-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
ez igy van.
Azon szoktam mosolyogni, amikor jön az "ez ugyan azt tudja, meg ugyan az benne van" szöveg. Igen, van benne, meg hasonlo, de nem ugyan az, nem ugyan ugy müködik....
Ha hasznalja az ember, vezeti többet, hosszu tavon, akkor fogja megtapasztalni mi a különbseg es miert is tök jo az a kis aprosag....aztan mas kerdes ki tudja/hajlando ezt megfizetni es kinek eleg annyi, hogy 4 kereke van es gurul.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
A G4-nél egyértelműen felszereltségi szint, műfa-betéttel. :/
A G6 az kb. a G5 "major facelift"-je.
De amúgy nem akarom senkire ráerőltetni az Ízlésemet. Ha neadj' elvinnék az autómat, akkor a linkelt gépet biztos megnézném (a felni gáz rajta, a jégkár nem zavar és javítható).
-
tresh
addikt
Elég fura elsőre de gyári, ahogy focvis írja
footy: a paint csodákra képes
Peti78em tudom milyen ársávban keresel gépet.De ha fentiek szerint, akkor szerintem karcsú lesz ez az összeg. Jellemzően a Volvok sokkal jobban lesznek felszerelve minden földi jóval, de árban is feljebb fognak mozogni ha normális példányt akarsz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Azt nem veszik az olcsó jánosok, mert azt mr megvenni is drága. 4.2 régi A8-at már utánad dobják 2000-2500 euróért is, csak kérdés, mi lesz vele utána.
Szeretnék egyet nyárra, de az asszony megöl, ha veszek egy ilyen dögöt. Pedig ez fiatalabb is, mint az asszony, sokat kellene alatta feküdni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Persze. Passatal próbáltam menni a Mátrában hát botrány hogy tolja az orrát az Imprezámmal meg ugyanott simán tartom a lépést még az izmosabb MX5-ökkel is, pedig az már elég magasra tett léc...
mod:
McSzaby: Azért olyan sokat nem kell gyűjtened hozzá: 2.0 WRX
Lexus IS200 is korrekt ilyen szempontból.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Chrisstoffer
újonc
Köszi!
Jelenlegi kocsim 5 gangos és 3900-at forog 130-nál. Azért a 3100 jóval élhetőbbnek tűnik. Csinálni meg nem is kell neki semmit 6-ban csak tartani a sebességet és minél kevesebbet enni. Országúton hozzászoktam már, hogy ha előzni kell, akkor visszagangol az ember. Nekem ez nem okoz nehézséget.
-
Mágus2
Közösségépítő
Milyen tanácsot adnál olyan embereknek, akik csak a színét látják, meg az óra állást?
A.Vegyen keveset futott: mind városban, és minimálisan karbantartott, de szép autót.
B. Vagy ne csak az óraállást nézze, hanem a hozzá társuló állapotokat.
C. Ne vegyen egyedül autót, mert nem ért hozzá.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
-
Jojo5
őstag
Normalis keretek kozott gondoltam, sajnos peldakent pont a BMWt hoznam fel, hogy ha valami van az alkatresz arban sokkal dragabb mint egy VAG-os.
Ha megveszem a kocsit annyi lenne a lenyeg, hogy jo allapotut szeretnek kifogni es ha gaz van nyilvan rendesen karban tartanam, szoval sajnos nem tudok osszeget mondani mi az ami draganak szamit vagy olcsonak mert nincs tapsztalatom.
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Acheron
őstag
Barátságos számokat igen nehéz váltó kapcsán hallani
Sajnos a DSG -k kapcsán ugyanezt halom - olvasom. DSG -t csak rövid úton próbáltam diesel Passat -ban - az is nagyon jónak tűnt a hagyományos automatához képest (már amit én ismerek - lehet van annál sokkal jobban hangolt hagyományos automata)
Nagyjából az jön le nekem, hogy mindegy mit veszek, egy váltó árát tegyem félre, már ha automatát akarok.
Nem túl biztató(#143646) molnarpeter: Pont az a gondom nekem is, hogy alig van info. A DSG -ről legalább tudható, hogy a száraz kuplungos nem nyerő, az olajos meg karbantartástól függően akár jó is lehet. A hasonló felépítés miatt a powershiftre ugyanez állhat. Fejtörős január elé nézek
(#143648) htomi85: Szerinted a Ford vagy a VW presztízsautó? Ugyan már. Szép nagy, viszonylag megbízható tucatautók, ennyi. BTW, egy 520 D mivel jobb? No az tényleg a szemfényvesztés kategória - ha már 5 -ös sorozat, akkor tegyen bele a koma egy 3000 -es dízelt minimum, ha nem a kirakatba kell - szerintem. A Skoda és a BMW között pedig azért akad egy - két minőségi kategória (Anélkül, hogy lenézném a Skodát. Vezettem, nagyon jó kis autó, de a minőségérzete valljuk meg, ma még elmarad a fentiekhez képest - és ezt saját tapasztalatból mondom.) Szóval ha "a Skodánál többre van lóvé", akkor inkább extrákba tenném ,mint márkanévbe.
(#143650) HookR: +1
[ Szerkesztve ]
-
szekra
őstag
Barmi nem vart dolog tortenik kuplungolni sebesseget megtalalni, illetve uresben ugye csak fekezni tudsz, nincs motorfeked. Fek tulmelegedhet es csokken a fekhatas. Anno en is ugy tanultam es sztem mindenhol ezt tanitjak, hogy uresben nem gurulunk, foleg nem lejton.
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
Jobban belegondolva magánszemélyként szerintem kb. soha nem fogja megérni (túl magas a havi díj), amúgy is mindig ad valami kedvezményt vásárlásra a Skoda alapárhoz képest.
Itt írtam amúgy róla, és ha pl. egy 1.4 Octavia Style-t nézünk, annak alapára 6,4 m, de most 900 ezer kedvezménnyel 5,5-ért elhozható a szalonból. Ehhez képest privát lízinggel 3 év alatt kifizetsz 4,3 milliót, 4 év alatt meg 5,45 milliót. Ugyanez Superb Style 2.0 TDi DSG-re is csak picit jobb: 10,4 m alapár, 900 ezer kedvezménnyel 9,5 m, lízingben meg 3 év alatt 6,75 m, 4 év alatt 8,5 m.
Szerintem egyetlen esetben "éri meg": ha nincs önrészed, de mindenképp egy új autót akarsz vezetni (hiteltől ez azért jobb, mert ha a hiteltörlesztőt nem fizeted, akkor elveszted az önrészt és az autót is, míg a lízingből elvileg hamarabb is kiszállhatsz, csak az adott hónapig kalkulált értékcsökkenést kell majd kiperkálni, önrész meg nem volt).
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ettől újabbak is rohadnak, talán a dacia gyárból rendelik a lemezt mazdáék? Kettő ilyen van itt a parkolón, mindkettőnek a hátsó kerékjárati íve meg van kapva.
Két hónapja javítottam egy pont ilyet, pont ez a motor volt benne, ez a szelep ment el benne.. Nem dobtam el magam ettől a motortól, ami a teljesítményt illeti . Többet vártam tőle.
[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem érdekelnek a számok, érzetre fonnyadt, bár az azonos teljesítményű motorral szerelt 8Gen Accordot megette lámpától lámpáig. Azon mértünk 155 lovat, szóval ez is jó lett a javítás után, csak nekem gyengus. szénné kell forgatni, ha akarsz tőle valamit, nekem ez nem jön be. Azokban a fordulatszám tartományokban, ahol én közlekedek, ez a motor használhatatlan.
A számok szerint az octaviam sokkal lassabb, emelkedőn meg kettesével előzöm ezeket, ha nem ül benn a család.
Qru 1500-2500 között 320Nm.
Ha a cseh szélkakas nem szabályozna le 5200-as fordulaton, megmutatnám én ennek azt a 8 másodpercet, hogy milyen különbség van 8s és 8s között, amikor egyszer annyi nyomaték van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Hiszem, ha megkerül, ahhoz nagyon jól kellene ismernie a terepet, az autót, és nekem is jó kedvemben kellene lennem, hogy elengedjem a gázt olyan helyen, ahol előzni lehet, ha nem teszem, kevés neki az út, rövidek az egyenesek, a kanyarok meg beláthatatlanok. Addig csak kullogjon.
Ne félj a turbótól.
Mik a kritériumok?
Qru Érik már a dash cam video a kedvenc emelkedőimről, csak hogy tudjátok, miről is van szó, mennyire keskeny az út, és hogy megfogja az autót 4.- ben.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Mazd mx 5 rf az autod amugy azt kell hogy mondjam, ez meg nekem is tetszik. 2 literes szivo, meg mazda, de ennek ellenere tetszik
Ha jol emlekszem, asszem a Jeremy Clarkson mondta, hogy a top autok között van, amit valaha vezetett, elmeny tekinteteben....pedig ott aztan a van egy ket brutalis ferrarri a palettan, meg stb
Marciusig kell kihuznod
-
kelly416
veterán
Nem tudom, mennyire érthető, de a kis szívó kis kasztnival szerintem tökéletesen ellentéte a "gyász"-nak. '79-es 1.1 szívó Fiesta volt a tanulóautóm. Amit az kapott, az nem semmi, de röhögve túlélte. Ment 150-et négy emberrel is, városban nem nagyon csípte meg senki ez előtt 12-14 évvel. Igaz, akkor én is másképp vezettem, mint most. Az is igaz, hogy az emlékek minél távolabbiak, annál szebbek, de érdekes módon régen tudtak jó kis benzineseket csinálni úgy, hogy nem is voltak túlbonyolítva.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen