-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisza25 #149275 üzenetére
&parkasz: ah, már értem. 40 km-re tekintettel melyik motorokkal nézted őket? Toyota 2.2 D-CAT kerülendő, 2.0 D-4D jól megnézetve korrekt konstrukció, benzinesekkel nem nagyon szokott gond lenni itt és a Hondánál sem. Mitsubishi tippre ritka, de ha abból is sokat hirdetnek, nem szóltam
[ Szerkesztve ]
-
-
#94529552
törölt tag
válasz kisza25 #149429 üzenetére
Bocs. de te vetetted össze tengelytávokat . De emellett még az ülőlapok hosszát is megmérném náluk. Azt mondják zongoralakk a Rio műszerfalra (TC), de kinézetre se megnyerő nemcsak anyaghasználatra. Azért a neveket írjuk helyesen: Kia Rio; G7
Nincs már tolvajmágnes. Meglátják a kocsit az úton, és azt lopatják el, amelyik hirtelen megtetszik nekik. Vagy ha pont olyan autót törnek totálra, akkor a tiéd viszik, legyen az pakisztáni, vagy burmai gyártmány, ennyi. Sajnos.
mdani01 Piros jött szembe pont.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz kisza25 #149443 üzenetére
Kötekedik ám a tudodkicsoda! , csak olyan összevissza irkálod a tulajdonneveket(sztem szándékosan), hogy rossz nézni. Ne viccelj már, hogy te onnan tanulod a nyelvtant? Ja, a marketing fogott meg.
A Totalcar miért tudja rendesen írni: Amikor a Kia Rio 1999-ben megérkezett a piacra, olyan volt mint az esetlen cserediák.
Ha már vádaskodsz, akkor visszadobom neked a lasztit: te meg csak Kiát reklámozni jársz ide, éjjel-nappal.
sheep Ha így nézzük, akkor majdnem az összes többi autógyártó nevét is úgy írhatnánk, de mégsem teszi szinte senki.[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz kisza25 #149498 üzenetére
207e van benne. 188e km-rel vettem első tulajtól, vidékről magánszemélytől. Eddig költöttem rá: Első koptató, első futómű: szilentek, gömbfej, stabpalcák, kerékagy, meg még ami nem jut eszembe épp. Az alapjárat ingadozik, vagy a lambaszonda vagy a katalizátor. A motorból síró hang az, cseréltem már szervószivattyút, de még mindig. A vezérlés is nemrég lett cserélve, a generátor jó de még mindig jelen a hang. A váltó úgy ahogy van sz*r, ahogy melegszik egyre nehezebb vele váltani. A vezető oldalon a mikrokapcsoló rossz, nincs kilepofeny + benzinpumba nem szól ajtónyitásra. Hátsó futómű néha vmi nyekergő hangot ad erős gázadásra. Első futomünél nyekereg valami, de már kb minden cserelve lett a gátlón és a rugókon kívül. Az 5 ajtóból 2 nehezen nyitható, a harmadik nehezen csukódik. A szervó nehéz melegen, hidegen könnyebb, pedig volt szervószivattyú csere is. A küszöb megint rohad, pedig már egyszer megcsináltattam. Elfáradtam, elegem lett a kocsiból. Nem is jó vele menni, darabos az egész, valami finomabbra, kevésbé szervizigsnyesre vágyom.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz kisza25 #149860 üzenetére
Azt is csak azért, mert ki kéne takarítani a műanyag doblemez mögötti részt.
Nekem szerencsére hibátlan, évente 2x mondjuk téli/nyári kerékcserekor nem árt kiganézni, 3 csavar ki és hozzá is férni, zsírtalanítottam+adtam neki egy kis spray alvázvédőt pluszba. Így sosem fog elkezdődni nálam.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz kisza25 #150038 üzenetére
Ha vitarát akarsz, akkor inkább swift. Az új swift meg gondolom jobb is, mert a vitara 1-1ben a most kifutott swift, csak magasabb, és nagyobb. (Bnőm cégese swift, vitarával meg mentem most 1400km-t)
Még a swift sport is kijön belőle ha megjelenik ősszel.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Vesztor87
senior tag
válasz kisza25 #150089 üzenetére
Nem álltam mellette, nyakamat rá hogy nem kamuzik. Utána Lacetti kombit vett 1,6 benzineset, annál is megmondta hogy 7-10 közt eszik. Nem klímás volt, full fapad volt az övé. Dévúk szerintem nem rosszak, inkább a fogyasztásuk több picit. Fabia 1,2 az elvan 5-6 körül...
-
Vesztor87
senior tag
válasz kisza25 #150143 üzenetére
Ezt a motort a fogyasztás miatt szokták dicsérni, ugyanakkor nem azt írták hogy nem ajánlott az élettartama miatt (tc-n pl)? 5,5-es átlag nem rossz, mondjuk 6 felett nem sokkal az 1,5-ös Almerával is kijövünk tartós 120-130-as pályázással. Irtó sokat számít pályán is ki hogy közlekedik, kerülve a padlógázas gyorsításokat 120 körül nem fogyasztanak sokat a szívó benzinesek se. Persze 140-150-hez kell a dízel...
-
félisten
válasz kisza25 #150309 üzenetére
Benzines lesz, ez már nem kérdés, csak azon morfondírozok, hogy az 1.4 elég?
Ahogy néztem, neked is voltak ilyen kisköbcentis gépeid, gondolom annyira azért nem lehetett kínszenvedés...Pályán, 3-4 utassal, megrakodva csak évente 4-5x fogok közlekedni.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
válasz kisza25 #150311 üzenetére
Majd' 20 éves 1.1i Fiesta-val ezeket volt alkalmam gyakorolni...
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
válasz kisza25 #150315 üzenetére
A Fiesta-val az előzés két település között... a rákészülés még hagyján, de nagyobb sebességnél/gyorsításnál imádkozok, hogy ne jöjjön egy komolyabb döccenő.
A leírtak alapján így már az 1.4-es, 95LE-s 308-as nem is tűnik gyengének, a 307-esre is 88 pacit írnak... nem rossz. Viszont a Focus 1.4 már csak 80 ló, szóval ha végül a Ford mellett kötök ki, abból tuti 1.6 lesz inkább.
+ (#150313) Pumma
+ (#150316) Qru
Köszi nektek is, akkor nem parázok a kisebbik motortól!
Nekem jó lesz, amúgy sem hétköznap harcolok vele a darálóban, hanem csak hétvégén suhannék ide-oda.[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
#94529552
törölt tag
válasz kisza25 #150329 üzenetére
Így van, nem mindegy,
euro 4 105 ló az még megyvagy pedig már ment, esetenként több 100 ezer km-t. A hahu-n persze ezt nem látni, mert megoldják az ügyes kereskedők. Ha baloldalt látszik a funkciók között, hogy Járművek ugyanitt, akkor nem árt gyanakodni.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz kisza25 #150457 üzenetére
Köszi!
Öcsié egyébként nagyon szép volt amikor vette, de idő közben elkezdett rohadni. A kasznit most fogja kilakatoltatni és kap egy új fényezést. Most tényleg kicsit kókánynak tűnik, de ettől eltekintve mindene rendben van. Új futómű, az első lökhárító azért is tűnik kókánynak, mert egy böszme nagy intercooler van alatta, minden mechanikus, bő 200LE az 1.9TDI, brutálisan megy az a Golf.
Az egy más világ, annak is megvan a hangulata, de nekem egy nyugis, biztonságos kis autó kellett.AxBattler: Én 820-ért vettem, de most kell műszakiztatnom.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz kisza25 #150564 üzenetére
Kb. annyi egy normálisabb, de legalább életed végéig van nyomatékkulcsod...
Nagyon nem lehet elrontani, ha be van állítva a 25Nm. Max. 10 perc az egész.(#150565) focvis
Nekem gyári NGK gyertya volt benne, helyette ugyanaz a nem gyári platina NGK ment bele 3200Ft/db áron.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #150041 üzenetére
Azt tudd, hogy Kia/Hyundai GDIk (is) eléggé hajlamosak szelep "elszenesedésre". Aki figyel/megnézi már 30.000kmnél érzi, jól látja, késöbb meg ugye tisztítatni kell ami nem olcsó buli de olcsobb mint egy katalizátor...
Ezen pedig a 6.000kmes olajcsere meg hosszabb táv se segít. Kartergáz szürő... ellenben segíthetne csak akkor ugrik az 5/7év gari.
1.4 MPInél nincs ilyen probléma csak avval nekem van 7.6os átlagom azaz átlag inkább ~8.5ből fog eljárni.
Elég bosszantó ez a GDI szelep "carbon buildup" probléma mert szivóval Hyundai/Kianal nincs már turbó, egy 1.6 T-GDIhez képest meg egy 1.6 MPi rémitően gyenge.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #151445 üzenetére
szelep szenesedés különösen igaz Hyundai/Kia GDI vonalra akkor már ne csak az 1.6 GDI legyen említve.
Nem mindegy miben van az az 1.4 MPI, egy I20 mást fog enni mint egy IX20.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- 4MP Okos kamera ,wifi+Ethernet,SD,Cloud, forgatható kétirányu hang, dobozában
- Okos kamera ,wifi+Ethernet,SD,Cloud, forgatható kétirányu hang, dobozában
- Volvo XC70/V70 Fekete Csomagtér Roló
- Florihana vízmentes illóolaj párologtató, diffúzor
- Eladó Gamer asztal JYSK HALSTED 60x120 pohártartóval (Carbon mintázat)!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest