-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
TrollBalint
addikt
válasz Paxker315 #213475 üzenetére
abban biztos vagyok, hogy lesznek olyan emberek, akik 30 év múlva is manuálisat keresik, nem is velük van a gond. A dízel kitiltosdi miatt - úgy vettem legalábbis észre - csak alacsonyabb áron lehet eladni a dízeleket, mert aki attól fél, hogy 3 év múlva kitiltják, az inkább nem veszi meg. Erre irányult a kérdésem, hogy szerintetek lesz-e elég nagy vásárló köre akkor még, hogy ne kelljen áron alul eladni. Mivel új autóba javarészt csak automatával tudod kérni, ezért sokan megszokják / megszeretik / elevel azzal vizsgáznak le... és akkor jóval kevesebben fogják preferálni.
A manuálist én is előnyben részesítem, mert én váltó-b**i vagyok, szeretek váltogatni, főleg, ha valami kanyargosabb hegyi úton megyünk.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
nagyúr
válasz Paxker315 #213861 üzenetére
A hagyományos hidrós automaták elég biztosak KIA/Hyundai fronton is, a DCT váltókkal gyakori a probléma, mondhatjuk. 250nm-ig száraz kuplungos a DCT, ami könnyebben degradálódik, főképp ha nem figyelnek rá oda. A hagyományos automatával ellentétben a DCT működési elvét jó érteni és tudni hogy az a váltó igazából egy robotizált kéziváltó, amit gyorsan tönkre lehet tenni a helytelen használattal. Ha sokat hagyod araszolni, emelkedőn nem fogod fékkel az autót és hasonló finomságokat csinálsz, azt ugyan lekezeli, de az élettartama jelentősen csökken. Amúgy ezek a 700 oldalas manuálban benne vannak ám, csak ember nincs aki elolvassa Hyundai-nál amúgy a topikos tapasztalatok során többször megtagadták a gariban történő DCT kuplung cserét, ami így egy 700e Ft-os saját zsebes történet tud lenni, akár 30-50e km után. KIA csoportban volt múltkor téma, olyan mintha ők megengedőbbek lennének, ott 2 srácnak fordult elő 100e km alatt és mindkettőnek gariban cserélték.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
starius
tag
válasz Paxker315 #213936 üzenetére
Szeretnék a német vonalon maradni, egyszerűen ezek tetszenek, nincs más magyarázat
alázógyík:
tudom, de elvileg a leírások alapján a motor típushibái nemrég javítva voltak
dellfanboy:
Nincs baj a golfommal, elajándékozom egy családtagnak. A fél millás javítást nyilván beleszámoltam az árba, úgy vagyok vele ha kb 4-5 évig nem kell utána ilyen összegekért hozzányúlni akkor nem bánomgrizlisandor:
a golf nem releváns, már megvan a gazdája, tudom, hogy rossz a diesel de ezeknek a típusoknak talán a benzin motorjaik még rosszabbakEsetleg merciből valami ajánlott? e, c , s osztály? 2008-2010-2012 ?
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Paxker315 #214124 üzenetére
Podcastet hallgatok közben. Vagy mire gondolsz? 4-5 óráig még pihenő nélkül szoktam letolni az utakat. Ha egy nap kell oda+vissza megjárni a távot, akkor nem ér rá sziesztázni az ember. Az említett 6 órás út ottalvós buli volt.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Paxker315 #214127 üzenetére
A saját S60-amban 140-ig csak szél- és gumizaj van, afölött kezd jobban behallatszani a motor, plusz a szél drasztikusan erősödik. Azzal csak egyszer jártam meg egy hosszabb utat 170-es átlaggal, utána nekem is csengett a fülem.
De a 15 évvel később gyártott kis Golf jelentősen csendesebb. Azért az a sok év nem telt el hiába úgy érzem. Kb. 200-nál hozza azt a zajszintet, mint a Volvo 150-nél és az még nem olyan durva, hogy fejfájásom legyen. A szokásos utazóm a cégesben 190-200 a sóher VW olcsó téli gumija miatt ha akarnék se mehetnék gyorsabban
Múltkor mentünk a főnök fullos 3-as bmw-jében tárgyalásra. Ottt egy fokkal még jobb a szitu, dehát ugye prémium. 210-es utazósebességnél volt akkora a zaj, mint a Golfban 180.
Ugye az is szerepet játszik, hogy mekkora az autó. Egy SUV nem csak sokkal többet fogyaszt, de jelentősen zajosabb is. A másik főnök Touran-jával például 170 körül van a kényelmi határ.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Paxker315 #214127 üzenetére
Persze nincs ezzel gond, mindenkinel mashol van az ingerkuszob.
Zenet/pofazast en sem hallgatok hosszabb uton, mert az engem is faraszt. Utaskent nem, csak ha vezetek.Egyszer vidd el a Subarum egy korre az autopalyan, 2 perc utan felgyujto a g-be sztem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #214305 üzenetére
és kisza25:
Én itt az ÉNy-i csücsökben egyenlőnek látom az arányt, habár ~6 db-nál több nemigen futkározik errefelé.
És amiket eddig lekérdeztem JSZP-n, mindegyik gyengébb az enyémnél (155 pacis T-jet), több 77 pónis és 1 db 120-as 1.6 Multijet az állás. Quadrifoglio Verdét nem is láttam még.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Paxker315 #214785 üzenetére
btw ha már zajszint értékek. valaki linkelt itt korábban egy nagyon részletes decibeltáblázatot rengeteg típusról (vagy a sima autós topikban), de nem került bele az összefoglalóba, ha jól látom. Qru tudsz intézkedni?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #214794 üzenetére
Kérdés, bírja-e a váltó a nyomatéktöbbletet. 🤔
Plusz dízel lévén a hoszzú fokozatok miatt biztosan nem lenne továbbra sem egy gyorsulásbajnok, szerintem - ez most önelégültnek tűnhet, de szándékozom objektíven nézni - az én MiTóm a gyári programmal is lenyomná, de ha az is kapna egy remapot, akkor meg pláne. bandus kedvéérét: #csakazolasz
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Paxker315 #214810 üzenetére
hát, meg nem mondom neked hol volt
valami kétszer kétsávos út mellett, a közelben volt egy benzinkút a másik oldalon (talán Shell?)
megnéztem a Martin car-t google-ön, de nem ők voltak
nem nagy telep amúgy, kb 20 autó volt egy kis házzal. a környéken volt más kereskedés is, de nem a sámsoni út“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Paxker315 #215021 üzenetére
Volt kollégám is megíratta a 2.0 Mazda 6-ot, sokat javult a gázreakció ami számokban nem leírható de a vazetési élményhez sokat hozzá ad. A nyomaték is előbb jön meg nála azért plusz lovak is jöttek de nyilván egy szívómotor 3 literes űrtartalom alatt nem potens az az igazság.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #215098 üzenetére
Persze, megértem, ilyen is van.
Ha nem lett volna rendes motoros felszerelésem, valszeg én is csak automatát vezethetnék egy menci lábprotézissel. Szerencsére össze tudták legózni a két nyílt törést, úgyhogy a rehabra is manuális autóval jártam a mankóim társaságában. A gyógytornászom azt mondta, hogy végül is oké, a kuplung nyomkodása is egyfajta mozgásgyakorlat.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Paxker315 #215199 üzenetére
Nem. Én sem szeretek gyorsabban menni huzamosan. Gondoltam majd jobb nagyobb autóval változik ez, de nem. Előzéseknél szeretek gyorsan, lendületes túl lenni rajta, de 150-nél gyorsabban akkor is csak ritkán megyek (azt is csak elégé beállt de idegbetegekkel teli pálya esetén ahol egyik sáv 90 másik meg 140-160).
-
-
becenevem
aktív tag
válasz Paxker315 #215508 üzenetére
Balf@sz mérnökök a gyárban ehhez sem értenek. Finomhangolás, optimalizálás gyári műszerekkel, gyári tesztpadon, gyári mindenpöcs@mmel sem megy nekik.
Persze Turbó Pistike meg a Kossuth utcában simán megoldja, mert talált egy Tiktok videót, amiben látta.
Hja.Na, halljuk, neked mivel magyarázta Pistike, hogy ez jobb mint a gyári!?
Ne gyere be meg ne gyere erre, he...
-
-
Vismajor01
addikt
válasz Paxker315 #215762 üzenetére
Motorszerelomnek 1.4tsi touranja volt, azt nem tudom milyen váltóval de nem is baj mert 140 ezer kilométernél atturta a hajtókar a hengereket Szóval egészséges parázni bizonyos hibáktól de ettől még nem ment meg semmi ha úgy hozza a sors h kib*sz veled
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
őstag
válasz Paxker315 #216007 üzenetére
erről mindig az jut eszembe, hogy egy cimborám egy Alfa márkaszervizben dolgozott, amikor 2010 magasságában kérdeztem tőle, hogy vehetek-e 159-et mert bele voltam szerelmesedve a formába
azt mondta nem vagyunk olyan jó haverok, hogy állandóan ott legyek nála“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #216176 üzenetére
Mint kiderült, abból a szempontból is irreleváns a dolog, hogy Abarth Grande Puntót nem tesztelt kb. senki.
Mindegy, a mondandóm lényege, hogy én nem tapasztalom azt, hogy zajosabb lenne azért, mert keret nélküli az ablak. Amikkel össze tudom hasonlítani (a családi flotta), azok ablakkerettel együtt sem halkabbak. De igazából akkor lenne fair az egész, ha a MiTóból létezne keretes verzió is, és azzal vetném össze.
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #216338 üzenetére
Én pont náluk voltam egy hete, bár manuálissal, de akkor is van miért izgulni hosszabb távon, az M32 nem a tartósságáról híres.
Elvileg 320 Nm-re van tervezve ez a váltó (innen az elnevezés is), most a 230-ból lett 288, úgyhogy ezzel nem is lenne gond, csak a gyenge csapágyak...[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Paxker315 #216373 üzenetére
+1, minek bonyolítani az életet, én se szeretem, annak ellenére, hogy nehézséget nem okozott sosem. nem találni erre pontos adatokat, de eu-ban 60-80%-ra teszik a manuális autók értékesítését, míg az usában ez 3%.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen