázsok "tervezése" meg enyhén szólva hagy kívánnivalót maga után. Hosszra azért kevésbé restriktív, de, szélességre? 3 ajtós autónál már necces a ki-be szállás, kivéve, ha nagyon ráállsz egyik oldalra, de akkor meg nem tudsz elmenni az autó mellett, ha hátul ki szeretnél valamit venni : )
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Lacko32
tag
válasz Richard! #208347 üzenetére
D Corsea és G Astra nézve van, nagy figyelemmel, bár sikertelen a keresgélés ezen a fronton, de nem feladott projekt.
Augusztusban jön egy VII Variant Golf, aztán lehet az lesz befogva első autónak
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Richard! #210768 üzenetére
Hála neked!
Nekem csak egy ND-s képem van, amiből sok minden nem derül ki, de az talán látszik, hogy lennének nehézségeim a pedálkezelést illetően. Konkrétan folyamatos padlógázzal mennék, mert a lábam felemelni nem tudnám sehogy.
Ráadásul a szélvédő kerete pont szemmagasságban van nekem, abszolút semmit nem látok előre.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs