-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz DeFranco #43012 üzenetére
> Pénzben nincs barátság.
Tudom, hogy ez itt off, de ez is mekkora m*rhasag mar Marmint csomoan szivesen elmennek a baratjukhoz ket napra segiteni az epitkezesben, de otszaz forintot ajandekba valahogy senki nem ad - pedig oraberre atszamolva az elobbi sokkal komolyabb aldozat.
A penz is csak egy eroforras a sok kozul, az eroforrasok kozott pedig lehet konvertalgatni. Ha a barati tarsasagomban mindenki osszeall egy kis lakasfestesre, mondjuk, akkor ha nem erek ra, tok szivesen veszek sort a buliba - legalabb hozzajarulok en is valahogy. Most miert a penz legyen a kiemelt jelentosegu? Ha nalad alszik egy haverod buli utan, akkor miert nem kersz tole lakbert? Pedig te dolgoztal meg a lakasodert.. (tudom, ez sarkitas, nem kell valaszolni, nem vitazni akarok, csak erdekesnek tartom).
while (!sleep) sheep++;
-
Dare2Live
nagyúr
válasz DeFranco #42982 üzenetére
800ért alkuval, nem holnap kell mentalitással ki lehet fogni 2004 környéki jó állapotú yarist.
Tény ami magas felszereltésgű, végig szakszervizbe volt víve, max parkolás miatt fújták az drágább.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Laraxior
titán
válasz DeFranco #43153 üzenetére
"jó a csajod, fijuba nem vót?"
kiszámoltam végre a biztosításom, ha újrakötöm. Csak 80k-t spórolok a mostanihoz képest
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
harry
veterán
válasz DeFranco #43177 üzenetére
Fogsz egy pár ezer forintos garázskapu távirányítót, és ahogy azt folyamatosan nyomod egy kocsi mellett, az blokkolja adott kocsi központi zárjának jeleit, avagy nem lehet bezárni a kocsit (ha nincs fizikai zárszerkezet, akkor egyáltalán nem), rosszabb esetben észre sem venni, és úgy marad ott a kocsi, nyitott helyzetben. Plusz poén, hogy a videóban egy 30 millás porsche van, a szervizben meg annyit mondtak a megkeresésre, hogy zárás után rángasd meg a kilincset, tényleg bezárta-e...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #43449 üzenetére
En is csatlakozom azokhoz akik azt mondjak, hogy jo ez a zero tolerancia... Nemetorszagban, Ausztriaban stb. mukodik az egy ket sor meg belefer rendszer, es szerintem azzal sincs baj, de itthon jobb ez igy, sok minden van, ami kint muxik, itthon meg nem kene eroltetni. Mellesleg volt mar, hogy Munchenbol jottunk haza, este/ejszaka, almos is faradt is voltam, de ha mar ott vagyunk meg ugyis belefer alapon ittunk egy sort, talan kettot..hat ilyen faradtan azt is megerzi az ember, nem mondanam, hogy javitott a reakcioidomon....
-
Dare2Live
nagyúr
válasz DeFranco #43453 üzenetére
Én se éreztem úgy soha, hogy meghalok ha nem.
"Aki nem bírja ki, az gyenge jellem."
wtf akkor Németoban, Ausztriában... ~mindenki gyenge jellem? Mi köze ennek a "jellem"hez?És mint próbáltam írni ez kultúra függő. Fél europában szabad, miközben arányaiban jóval kevesebb az alkohol fogyasztás miatti baleset mint a zéro tolerancia MOon.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
qdak
addikt
válasz DeFranco #43579 üzenetére
hehe te se vagy fiatal, ezek mar el se tudjak kepzellni h gep nelkul is
lehetett jatszani, foleg kisgyerekkentsplottyy: piktor fostekbolt, praktiker pl
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
válasz DeFranco #43628 üzenetére
1: valld be hogy nem tudsz megállni 1 benzinnél, kell a kettedik meg a harmadik is
2: benyásnál azért a 2k alatti tartomány nem a hosszútávú haladásra lett kitalálva. Biztos h nem sima rezonancia az alacsony fordulat miatt?
3: Féltengely?!https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz DeFranco #43634 üzenetére
1: wtf is 1 sör ? Egy gyengére sikeredett párhuzam, a sörivás és a benzingőz függőség közé, de én kérek elnézést.
2: a szempont h a motornak jó legyen, hogy kíméld. Akkor 2-ben picit meghúzod, 2k környékére, majd a saroknál, visszalassítasz annyira, hogy vissza tudj váltani(5-10 km/H) és akkor nincs kérdés.
3: Nem lehet h hipochonder vagy? Addig érzed és hallod míg megmondtam szindróma lesz?Basszus, élvezd már h van egy jó kocsid, és a hibával akkor foglalkozz, ha majd lesz. Ne keresd addig amíg nincs
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz DeFranco #43637 üzenetére
Nehogy megállj Krakkónál! Érdemes elmenni Danzig-ig vagy a egyáltalán a tengerpartig, mert gyönyörű lett! Ha kellenek Lengyel kiránduló ötletek, szólj mert a tiszteletbeli Lengyel konzul a barátom, + majd egy évig kint dolgoztam.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
misirulez
senior tag
válasz DeFranco #43637 üzenetére
Bp. Krakkó útvonalat nem fogod élvezni.
Van olyan szakasz (még itthon) hogy nyílegyenes országút és nem tudsz többel menni mint 30, több a kátyú mint az út.
A hegyi utak megint más kérdés azt hinnéd, hogy szépen szlalomozgatsz veszed a kanyarokat, gyönyörködsz a tájban stb. gyakorlatilag meg beállsz egy 53 éves kisbusz mögé szívod a "benzingőzt" várod, hogy mikor előzheted meg balesetveszély nélkül (ez sokára lesz). Ha nagy nehezen sikerült jön a következő, és kezdődik elölről.
Beérsz Lo.-ba ahol meg live nézheted ugyanazt mint amit az orosz fedélzeti kamerák szoktak rögzíteni.Mellesleg Krakkó az egyetlen olyan Európai város ahol bizonyos városrészeken van olyan tábla ami szerint "sötétedés után ne tartózkodjon az utcán" vagy valami hasonló szöveg. És nem viccből rakták ki.
-
-
tomcsi23
veterán
válasz DeFranco #43656 üzenetére
Természetesen, nincs harag, és egyáltalán nem kioktatásnak szántam. Ahogy nem vonom kétségbe a (z alap) műszaki hozzáértésedet sem, de - amint a Muneznak címzett válaszodban is írod - nincs tapasztalatod. Ezért is gondoltam, hogy vidd el egy olyan szakihoz, akit ismersz, esetleg szervizeli is a gépet, akiben megbízol. Tettem és teszem ezt én is, ha valami szokatlan hang jelenik meg, szerintem nincs ezzel semmi baj.
Alternatív megoldás: készíts egy videót róla, hanggal....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Typhoon47
őstag
válasz DeFranco #43656 üzenetére
OK, csak tapasztalatlanként nem tudom, mit kellene hallanom.
ezért vidd szakihoz. utána tudni, fogod, ha elmagyarázza mit kell hallgatnod. hang alapján meg
elég nehéz bárkinek is itt a topikból diagnosztizálnia, főleg, hogy a hangot is csak leírod."Education is important but big biceps are importanter"
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #43661 üzenetére
Hi!
ahun a boyukat lgeltetik:- ) szombaton hozzak az ablakokat+vellayaz tehat siman befersz
udv
neduddki
p.s. MekMek: tefln du?
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
-
probizz
tag
válasz DeFranco #43741 üzenetére
Igen, minimális idő alatt le lehet kapni a 4 kereket szervezetten (mondjuk 3 ember már elég a gyors munkához). Pont ezért lenne jó a kerékőr, hogy hátha nem szarakodik és kockázatkerülő magatartással elhúzza a csíkot. Viszont lehet hallani olyan történetet is, hogy az idióta tolvaj felidegelte magát, mert nem tudta levenni és összebarmolta a felnit + kilyukasztotta a gumit. A gond, hogy a casco sem fizet, mert 100K alatti kár (de még ha több is, akkor is 100K az önerő).
Más téma, ha már belelendültem: az egyik havernak meg a műanyag tankjából lopták el a gázolajat (tele tank) a Balaton mellett valahol. Simán megfúrták alulról.Integra: köszi az ajánlást. Már úton vannak a Goodyear-ek, holnap fel is pattintják. Az UG8-al király volt az autó télen, így most a nyárira is rápróbálok.
[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
válasz DeFranco #43715 üzenetére
Csak egy megjegyzés, de kb. majdnem minden szívó benzinesnél a piros zóna kezdetét elosztva kettővel nagyjából egyenlő a nyomatékcsúccsal, ez szorozva 1,5-tel (vagyis a piros zóna kezdetének 3/4-e) nagyjából a teljesítménycsúcs. Pongyola megfogalmazással a motor a két pont között üzemel üzemi körülmények között, minden más neki olyan, mint pl. egy embernek Csepel biciklivel folyamatosan 5-tel haladni 30%-os emelkedőn (mocskos rossz). Pörgesd rendesen, legalább néha, meg fogja hálálni.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Integra
titán
válasz DeFranco #43784 üzenetére
nem kell szerintem, felesleges. átlagos 1.6 benyás motor max fordulata 6300-6500. 2500-2800 között elvált az ember és így tovább. városi közlekedésben bőven elég, még így is gyorsabban fogsz közlekedni az átlagnál, akiknek a tej is megalszik a szájukban, olyan lassúak. és a kenés is biztosított. de annak már nem látom értelmét, hogy 50 kmh-nál ötödiket szúrj, oda negyedik kell.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
válasz DeFranco #43788 üzenetére
Azért írtam a végére, hogy "Pörgesd rendesen, legalább néha...", mert tudom, hogy nem életszerű folyamatosan 4000 környékén hajtani, meg ez a két csúcs közötti tartomány is csak 100%-ig nyitott fojtószelepállásra vonatkozik. Integrának sikerült jobban megfogalmazni, én egyetértek a mondókájával
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Integra
titán
válasz DeFranco #43788 üzenetére
ezt mindig érzed az adott autónál. hol forog "lelkesen", ahol már élet van benne, és azt is érzed, hogy hol rángat, hol erőlködik, remeg.. még benzineseknél is más és más, mert a motor karakterisztikától és a váltó áttételtől is függ. integrámban is eltudok váltani 2500-nál, de igazából első és második fokozatban inkább 3000 felett váltok, mert annyira rövid a váltóáttétel és így érzi jól magát. a mitsuban már teljesen másképp kell vezetnem, mert az meg turbo, ott 3000 alatt dög halött, bár 2800 körül elváltva is gyorsabb vagyok a forgalomnál, de a turbo karakterisztika miatt ennél már nem járja annyira a 2500, inkább a 2800, ahol éppen felpörögne. ráadásul egy érzéketlen gázpedál van benne, megkell szokni, hogy nincsen meg alacsony fordulaton az a spontán, közvetlen gázrakció, mint egy jó szívó motornál, ami ebben a tekintetben a létező legjobb mai napig és ez valszeg így is marad. a legjobb sportmorok mindig szívók maradnak. vagy talán még a kompresszoros feltöltöttek, ha jól vannak megcsinálva. de a turbo semmiképpen sem.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
qdak
addikt
válasz DeFranco #43794 üzenetére
hehe nalam 2200->4500 ig
es 80 nal szurja a 4 et
bar anno azt mondtak h ez 5 os valto, de igazabol csak a veget lehet erezni mikor a legutolso fokozatot rakja, vhol mar en is olvastam h van 5 os is de v elliras v fl utaniba mar lehetett es lehet enyembe volt valtocsere?szplottyy aham azt hittem tudod
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Philips Senseo HD 7810 - párnás kávéfőző - fekete
- Bosch Serie 2 SPU2XMS01E nemesacél mosogatógép átvehető a rendelt áron! Bolti ár feléért!
- Eladó Adly ATV ru XXXL 2T felnőtt méretű 50 cm
- Eladó !!!PANEL HIBÁS!!! CANDY 15 terítékes mosogatógép és/vagy PANELT VÁSÁROLNÉK HOZZÁ!
- TCP smart plugs uk - okoskonnektor 2x
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen