-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ivan15
senior tag
válasz Manitou #56206 üzenetére
12,7 voltos auto-akkuk tartos 11,8 Volt alatt lemerültnek szamitanak, inditas utan rövid ideig mehet a feszültseg 11,8 ala, ha menet közben visszatöltödik 12,2 Volt föle akkor meg jo. Csak tajekozodaskepp:
Ha tartosan:
12,65 Volt 100%
12,25 Volt 50%
12,05 V 25% -os töltöttseget jelent
11,85 V ill. alatta: lemerültAz elettartama attol függ, hogy hagyjak e lemerülni, tartos 11,85 V alatt szulfatosodik az akku= a benne levö olomlemezek oxidalodnak, es tönkremegy. Ezert a tarolasnal fontos, hogy max. 2 havonta 100%-ra legyenek töltve, különben szulfatosodnak es elsösorban nem a hömerseklet szamit tarolasnal, hanem, hogy idöközönkent fel legyenek töltve (pl. akar akkutöltövel is telen, ha több mint 1 honapot all a kocsi)
"Aksiban 1,66 V ? Az már kuka lesz ?" Biztosan... halott...az olomlemezek maradandoan karosodtak
[ Szerkesztve ]
-
upsyka
aktív tag
válasz Manitou #56206 üzenetére
5500-ért van inteligens töltő 3 év garival,autóhoz,motorhoz,autómatikusan figyeli és terelgeti az akku sorsát totális lemerüléstől kezdve átteleltetésig én 2 éve használom a motorhoz télen és sógórnak az autójának is most adtam kölcsön.
szerk:
én a helyetekbe mérnék egy töltést is,14,4 v az ideális,ha már 12-13v körüli,az hamar kinyírja az akkut[ Szerkesztve ]
Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
upsyka
aktív tag
válasz Manitou #56225 üzenetére
tessék:
KFZ-BATTERIELADEGERÄT MIKROPROCESSZOR VEZÉRLÉSŰ AUTOMATA AKKUMULÁTORTÖLTŐ és REGENERÁLÓ
ez nem a reklám helye,de ilyet tudok rendesen blokkal-számlával 5500 Huf-ért..legalábbis fél éve még annyi volt,de nagyon nem változtatják az árát
téténybe van a bolt,vagy ha valakinek messze van,szoktam a városba bejárkálni és el is tudom vinni...
nekem egész télen rajta volt a motorakkun és hibátlanul teljesített,nem forralta fel az akkut és multiméterrel is méregettem,mindíg annyit mutatott,mint a töltő[ Szerkesztve ]
Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
-
sNORh
addikt
válasz Manitou #68067 üzenetére
Nemtom milyen megy bele gyárilag, 5 vagy 10w mert ha 5 akkor azt teszek, nem csipegeti azt.. Mert ugye a hígság téma már kitárgyalva hogy nem az 5 v 10 jelenti.. ha full szintetikust kíván az előírás akkor azt kell neki adni, ha csipegeti akkor emelem 5w50-re.
De ebbe 170e km van, csontszáraz a hengerfej kivülről, nem hiszem h enné az olajat.
De ha 10-es kell bele, akkor meg miapics-nek vennék bele 5-öst. Drágább is.
Jó lenne tudni.Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
-
-
-
Rambovits
senior tag
válasz Manitou #71142 üzenetére
2-es almera. Konkrét hibalistát nem tudok, de főleg elektronikai, és jeladós dolgok. Légtömegmérő, gyújtótrafó, lambdaszonda. 8 hónapig volt nála, és gyorsan meg is vált tőle. Nem volt olyan hónap, hogy ne kellett volna valami miatt szerelőhöz járkálnia. Szóval ő belenyúlt rendesen.
Kívánok én is boldog békés Karácsonyt!!
Csak erős idegzetűeknek![ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
runner 125
nagyúr
válasz Manitou #71194 üzenetére
Azzal nincs, de az a legkisebb 5 hengeres turbós motor az S60-ban.
Olvasataim alapján egyedül a korai T6 (S80-ban) lévő benzines nem a legjobb választás, de a többi teljesen rendben van.
Talán annyit, h a tartósság tekintetében esetleg érdemes gondolkodni a sima szívó 2.4-ben is. Elérhető belőle a gyárilag 170 lovas verzió is, ami 10-zel kevesebb, mint a 2.0T, fogyasztásban meg nincs jelentős különbség."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Manitou #71287 üzenetére
9-12l.
Olyan típushibával nem találkoztam, amiről minden forumban felhívnák az ember figyelmét, de őszintén, a benzineseknek kevésbé jártam utána.
Regelj be index forumra, van külön S60 és Volvo topik is, vagy volvowiw.hu.S60-at szeretnél?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Manitou #71427 üzenetére
Nincsen, a legkisebb a 2.0 T, de az is ritka. Többnyire 2.4 szívó és 2.4 - 2.5 Turbo-val találkozni, noh meg diesel fronton a 2.4D.
(Hahun 179-ből 122 diesel)"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
válasz Manitou #72069 üzenetére
HI!
hanyszor teccet karbantarto toltest sdn neki???:- )))
en tovabbra s azt kedvelem yuasaval egyutt, delco is jo dbufb
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Zordkaszás
senior tag
válasz Manitou #72079 üzenetére
Az éppen legolcsóbb kapható akkut veszem.
Jellemzően mind kezelésmentessé felturbózott, jól ismert savas ólmos technológia.
4-5 évet eddig mindig kibírt, ennél többet meg a drágábbak sem.
Ha mindenképpen cserélni kell (mert kell), akkor nem fogok egy mainstream 30k HUF-os akkut cserélgetni 4-5 évenként.█ Egyszer elmegyek érted!! Érted? █
-
Declare
őstag
válasz Manitou #119645 üzenetére
ilyen meg mindig van, hogy nezegeti a rendör a dobozt, ha unatkozik es büntet ha rossz kedve van vagy mi? azt hittem ennek a korszaknak mar vege van.....vagy csak az izzokeszlettel nem cseszkelödnek?
Jol neznenk ki ilyenen nyüglödne, hogy most az elsösegely doboz din vagy msz szabvany en nem foglalkoznek vele, jonak kell lennie.
-
Buci21
addikt
válasz Manitou #127522 üzenetére
köszi a tapasztalatot hadd rohadjon, amíg nem életveszélyes, és nem szakad le a seggem alatt a cucc, addig jó csak menjen, egyen 7-8l, nagyon max 9 litert, aztán annyi... ja, és ne hagyjon ott sehol, mert angliáig és vissza fog túrázni
(#127513) Qru
az automataváltó pályán is többet kér? mert ez ott fog futni a legtöbbet, nem városban[ Szerkesztve ]
-
-
Buci21
addikt
válasz Manitou #127559 üzenetére
Na, nekem pálya 110, klíma off (úri huncutság)... A 9l körüli fogyasztás akkor reális? Csak nem akarok kis konzervdobozt venni ilyen hosszú utakra, inkább egyen többet, csak férjek el benne. Béka corolla van még a listán, az kevesebbet eszik, de a Maxima talán "autóbb"... Vagy rosszul gondolom?
-
Buci21
addikt
válasz Manitou #127634 üzenetére
Ha sokáig nézem, nem is olyan csúnya Asszem akkor megvan az irány: Nissan Maxima/Primera, ha megszorul a keret, békalámpás Corolla vagy egy Carina, ahogy korábban ajánlotta valaki. Hogy érdemes őket megnézni majd? (ez nyár legelején aktális, amint hazaérek kb)... Válasszak a négyből egy típust, vagy fűzzek fel egy listára napi 4-5 random autót, ami esélyes ezen modellek közül?
szerk: köszi a sok segítséget, hálás vagyok a fórumlakóknak
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Manitou #146564 üzenetére
Tartok a franciáktól
Egy 15 éves warm hatchnél inkább attól kell tartani, hány tulaja volt már, és melyik mennyire rúgta le.. szerintem ezek közül hűde kurva szépet meg jót már bármelyik márkából nehéz találni, mindenki kinyomta a szemét, azért vette, pénztárcát nyitogatni meg senki sem szeret. Clionál ha jól rémlik, a váltó pl. gyenge pont, kérdés persze mennyiből lehet orvosolni, más márkánál meg más a gond ... ha hobbizni meg vezetési élményre kell valami hajtani, úgyis sokban lesz, akármit csinálsz, ha meg nem arra, akkor miért nem egy 1.4 bármi
(#146562) Integrale: Vezérlésmódosító mindegyikben elhasználódik
Mondjuk én még nem hallottam (ami persze semmit nem jelent ) olyan típusról vagy márkáról, amiben az örök életű lett volna ... ford, bmw, vw okoskerék, alfa, csoda toyotában is stb... szerintem ez egy olyan alkatrész, mint a kettőstömegű, tudjuk, hogy nem lesz örökéletű, aztán innentől a karbantartás meg használat módja meg minden befolyásolja, mennyi ideig fog élni.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Manitou #146570 üzenetére
Ja, ha ilyen mazda 6 is játszik, meg nem játszós autónak kell, biztosan elfelejteném a hot hatch meg hülyegyerek autó kategóriát, valószínűleg a leglerúgottabb darabokat ott kapod, meg amúgy is drágább alkatrész, több nyűg. Két literes benzines focus 2 kombi meg ilyeneket néznék, H astra, mazda is jó csak azt mondják nagyon rohad mind, azt kell megnézni; szóval ez a semmi extra, szokásos biztos választás kategória. st170-et azt max. csak nézegesd, ja
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Manitou #146574 üzenetére
Hát ez ilyen, itthon az 1.4-1.6 meg a fapad ment mindenből, ez a 2 literes benzinest akarsz dolog már sajnos az "extra igényed" van kategóriába számít nálunk extra igényed van = vagy többe fog kerülni (kint van sok szép, csak azt be kell hozatni és kicsit drágább lesz), vagy lassabban és nehezebben fogsz megfelelőt találni.
Szóval vagy pénzzel vagy idővel fizetni fogsz - szokás szerint - amiért többre vágysz -
Vesztor87
senior tag
válasz Manitou #146893 üzenetére
Az enyémnek nem ilyen a váltója, egy ujjal pakolászható, bár igaz hogy nem egy feszes, de pontos.
98 lovas, mindenki csak a lóerőt nézi, a váltó fokozat kiosztását már nem. Fabia 1,2 htp is marha jól ugrik, pedig csak 64 le... Aztán leesik hogy 90/3000 rpm miatt van... Nekem 4-ben forog annyit... Ezert lomha. Ha haladni akar az ember forgatni kell sajna, ez van. Az előző széria nem tudom hány kg, de az megvan hogy valami 1,5 csillagra tört anno, lehet hogy konnyebb. Sajnos a hosszú váltó+1200 kg-os önsúlya ezt eredményezi. Félre értés ne essék, nem istenitem, gyengének tűnik, sztem pályán már hangos is, Focus mk1 ebben jobb, de amiket azokból láttam azok jobban rohadnak, drágábbak is. Almera nem francia, renaultnak lett közé a Nissanhoz oké, de mire összeházasodtak addigra az N16 már kész volt. Faceliftbe nyulhattak bele Max. De maga a motor is és a váltó is japán tervezés azt olvastam. Sok nyűgről egyik Nissan klubban se meséltek benya esetében, csak a tipikus japán baja lehet általában, nyelestengely... Az viszont tré. -
_ak_
addikt
válasz Manitou #146877 üzenetére
Köszi, ezek fényében nem is voltunk sokat a kocsi mellett. Kiderült, hogy volt egy apró koccanása amiért kicserélték az első lökhárítót, kapott új utángyártott lámpákat, de gyanús volt az "új" motortartó gumibak is. Itt-ott jól látható módon javították a rozsdát, valszeg még szép jégesőt is kaphatott. Belülről sem tűnt jobbnak. Nem mintha adtam volna érte akár 700-at is, de annyiról már hallani sem akart.
Más. Szerintetek, az mennyire ésszerű. hogy ha kimaxolom a limitet, de cserébe mondjuk vinnék egy ilyen Focust?
diegho
Amúgy egész jól elférek egy Almerában, a magasággal nincs baj, mögém nyilván senki, nekem inkább oldalra lehetne egy picit több helyem. Azt hiszem, hogy te is erre gondoltál, így már jobban értem.Let's begin, de gozaimasu!
-
Vesztor87
senior tag
válasz Manitou #146895 üzenetére
Hm, érdekes amúgy, akkor tényleg majdnem egy súlycsoport. Tényleg elbénázták ezt a váltó áttételt, azt utálom hogy a fülem alapján városban nyugodtan 4-ben vagyok, de pl egy körforgalomban 25-30-al jövök ki, ott volt már úgy hogy padlóztam hirtelen hogy majd most átlépek a másik sávba, de kb. itt semmi nem történik. Jó, elindul, de nem ugrik egyátalán. Vissza kettő padló, akkor viszont megy, csak hát na... van hangja. 110-120-nál van az a határ ahonnan nem szeretem jobban nyomni, ott 3000-3300 körül forog, na ott elég mélyen dörmögő hangja van, azt hosszú távon nem szeretem.
Lánc nyúlással ahogy olvasgattam inkább akkor van gond, ha az olajcserét nem tartják be, legalábbis nem sok esetben volt gond. Ellenben mondjuk egy opellel, ahol 150-200k körül lehet szépen cserélni, mert annyit bír a lánc. A nats, a lopásgátló tud vicceskedni, ha merül az akku az megszivathat, jah
A többiről nem hallottam még, más nem említett ilyet.
A jó fogyasztást mondjuk országúton klíma nélkül hosszú távon lehet hozni, nekem is voltak 5,5 környékiek, mostanság inkább 6,5-7,2 közt volt, többet pályáztunk is, meg jobban is hajtottam szerintem. Na meg voltak hidegek is nemrég (legutóbbi tankolásom vmi 550km környéke volt, aztán mivel nem sokat mentem mostanában... legutóbb valamikor február elején tankoltam)._ak_: Focus mk1 jó gép, főleg az 1,6-al, eleve magasabb építésű mint az Almera, de 1 milla.... az nagyon drága.
-
válasz Manitou #152558 üzenetére
"- Cég tulajdonos (eladó) esetén, kérjünk a szakhatóságoktól a cégre vonatkozó tartozásmentességi igazolást, illetve az autóra vonatkozó per-, teher- és elidegeníthetetlenség mentességet igazoló dokumentumot. (Sajnos ezek csak aktuális állapotokat mutatnak, folyamatban lévő ügyeket nem, így még mindig előfordulhat, hogy a géperejű járómű értékesítését valamely hatóság kifogásolni fogja, de a fenti igazolásokkal a jóhiszeműségünk záloga meg van.)" + "Céges eladónál javasolt a vételár kifizetésének napján átíratni az autót, minden meglepetést elkerülendő.(és javasolt bankon keresztül fizetni, hogy ne legyen meglepetés az összeg, ami megjelenik a cég könyveiben)."
Ez nem viccből van leírva. Nincs biztos módszer, mert jelenleg a magyar jog és KET egyszerűen nem vesz tudomást a folyamatban lévő vizsgálatokról.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz Manitou #152592 üzenetére
bárhol az országban
aki sajnálja azt a 3-4 ezer ft ot a csókos autóátíró vállalkozóknak, akik 1-2 órán belül megcsinálják,
és nem kap időpontot csak hetek mulva, azok gyakran le is szoktak utazni kisebb irodákba
bár akkor sztem már mind1 ha fizetcryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz Manitou #152592 üzenetére
Bármely okmányirodánál megcsinálják. Jellemzően a nepperek is tömegével viszik a környékbeli kevésbé terheltekbe.
A lekérdezés -tudtommal, és majd javít aki mást tapasztalt- aktuális állapotot jelez. Tehát amikor te v valaki lekéri, azt mutatja ami van: ha van a gépjárművön elidegeníthetetlenség bejegyezve akkor megjelenik, ha nincs akkor nem. Viszont a KET cégekkel és vállalkozásokkal kapcsolatban 8-15-30 napos határidőkkel dolgozik eljárásfajtáktól függően. Amíg ezek a határidők és az adott eljárás kapcsán felmerülő fellebbezési időszakok nem telnek el (egy jó könyvelővel és ügyvéddel akár 6-12 hónap is lehet!), a vállalkozás értékesítheti a tulajdonát. Ez lehet később fedezet elöli elvonás BTK minősített esete, de lehet törvényes is - tehát nagy a zsákbamacsek. Ezért fontos amit az összefoglalóba leírtunk, és amit a TC is bemutatott: mert lehet h bukod a kocsidat , de legalább ne legyél bűnrészes
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
veterán
válasz Manitou #203624 üzenetére
en nem mondanam viccnek, tokre jol vegigvezetheto az egesz folyamat, hogy miert is ilyen a kinalat amilyen. szerintem teljesen logikus, es ertheto, ha vegiggondolja az ember, nincs szukseg ilyen kirohanasokra. majd par ev mulva valtozik megint valamilyen iranyba.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Manitou #204019 üzenetére
Annyira nem vészes, igazi lomha, papás, hétvégi templomba járós autó. Élném.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Gumi és felni topik
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Diablo IV
- Synology NAS
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs