-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz DeFranco #116992 üzenetére
Azért a két felnőtt + két (nagyobbacska) gyerek + egy nagyobb, vagy két kisebb kutya felálláshoz, esetleg ha még eggyel több a gyerkőc, és évente rendszeresen befigyel pár 1000 km-es út, oda kevés lesz egy felsőközépkategóriás kombi. Sőt, talán kisebb gyerekkel még nagyobb macera a babakocsi, utazóágy, meg egyéb sallangok miatt.
Szóval maradjunk annyiban, hogy egy kombi az ok addig, hogy 4 személy, ha ehhez bármi hozzájön, akkor kezdődnek a kompromisszumok.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz DeFranco #117001 üzenetére
Nem kisbuszra gondoltam, csak egy kis családi, kompakt egyterűre (amilyen a Mazda 5, a Corolla Verso, a Grand C-Max, vagy a Grand Picasso). A középkategóriás egyterű (Sharan/Galaxy/Alhambra) már a következő kategória, 3 gyerek alatt kicsit tényleg túlütés jellegű, a kisbuszok (Vivaro, Transporter, Vito, és társaik) meg már kimondottan nagycsaládhoz illenek).
Sajnos az a trend, hogy a kombik egyre inkább összemennek (legalábbis beltérben, kívülről meg egyre nagyobb benga állatok lesznek), ráadásul sikerült a magas övvonallal a passzív biztonságra és a sportos dizájnra hivatkozva jelképes méretűre összenyomorítani a hátsó ablakokat, hajrá, lehet bepakolni a gyerekeket a barlangba. Ráadásul valahogy a csomagterek is egyre szűkebbek és furább alakúak, ablak meg végképp nem jut rájuk, pedig szegény kutya azért igényelne némi fényt, még ha nem is fotoszintetizál).
Imádtam a Mazda 6 formáját, meg igazából a Mondeo is tetszett, a szívem vérzett értük, de inkább vettem kompakt egyterűt, mert annyival komfortosabb a magas üléspozíció és a jelentősen nagyobb ablakfelületek miatt. A két pótülés már csak hab a tortán. Ja, és kicsit olcsóbban ki is jött, mint egy középkat kombi.
"ha jön a második gyerek, akkor vagy normalizálunk ezen a normalizálatlan poggyászmennyiségen, vagy felrakok egy tetőboxot. ennyi."
Másfél évtized tapasztalatával hadd áruljak el egy titkot: nincs olyan, hogy túl nagy csomagtér. Akármekkora nagy hodállyal jársz, mindenképpen tele lesz. Mondjuk ez visszafelé is működik, ha esetleg kénytelen leszel beférni egy kisebb autóba, meglepő módon úgyis sikerülni fog, csak egyrészt nem esik jól, másrészt időigényes, harmadrészt családi konfliktusforrás ('mert te bénán pakolsz', 'minek hozod, úgyse kell', 'mondtam még othon, hogy rakjuk be, de nem', és társaik).
Mondjuk mi valószínűleg nem voltunk már otthon sem normális család, mert elég sokat mentünk, most meg pláne, de az is tény, hogy amíg a kis- és minikategóriákban a magyar tesztelők azon akadnak fenn, hogy a hátsó ülésen a Skoda Citigoban, vagy a Toyota Aygoban, az új Twingoban, vagy akár egy Yarisban kicsi a hely hátul, és ezért nem lehet sikeres a magyar piacon, mert nem fér(nek) el hátul a gyerek(ek), addig tényleg nemigen van miről beszélni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
őstag
válasz DeFranco #117001 üzenetére
én régen röhögtem már fórumon ekkorát, köszönöm!
Vártam már egy ilyen kisbusz vitát, mert nagyon érett, de igazad van.
Egy B Vectra nekünk (2 gyerekes család, és az egyik gyerek én vagyok benne már 19 éve) lassan 13 éve elég méretben (sedan talán 1-2 évig volt, a jobb pakolhatóság miatt lett helyette kombi). Nem volt olyan nyaralás, hogy a kombinak a "kalaptartóját" (nálunk csak roló ) ne lehetett volna ráhúzni. Sőt, volt olyan, hogy külföldre egy bérelt Swift szedánnal mentünk (lényegtelen az oka, muszáj volt), és valami csoda folytán abba is belefértünk.
Most hosszúhétvégére elutaztunk, 2-2,5 órás utat megállás nélkül simán meg lehet tenni vele, és nem 40 kilós, gyufaszál vékonyságú a család: édesapám mögött (185 cm, 105 kg kb) simán elférek (konkrétan keresztbe tettem a lábam néhányszor), pedig lassan hasonló termetűek vagyunk.
Rövid távokra (10-20 km) 5 fővel is alkalmas. Ezt már nem nevezném kényelmesnek, de ha van 1 elég vékony/kicsi fő a csapatban (6-10 éves gyerek pl), akkor tűrhető. De tény, hogy 5 felnőtthöz ez már kevés.Egyszer utaztam No-ból haza egy Skoda Superb-ben. Talán 2 megállással (tankolás) csináltuk meg az utat, tény, hogy az egy hatalmas autó, egy jól megtermett (130kg+) sofőr mögött kb. tánctér méretű hely volt. Akkora, hogy a sofőr szerintem
ellett( a végén még félreértitek ) elfért volna maga mögött, kényelmesen. De ne mondjuk már, hogy ez egy átlag magyar család igénye! Ha kosarasokat vagy szumó bajnokokat fuvarozunk, oké. De átlag magassággal, átlag súllyal Mo-n belüli utazásokat szerintem egy kombiban igenis kényelmesen meg lehet oldani 4 fővel. 5 felnőttel már más kérdés.
Egyébként pedig el kell vinni a családot (utasokat) autót nézni, kipróbálni, hogy ki-hogy fér el, aztán mérlegelni. A kiskutya-nagykutya mittudomén az meg tényleg egy speciális körülmény.. itthon legalábbis szerintem az.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/mazzer_major_83mm_151c_kessel/hsz_1-50.html "... and I hope you have a great day!"
-
válasz DeFranco #117025 üzenetére
Kérdezz meg bárkit RND(*) hogy akar-e nagyobb autót. Nem kell túl misztifikálni: mindenki nagyobb autót akar. Ennek az eredménye a sok szervizeletlen 5er, A6 meg hasonszőrűek - mert ugyí az igény megvan, csak a lehetőség nem találkozik vele.
Ahogy a Hofi viczben volt: Van-e Önöknél fadzsi kérdés? -Nincs kérem szépen, de az igény, az megvan rá[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz DeFranco #117031 üzenetére
Ha én tehetnék arról, hogy mindenki a megengedhetőn felül autózik, azt mondanám, hogy igazad van. De mivel csak a nyilvánvalóra mutatok rá, így nem számít h az általam leírtak mennyire illeszthetők bele egy konkrét vitába. Lehet hogy nem rendelkezem a megfelelő nyelvi eszközökkel és szándékkal hogy kifacsarhatatlanul írjam le a vitathatatlant, de nem is szempont ez nekem. Mindenki ossza be magának hogy talál-e az általam leírtban neki tetszőt.
(#117033) rbalint88 : lást fent. Nevezd vágynak, én igénynek nevezem amikor egy ember szeretne egy olyat ami megy, nagy, nem romlik el, olcsó stb,stb. Ez a nagy átlagnál nem esik egybe a lehetőségeivel.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #117098 üzenetére
2010-ből való a cikk.
nyilván nem mindegy, hogy saját autóval mész, vagy bérelsz is, stb.mod: egy újabb cikk
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz DeFranco #117154 üzenetére
Nyilván, bár írtam is hogy kinek a milye ért el ilyen eredményt. Én meg hol ezt vezetem hol azt. Legtöbbször apósom Focusát (írtam hogy nincs sajátom). Azt meg sose nézi hogy mennyit eszik, bc nincs benne. Nem kötöm én az ebet a karóhoz, valaki vagy elhiszi vagy nem, ha nem nem, én leírtam a tapasztaltakat és kész.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #117163 üzenetére
Nálam már elszakad a cérna ezekre, ha 90-es táblánál valaki 70-el cammog full indokolatlanul akkor levillogom ledudálom rohadjon meg nem érdekel ... ha nem megfelelő műszaki állapotú az autója, ne menjen forgalomba. Ha alkalmatlan az autóvezetésre, akkor se. Aki egyenes országúton nem képes 90-es tempóra az ne vezessen autót ... ha nincs forgalom, több sávos az út akkor annyival megy amennyivel akar, ha meg áll mögötte a sor akkor ne mások idejének meg idegrendszerének rovására spórolgasson.
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #117166 üzenetére
Mondom, ha egyenes uton 90es tablanal o a 70es tempot tudja csak kontroll alatt tartani, azt ott azonnal felreallitanam es elvennem a jogositvanyat.
En is megerto vagyok de aki alkalmatlan (vagy az autoja alkalmatlan) a forgalomban valo reszvetelre annak nem kell vezetnie. -
-v-
addikt
válasz DeFranco #117168 üzenetére
Nem habitus kerdese, nem tudok kozlekedni ezektol a balfaszoktol, akadalyoznak, feltartanak, azert zavarnak. Nem azert mert a fotelbol idegesitenek ... az meg hogy valaki gyorsan megy, amig nem okoz balesetet semmilyen modon nem erint engem hatranyosan, nem zavarja a koreimet.
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #117172 üzenetére
Én arról beszéltem, hogy téged a "tudat" zavar, hogy valakik gyorsan mennek. Nem azért mert találkozol vele élőben és centizve fér be eléd - nyilván ez mindenkit zavar meg veszélyes is.
A tötymörgő azért zavar mert fizikailag ott élőben találkozom vele és feltart.egy objektivitás van az pedig a kresz
Tudom, "a szabályokat be kell tartani", de ebben különbözünk, van olyan ami ugyan szabályos de se nem jó se nem helyénvaló, meg van olyan is ami nem szabályos de semmi baj sincs vele.
Egyébként benne van kreszben hogy nem mehetsz indokolatlanul lassan, az objektív. -
-v-
addikt
válasz DeFranco #117178 üzenetére
"deicide ámokfutása"
"nem a tudat zavar, hanem a tapasztalat"Mar talalkoztal vele az utakon? Paraszt volt, levillogott bevagott eled? Na latod. Aki meg villog nyomul es bevag elem, az engem is zavar. Na latod, az hogy mi az "amokfutas" az tenyleg szubjektiv ... van aki meghallja hogy 160al mentem az autopalyan es okolbeszorul az arca. Az indokolatlan lassuhajtas meg eleg objektiv szerintem, 90el lehet menni, ott a 70 az eleg sok szazalekkal alatta van ... Semmi bajom sincs azokkal a totymorgokkel akik nem akadalyoznak, szelsoben ha nem zavarja a tobbi ertelmes kozlekedot annyival megy amennyivel akar.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #117181 üzenetére
Nem tudom miert kapaszkodsz most ebbe az objektiv dologba, a vilagon igen keves dolog objektiv vagy fekete feher ... en felhoztam egy valos problemat, amivel nap mint nap talalkozom az utakon, es eleg sok bajom van vele. Te felhoztad hogy decide amokfutasa teged jobban zavar. Elhiszem, hogy eliteled, elhiszem hogy zavar, csak jeleztem, hogy mivel vele nem talalkoztal az utakon, az a dolog hogy eliteled a szabalyok be nem tartasat, huligankodast, gyorshajtast, barmit, es duhit, az jogos csak nem ugyanaz amirol en beszelek, en kimegyek es nem tudok kozlekedni ezektol a szerencsetlenektol, ami gyakorlati problemat okoz. A nyomulos gyokerek meg mondom engem is zavarnak, de nem hinnem az egy kalap. Rengeteg embert ismerek aki gyorsan vezet de az atlagnal jobban, biztonsagosabban es elozekenyebben, es biztos vagyok benne veluk meg sose volt bajod.
-
rbalint88
addikt
válasz DeFranco #117178 üzenetére
Ott a hiba abban, amit írsz, hogy az indokolatlanul lassan haladás nincs definiálva és tele van a kresz még csomó másik ilyen fos gumiszabállyal.
Hétvégén kimentünk asszonyékhoz Zsámbékra, erdőn keresztül vezető út, madárcsicsergés, zen, de azért nem annyira, hogy 60-nal kelljen ott menni. Kb 1km-t vonatoztam így, majd vatanen, megelőztem a három álmodozót egyben. Ha 80-nal ment volna, akkor azt mondom, hogy szarni rá, rövid szakasz, több is veszett mohácsnál, 5.-ben már forog legalább 1500-at a motor, krúzoljunk. De 60, bmeg, HATVAN??? Városban tök jó sebesség, de főúton nemá'. Ha tetszik az erdő, akkor álljon ki valahol és sétálgassanak. Mindezt persze gyönyörű napsütéses időben, nagybetűs ideális közlekedési körülmények között. Nyilván télen, havas-felfagyásos úton ez egy teljesen optimális sebesség, de akkor meg majd gondolom harminccal fogja veretni... -
-v-
addikt
válasz DeFranco #117192 üzenetére
Én csak azt mondtam nem ugyanaz a kettő, más jellegű issuek amikről beszélünk, ezt még mindig így látom, pont hogy nem akartam összehasonlítani, azért mondtam, na de ennél több karaktert nem ér
(Arról nem is beszélve én definiáltam mit értek a tötymörgés alatt, és mi zavar, te nem definiáltad a huligánságot vagy racerséget Mindenképpnyertem. )
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
őstag
válasz DeFranco #117459 üzenetére
Ház ez több mint érdekes. Felborulás széria zuglóban... Tegnap volt egy szintén borulós eset az Erzsébet királyné Miskolci sarkánál a kis tesco kihajtójánál. Csodálkoztunk is hogy ez hogy sikerült (már tömeg volt körülötte, vissza kellett fordulni az Erzsébetre)....
-
Remekelek28
őstag
válasz DeFranco #117534 üzenetére
Itt az utolsó hsz omban céges autókról irtunk.
Konkrétan a 4 ből csak egyet kellett elvinnem,a többit a cégek intézték.
Annál az egynél nézegettek ezt azt a kocsin,de passz,jogy konkrétan mit. Én voltam az első tulaja,márkakereskedésből hoztam ki,1x volt műszakin,szerintem ott számukra is egyértelmű,hogy rendbe az autó. Tőlem legalábbis nem kérdeztek semmit. -
Remekelek28
őstag
válasz DeFranco #117537 üzenetére
Én is az első kocsimat 3 évig márkaszervizbe hordtam,de utána már nem azért nem vittem oda,mert nem törődtem bele,hanem mert másogy is meglehet minőségileg olfani a szervizt. Féláron.
Azért ez a fizetős pecséttörténet is megbuktatható dolog. Mert amit pár éve vettem 8 évesen annál a márkaszervizt felhivva,azonnal megtudták mondani,hohy mikor mi bolt rajta csetélve stb 10 ezrenként volt olajcsere. Számláról olvastak le. Szervizkönyv meg nem is volt a kocsiban. Azt a kereskedő lenyúlta. Arról van szó akit tegnap irtam. Ki tudja mit csinálhat vele. Kitépkedi a tele lapokat,az újba meg saját szerviz pecsétet rak és egy kevésbe jó állapotú kocsihoz hozzáteszi ,plusz 40 et dob rajta.
Én azóta úgy vezetem a szervizkönyvet,hogy a tájékoztató könyve egy üres lapra,leirjuk a szervizessel mit cserélt km t és egy pecsétet. Szerencsétlen egy megoldás,de lehet,hogy hitelesebb,mint egy szervizfüzetbe x elgetni mindent.
Ott azért autópályán gurul brle a km. Úgy még a 30 ezres periódus sem vészes.
Itthone utalat meg ne emlitsük.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #117545 üzenetére
Persze, csak azt mondom, attol meg, hogy nemetorszagban dragabb a szerviz az nem befolyasolja ezt a dolgot. Ugyan ugy megvan az az ember, aki elolvassa, hogy indulas elött kiengedem a kezifeket, majd gazt adok es ennyi, meg aki utannajar a dolgoknak es azt mondja, hogy aha, oke 30k nal sürübben cserelem az olajat, mert az jot tesz a motornak es hidegen nem taposom tövig a jobb szelsö pedalt....stb.
Kar, hogy a fedelzeti comp. nem ment telemetriai adatokat hogy megkönnyitene a hasznaltauto vasarlast
-
!Overdose!
őstag
válasz DeFranco #117534 üzenetére
Az eredetvizsgás ember meg tudja mondani, hogy a korábbi eredetvizsgák alkalmával hol állt a km óra. Persze tudjuk ez mennyit jelent. Nekem még az előző vizsgákon készült képeket és rétegvastagság értékeket is végigmutogatta.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #117545 üzenetére
Ha legalább 100e km-ig megtartasz egy autót, szinte biztos hogy nem csak a kötelező olajcserékre kell vinned .. magyar embernél meg elég gyorsan elkezdenek hanyagolódni meg halogatódni a dolgot, pláne valami hitelre kiizzadott autónál, ha befigyel 1-2 dolog, jó nem sürgős az, úgymarad leszarja stb.
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #117547 üzenetére
En ugy ertettem, azt irtad, hogy a nemet autoknal az egy hatrany lehet, hogy draga a szerviz, ezert esetleg még kevesebb hajlandosaggal viszi valaki el az autojat. (ha nem jol ertettem, akkor nem szoltam )
Erre irtam, hogy ez nem befolyasolo tenyezö, mert otthon Te sem azon gondolkozol, hogy huu bazz de draga a szerviz, hisz ukrajnaban, biztos olcsobb. Neked otthon egy olajcsere 15k huf, azzal kalkulalsz, ez a normalis, ennyi....itt kint meg 100euro, ezzel kalkulal, ez a normalis (most a szamokkal csak hasamra csaptam).Söt ha igy nezük, akkor arányaiban egy atlag eletszinvonalon elö nemet embernek egy olajcsere sokkal kisebb megterhelest kell, hogy jelentsen, mint otthon egy atlag eletszinvonalon elönek szvsz.
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #117551 üzenetére
Szerintem az 5 eves hans autoja jobb allapotban van, mint az 5 eves magyar. Jobb utak (ez most vegulis nem ide tartozik, mert nem a tulaj karbantartasan mulik nyilvan), es szerintem tisztessegesebb markaszervizek is pl. Mondom, kint sincs kolbaszbol a kerites, de tisztessegesebb munkat vegeznek, kevesebb az atbaszas, trogereles, mas a hozzallas es az anyagi helyzet is. Mindent egybevetve en inkabb egy nemet elsotulajos autot vennek mint magyart. Az hogy jurgen konretan mennyire figyel ra jobban vagy lelkiismeretesebben nem tudom, ahogy en eszrevettem ez ugy mukodik, osszeadodnak a dolgok, kicsit mindenki jobban keres, kicsit kevesbs stresszes, kicsit mashogy all hozza, kicsit kevesebb a lehuzas, kicsit kevesebbet lopnak etc ... aztan ezek osszeadodnak es vegeredmenyben erezheto az elteres, abban valoszinu igazad van, ha most konkretan a magyar ujautovasarlot a nemettel osszemered, dramai kulonbseget lehet nem latni ...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #117551 üzenetére
Picit lehet elbeszeltünk akkor egymas mellett
(#117552) [rvilike] ez nagyon igy van szerinem is Mindenki a nagy csoda kulcsat keresi, pedig -ahogy elcsepelt közmondasokban is van- tenyleg az aprosagokban van a dolog nyitja, ahogy irtad is. Pici mosoly, picit kedvesebb/jobbszandeku hozza allas a dolgokhoz/masik emberhez....es a sok picit összeadodik es lesz egy egeszen erezhetö valami. Nyilvan ehez kell az is, hogy a politika nem csak a lehuzasrol szol, hagyjak elni az embereket, illetve a befizetett ado utan kapsz szolgaltatast....nem tudom melyiknek kellene otthon elöbb valtozni...tyuk/tojas szindroma.
(#117553) tboy93 esö elött ugyanugy sorbanallas van az automoso elött, mint napsütesben pedig egy egesz alap mosas is (egy textil mosoban) 12 euro....egy kis wax aztan mar 15 euro ...automso halozatot akarok kiepeiteni, de asszem a törökök mar beelöztek
Amugy szerintem, egy ilyen 2-3 eves 60-100-130k futasteljesitmenyü autot eri meg a legjobban megvenni. Ott valszeg 1 tulaj volt még, igy a km realis/lekövethetö. 2-3-4 olajcsere 30k km-enkent, nagy bajt nem okozhat, ha az ember vasarlas utan raall a 10-15ks periodusra. Egy dizelnel, jol meg kell nezetni a valtot/dpf et/kettöstömegüt/turbot, ezekre költenei esetleg 1-200 ezeret es utanna jo esellyel szerintem lehet az embernek egy ujabb 5+evig/100+k km ig egy egesz jo, gondtalan kocsija. nem?
Multkor a golf7 el neztem meg csak ugy justforfun. 2013as 80k km körüli golf, highline felszereltseg, 2.0 tdi vel 17k euro körül megy. Ugyanez összekonfiguralva 30k euro. Jo abbol mondjuk adjanak egy 10% kedvezmenyt, ugy is 27k euro körül van. Azert ha az ember atnezeti, nem hiszem, hogy 10k eurot barmin is el lehetne bukni es azert az nem kis penz. Az elsö puki ára
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz DeFranco #117640 üzenetére
Ha repedt akkor folyamat eszi,es mindig feher fustol. Nekem pl a passat nem volt hengerfejes de inditaskor feher gozos volt a kipuf amikor hideg volt kinnt es a motor is hideg volt. Bemelegedett elmult. Fagyallo tiszta volt es nem fogyott.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #117688 üzenetére
En amikor az 5 eves H astrat lattam a serelönel a csapon felemelve, azt hittem hanyatt esem mondom ez mi vazz, az egesz full rozsda. Szerelöm szeme se rebbent, mondta, hogy ez ilyen, meg hogy a müanyag elöbb fog lebomlani az utasterben, minthogy ez a rozsda barmi bajt okozna ott a futomüvön, lengökarokon, meg tudom is en mi minden van ott alul . Mondom akkor ok...
A só es hasonlok szerintem a par eves autok aljan is nyomot hagynak...plane itt a nemeteknel/osztrakoknal, valahogy a szerelöm szerint sokkal durvabban eszi a kocsikat a rozsda, mint otthon.
-
nagyúr
válasz DeFranco #117696 üzenetére
En most talaltam vegre egy korrekt lakatost, aki nagyon szepen dolgozik. Hollandiabol jott haza nemreg, aztan itthon nyitott egy muhelyt.
Nekem a kovetkezoket kell megcsinalni: Bal hatso ajto alja rohad, kivagja a lemezt, uj lemezt hajlit, visszahegeszti majd visszaperemezi mint a gyarit, ugyan ennek az ajtonak a kozepen van egy horpadas, azt eloszor femig csiszolja, majd geppel kihuzza (nem tom mar mi a neve a gepnek), tovabba a kilincs mellett van egy meghuzas azt is kiszedi, a meghuzas folytatodik a sarvedon, azt is ki kell szedni, a leheto legkevesebb gittet hasznalva. Utana hatso lokos alatt mindket oldalt van 2 lemez ami ossze van hegeszte, belulrol nyomja szet a rozsda. Ezt kivagja, uj lemezt formaz, majd visszahegeszti vegigvarrva, nem 1cm-enkent egy pottyel mint masok Hatso futomu bekotesi pontokon van kis feluleti korrozio, azt lecsiszoljak, majd alvazvedelem, ugyan ez a kuszobok auto alatti reszeinel. Ezutan kifujjak a hatso sarvedoiveket + kuszobot belulrol uregvedovel, minderrol pedig fenykepes dokumentaciot ad, garanciaval. Fenyezni igy ket elemet kell, az ajtot + hatso ivet, mindennel egyutt 150k-t mondott ra. Oktober 5-re kaptam idopontot
-
!Overdose!
őstag
válasz DeFranco #117688 üzenetére
Természetesen felületi rozsda előfordulhat, az nem okoz gondot, de magyarországi, rozsdásodásra nem különösebben hajlamos modellek esetén nem jellemző a rozsda a padlólemezen. Pláne, ha még ápolva is van az autó.
A gondot az okozza, hogy Magyarországon nagyon sok a külföldről behozott autó. Ezek nagy százaléka pedig Ausztriából érkezik, ahol extrém mód tudnak rozsdásodni a télen is használt autók már pár éves korukban is.
A Fordod szerintem egy nagyon jó autó, de rozsda szempontjából sajnos már kevésbé, ahogy nagy általánosságban a többi Ford is sajnos. Punto II-t pedig pont megnéztem többet is, mielőtt a Polo-t vettem és ott is azt tapasztaltam, hogy az osztrákok hajlamosak rohadni, míg a magyarok nem igazán.
Az ajtód alja egyébként házilag nem menthető? Korant, csiszolás, festés?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!